nee hoor, alleen veel kittensquote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zeker heel erg pittig, dat je zo lacht
Je moet dus niet op stage naar Frankrijk, maar naar China (met de trein uiteraard)quote:
bovendien is lekker zo'n ruim begrip. smaken verschillenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor, alleen veel kittens
Mwah, gaat maar ten dele op, er kunnen producten zijn die je wat minder lekker vindt, of combinaties die je minder liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bovendien is lekker zo'n ruim begrip. smaken verschillen
Daarom zei ik toch, behalve zijn baby pangangquote:
oké, natuurlijk zit er verschil in smaak bij fabrieksprodukten of van de vakman.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, gaat maar ten dele op, er kunnen producten zijn die je wat minder lekker vindt, of combinaties die je minder liggen.
Mijn zusje gééft niets om eten, verjaardagen bij haar zijn voor mij een kwelling, blokjes uni-kaas, slechte leverworst en 'slaatjes' van een massaproducent. Zij 'zegt' dat ze het lekker vindt.
Maar als ze bij mij is en er goede kaas, goede leverworst en zelfgemaakt (of door mij of door de slager) op tafel komt vindt ze dat wél veel lekkerder
je wil toch niet zeggen dat dit serieus isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom zei ik toch, behalve zijn baby pangang
tuurlijk wel. moet je aan de receptuur houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat dit serieus is
Dus dan gaat mijn eerste opmerking weer opquote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, natuurlijk zit er verschil in smaak bij fabrieksprodukten of van de vakman.
Maar dan nog vind ik het discutabel om een gerecht te beoordelen op smaak.
Wat jij lekker vindt, vind ik misschien helemaal niet lekker. Maar kan het nog wel
een goede kok zijn ...
quote:er kunnen producten zijn die je wat minder lekker vindt, of combinaties die je minder liggen
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk wel. moet je aan de receptuur houden
Ik ben genegen omquote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat dit serieus is
ga op je bureau trommelen zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk wel gek om te FOK!ken zonder TV aan. En nu de backup van mijn PC ook klaar is is het akelig stil in huis.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga op je bureau trommelen zou ik zeggen
niet mijn soort filmsquote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kreeg net op tijd deze te bekijken
quote:
Dat kan, dat ik ze wel aardig vind heeft mij geloof ik wél een stem opgeleverdquote:
Whut, jij hebt toch vakantie?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat voor mij ook niet lang meer duren vrees ik
truste Kaatje
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan, dat ik ze wel aardig vind heeft mij geloof ik wél een stem opgeleverd
vrijdagmorgen 8 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, jij hebt toch vakantie?
Hoe staat het trouwens nu met het schilderwerk?
moet ik goed uitgerust voor zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, jij hebt toch vakantie?
Hoe staat het trouwens nu met het schilderwerk?
En wat was die reden dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
heb maar om 1 rede lord of the rings gekeken
Eh, vrijdagmorgen mister, zit nog een hele uitrust (ik werk wel voor twee) donderdag tussenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ik goed uitgerust voor zijn
Liv Tylerquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat was die reden dan?
Je hoefde niet het boek te lezen?
weet je hoe druk ik morgen benquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, vrijdagmorgen mister, zit nog een hele uitrust (ik werk wel voor twee) donderdag tussen
quote:
Eh, laat mij raden..... uitslapen (tot 8 uur), dan zombies spelen, 10 uur chiropracter, 12-2 zombies, 2-3 huishouden, 3-4 extra poetsen waar geschilderd moet worden, 4-5 zombiesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je hoe druk ik morgen ben![]()
Maar mag ook wel een keer, is meestal andersom
in de wintermaanden zeker, in het seizoen eg niequote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, laat mij raden..... uitslapen (tot 8 uur), dan zombies spelen, 10 uur chiropracter, 12-2 zombies, 2-3 huishouden, 3-4 extra poetsen waar geschilderd moet worden, 4-5 zombies![]()
Heul niet, ik denk dat ik gemiddeld per week meer uren draai dan jij, alleen ben ik wél zo slim om ze zoveel mogelijk te compenseren
Hmmm, gaat er om spannen, zeker als ik naar mijn planning voor 2012 kijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de wintermaanden zeker, in het seizoen eg nie![]()
wordt morgen weinig zombies denk ik. heb nog eea te doen voor stichting en huishouden idd
zeker, begin is er.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, gaat er om spannen, zeker als ik naar mijn planning voor 2012 kijk
Jij bent voorzitter van de stichting, je hoort de secretaris het werk te laten doen!
Komt het wel goed van de grond af? De stichting bedoel ik
Oh, dat is niet handig, dan ben je dus in praktijk ook de secretaris en is de secretaris alleen maar voor KvK secretaris?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, begin is er.
secretaris woont niet in de buurt. Ik ben ook postadres
als alles staat, hebben wij alleen controlerende functie. Vrijwilliger doet allesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is niet handig, dan ben je dus in praktijk ook de secretaris en is de secretaris alleen maar voor KvK secretaris?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
als alles staat, hebben wij alleen controlerende functie. Vrijwilliger doet alles
voor die vrijwilliger is de stichting opgerichtquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En dan maar hopen dat de vrijwilliger ook dan nog echt zo 'vrij'willig is
Ik snap het niet meer, en doe geen moeite het mij nu te proberen uit te leggen, informeer ik nog wel naarquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor die vrijwilliger is de stichting opgericht
zusjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, en doe geen moeite het mij nu te proberen uit te leggen, informeer ik nog wel naar![]()
![]()
Ik ga mijn nestje opzoeken
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik nu wel snap
![]()
Succes morgen en toch goed uitrusten voor vrijdagmorgen
![]()
Niet roddelen kokkie!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe maar, Ceetje is aan de praat vandaag![]()
![]()
truste muis![]()
5 stemmen met die van mij erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik tot nu toe 3 stemmen gekregen, 4 met die van jou erbij
Ik vond het al een hele eer om genomineerd te worden
Ook voor jou een FIJNE KERST en een heel fijn, gezond en gelukkig NIEUWJAARquote:Op donderdag 22 december 2011 09:15 schreef Ceetje.. het volgende:
En voor iedereen die het leest FIJNE FEESTDAGEN![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
5 stemmen met die van mij erbij![]()
bleek toch mijn fout te zijn dat het niet wilde werkenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
moet j
[..]
moet je beter je best doen
dat valt me nou tegenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bleek toch mijn fout te zijn dat het niet wilde werken
quote:
had je maar geen fout moeten makenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]48 uur al gewerkt deze week, en morgen nog zo'n dag
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
had je maar geen fout moeten maken![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]was niet gebeurd als werkgever eerder advies had opgevolgd
SR of bedoel je #sr11?quote:
Ow, gaat de laatste dagen een beetje langs mij heen geloof ikquote:
komt volgende week wel weerquote:Op donderdag 22 december 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, gaat de laatste dagen een beetje langs mij heen geloof ik
Eerst de kerstdagen nog zien te overlevenquote:
meisje is 15, ongelooflijk die stemquote:Op donderdag 22 december 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerst de kerstdagen nog zien te overleven
Oh, heb daarstraks Birdy gekeken is idd een goed nummer
Ik weet het, en ze heeft idd een geweldige stemquote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
meisje is 15, ongelooflijk die stem
je hebt van die momenten hequote:Op donderdag 22 december 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het, en ze heeft idd een geweldige stem![]()
Had jij een memorylane momentje vandaag?
quote:
gewoon eerlijk zijn. Voelt je niet gewaardeerd en krijgt dan het laatste eroverheen wat volgens jou de druppel is. daarbij komt prive situatie. Desondanks blijf je je wel inzetten getuige deze weekquote:Op donderdag 22 december 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Morgen om 10:30 afspraak bij BA. Ben nog een beetje aan het puzzelen hoe ik het verhaal moet vertellen terwijl ik toch positief blijf overkomen en niet als een klaagzeikster
Ik vind het altijd lastig om prive erbij te betrekken, ben dan toch altijd bang dat ik als een type gezien wordt die daarmee wil zeggen 'dus ik ben echt zieligquote:Op donderdag 22 december 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
gewoon eerlijk zijn. Voelt je niet gewaardeerd en krijgt dan het laatste eroverheen wat volgens jou de druppel is. daarbij komt prive situatie. Desondanks blijf je je wel inzetten getuige deze week
dat geeft dus aan dat je hart voor de zaak hebt,en je dat dus ook graag gewaardeerd ziet en mensen gebruik van jequote:Op donderdag 22 december 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig om prive erbij te betrekken, ben dan toch altijd bang dat ik als een type gezien wordt die daarmee wil zeggen 'dus ik ben echt zielig'.
Tja, deze week, ten eerste wist ik al een jaar dat deze week er aan zat te komen, ten tweede is de go-live de leukste/spannenste fase in een project, ten derde ik moet wel bijna dood zijn wil ik collega's of vrienden in de steek laten.
Ja, ik denk het ook, kreeg van vp te horen dat ik zelfs recht heb op 10 betaalde zorgdagen per jaar, waarvoor ik dit jaar verlof heb opgenomen of thuis gewerktquote:Op donderdag 22 december 2011 22:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat geeft dus aan dat je hart voor de zaak hebt,en je dat dus ook graag gewaardeerd ziet en mensen gebruik van je
(kennis) maken en geen misbruik. Je zit niet goed in je vel, en dat heeft ook met prive te maken, daardoor ben je vaker thuis gaan werken en vaker ziek geweest. Je moet het er dus wel bijhalen.
dat ken ik, maar aldoende leert menquote:Op donderdag 22 december 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook, kreeg van vp te horen dat ik zelfs recht heb op 10 betaalde zorgdagen per jaar, waarvoor ik dit jaar verlof heb opgenomen of thuis gewerkt![]()
En ziek zijn (zeker eerste helft van dit jaar) was ook nog de nasleep van vorig jaar.
Ik vindt het alleen veel makkelijker om voor een ander op te komen dan voor mijzelf
Ik ben op dat punt nogal hardleers vrees ikquote:Op donderdag 22 december 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ken ik, maar aldoende leert men
gezellig tochquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben op dat punt nogal hardleers vrees ik![]()
Moeders heeft trouwens verzonnen dat het 'gezellig' is als ook zusje+familie 2e kerstdag komt eten
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weet je heel zeker dat je niet iemand nodig hebt die de keuken komt dweilen
En als ik dan heeeeeeel erg langzaam met een zakdoekje kom dweilenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]dan ben ik zelf te vroeg thuis
ik blijf weigerenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als ik dan heeeeeeel erg langzaam met een zakdoekje kom dweilen
[ afbeelding ]
quote:
sterktequote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Als zelfs puss'n boots niet werkt, dan zal ik maar leidzaam 2e kerstdag ondergaan
Lekker in mijn uppie fondueenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
sterkteEn wat doe je 1e dan?
gezelligquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker in mijn uppie fondueen
quote:
wat zal jij een rust hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]denk dat ik dit jaar de katers maar in de badkamer opsluit
Heb ik ook wél verdiend na deze werkweekquote:
gelijk heb jequote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook wél verdiend na deze werkweek
Avond Kaatjequote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
hallokom jullie nog heel even lastigvallen.
Kokkie zit jij Muis niet zo te plagenHelp haar en laat ze komen dweilen.
Als jullie dan vroeg klaar zijn, ga je maar een lekker eind wandelen, ben je ook
laat thuis.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
hallokom jullie nog heel even lastigvallen.
Kokkie zit jij Muis niet zo te plagenHelp haar en laat ze komen dweilen.
Als jullie dan vroeg klaar zijn, ga je maar een lekker eind wandelen, ben je ook
laat thuis.
quote:
zaterdag nog een brood en een pot pindakaas, en ik kom het weekend wel doorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
ben al bijna klaar met de "kerstboodschappen"(heb gewoon niet veel gekocht
)
ken je dat verhaal van die pot en die ketelquote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]ik voelde dat je ik bij moest komen staan. Kokkie was vrij vandaag, dus heerlijk uitgerust en dan gaat hij plagen
Ik heb vandaag tijdens het werken/melig zijn en F9-en wel de serie kerstkaarten voor 'zij die ook nog net na kerst mogen komen' geschreven en op de bus gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
ben al bijna klaar met de "kerstboodschappen"(heb gewoon niet veel gekocht
)
nee, vertelquote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken je dat verhaal van die pot en die ketel
da's knapquote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tijdens het werken/melig zijn en F9-en wel de serie kerstkaarten voor 'zij die ook nog net na kerst mogen komen' geschreven en op de bus gedaan.
Ach, 't is kokkie, van hem kan ik het wel hebben. Bij een zeker ander persoon had ik ondertussen al een topic in KLB geopendquote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]ik voelde dat je ik bij moest komen staan. Kokkie was vrij vandaag, dus heerlijk uitgerust en dan gaat hij plagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |