SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door PierreTT op 21-12-2011 01:26:53 ]Half bezopen is weggegooid geld.
Mijn godquote:Op woensdag 21 december 2011 00:49 schreef KneusTeun het volgende:
Vond ik net een foto van titty
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:49 schreef KneusTeun het volgende:
Vond ik net een foto van titty
[ afbeelding ]
Dat welquote:Op woensdag 21 december 2011 00:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Behalve dat de ps3 controller voor kleine handjes is.
Om te gieeeerrreeeeeehhhhquote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef KneusTeun het volgende:
pierre die lacht:
[ afbeelding ]
Hij heeft er de kracht niet meer voor.
quote:
Beter had je de namen er boven gezetquote:Op woensdag 21 december 2011 00:59 schreef PierreTT het volgende:
Zo, In een spoiler in de OP vereeuwigd
Boh, wat een werkquote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter had je de namen er boven gezet
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:59 schreef PierreTT het volgende:
Zo, In een spoiler in de OP vereeuwigd
Andersom lijkt logischer.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
KK toen titty hem wou versieren op de meet (dit is hoe die het mij vertelde)
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat een gevalletje andersom is.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Mij ook, daarom die uitlegquote:
Zo beter?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter had je de namen er boven gezet
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een gevalletje andersom is.
in die poncho? ga je gangquote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik dit dan zijn.
[ afbeelding ]
Dat is Rossdale incognito met die hoed opquote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik dit dan zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, wanneer gaan we een keer samen kip eten?
Alleen als je ook de voorkant post, want maybe a trap?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef tliciouz het volgende:
Mag ik dit dan zijn.
[ afbeelding ]
Samen? Kip? Alle kip is voor Pringles jonge. Eet jij maar patatjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Pringles, wanneer gaan we een keer samen kip eten?
je deed google op sexy uggs?quote:
Lekker warmquote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Pringles heeft dus toch uggs
Die chick heeft heul geen ass.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef PierreTT het volgende:
Tams, zal ik je met deze erin gooien
[ afbeelding ]
En een giga pants!!!!quote:
Het is friet.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Samen? Kip? Alle kip is voor Pringles jonge. Eet jij maar patatjes.
gelijk heeft ie welquote:
Zieke moves!quote:
Fixed!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Pixell het volgende:
Edit: eigenlijk ben ik best een lekker ding faalhaas, een cooledroeftoeter ugg boy.
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:37 schreef PierreTT het volgende:
Rustig ineens, gaat iedereen weg zonder doei te zeggen
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:52 schreef Tauchmeister het volgende:
Ook maar eens pitten, morgen al om 12 uur op
Zet de webcam maar aanquote:Op woensdag 21 december 2011 02:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg het maar Pierre, wat wil je doen
Ik ben toch echt een baas hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan moet je van goede huizen komen, omdaar uberhaubt al voor in aanmerking te komen
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan moet je van goede huizen komen, omdaar uberhaubt al voor in aanmerking te komen
sterf aan een niet dodelijke ziektequote:Op woensdag 21 december 2011 07:25 schreef Pixell het volgende:
Straks eindpresentatie van mijn project dit semester en dan vakantie
quote:
Officieel zijn het 2 studieweken voor de aankomende tentamens, maar dat komt bij mij nooit zo overquote:Op woensdag 21 december 2011 07:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
sterf aan een niet dodelijke ziekte
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Deze al bekend hier? Kearl gaat loos.
Goedemorgen trouwens.
nee echt sterf!!quote:Op woensdag 21 december 2011 07:34 schreef Pixell het volgende:
[..]
Officieel zijn het 2 studieweken voor de aankomende tentamens, maar dat komt bij mij nooit zo over
Morgen Vladzquote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
quote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
Je zou Ross eens moeten zienquote:Op woensdag 21 december 2011 07:38 schreef Pixell het volgende:
[..]geweldig hoe die ouwe loos gaat!
Doe je toch ook niet, dan maar 20 jaar zitten en verkracht worden. Komt vanzelf een moment dat je het lekker vind.quote:Op woensdag 21 december 2011 07:43 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_uit_kont_en_st.html
dit is dan wel weer hillarisch
André vertrekt met een Sojoez, daar doen wij niets aan. Dat is gewoon een oude russische torpedo afgetankt met pure Vodkaquote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Bozz187 het volgende:
Vandaag kunnen we ook zien of rossi zijn werk goedgedaan heeft, want er is weer een lancering
Die nieuwe jonge knul die les geeft aan mijn linedance-klasje vertelde ons dat hij linedancing weer helemaal hip ging maken! Ik snap niet wat al dat jonge grut leuk vind aan dit schuifelen, maar zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 21 december 2011 07:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens.
oke, je hobby dan ook goedquote:Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
André vertrekt met een Sojoez, daar doen wij niets aan. Dat is gewoon een oude russische torpedo afgetankt met pure Vodka
Zeker tof.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
Om 14:16:15 om precies te zijnZo'n lancering is wel erg tof om te zien
Cadeaubon van 4 tientjes van de Ici Paris.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
Kom er net achter dat het zaterdag kerst is! en ik weet niet wat ik voor kado voor me chick moet halennu weet ik weer wat er zo ruk aan kerst is.
Had ik maar zo'n vriendin....quote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Cadeaubon van 4 tientjes van de Ici Paris.
Concertkaartje voor een vette show, heb je er zelf ook nog wat aanquote:Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vriendin....
Mijne zit net wat anders in mekaar dan de gemiddelde geurtjes en bloemetjes vrouw...
Ik kan de muziek van me vriendin niet uitstaanquote:Op woensdag 21 december 2011 10:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Concertkaartje voor een vette show, heb je er zelf ook nog wat aan
Ook geen zilver/goud dan zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vriendin....
Mijne zit net wat anders in mekaar dan de gemiddelde geurtjes en bloemetjes vrouw...
Ik heb haar vorig jaar een ring gegeven van titanium met 5 diamanten erin, en die ligt voornamelijk in een keuken kastje omdat ze het irritant vind als ze aan het werk isquote:Op woensdag 21 december 2011 10:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ook geen zilver/goud dan zeker?
Jij mijn vriend, bent genaaid!
zal vast een hele lieve vrouw zijn dan!
Of geef haar kerstcadeau aan seriousrequest!!111!!!111
Succes dan maarquote:Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb haar vorig jaar een ring gegeven van titanium met 5 diamanten erin, en die ligt voornamelijk in een keuken kastje omdat ze het irritant vind als ze aan het werk is
Maar ik ga wel ff kijken of ik ergens een lijpe oude console kan scoren ofzo.
Batterijen vervangen van me fleshlightquote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Opnieuw opblazen zal ze wel blij mee zijn.
Pas maar op dat ze geen blaasontsteking krijgtquote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze geen blaasontsteking krijgtIk dacht dat jij een drukke baan had, je zou het bijna denken met zo'n salaris!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of juist niet, ik had nieuwe xbox nodig, en die heb ik van me dushi gehadquote:Op woensdag 21 december 2011 11:07 schreef Pixell het volgende:
Geen vriendin hebben is op dit soort momenten wel makkelijk, scheelt ook weer financieel
Goed idee, helium, een keer wat anders voor haar! Wat een verwennerij.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso in de donkere winterse dagen mag het gezelschap wat kosten.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Of juist niet, ik had nieuwe xbox nodig, en die heb ik van me dushi gehad![]()
Enige nadeel is dat nu bijna alle consoles in huis van haar zijn.
Plus ze is een schat van een meid en kan geweldig koken
kerst > sinterklaasquote:Op woensdag 21 december 2011 11:13 schreef Michhas het volgende:
Mijn vriendin krijgt niks voor kerst.
Kerstcadeaus
Vraag me zo vaak af of al die lui in de racerij nou echt zoooo dom zijn.quote:
Goedzo! wel de slim 250gb neem ik aan? check ff tweakers! kan veel verschil in prijs zitten!quote:
Misschien zijn er nog wel aanbiedingen, sowieso een week geleden nogquote:
Hij word er ook wel vies afgereden!quote:
http://www.mygameshop.nl/product_info.php?artikelNr=299quote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=297
cheapest wat ik zo snel dus vind.
Vannacht gedroomd dat 'ie ontploftequote:Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
André vertrekt met een Sojoez, daar doen wij niets aan. Dat is gewoon een oude russische torpedo afgetankt met pure Vodka
oh noes! final destination!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vannacht gedroomd dat 'ie ontplofte
Ondankbare trut!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb haar vorig jaar een ring gegeven van titanium met 5 diamanten erin, en die ligt voornamelijk in een keuken kastje omdat ze het irritant vind als ze aan het werk is
Maar ik ga wel ff kijken of ik ergens een lijpe oude console kan scoren ofzo.
Je klinkt nu net zoals stomaquote:
Ja ik heb daar geen verstand van hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goedzo! wel de slim 250gb neem ik aan? check ff tweakers! kan veel verschil in prijs zitten!
Albert Heijn, de belegen kaas is in de bonusquote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen verstand van hooren ben al onderweg, iemand een winkel met een leuke aanbieding?
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen verstand van hooren ben al onderweg, iemand een winkel met een leuke aanbieding?
Ja, mijn huis. Ik bied mijn xbox aan tegen zeer schappelijke prijs.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha alle potjes gewonnenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij word er ook wel vies afgereden!
Titilicouz, zat van je mens erger je niet?
Beter inc BF3.
Belegen kaasquote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Albert Heijn, de belegen kaas is in de bonus
Dat sowieso, maar dat bewaar ik voor speciale gelegenhedenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Belegen kaasOude kaas is voor de eckte eckte bazen.
Ik vind vrouwen met bordspellen sexyquote:
Nee vond ik ook al niet, daarom eet ik ook altijd oude kaas!!!!111quote:
Deze manquote:Op woensdag 21 december 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanmorgen kwam er een mocro BJJ training volgen kereltje had meteen een gigantische grote bek weet weer precies waarom vechtsport mocro's zo irritant zijn. Volgende keer hou ik een choke net iets langer vast dan nodig is hehe
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Belegen kaasOude kaas is voor de eckte eckte bazen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oude kaas is the way to go zeker als er een beetje van die zout kristallen inzitten. Jonge kaas is alleen te natsen als je er blokjes van snijdt en je al 4 liter bier op hebt.
U begrijpt hetquote:Op woensdag 21 december 2011 12:35 schreef Rauw. het volgende:
Rookworst+gesmolten kaas+mosterd op een bolletje
Ja dat is ook wel te doenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef Rossdale het volgende:
Jong belegen kaas op een maagdelijk witte boterham met een flinke lik boter![]()
Fixed!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef Rossdale het volgende:
Jong belegen Extra oude brokkelkaas op een maagdelijk witte ultrabruine boterham met een flinke lik boter![]()
De generatiekloof is groter dan ik dacht...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef Rossdale het volgende:
Jong belegen kaas op een maagdelijk witte boterham met een flinke lik boter![]()
Liever wit bolletjequote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef Rossdale het volgende:
Wij begrijpen elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
De generatiekloof is groter dan ik dacht...
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Maisbrood met plakjes komkommer en daaronder kaas en beetje mayonaise over de komkommer!
Ik vreet bijna 2 kilo kaas per weekliefst oude!
Teun, wij gaan trouwenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja en geitenkaas!!! met honing en walnoten op een bagel!
Walnoten zijn fucking nastyquote:Op woensdag 21 december 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja en geitenkaas!!! met honing en walnoten op een bagel!
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Walnoten zijn fucking nasty
Das opzich wel handig! aangezien een kado voor jou met kerst wat makkelijker zou zijnquote:
Ik ben al snel tevreden hoor. Bammetje met oude kaas, en dan gezellig samen de hele kerst BF3/MW3 spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das opzich wel handig! aangezien een kado voor jou met kerst wat makkelijker zou zijn
precies! maarja dat houd nu grotendeels mijn vakantie ook in.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben al snel tevreden hoor. Bammetje met oude kaas, en dan gezellig samen de hele kerst BF3/MW3 spelen
Lekker hoor!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw shit Stef, jouw shit![]()
Tauch ook, alleen is die minder vetklep weet ik uit eigen ervaring.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kerk.
Wij Pietertje. Stef, jij en ik, rasechte Bourgondiërs.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tauch ook, alleen is die minder vetklep weet ik uit eigen ervaring.
Tja Mich, wij vallen nou eenmaal onder de categorie grote mannen. Mannen met baarden. Stoere mannen. Houthakkers pur sang. Stef ook wel denk ik, zo te beoordelen aan zijn Facebook. Die lust ook wel een hapje, of twee.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het soort shit wat ik samen met mijn vriendin eet! en dan op niet speciale dagen
Door effect lijkt het ding klain maar dat was ie zeker niet, volgende ochtend heerlijk op een boterham de restjes!
Laten we Teun inderdaad ook niet vergeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tja Mich, wij vallen nou eenmaal onder de categorie grote mannen. Mannen met baarden. Stoere mannen. Houthakkers pur sang. Stef ook wel denk ik, zo te beoordelen aan zijn Facebook. Die lust ook wel een hapje, of twee.
Heb je hem in 3D gekeken?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:14 schreef Fsmxi het volgende:
Gisteren nova zembla gezien, niet supergoed maar wel aardig
Wij weten wat goeie voeder is. Fuck sushi en maaltijdsalades.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kerk.
Wij Pietertje. Stef, jij en ik, rasechte Bourgondiërs.
De enige goede sushi is diegene waar een hele zalm inzitquote:Op woensdag 21 december 2011 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij weten wat goeie voeder is. Fuck sushi en maaltijdsalades.
Dat doe ik op facebook al somsquote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Wel een leuk idee voor een topic voor de Bourgondiërs onder ons, elke keer als je iets verrekte lekkers hapt ff foto posten
Ik doe het met een paar maten via whatsapp, is soms wel epic battle, omdat diezelfde avond mensen allemaal sicke shit eten!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat doe ik op facebook al soms
Wacht maar tot kerstmisquote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Wel een leuk idee voor een topic voor de Bourgondiërs onder ons, elke keer als je iets verrekte lekkers hapt ff foto posten
Ja dan pakt mijn schoonmoeder ook altijd uit! vorige jaar hadden we van die beef uit japan die daar bier krijgt en massage's!!! de dag erna kreeft!quote:
Dit heb ik aan de kerstman gevraagd voor kerst:quote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Inclusief snor?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit heb ik aan de kerstman gevraagd voor kerst:
[ afbeelding ]
DAYUUUUUM SON!
Sweet! hier bij de grens is ook chill, er zit hier een slager die hele goede eisbein maakt!! en worst!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAYUUUUUM SON!
Inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij weten wat goeie voeder is. Fuck sushi en maaltijdsalades.
Schweinehachsenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sweet! hier bij de grens is ook chill, er zit hier een slager die hele goede eisbein maakt!! en worst!
Dat is nog eens een broodjequote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAYUUUUUM SON!
Me so jellyquote:Op woensdag 21 december 2011 13:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Sweet! hier bij de grens is ook chill, er zit hier een slager die hele goede eisbein maakt!! en worst!
Stef zijn shit, zijn echte limburgse vlaaien toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw shit Stef, jouw shit![]()
Ohja, die ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
JAZEKERquote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAYUUUUUM SON!
Klopt. Hier scheiden de mannen zich van de jongetjes. De houthakkers van de kantoorslaven.quote:
Der Leckerequote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DAYUUUUUM SON!
Wij doen dat ook altijd met vriendenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Deze man snapt het leven.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Hier scheiden de mannen zich van de jongetjes. De houthakkers van de kantoorslaven.
Inderdaad, mannen vreten vlees van het bot en geen vreemde eendenlevertjes of kaviaar!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Klopt. Hier scheiden de mannen zich van de jongetjes. De houthakkers van de kantoorslaven.
Nou, die shit is wel erg lekker moet ik zeggen. Ganzenlever, eendenlever, zwezerikquote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen vreten vlees van het bot en geen vreemde eendenlevertjes of kaviaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:50 schreef tliciouz het volgende:
Kerstcadeautje voor mezelf is al binnen.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kerstcadeau moet ik nog kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
NiceMijn kerstcadeau moet ik nog kopen!
GOTY 2011!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Vladje approved.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Staat al aan hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:46 schreef Tauchmeister het volgende:
14.16 uur: lancering André Kuipers
Niet vergeten
Uiteindelijk blijft het toch chiller inderdaad om gewoon gigantisch happen van het bot te scheuren dan heel netjes een klein hapje te nemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Inderdaad, mannen vreten vlees van het bot en geen vreemde eendenlevertjes of kaviaar!
Je moest gewoon doorsparen, dan kon je C.Louboutin halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
hier ookquote:
Hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Zit dat wijf zelf ook in de ruimte?
Die dure bitches staan allang op mijn lijst, ooit komt er een tijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je moest gewoon doorsparen, dan kon je C.Louboutin halen.
Haha nice, wat een tering verbinding idd. Zaten die astronauten al in de raket toen hij recht werd gezet? Zag nl niet echt een soort liftsysteem hoe ze erin konden komenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Zit dat wijf zelf ook in de ruimte?
Pringles :quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die dure bitches staan allang op mijn lijst, ooit komt er een tijd.![]()
Of jij moet zo lief zijn?
Pittig en kort kapsel!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef PierreTT het volgende:
Was dat zijn vrouw? Weet alles goed te verwoorden
Nee, vanochtend pas.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha nice, wat een tering verbinding idd. Zaten die astronauten al in de raket toen hij recht werd gezet? Zag nl niet echt een soort liftsysteem hoe ze erin konden komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef tliciouz het volgende:
Zou lachen zijn als ie ontploft/neerstort.Ga jij maar terug de keuken in, dit is een mannending, raketten de lucht in schieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Waarom denk je dat 'ie 5 maanden weggaatquote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat wel, maar je kan niet alles hebben.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Waarom denk je dat 'ie 5 maanden weggaat
Zou Niels hier nog iets mee te maken hebben gehad?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ga jij maar terug de keuken in, dit is een mannending, raketten de lucht in schieten.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ga jij maar terug de keuken in, dit is een mannending, raketten de lucht in schieten.
volgens mij niet toch? tenminste dat zei ie toch? Hij zal wel aan het kijken zijn in de kantine met alle mensen daarquote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou Niels hier nog iets mee te maken hebben gehad?
Die houdt zich geloof ik alleen bezig met Europese raketten (Ariane), niet met de Russische Soyuz.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Niels niks meer zegt? Hij zit daar in mission control alles te begeleiden.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Broodje erbij, bakkie erbijquote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij niet toch? tenminste dat zei ie toch? Hij zal wel aan het kijken zijn in de kantine met alle mensen daar
En op een beamerquote:
Zie je hem ineens daar in beeld lopenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Niels niks meer zegt? Hij zit daar in mission control alles te begeleiden.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie je hem ineens daar in beeld lopen![]()
"Mister Rossdale, as private financer of this project, do you have anything to say?"
"Well, let's just hope everything works hihihahoho vre-se-lijk dat kan je niet seggen hohohooo"
[..]
"Mister Rossdale, as private financer of this project, do you have anything to say?"
"Well, let's just hope everything works hihihahoho vre-se-lijk dat kan je niet seggen hohohooo"
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Rauw. het volgende:
Z'n vrouw had vanmorgen voor de radio ook al zo'n geweldige opmerking:
"Gaat u hem missen"
"Hij is toch al nooit thuis"
Op zeker dat als hij een nigga wil zien neuken hij onder werktijd naar huis moet gaan!
[..]
800 euro voor een kk schoen. *yao ming*quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die dure bitches staan allang op mijn lijst, ooit komt er een tijd.![]()
Of jij moet zo lief zijn?
Oh snap!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Space Shuttles zijn met pensioen, helaas.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb dit totaal niet gevolgd en ben totaal niet thuis in die wereld, maar waarom vliegt Andre vanaf Rusland?
Ten eerste is het een russische unit, ten tweede is heel dat traject uitgerekend op de seconde en de lanceer coordinaten precies.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb dit totaal niet gevolgd en ben totaal niet thuis in die wereld, maar waarom vliegt Andre vanaf Rusland?
Dat heb ik gemist, ik ga maar eens even wat lezen hierover dan...quote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Space Shuttles zijn met pensioen, helaas.
Ik bedoelde meer, waarom een Russische raket?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ten eerste is het een russische unit, ten tweede is heel dat traject uitgerekend op de seconde en de lanceer coordinaten precies.
Dont worry dushi.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Pringles :
http://www.askmen.com/dating/curtsmith_150/162_dating_advice.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |