gezellig tochquote:Op donderdag 22 december 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben op dat punt nogal hardleers vrees ik![]()
Moeders heeft trouwens verzonnen dat het 'gezellig' is als ook zusje+familie 2e kerstdag komt eten
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]weet je heel zeker dat je niet iemand nodig hebt die de keuken komt dweilen
En als ik dan heeeeeeel erg langzaam met een zakdoekje kom dweilenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]dan ben ik zelf te vroeg thuis
ik blijf weigerenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En als ik dan heeeeeeel erg langzaam met een zakdoekje kom dweilen
[ afbeelding ]
quote:
sterktequote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Als zelfs puss'n boots niet werkt, dan zal ik maar leidzaam 2e kerstdag ondergaan
Lekker in mijn uppie fondueenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
sterkteEn wat doe je 1e dan?
gezelligquote:Op donderdag 22 december 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker in mijn uppie fondueen
quote:
wat zal jij een rust hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]denk dat ik dit jaar de katers maar in de badkamer opsluit
Heb ik ook wél verdiend na deze werkweekquote:
gelijk heb jequote:Op donderdag 22 december 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik ook wél verdiend na deze werkweek
Avond Kaatjequote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
hallokom jullie nog heel even lastigvallen.
Kokkie zit jij Muis niet zo te plagenHelp haar en laat ze komen dweilen.
Als jullie dan vroeg klaar zijn, ga je maar een lekker eind wandelen, ben je ook
laat thuis.
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
hallokom jullie nog heel even lastigvallen.
Kokkie zit jij Muis niet zo te plagenHelp haar en laat ze komen dweilen.
Als jullie dan vroeg klaar zijn, ga je maar een lekker eind wandelen, ben je ook
laat thuis.
quote:
zaterdag nog een brood en een pot pindakaas, en ik kom het weekend wel doorquote:Op donderdag 22 december 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
ben al bijna klaar met de "kerstboodschappen"(heb gewoon niet veel gekocht
)
ken je dat verhaal van die pot en die ketelquote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]ik voelde dat je ik bij moest komen staan. Kokkie was vrij vandaag, dus heerlijk uitgerust en dan gaat hij plagen
Ik heb vandaag tijdens het werken/melig zijn en F9-en wel de serie kerstkaarten voor 'zij die ook nog net na kerst mogen komen' geschreven en op de bus gedaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:53 schreef kaatje50 het volgende:
ben al bijna klaar met de "kerstboodschappen"(heb gewoon niet veel gekocht
)
nee, vertelquote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken je dat verhaal van die pot en die ketel
da's knapquote:Op donderdag 22 december 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vandaag tijdens het werken/melig zijn en F9-en wel de serie kerstkaarten voor 'zij die ook nog net na kerst mogen komen' geschreven en op de bus gedaan.
Ach, 't is kokkie, van hem kan ik het wel hebben. Bij een zeker ander persoon had ik ondertussen al een topic in KLB geopendquote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]ik voelde dat je ik bij moest komen staan. Kokkie was vrij vandaag, dus heerlijk uitgerust en dan gaat hij plagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |