Liv Tylerquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wat was die reden dan?
Je hoefde niet het boek te lezen?
weet je hoe druk ik morgen benquote:Op woensdag 21 december 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, vrijdagmorgen mister, zit nog een hele uitrust (ik werk wel voor twee) donderdag tussen
quote:
Eh, laat mij raden..... uitslapen (tot 8 uur), dan zombies spelen, 10 uur chiropracter, 12-2 zombies, 2-3 huishouden, 3-4 extra poetsen waar geschilderd moet worden, 4-5 zombiesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet je hoe druk ik morgen ben![]()
Maar mag ook wel een keer, is meestal andersom
in de wintermaanden zeker, in het seizoen eg niequote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, laat mij raden..... uitslapen (tot 8 uur), dan zombies spelen, 10 uur chiropracter, 12-2 zombies, 2-3 huishouden, 3-4 extra poetsen waar geschilderd moet worden, 4-5 zombies![]()
Heul niet, ik denk dat ik gemiddeld per week meer uren draai dan jij, alleen ben ik wél zo slim om ze zoveel mogelijk te compenseren
Hmmm, gaat er om spannen, zeker als ik naar mijn planning voor 2012 kijkquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
in de wintermaanden zeker, in het seizoen eg nie![]()
wordt morgen weinig zombies denk ik. heb nog eea te doen voor stichting en huishouden idd
zeker, begin is er.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm, gaat er om spannen, zeker als ik naar mijn planning voor 2012 kijk
Jij bent voorzitter van de stichting, je hoort de secretaris het werk te laten doen!
Komt het wel goed van de grond af? De stichting bedoel ik
Oh, dat is niet handig, dan ben je dus in praktijk ook de secretaris en is de secretaris alleen maar voor KvK secretaris?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, begin is er.
secretaris woont niet in de buurt. Ik ben ook postadres
als alles staat, hebben wij alleen controlerende functie. Vrijwilliger doet allesquote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is niet handig, dan ben je dus in praktijk ook de secretaris en is de secretaris alleen maar voor KvK secretaris?
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
als alles staat, hebben wij alleen controlerende functie. Vrijwilliger doet alles
voor die vrijwilliger is de stichting opgerichtquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]En dan maar hopen dat de vrijwilliger ook dan nog echt zo 'vrij'willig is
Ik snap het niet meer, en doe geen moeite het mij nu te proberen uit te leggen, informeer ik nog wel naarquote:Op woensdag 21 december 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor die vrijwilliger is de stichting opgericht
zusjequote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, en doe geen moeite het mij nu te proberen uit te leggen, informeer ik nog wel naar![]()
![]()
Ik ga mijn nestje opzoeken
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik nu wel snap
![]()
Succes morgen en toch goed uitrusten voor vrijdagmorgen
![]()
Niet roddelen kokkie!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
doe maar, Ceetje is aan de praat vandaag![]()
![]()
truste muis![]()
5 stemmen met die van mij erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik tot nu toe 3 stemmen gekregen, 4 met die van jou erbij
Ik vond het al een hele eer om genomineerd te worden
Ook voor jou een FIJNE KERST en een heel fijn, gezond en gelukkig NIEUWJAARquote:Op donderdag 22 december 2011 09:15 schreef Ceetje.. het volgende:
En voor iedereen die het leest FIJNE FEESTDAGEN![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
5 stemmen met die van mij erbij![]()
bleek toch mijn fout te zijn dat het niet wilde werkenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
moet j
[..]
moet je beter je best doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |