ik is kokkiequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
http://verkiezingen.fok.nl/
Nr-tje 49
quote:
Ik heb wel Cobra4 genomineerd als beste newbie mod, maar niet aan de liefste FOK!ker gedachtquote:
had toch weinig stemmen gekregen, zijn er wel 6 op fok die mij kennenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb wel Cobra4 genomineerd als beste newbie mod, maar niet aan de liefste FOK!ker gedacht
Ik heb geloof ik tot nu toe 3 stemmen gekregen, 4 met die van jou erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
had toch weinig stemmen gekregen, zijn er wel 6 op fok die mij kennen
ook niet bekend genoeg dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik tot nu toe 3 stemmen gekregen, 4 met die van jou erbij
Ik vond het al een hele eer om genomineerd te worden
En dat vindt ik wel best zoquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben![]()
25,5 uur werken in 2 werkdagen kan ik niet zo goed meer tegen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Ga je toch lekker slapen
moet keuzes maken, als je denkt dat je naar begrafenis moet, zou ik dat wel doen. kan maar een keerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ben nog te opgefokked. Had morgen ook eigenlijk naar begrafenis gewild, maar gaat nu echt niet lukken (tenzij ik er nóg een tot diep in de avond doorwerken dagje aan vast plak)
Ik kan er nog een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet keuzes maken, als je denkt dat je naar begrafenis moet, zou ik dat wel doen. kan maar een keer
zou ik maar doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan er nog een nachtje over slapen.
doe maar, Ceetje is aan de praat vandaagquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga slapen, twitter gaat mij nu ook te snel
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
wakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakwakwakwakwakerwordenwakkerwordenwakkerworden
Vervelende omstandigheden even doorhalenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoi hoi. Hoe is het nu? ben je nog gegaan?
dan moet het goed zijn zo. niet over gaan piekeren dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vervelende omstandigheden even doorhalen
Goed, ik heb vandaag maar tot 7 uur gewerkt
kon ik niet aan
Pieker er ook niet over, aangeslagen collega heeft mij vanmiddag nog gebeld met een verslag, was een goede beslissing niet te gaan, had ik niet getrokken denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan moet het goed zijn zo. niet over gaan piekeren dan.
Mooie tijd om te stoppen met werken toch![]()
en nu reces
moet je beter je best doenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pieker er ook niet over, aangeslagen collega heeft mij vanmiddag nog gebeld met een verslag, was een goede beslissing niet te gaan, had ik niet getrokken denk ik.
Officieel vrijdag vanaf 16:00 uur reces, maar go-live van mijn project loopt niet helemaal soepeltjes, kan zomaar later worden
heb ik iets over gelezen in het forum, moet je ff kijken, staat een oplossingquote:Op woensdag 21 december 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
Zombies zijn stuk bij mij, ik ben al mijn buren kwijt
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
moet j
[..]
moet je beter je best doen
geef een ander maar weer de schuldquote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ligt niet aan mij, de leverancier moet beter zijn best doen
Had ik ook gelezen en geprobeerd, toen waren jullie weer terug, zag muis en jou staan om te helpen, muis slaat één zombie neer, "sorry Zombies chewed the wires, please reload", reload, en jullie waren weer weg, zonder dat jullie mij hebben kunnen helpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ik iets over gelezen in het forum, moet je ff kijken, staat een oplossing
JA !!!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
geef een ander maar weer de schuld
en als je opnieuw opstart ?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik ook gelezen en geprobeerd, toen waren jullie weer terug, zag muis en jou staan om te helpen, muis slaat één zombie neer, "sorry Zombies chewed the wires, please reload", reload, en jullie waren weer weg, zonder dat jullie mij hebben kunnen helpen.
Ik werd er kriegel van dus kijk morgen wel verder
Opnieuw cache geleegd, toen waren de buren er weer, jullie nog steeds weg, en waren er geen zombies meer.quote:
Joh, geloof mij als jij er wat aan had kunnen doen had ik echt wel allang je hulp ingeroepenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
rustig blijven he. Ik an er ook niks aan doen
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, geloof mij als jij er wat aan had kunnen doen had ik echt wel allang je hulp ingeroepen
Als ik slaapquote:
quote:
ik zou niet durvenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Je bent in een muisje op de kast proberen te krijgen bui ?
En daar zet ik nu mijn ???? bijquote:
nergens voor nodigquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar zet ik nu mij ???? bij
Heel vervelendquote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
nergens voor nodig![]()
Je zal maar drie dagen vrij zijn zeg
ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heel vervelendmoet er niet aan denken
Ik heb het ook echt te doen met die stakker, die drie dagen vrij isquote:
heb morgen er maar bij genomen, had geen zin meerquote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het ook echt te doen met die stakker, die drie dagen vrij is![]()
Maar ik dacht dat je vrijdag pas vakantie had?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb morgen er maar bij genomen, had geen zin meer
maandag pas, was ge OH met Cquote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geen zin meer, wat is dat nu voor domme reden om vrij te nemen
Is je gegund hoor, ik werk deze week wel voor twee
Ow, en dan moet je zondag wél werken? Dacht dat je dan bij opa zou eten?
Dan heb ik helemaal medelijden met je, je hebt echt een vakantie van vier dagen?quote:
Ow, geOuweHoer met Ceetje ?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb ik helemaal medelijden met je, je hebt echt een vakantie van vier dagen?
Wat is ge OH met C ?
geouwehoer met Ceetjequote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb ik helemaal medelijden met je, je hebt echt een vakantie van vier dagen?
Wat is ge OH met C ?
Ik kon het niet meer volgen, had ook geen flauw benul waar jullie het over hadden, dus heb de discussie maar aan mij voorbij laten gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
geouweho
[..]
geouwehoer met Ceetje
yepquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer volgen, had ook geen flauw benul waar jullie het over hadden, dus heb de discussie maar aan mij voorbij laten gaan
Maar je was vanaf dinsdag tot t/m OeN ook vrij? Ik begin alles door elkaar te halen
Pfff, gelukkig ik heb ze nog wél op een rijtjequote:
1 op 1 etentje?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
en dan 13-1 etentje met de directeur en dan weer 1,5 week vrij
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig ik heb ze nog wél op een rijtje
[..]
1 op 1 etentje?
Mooi, eindelijk vrije dagen opnemen
en de horeca managerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
Bij ons vanmorgen over de planning 2012 gesproken, gaat een wonder worden als ik vóór half mei een weekje vrij kan nemen. Volgens de planning ben ik voor 60-80 uur per week ingepland
Een trilateraaltje dusquote:
quote:hoef je je niet te vervelen.
Daarom mag je dus niet meer thuis werken
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
alle Kerstvoorbereidingen al gedaan?
dat heb ik al een paar jaar. Helaas ontkom je er niet aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wou dat ik kerst dit jaar kon overslaan
Waarschijnlijk net zo 'echt' als ooit die doneer een nier actie om donoren te wervenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef kaatje50 het volgende:
Op BNN gaan ze mensenvlees eten. Vraag me af of dit echt is
gewwon een brood en wat beleg halen, das allesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
alle Kerstvoorbereidingen al gedaan?
Kan je man toch ook niets aan doenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat heb ik al een paar jaar. Helaas ontkom je er niet aan.
Mijn man is 2e kerstdag jarig
schijnt dat dit meer in de buurt komt. die twee zijn al ergens geweest waar ze er over gesproken hebbenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo 'echt' als ooit die doneer een nier actie om donoren te werven
Daar zat ik ook aan te denken. De advocaat legt net uit dat het strafbaar is, wat ze nu doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo 'echt' als ooit die doneer een nier actie om donoren te werven
kan hij ook niet, daarom "vieren" we het ook gewoon. Deze keer alleen 's avonds, niet meer de hele dag en dan voor iedereen eten makenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je man toch ook niets aan doen
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
schijnt dat dit meer in de buurt komt. die twee zijn al ergens geweest waar ze er over gesproken hebben
Denk dat het weer gewoon een publiciteitsstunt is, en zo niet dan mogen ze van mij heel lang dienst doen in een staatsinrichtingquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. De advocaat legt net uit dat het strafbaar is, wat ze nu doen.
Daarom geloof ik het ook niet zo. Wel bizar als het wel echt is
Als het echt is, is BNN strafbaar voor "uitlokking" . Felerio en Dennis voor Kannibalisme en de chirurg voor het onnodig wegsnijden van mensenvleesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Denk dat het weer gewoon een publiciteitsstunt is, en zo niet dan mogen ze van mij heel lang dienst doen in een staatsinrichting
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Als het echt is, is BNN strafbaar voor "uitlokking" . Felerio en Dennis voor Kannibalisme en de chirurg voor het onnodig wegsnijden van mensenvlees
Spongquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
Zelfs de kok schijnt strafbaar te zijn, maar mochten ze vervolgd worden dan zal Meester Spong hen bijstaan...Maffe zender, dat BNN
eight belowquote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
hebben we al jankers bij eight below
weet niet of Kokkie bereid was geweest dat vlees te bakken. (ik denk van nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Spong![]()
Maar goed dat kokkie gewoon hier is
dan ken jij kokkie nog nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet niet of Kokkie bereid was geweest dat vlees te bakken. (ik denk van niet)
ken je inderdaad nietquote:
Ow, die filmquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga je schamen![]()
film over huskeys op sbs
Ik denk van wélquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
weet niet of Kokkie bereid was geweest dat vlees te bakken. (ik denk van niet)
stoppen met fokken dan en ga studerenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, die filmDie ken ik wel
![]()
Ik zit achter PC in studeerkamer, kan geen tv kijken nu
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
stoppen met fokken dan en ga studeren![]()
Kokkie is best liev hoor, ik heb alleen wat moeite met zijn baby pangangquote:
maar lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kokkie is best liev hoor, ik heb alleen wat moeite met zijn baby pangang
Mag ook wel, 't is je vakquote:
Zeker heel erg pittig, dat je zo lachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |