QFT!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ze kennen Galvanize niet eensHoe kunnen ze die dan kiezen
Hoe kun je die niet kennen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ze kennen Galvanize niet eensHoe kunnen ze die dan kiezen
Nou, als ik ze zo inschat daar bij dat huis..quote:
Leiden ookquote:
2quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Swomp het volgende:
En toen bleven er nog 4 springende mensen over
Nope, je hebt een nieuwe bril nodig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Bienelientjee het volgende:
GAAN ZE NU ECHT LOS? ZAG IK HET GOED?!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef shifto het volgende:
Aan alle mensen die vrijdag mee naar de meet gaan daar, wij gaan echt wel springen hoor!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope, je hebt een nieuwe bril nodig.
Meet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef shifto het volgende:
Aan alle mensen die vrijdag mee naar de meet gaan daar, wij gaan echt wel springen hoor!
Paar maanden geleden was ie nog wel lekker, nu wordt ie platgedraaid en is de 'leuk' er van af...quote:
Mwah, eerste paar rijen. Dit doet me heel erg denken aan achteraan bij een concert op een festival staan. Achteraan staan vaak van die lui die even komen checken en niet echt perse fan zijn ofzo. Sta je dan achteraan te springen en te doen, staan ze je vreemd aan te kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:11 schreef Bienelientjee het volgende:
GAAN ZE NU ECHT LOS? ZAG IK HET GOED?!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEE MENSEN van wie is deze stem? Ik ken die stem ergens van maar ik weeeeeeeeet het niet. En het is irritant.
Je bent een beetje ziek las ik op Twitter. Beterschapquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ben toch in mijn bed gaan liggen, vriendlief heeft op zijn 2e scherm 3fm webcam aangezet
maar ze maken er wel een feestje vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Het nummer is ook niet echt opzwepend. Zijn maar korte stukjes.
Had ook niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me later ook dat je dat bedoelde. Had al geëdit... Natuurlijk ben ik er tijdens de top2000!!
Ik dacht een housenummer hehe.quote:
Thnxquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je bent een beetje ziek las ik op Twitter. Beterschap
Nee, nooit. Enne ik heb geen berensloffen. Ik heb hele mooie oranje Giesswein sloffen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nu niet naast je berensloffen gaan lopen he
Geen idee wat het is, maar daar moet je dan maar niet langs lopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, nooit. Enne ik heb geen berensloffen. Ik heb hele mooie oranje Giesswein sloffen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.
Ja viel ook erg tegen zondagquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef FZN05 het volgende:
Ik snap het heel goed eigenlijk dat dat niet los gaat. Het ligt echt aan die speakers op het plein. Die hoor je alleen in de eerste 10 rijen goed.
Waren al klachten gekomen van de omgeving vooraf, denk dat ze problemen willen voorkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef FZN05 het volgende:
Ik snap het heel goed eigenlijk dat dat niet los gaat. Het ligt echt aan die speakers op het plein. Die hoor je alleen in de eerste 10 rijen goed.
Dat denk ik ook, voor de omwonenden enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er ook wel richtlijnen zijn dat het geluid niet te hard mag zijn op het plein zelf... da's wel jammer
vanaf 00:00 geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er ook wel richtlijnen zijn dat het geluid niet te hard mag zijn op het plein zelf... da's wel jammer
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
owee dat er van die azijnzeikers zijn die last hebben van het geluidquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Het was in Eindhoven ook best zacht, vond het een beetje jammer toen. Maar als het nog zachter is, dan snap ik ook niet dat mensen er überhaupt heengaan. Dat is superkut.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar daar moet je dan maar niet langs lopen
In Eindhoven was het kut met die kut muziek uit al die kroegen die extra hard stonden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was in Eindhoven ook best zacht, vond het een beetje jammer toen. Maar als het nog zachter is, dan snap ik ook niet dat mensen er überhaupt heengaan. Dat is superkut.
Kut omwonenden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, voor de omwonenden enzo.
Eindhoven vond ik qua geluid ook tegenvallen ja... je hoort inderdaad maar weinig van wat er binnen gebeurt dus ik kan me de dooie boel wel enigszins voorstellenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was in Eindhoven ook best zacht, vond het een beetje jammer toen. Maar als het nog zachter is, dan snap ik ook niet dat mensen er überhaupt heengaan. Dat is superkut.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef D. het volgende:
I got a feeling that something ain't right
Bij deze dan, omdat je die zo graag wilt horenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of ie al aangevraagd is hoor
Ik wil dat zij 'm horenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij deze dan, omdat je die zo graag wilt horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |