Ik moest zo hiereom zo hard lachenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:46 schreef Oognip het volgende:
De krabton raakt overvol
[ afbeelding ]
Nee ik ben niet meer langs geweest, maar als het goed is gaat Samzz morgenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
Nou, schiet niet op met de adoptie van deze dame he...
Tot hoelang kan ze nog blijven bij je?
En nog bij de 2 heren geweest onlangs?
Dat snap ik helemaal. Ze heeft het zo naar dr zin met haar maatjes... daar moet ze gewoon bij blijven totdat ze een ander huisje krijgt.... waar ze dan hopelijk nieuwe vriendjes krijgt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee ik ben niet meer langs geweest, maar als het goed is gaat Samzz morgen
In principe mag Evi bij ons blijven tot ze een baasje heeft, alleen de kans dat ze in het asiel een baasje krijgt is groter... Daar komen natuurlijk meer bezoekers langs dan bij mij en grotere kans dat eventuele baasjes worden overgehaald doordat ze zien hoe leuk Evi is.
Maar ik kan het niet.
Zou ik ook een supermoeilijke keuze vinden..quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
In principe mag Evi bij ons blijven tot ze een baasje heeft, alleen de kans dat ze in het asiel een baasje krijgt is groter... Daar komen natuurlijk meer bezoekers langs dan bij mij en grotere kans dat eventuele baasjes worden overgehaald doordat ze zien hoe leuk Evi is.
Maar ik kan het niet.
Sjee, ik begrijp dat dat best dubbel is, moeilijk hoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar ik kan het niet.
Haha nee daar heb ik echt totaal geen last vanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:13 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Sjee, ik begrijp dat dat best dubbel is, moeilijk hoor!
Helemaal als je ziet hoe fijn ze het bij jou heeft, maar dan ook weer dat ze in het asiel 'gezien' wordt en gekozen kan worden. Dat is natuurlijk anders dan op een foto op een site.
Ik zou dan op den duur denk ik heel erg aan een kitten gaan hechten en alles wat 'overblijft' zou dan bij mij blijven, de kneusjes ook, en dan is bij elke kitten wel een nieuwe goeie reden te bedenken dat ze bij mij zouden kunnen blijven..
De eerste paar dagen zal ze wel in de quarantaine geplaatst worden om te kijken of ze geen ziektes onder de leden heeft. Dan zit ze dus alleen in een hokje en na een paar dagen komt ze dan bij de andere kittens. Als we die quarantaine nou overslaan, zou de stap alweer iets makkelijker zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik ook een supermoeilijke keuze vinden..
Vooral omdat daar idd meer bezoekers langs komen en de kans op een baasje dus weer groter is. Mensen worden toch vaak aangetrokken door een bewegend 'live' katje ipv op een foto.
Zou ze daar alleen in een hokje komen of bij andere kittens? Want daar zou ze dan mss ook snel aan gewend zijn en mee kunnen spelen?Maar ik snap dat je het een lastige keuze vind hoor!
quote:Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
Ook hier maar ff een terugvindpoes.
Ik hoop met jullie meequote:Op maandag 9 januari 2012 16:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dat de baasjes haar een gouden mandje geven voor de rest van haar leven....
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 9 januari 2012 16:34 schreef Oognip het volgende:
Woensdag komt er iemand voor Evize heeft net zelf een katje geadopteerd bij een ander gezin en wil er nog 1 hebben.
Ik ook maar daarom ga ik wel eerlijk zijn over haar sloopgedrag. Maar het voelt goed dus het gaat vast goed komen.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En dat de baasjes haar een gouden mandje geven voor de rest van haar leven....
Ik ga mee duimen dat ze een lief baasje krijgtquote:Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ook maar daarom ga ik wel eerlijk zijn over haar sloopgedrag. Maar het voelt goed dus het gaat vast goed komen.
Ik ga haar wel missen ondanks alles
Die koppiesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef Oognip het volgende:
Pingoo en Evi in de wasmachine
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |