Cadeaubon van 4 tientjes van de Ici Paris.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
Kom er net achter dat het zaterdag kerst is! en ik weet niet wat ik voor kado voor me chick moet halennu weet ik weer wat er zo ruk aan kerst is.
Had ik maar zo'n vriendin....quote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Cadeaubon van 4 tientjes van de Ici Paris.
Concertkaartje voor een vette show, heb je er zelf ook nog wat aanquote:Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vriendin....
Mijne zit net wat anders in mekaar dan de gemiddelde geurtjes en bloemetjes vrouw...
Ik kan de muziek van me vriendin niet uitstaanquote:Op woensdag 21 december 2011 10:44 schreef Pixell het volgende:
[..]
Concertkaartje voor een vette show, heb je er zelf ook nog wat aan
Ook geen zilver/goud dan zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n vriendin....
Mijne zit net wat anders in mekaar dan de gemiddelde geurtjes en bloemetjes vrouw...
Ik heb haar vorig jaar een ring gegeven van titanium met 5 diamanten erin, en die ligt voornamelijk in een keuken kastje omdat ze het irritant vind als ze aan het werk isquote:Op woensdag 21 december 2011 10:48 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ook geen zilver/goud dan zeker?
Jij mijn vriend, bent genaaid!
zal vast een hele lieve vrouw zijn dan!
Of geef haar kerstcadeau aan seriousrequest!!111!!!111
Succes dan maarquote:Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb haar vorig jaar een ring gegeven van titanium met 5 diamanten erin, en die ligt voornamelijk in een keuken kastje omdat ze het irritant vind als ze aan het werk is
Maar ik ga wel ff kijken of ik ergens een lijpe oude console kan scoren ofzo.
Batterijen vervangen van me fleshlightquote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Opnieuw opblazen zal ze wel blij mee zijn.
Pas maar op dat ze geen blaasontsteking krijgtquote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pas maar op dat ze geen blaasontsteking krijgtIk dacht dat jij een drukke baan had, je zou het bijna denken met zo'n salaris!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of juist niet, ik had nieuwe xbox nodig, en die heb ik van me dushi gehadquote:Op woensdag 21 december 2011 11:07 schreef Pixell het volgende:
Geen vriendin hebben is op dit soort momenten wel makkelijk, scheelt ook weer financieel
Goed idee, helium, een keer wat anders voor haar! Wat een verwennerij.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Sowieso in de donkere winterse dagen mag het gezelschap wat kosten.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Of juist niet, ik had nieuwe xbox nodig, en die heb ik van me dushi gehad![]()
Enige nadeel is dat nu bijna alle consoles in huis van haar zijn.
Plus ze is een schat van een meid en kan geweldig koken
kerst > sinterklaasquote:Op woensdag 21 december 2011 11:13 schreef Michhas het volgende:
Mijn vriendin krijgt niks voor kerst.
Kerstcadeaus
Vraag me zo vaak af of al die lui in de racerij nou echt zoooo dom zijn.quote:
Goedzo! wel de slim 250gb neem ik aan? check ff tweakers! kan veel verschil in prijs zitten!quote:
Misschien zijn er nog wel aanbiedingen, sowieso een week geleden nogquote:
Hij word er ook wel vies afgereden!quote:
http://www.mygameshop.nl/product_info.php?artikelNr=299quote:Op woensdag 21 december 2011 12:02 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=297
cheapest wat ik zo snel dus vind.
Vannacht gedroomd dat 'ie ontploftequote:Op woensdag 21 december 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
André vertrekt met een Sojoez, daar doen wij niets aan. Dat is gewoon een oude russische torpedo afgetankt met pure Vodka
oh noes! final destination!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vannacht gedroomd dat 'ie ontplofte
Ondankbare trut!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb haar vorig jaar een ring gegeven van titanium met 5 diamanten erin, en die ligt voornamelijk in een keuken kastje omdat ze het irritant vind als ze aan het werk is
Maar ik ga wel ff kijken of ik ergens een lijpe oude console kan scoren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |