nee hoor, alleen veel kittensquote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zeker heel erg pittig, dat je zo lacht
Je moet dus niet op stage naar Frankrijk, maar naar China (met de trein uiteraard)quote:
bovendien is lekker zo'n ruim begrip. smaken verschillenquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee hoor, alleen veel kittens
Mwah, gaat maar ten dele op, er kunnen producten zijn die je wat minder lekker vindt, of combinaties die je minder liggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bovendien is lekker zo'n ruim begrip. smaken verschillen
Daarom zei ik toch, behalve zijn baby pangangquote:
oké, natuurlijk zit er verschil in smaak bij fabrieksprodukten of van de vakman.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, gaat maar ten dele op, er kunnen producten zijn die je wat minder lekker vindt, of combinaties die je minder liggen.
Mijn zusje gééft niets om eten, verjaardagen bij haar zijn voor mij een kwelling, blokjes uni-kaas, slechte leverworst en 'slaatjes' van een massaproducent. Zij 'zegt' dat ze het lekker vindt.
Maar als ze bij mij is en er goede kaas, goede leverworst en zelfgemaakt (of door mij of door de slager) op tafel komt vindt ze dat wél veel lekkerder
je wil toch niet zeggen dat dit serieus isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom zei ik toch, behalve zijn baby pangang
tuurlijk wel. moet je aan de receptuur houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat dit serieus is
Dus dan gaat mijn eerste opmerking weer opquote:Op woensdag 21 december 2011 22:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
oké, natuurlijk zit er verschil in smaak bij fabrieksprodukten of van de vakman.
Maar dan nog vind ik het discutabel om een gerecht te beoordelen op smaak.
Wat jij lekker vindt, vind ik misschien helemaal niet lekker. Maar kan het nog wel
een goede kok zijn ...
quote:er kunnen producten zijn die je wat minder lekker vindt, of combinaties die je minder liggen
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk wel. moet je aan de receptuur houden
Ik ben genegen omquote:Op woensdag 21 december 2011 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
je wil toch niet zeggen dat dit serieus is
ga op je bureau trommelen zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
Eigenlijk wel gek om te FOK!ken zonder TV aan. En nu de backup van mijn PC ook klaar is is het akelig stil in huis.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga op je bureau trommelen zou ik zeggen
niet mijn soort filmsquote:Op woensdag 21 december 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kreeg net op tijd deze te bekijken
quote:
Dat kan, dat ik ze wel aardig vind heeft mij geloof ik wél een stem opgeleverdquote:
Whut, jij hebt toch vakantie?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat voor mij ook niet lang meer duren vrees ik
truste Kaatje
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan, dat ik ze wel aardig vind heeft mij geloof ik wél een stem opgeleverd
vrijdagmorgen 8 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, jij hebt toch vakantie?
Hoe staat het trouwens nu met het schilderwerk?
moet ik goed uitgerust voor zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, jij hebt toch vakantie?
Hoe staat het trouwens nu met het schilderwerk?
En wat was die reden dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
heb maar om 1 rede lord of the rings gekeken
Eh, vrijdagmorgen mister, zit nog een hele uitrust (ik werk wel voor twee) donderdag tussenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet ik goed uitgerust voor zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |