nergens voor nodigquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En daar zet ik nu mij ???? bij
Heel vervelendquote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
nergens voor nodig![]()
Je zal maar drie dagen vrij zijn zeg
ik ook nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heel vervelendmoet er niet aan denken
Ik heb het ook echt te doen met die stakker, die drie dagen vrij isquote:
heb morgen er maar bij genomen, had geen zin meerquote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb het ook echt te doen met die stakker, die drie dagen vrij is![]()
Maar ik dacht dat je vrijdag pas vakantie had?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb morgen er maar bij genomen, had geen zin meer
maandag pas, was ge OH met Cquote:Op woensdag 21 december 2011 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Geen zin meer, wat is dat nu voor domme reden om vrij te nemen
Is je gegund hoor, ik werk deze week wel voor twee
Ow, en dan moet je zondag wél werken? Dacht dat je dan bij opa zou eten?
Dan heb ik helemaal medelijden met je, je hebt echt een vakantie van vier dagen?quote:
Ow, geOuweHoer met Ceetje ?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb ik helemaal medelijden met je, je hebt echt een vakantie van vier dagen?
Wat is ge OH met C ?
geouwehoer met Ceetjequote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan heb ik helemaal medelijden met je, je hebt echt een vakantie van vier dagen?
Wat is ge OH met C ?
Ik kon het niet meer volgen, had ook geen flauw benul waar jullie het over hadden, dus heb de discussie maar aan mij voorbij laten gaanquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
geouweho
[..]
geouwehoer met Ceetje
yepquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kon het niet meer volgen, had ook geen flauw benul waar jullie het over hadden, dus heb de discussie maar aan mij voorbij laten gaan
Maar je was vanaf dinsdag tot t/m OeN ook vrij? Ik begin alles door elkaar te halen
Pfff, gelukkig ik heb ze nog wél op een rijtjequote:
1 op 1 etentje?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
en dan 13-1 etentje met de directeur en dan weer 1,5 week vrij
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig ik heb ze nog wél op een rijtje
[..]
1 op 1 etentje?
Mooi, eindelijk vrije dagen opnemen
en de horeca managerquote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
Bij ons vanmorgen over de planning 2012 gesproken, gaat een wonder worden als ik vóór half mei een weekje vrij kan nemen. Volgens de planning ben ik voor 60-80 uur per week ingepland
Een trilateraaltje dusquote:
quote:hoef je je niet te vervelen.
Daarom mag je dus niet meer thuis werken
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef kaatje50 het volgende:
alle Kerstvoorbereidingen al gedaan?
dat heb ik al een paar jaar. Helaas ontkom je er niet aan.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik wou dat ik kerst dit jaar kon overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |