Je klinkt nu net zoals stomaquote:
Ja ik heb daar geen verstand van hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 11:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goedzo! wel de slim 250gb neem ik aan? check ff tweakers! kan veel verschil in prijs zitten!
Albert Heijn, de belegen kaas is in de bonusquote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen verstand van hooren ben al onderweg, iemand een winkel met een leuke aanbieding?
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen verstand van hooren ben al onderweg, iemand een winkel met een leuke aanbieding?
Ja, mijn huis. Ik bied mijn xbox aan tegen zeer schappelijke prijs.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha alle potjes gewonnenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hij word er ook wel vies afgereden!
Titilicouz, zat van je mens erger je niet?
Beter inc BF3.
Belegen kaasquote:Op woensdag 21 december 2011 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Albert Heijn, de belegen kaas is in de bonus
Dat sowieso, maar dat bewaar ik voor speciale gelegenhedenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Belegen kaasOude kaas is voor de eckte eckte bazen.
Ik vind vrouwen met bordspellen sexyquote:
Nee vond ik ook al niet, daarom eet ik ook altijd oude kaas!!!!111quote:
Deze manquote:Op woensdag 21 december 2011 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanmorgen kwam er een mocro BJJ training volgen kereltje had meteen een gigantische grote bek weet weer precies waarom vechtsport mocro's zo irritant zijn. Volgende keer hou ik een choke net iets langer vast dan nodig is hehe
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Belegen kaasOude kaas is voor de eckte eckte bazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |