Ik heb genoeg argumenten jij wist ze niet te ontwijken, ik win, hoera.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, je laat alleen maar zien dat je geen argumenten hebt.
Ik signaleer gedrag waarmee simpelweg mensen die foto waren proberen te beschermen. Zo zal je het als samenleving nooit leren als je iedereen maar een hand boven het hoofd wilt houden. Je kan mensen vergeven als ze weten dat ze daadwerkelijk iets fout hebben gedaan. Eichmann beweerde dat hij ook maar een ambtenaar was voor Hitler in dit geval, geen excuus, voor niemand.quote:
Twas geen Amsterdammer hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:13 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat er geen DWDD is. Hadden ze het er 3 kwartier met Felix Rottenberg over kunnen hebben.
Met fijne herhalingen hoe een gladde jakhals een demente oude man in de zeik zet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:13 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat er geen DWDD is. Hadden ze het er 3 kwartier met Felix Rottenberg over kunnen hebben.
Is hij nooit bij Villa Felderhof geweest trouwens?quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met fijne herhalingen hoe een gladde jakhals een demente oude man in de zeik zet.
Wie zegt dat ie naar de hel gaat? God hield blijkbaar van zijn muziek, gezien de leeftijd.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Mooi, een overloper, verrader heeft een plekje opgeeist in de hel.
God heeft hem gestraft door hem zo lang in deze misselijke individuele en gewelddadige maatschappij te houden.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie naar de hel gaat? God hield blijkbaar van zijn muziek, gezien de leeftijd.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mooi, weer een nazi minder op deze aardkloot.
Prins Bernhard was een nazi, Heesters niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:21 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mooi, weer een nazi minder op deze aardkloot.
Een artiest die te arrogant was en teveel in de doos dacht in plaats van uit de doos.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:09 schreef LXIV het volgende:
Een artiest die te groot was voor het kleinzerige en benepen Nederland.
RIP
Tot zijn 108 "werkte" deze kerel nog met plezier. Zullen maar weinig zijn die dat kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
God heeft hem gestraft door hem zo lang in deze misselijke individuele en gewelddadige maatschappij te houden.
Tijdens zijn bruiloft was de top van de SS uitgenodigd, werd het Horst-Wessellied gespeeld en werd massaal de Hitlergroet gebracht. Maar daar hoor je nauwelijks iets van. Maar een totaal a-politieke artiest, die toevallig in Duitsland woonde tijdens WOII, die moet door 'weldenkend' links nog getreiterd worden op zijn 105-de.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prins Bernhard was een nazi, Heesters niet.
En terecht dat hij daar zijn hele leven op wordt aangesproken.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tijdens zijn bruiloft was de top van de SS uitgenodigd, werd het Horst-Wessellied gespeeld en werd massaal de Hitlergroet gebracht. Maar daar hoor je nauwelijks iets van. Maar een totaal a-politieke artiest, die toevallig in Duitsland woonde tijdens WOII, die moet door 'weldenkend' links nog getreiterd worden op zijn 105-de.
[ afbeelding ]
Volledig mee eens.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:43 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En terecht dat hij daar zijn hele leven op wordt aangesproken.
As ik me goed herinner was er helemaal geen sprake van de SS-top. Er was een delegatie van Duitsland en omdat Duitsland een bevriende natie was en Bernhard Duitser werd het Deutschland uber alles gespeeld. De Duitsers hadden wel om het Horst Wessellied gevraagd, maar volgens mij is dat verzoek geweigerd omdat het HWlied een politiek lied was, geen volkslied.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:41 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tijdens zijn bruiloft was de top van de SS uitgenodigd, werd het Horst-Wessellied gespeeld en werd massaal de Hitlergroet gebracht.
dat dusquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:09 schreef LXIV het volgende:
Een artiest die te groot was voor het kleinzerige en benepen Nederland.
RIP
Waarom moet er nou weer links/rechts bij gesleurd worden?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:05 schreef gers het volgende:
[..]
dat dus
belachelijk dat linkse gedoe alsof hij een keus had om te weigeren
Twintig seconden na deze reactie las ik op wikipedia dat hij dood is. Echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:04 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik hoop echt dat hij het overleeft. Volhouden, Heesters!
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:42 schreef Breekfast het volgende:
Opgeruimd staat netjes.
Vuile Nazi.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prins Bernhard was een nazi, Heesters niet.
omdat links een rasartiest kapot wou maken met het zogenaamde gelul dat hij fout was.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom moet er nou weer links/rechts bij gesleurd worden?
Christeneziele, de man was 108. Als ze in de rouwkaart nou nog gaan zetten 'Volkomen onverwacht', zijn ze echt gestoord.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:11 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Twintig seconden na deze reactie las ik op wikipedia dat hij dood is. Echt verschrikkelijk.
Wedden dat wij dat straks allemaal moeten om de schulden van de rest van europa te betalen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:36 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Tot zijn 108 "werkte" deze kerel nog met plezier. Zullen maar weinig zijn die dat kunnen zeggen.
Zucht...quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:11 schreef gers het volgende:
[..]
omdat links een rasartiest kapot wou maken met het zogenaamde gelul dat hij fout was.
Toen hij weer optrad in Nederland stond er gelijk een hele groep activisten die zijn concert wou verstoren
En die groep bestond volgens jou uit "linksen" omdat.... ?quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:11 schreef gers het volgende:
[..]
omdat links een rasartiest kapot wou maken met het zogenaamde gelul dat hij fout was.
Toen hij weer optrad in Nederland stond er gelijk een hele groep activisten die zijn concert wou verstoren
Ja, wat moeten ze er dan opzetten? Hij is te vroeg heengegaan? Het blijft onverwacht natuurlijk, hij had ook nog 8 jaar kunnen leven (en optreden)quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Christeneziele, de man was 108. Als ze in de rouwkaart nou nog gaan zetten 'Volkomen onverwacht', zijn ze echt gestoord.
die lui van antifa kun je niet echt rechts noemenquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:13 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
En die groep bestond volgens jou uit "linksen" omdat.... ?
Als je 108 bent weet je dat het elke dag afgelopen kan zijn. Dan kun je beter kaarten uitsturen elke dag met 'Volkomen onverwacht ben ik nog in leven'.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, wat moeten ze er dan opzetten? Hij is te vroeg heengegaan? Het blijft onverwacht natuurlijk, hij had ook nog 8 jaar kunnen leven (en optreden)
Dan zou je nog kunnen zeggen "Toch nog onverwacht". Of "Er war ein guter Kerl".quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je 108 bent weet je dat het elke dag afgelopen kan zijn. Dan kun je beter kaarten uitsturen elke dag met 'Volkomen onverwacht ben ik nog in leven'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |