abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106274259
Ik ben benieuwd hoe ons huis er uit ziet en hoeveel drollen er in huis liggen waar Evi mee gespeeld heeft :') We zijn 2 nachtjes weggeweest dus de boel is vast afgebroken door de kleine dame :D
pi_106278014
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:03 schreef Oognip het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ons huis er uit ziet en hoeveel drollen er in huis liggen waar Evi mee gespeeld heeft :') We zijn 2 nachtjes weggeweest dus de boel is vast afgebroken door de kleine dame :D
_O- gisterochtend hadden ze alleen je badkamerkastje opengebroken en lag je mascara ergens halverwege de keuken, die heb ik maar ff opgeruimd :+
♥ scars make us who we are ♥
pi_106278314
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:02 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

_O- gisterochtend hadden ze alleen je badkamerkastje opengebroken en lag je mascara ergens halverwege de keuken, die heb ik maar ff opgeruimd :+
Dat moet Pingoo geweest zijn _O- die draak is gek op dat kastje O+
Maar het viel allemaal mee *O* Geen drolletjes buiten de kattenbak tot dusver gevonden, alleen een deken dat ze uit de kast hebben getrokken :)
pi_106278332
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mijne ook hoor :@
Maar ik vind het een geruststellende gedachte dat ze al wat meer ontspannen zijn en dat ze waarschijnlijk vanaf vrijdag in de kittenkamer bij de andere kittens komen. Dat is een stuk leuker voor ze :)
Ik ben zo benieuwd of alles goed is gegaan! Ik hoop dat ze inmiddels ook lekker in de kittenkamer zitten! :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106278795
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben zo benieuwd of alles goed is gegaan! Ik hoop dat ze inmiddels ook lekker in de kittenkamer zitten! :)
:D
In het topic van Samzz (zij doet vrijwilligerswerk in het asiel) staat een update over ze :)
Mijn avonturen in het Dieren opvangcentrum
pi_106278823
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:37 schreef Oognip het volgende:

[..]

In het topic van Samzz (zij doet vrijwilligerswerk in het asiel) staat een update over ze :)
Mijn avonturen in het Dieren opvangcentrum
Oh! Ik ga snel kijken :D
pi_106280319
Evi lag net zo op de bank:

Ik dacht echt: "jeetje! Waar is dat kitten gebleven!?" :o
Evi lag ook even een dutje te doen en als ik wat tegen haar zei dan kletste ze terug dus ik dacht dat film ik even :+ Ze kon meteen niets meer terug 'zeggen' :')
  zondag 1 januari 2012 @ 17:31:08 #208
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_106280387

Gelukkig nieuwjaar Oognip *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_106280481
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:31 schreef CantFazeMe het volgende:

Gelukkig nieuwjaar Oognip *O*
Jij ook en rsi-vrij! *O*
pi_106280493
Lief!
  zondag 1 januari 2012 @ 17:44:30 #211
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_106280852
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:33 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jij ook en rsi-vrij! *O*
Zo snel mogelijk *O*

voor de rest ook een gelukkig nieuwjaar barstenvol met gekke en lieve kittens en kattekwaad! *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_106332273
Ik heb net een plons koude thee met honing over Evi heen gegooid :@ Ik zweerde dat ze de vloer aan het slopen was en had niks beters bij de hand dan koude thee dus *plons*. Het kind rende weg en er bleef een lucifer liggen, was ze gewoon met een lucifer aan het spelen :@ _O-
Ik heb haar met een schuldgevoel afgedroogd en nu is ze heerlijk zacht O+
pi_106332402
Thee met honing! _O-
Ik zie het echt helemaal voor me! Evi vergeeft het je vast wel ;)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_106332541
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:23 schreef Mry het volgende:
Thee met honing! _O-
Ik zie het echt helemaal voor me! Evi vergeeft het je vast wel ;)
Ze zit nu naast me keihard te spinnen O+
pi_106419098
Ik probeerde net een leuk filmpje van Evi te maken, dat is niet gelukt, maar het beginplaatje is wel geniaal _O-

En ze was nog schattig aan het doen met Pingoo O+

"Kom maar hier kind"

pi_106419530
dat eerste plaatje zou je op de site moeten zetten, wat een geweldig leuke foto, hoe kan je daar nou niet voor smelten O+
pi_106420270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:17 schreef Mama_Mia het volgende:
dat eerste plaatje zou je op de site moeten zetten, wat een geweldig leuke foto, hoe kan je daar nou niet voor smelten O+
Ja maar ja dat denk ik ook van de huidige foto..
pi_106420916
De krabton raakt overvol _O-
pi_106427524
Koop dan ook eens een grotere ton zeg :P
Wat een lekker stel zo bij elkaar *; Evi is echt ingeburgerd bij jullie O-)
Staan Joe en Odie al op de site ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_106430118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 06:43 schreef indaha het volgende:
Koop dan ook eens een grotere ton zeg :P
Wat een lekker stel zo bij elkaar *; Evi is echt ingeburgerd bij jullie O-)
Staan Joe en Odie al op de site ?
Ik heb gister gekeken en toen stonden ze er nog niet op helaas :N
pi_106430283
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:46 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Och wat geweldig lief dit :D O+

quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 10:20 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik heb gister gekeken en toen stonden ze er nog niet op helaas :N
Ik hoop dat ze er snel op komen te staan!
pi_106433447
Het arme dier heeft het koud :D
pi_106433894
Wat is het toch een lekker ding O+ en wat is het een gezellig boel daar bij jullie!
pi_106436161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 12:09 schreef Oognip het volgende:
Het arme dier heeft het koud :D
[ afbeelding ]
Is dat de verwarming? Sorry, op de foto is het niet zo duidelijk :@

Maar wat een scheetje ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_106441733
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

Is dat de verwarming? Sorry, op de foto is het niet zo duidelijk :@

Maar wat een scheetje ;)
ja
pi_106447115
Evi is inmiddels alweer 18 weken oud en ik vind dat het nu echt tijd wordt dat ze nu echt geadopteerd gaat worden.
Dus wie wil?
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:19:17 #227
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_106450893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:46 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hiereom zo hard lachen :D _O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_106475050
Nou, schiet niet op met de adoptie van deze dame he...
Tot hoelang kan ze nog blijven bij je?

En nog bij de 2 heren geweest onlangs?
pi_106475132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
Nou, schiet niet op met de adoptie van deze dame he...
Tot hoelang kan ze nog blijven bij je?

En nog bij de 2 heren geweest onlangs?
Nee ik ben niet meer langs geweest, maar als het goed is gaat Samzz morgen :)
In principe mag Evi bij ons blijven tot ze een baasje heeft, alleen de kans dat ze in het asiel een baasje krijgt is groter... Daar komen natuurlijk meer bezoekers langs dan bij mij en grotere kans dat eventuele baasjes worden overgehaald doordat ze zien hoe leuk Evi is.
Maar ik kan het niet.
pi_106475225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

In principe mag Evi bij ons blijven tot ze een baasje heeft, alleen de kans dat ze in het asiel een baasje krijgt is groter... Daar komen natuurlijk meer bezoekers langs dan bij mij en grotere kans dat eventuele baasjes worden overgehaald doordat ze zien hoe leuk Evi is.
Maar ik kan het niet.
Dat snap ik helemaal. Ze heeft het zo naar dr zin met haar maatjes... daar moet ze gewoon bij blijven totdat ze een ander huisje krijgt.... waar ze dan hopelijk nieuwe vriendjes krijgt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 11:11:41 #231
163650 Greys
pi_106475316
quote:

[..]

Maar ik kan het niet.
Zou ik ook een supermoeilijke keuze vinden..
Vooral omdat daar idd meer bezoekers langs komen en de kans op een baasje dus weer groter is. Mensen worden toch vaak aangetrokken door een bewegend 'live' katje ipv op een foto.
Zou ze daar alleen in een hokje komen of bij andere kittens? Want daar zou ze dan mss ook snel aan gewend zijn en mee kunnen spelen? :@ Maar ik snap dat je het een lastige keuze vind hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106475386
quote:

[..]

Maar ik kan het niet.
Sjee, ik begrijp dat dat best dubbel is, moeilijk hoor!
Helemaal als je ziet hoe fijn ze het bij jou heeft, maar dan ook weer dat ze in het asiel 'gezien' wordt en gekozen kan worden. Dat is natuurlijk anders dan op een foto op een site.

Ik zou dan op den duur denk ik heel erg aan een kitten gaan hechten en alles wat 'overblijft' zou dan bij mij blijven, de kneusjes ook, en dan is bij elke kitten wel een nieuwe goeie reden te bedenken dat ze bij mij zouden kunnen blijven.. :@
pi_106475544
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:13 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Sjee, ik begrijp dat dat best dubbel is, moeilijk hoor!
Helemaal als je ziet hoe fijn ze het bij jou heeft, maar dan ook weer dat ze in het asiel 'gezien' wordt en gekozen kan worden. Dat is natuurlijk anders dan op een foto op een site.

Ik zou dan op den duur denk ik heel erg aan een kitten gaan hechten en alles wat 'overblijft' zou dan bij mij blijven, de kneusjes ook, en dan is bij elke kitten wel een nieuwe goeie reden te bedenken dat ze bij mij zouden kunnen blijven.. :@
Haha nee daar heb ik echt totaal geen last van :D Ik vind het altijd wel jammer als ze weg gaan, maar ik heb ze nooit willen houden (behalve Joe dan O+)
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou ik ook een supermoeilijke keuze vinden..
Vooral omdat daar idd meer bezoekers langs komen en de kans op een baasje dus weer groter is. Mensen worden toch vaak aangetrokken door een bewegend 'live' katje ipv op een foto.
Zou ze daar alleen in een hokje komen of bij andere kittens? Want daar zou ze dan mss ook snel aan gewend zijn en mee kunnen spelen? :@ Maar ik snap dat je het een lastige keuze vind hoor!
De eerste paar dagen zal ze wel in de quarantaine geplaatst worden om te kijken of ze geen ziektes onder de leden heeft. Dan zit ze dus alleen in een hokje en na een paar dagen komt ze dan bij de andere kittens. Als we die quarantaine nou overslaan, zou de stap alweer iets makkelijker zijn ;)
Op dit moment staan er 19 kittens op de site die nog in gastgezinnen zitten. Op zich niet veel dus Evi's kansen worden wel steeds groter.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 januari 2012 @ 10:58:03 #234
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_106594734
Ook hier maar ff een terugvindpoes. O+
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_106595733
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
Ook hier maar ff een terugvindpoes. O+
O+
pi_106598840
Het kan niet... Maar als het wel kon, dan had ik Evi gisteren nog bij je opgehaald...
Wie wil haar nou niet???

Tja... Je hebt geen zak aan deze post, maar ik wil net als iedereen tegen je zeggen dat Evi een schatje is! O+
pi_106605157
Woensdag komt er iemand voor Evi :) ze heeft net zelf een katje geadopteerd bij een ander gezin en wil er nog 1 hebben.
pi_106605209
Ik duim voor een klik :Y
pi_106605397
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik duim voor een klik :Y
En dat de baasjes haar een gouden mandje geven voor de rest van haar leven....
pi_106605515
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:40 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik hoop met jullie mee :Y
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:49:36 #241
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106605760
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:34 schreef Oognip het volgende:
Woensdag komt er iemand voor Evi :) ze heeft net zelf een katje geadopteerd bij een ander gezin en wil er nog 1 hebben.
Dat zou fijn zijn *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_106606018
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:40 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik ook maar daarom ga ik wel eerlijk zijn over haar sloopgedrag. Maar het voelt goed dus het gaat vast goed komen. :)
Ik ga haar wel missen ondanks alles :')
pi_106607905
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik ook maar daarom ga ik wel eerlijk zijn over haar sloopgedrag. Maar het voelt goed dus het gaat vast goed komen. :)
Ik ga haar wel missen ondanks alles :')
Ik ga mee duimen dat ze een lief baasje krijgt ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_106607949
Ik ook. Evi verdient dat gouden mandje *;
pi_106645976
Een updateje van Lana O+
Met Lana gaat het heel goed, ze wordt groot. Het is een erg lieve poes. Anderen staan versteld hoe lief en rustig ze is met de kinderen. Ze laat zich ook door Hidde, de kleinste oppakken en knuffelen. Ze eet en drinkt erg goed. Van de kerstboom is niets over, dat was voor haar een heerlijke klimpaal. We hebben er maar nepballen ingehangen, ze vond het prachtig.

Zoals je weet is Lane dikke maatjes met het konijn. Een heel bijzonder konijn, ook uit het asiel. Heel erg lief en dankbaar. Het konijn kon heerlijk loslopen in huis en troffen we regelmatig samen met Lana slapend op de bank.
Helaas lag het konijn vanmorgen dood in zijn hok. Omdat het een asielkonijntje is weten we niet hoe oud hij was, maar hij was al best op leeftijd en we hebben hem ongeveer drie jaar gehad.
De jongens zijn erg verdrietig, ook Lana is er behoorlijk van van slag. We zullen haar extra knuffelen en eens nadenken over een nieuw vriendje (poesje of konijn). Loes wil nog steeds niets met Lana te maken hebben en Lana is wel een poesje dat niet graag alleen is.
pi_106662391
Pingoo en Evi in de wasmachine _O-
pi_106671646
Ik duim vandaag dat Evi een nieuw huisje krijgt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:43:35 #248
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_106671751
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef Oognip het volgende:
Pingoo en Evi in de wasmachine _O-
[ afbeelding ]
Die koppies O+

Ik moet er hier ontzettend om denken met het grut, die hebben er een handje van om in de droger te kruipen :X
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_106672611
Oeh, duimen vandaag!
pi_106686275
Nou ze nemen haar niet -O-
Evi kwam meteen op ze af en deed met ze knuffelen en spelen, maar die mensen vonden dat ze niet knuffelig genoeg was :') en ze hadden het idee dat Evi hen ook niet leuk vond. Terwijl Evi de hele tijd bij ze in de buurt bleef.
Maar ja het andere kitten dat ze een aantal weken geleden hebben opgehaald kwam meteen op schoot en dat wilden ze hier ook.
Blij toe dat ze verder kijken. Maar ik baal wel, het is ook nooit goed zeg. Wat verwachten mensen wel niet als ze voor het eerst op bezoek komen -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')