Geen idee wat het is, maar daar moet je dan maar niet langs lopenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, nooit. Enne ik heb geen berensloffen. Ik heb hele mooie oranje Giesswein sloffen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had ook niet anders verwacht.
Ja viel ook erg tegen zondagquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef FZN05 het volgende:
Ik snap het heel goed eigenlijk dat dat niet los gaat. Het ligt echt aan die speakers op het plein. Die hoor je alleen in de eerste 10 rijen goed.
Waren al klachten gekomen van de omgeving vooraf, denk dat ze problemen willen voorkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef FZN05 het volgende:
Ik snap het heel goed eigenlijk dat dat niet los gaat. Het ligt echt aan die speakers op het plein. Die hoor je alleen in de eerste 10 rijen goed.
Dat denk ik ook, voor de omwonenden enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er ook wel richtlijnen zijn dat het geluid niet te hard mag zijn op het plein zelf... da's wel jammer
vanaf 00:00 geloof ik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat er ook wel richtlijnen zijn dat het geluid niet te hard mag zijn op het plein zelf... da's wel jammer
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
owee dat er van die azijnzeikers zijn die last hebben van het geluidquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Het was in Eindhoven ook best zacht, vond het een beetje jammer toen. Maar als het nog zachter is, dan snap ik ook niet dat mensen er überhaupt heengaan. Dat is superkut.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar daar moet je dan maar niet langs lopen
In Eindhoven was het kut met die kut muziek uit al die kroegen die extra hard stonden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was in Eindhoven ook best zacht, vond het een beetje jammer toen. Maar als het nog zachter is, dan snap ik ook niet dat mensen er überhaupt heengaan. Dat is superkut.
Kut omwonenden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, voor de omwonenden enzo.
Eindhoven vond ik qua geluid ook tegenvallen ja... je hoort inderdaad maar weinig van wat er binnen gebeurt dus ik kan me de dooie boel wel enigszins voorstellenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was in Eindhoven ook best zacht, vond het een beetje jammer toen. Maar als het nog zachter is, dan snap ik ook niet dat mensen er überhaupt heengaan. Dat is superkut.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:16 schreef D. het volgende:
I got a feeling that something ain't right
Bij deze dan, omdat je die zo graag wilt horenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee of ie al aangevraagd is hoor
Ik wil dat zij 'm horenquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij deze dan, omdat je die zo graag wilt horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |