abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106447115
Evi is inmiddels alweer 18 weken oud en ik vind dat het nu echt tijd wordt dat ze nu echt geadopteerd gaat worden.
Dus wie wil?
  donderdag 5 januari 2012 @ 19:19:17 #227
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_106450893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:46 schreef Oognip het volgende:
De krabton raakt overvol _O-
[ afbeelding ]
Ik moest zo hiereom zo hard lachen :D _O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_106475050
Nou, schiet niet op met de adoptie van deze dame he...
Tot hoelang kan ze nog blijven bij je?

En nog bij de 2 heren geweest onlangs?
pi_106475132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:02 schreef BlueEyes het volgende:
Nou, schiet niet op met de adoptie van deze dame he...
Tot hoelang kan ze nog blijven bij je?

En nog bij de 2 heren geweest onlangs?
Nee ik ben niet meer langs geweest, maar als het goed is gaat Samzz morgen :)
In principe mag Evi bij ons blijven tot ze een baasje heeft, alleen de kans dat ze in het asiel een baasje krijgt is groter... Daar komen natuurlijk meer bezoekers langs dan bij mij en grotere kans dat eventuele baasjes worden overgehaald doordat ze zien hoe leuk Evi is.
Maar ik kan het niet.
pi_106475225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:05 schreef Oognip het volgende:

[..]

In principe mag Evi bij ons blijven tot ze een baasje heeft, alleen de kans dat ze in het asiel een baasje krijgt is groter... Daar komen natuurlijk meer bezoekers langs dan bij mij en grotere kans dat eventuele baasjes worden overgehaald doordat ze zien hoe leuk Evi is.
Maar ik kan het niet.
Dat snap ik helemaal. Ze heeft het zo naar dr zin met haar maatjes... daar moet ze gewoon bij blijven totdat ze een ander huisje krijgt.... waar ze dan hopelijk nieuwe vriendjes krijgt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 januari 2012 @ 11:11:41 #231
163650 Greys
pi_106475316
quote:

[..]

Maar ik kan het niet.
Zou ik ook een supermoeilijke keuze vinden..
Vooral omdat daar idd meer bezoekers langs komen en de kans op een baasje dus weer groter is. Mensen worden toch vaak aangetrokken door een bewegend 'live' katje ipv op een foto.
Zou ze daar alleen in een hokje komen of bij andere kittens? Want daar zou ze dan mss ook snel aan gewend zijn en mee kunnen spelen? :@ Maar ik snap dat je het een lastige keuze vind hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_106475386
quote:

[..]

Maar ik kan het niet.
Sjee, ik begrijp dat dat best dubbel is, moeilijk hoor!
Helemaal als je ziet hoe fijn ze het bij jou heeft, maar dan ook weer dat ze in het asiel 'gezien' wordt en gekozen kan worden. Dat is natuurlijk anders dan op een foto op een site.

Ik zou dan op den duur denk ik heel erg aan een kitten gaan hechten en alles wat 'overblijft' zou dan bij mij blijven, de kneusjes ook, en dan is bij elke kitten wel een nieuwe goeie reden te bedenken dat ze bij mij zouden kunnen blijven.. :@
pi_106475544
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:13 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Sjee, ik begrijp dat dat best dubbel is, moeilijk hoor!
Helemaal als je ziet hoe fijn ze het bij jou heeft, maar dan ook weer dat ze in het asiel 'gezien' wordt en gekozen kan worden. Dat is natuurlijk anders dan op een foto op een site.

Ik zou dan op den duur denk ik heel erg aan een kitten gaan hechten en alles wat 'overblijft' zou dan bij mij blijven, de kneusjes ook, en dan is bij elke kitten wel een nieuwe goeie reden te bedenken dat ze bij mij zouden kunnen blijven.. :@
Haha nee daar heb ik echt totaal geen last van :D Ik vind het altijd wel jammer als ze weg gaan, maar ik heb ze nooit willen houden (behalve Joe dan O+)
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2012 11:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Zou ik ook een supermoeilijke keuze vinden..
Vooral omdat daar idd meer bezoekers langs komen en de kans op een baasje dus weer groter is. Mensen worden toch vaak aangetrokken door een bewegend 'live' katje ipv op een foto.
Zou ze daar alleen in een hokje komen of bij andere kittens? Want daar zou ze dan mss ook snel aan gewend zijn en mee kunnen spelen? :@ Maar ik snap dat je het een lastige keuze vind hoor!
De eerste paar dagen zal ze wel in de quarantaine geplaatst worden om te kijken of ze geen ziektes onder de leden heeft. Dan zit ze dus alleen in een hokje en na een paar dagen komt ze dan bij de andere kittens. Als we die quarantaine nou overslaan, zou de stap alweer iets makkelijker zijn ;)
Op dit moment staan er 19 kittens op de site die nog in gastgezinnen zitten. Op zich niet veel dus Evi's kansen worden wel steeds groter.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 januari 2012 @ 10:58:03 #234
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_106594734
Ook hier maar ff een terugvindpoes. O+
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_106595733
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
Ook hier maar ff een terugvindpoes. O+
O+
pi_106598840
Het kan niet... Maar als het wel kon, dan had ik Evi gisteren nog bij je opgehaald...
Wie wil haar nou niet???

Tja... Je hebt geen zak aan deze post, maar ik wil net als iedereen tegen je zeggen dat Evi een schatje is! O+
pi_106605157
Woensdag komt er iemand voor Evi :) ze heeft net zelf een katje geadopteerd bij een ander gezin en wil er nog 1 hebben.
pi_106605209
Ik duim voor een klik :Y
pi_106605397
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:35 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik duim voor een klik :Y
En dat de baasjes haar een gouden mandje geven voor de rest van haar leven....
pi_106605515
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:40 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik hoop met jullie mee :Y
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  maandag 9 januari 2012 @ 16:49:36 #241
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_106605760
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:34 schreef Oognip het volgende:
Woensdag komt er iemand voor Evi :) ze heeft net zelf een katje geadopteerd bij een ander gezin en wil er nog 1 hebben.
Dat zou fijn zijn *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_106606018
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:40 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik ook maar daarom ga ik wel eerlijk zijn over haar sloopgedrag. Maar het voelt goed dus het gaat vast goed komen. :)
Ik ga haar wel missen ondanks alles :')
pi_106607905
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2012 16:56 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik ook maar daarom ga ik wel eerlijk zijn over haar sloopgedrag. Maar het voelt goed dus het gaat vast goed komen. :)
Ik ga haar wel missen ondanks alles :')
Ik ga mee duimen dat ze een lief baasje krijgt ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_106607949
Ik ook. Evi verdient dat gouden mandje *;
♥ scars make us who we are ♥
pi_106645976
Een updateje van Lana O+
Met Lana gaat het heel goed, ze wordt groot. Het is een erg lieve poes. Anderen staan versteld hoe lief en rustig ze is met de kinderen. Ze laat zich ook door Hidde, de kleinste oppakken en knuffelen. Ze eet en drinkt erg goed. Van de kerstboom is niets over, dat was voor haar een heerlijke klimpaal. We hebben er maar nepballen ingehangen, ze vond het prachtig.

Zoals je weet is Lane dikke maatjes met het konijn. Een heel bijzonder konijn, ook uit het asiel. Heel erg lief en dankbaar. Het konijn kon heerlijk loslopen in huis en troffen we regelmatig samen met Lana slapend op de bank.
Helaas lag het konijn vanmorgen dood in zijn hok. Omdat het een asielkonijntje is weten we niet hoe oud hij was, maar hij was al best op leeftijd en we hebben hem ongeveer drie jaar gehad.
De jongens zijn erg verdrietig, ook Lana is er behoorlijk van van slag. We zullen haar extra knuffelen en eens nadenken over een nieuw vriendje (poesje of konijn). Loes wil nog steeds niets met Lana te maken hebben en Lana is wel een poesje dat niet graag alleen is.
pi_106662391
Pingoo en Evi in de wasmachine _O-
pi_106671646
Ik duim vandaag dat Evi een nieuw huisje krijgt.
  woensdag 11 januari 2012 @ 08:43:35 #248
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_106671751
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 22:14 schreef Oognip het volgende:
Pingoo en Evi in de wasmachine _O-
[ afbeelding ]
Die koppies O+

Ik moet er hier ontzettend om denken met het grut, die hebben er een handje van om in de droger te kruipen :X
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
pi_106672611
Oeh, duimen vandaag!
pi_106686275
Nou ze nemen haar niet -O-
Evi kwam meteen op ze af en deed met ze knuffelen en spelen, maar die mensen vonden dat ze niet knuffelig genoeg was :') en ze hadden het idee dat Evi hen ook niet leuk vond. Terwijl Evi de hele tijd bij ze in de buurt bleef.
Maar ja het andere kitten dat ze een aantal weken geleden hebben opgehaald kwam meteen op schoot en dat wilden ze hier ook.
Blij toe dat ze verder kijken. Maar ik baal wel, het is ook nooit goed zeg. Wat verwachten mensen wel niet als ze voor het eerst op bezoek komen -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')