Het is ook lijden om in Leiden te wonenquote:
Ik zou het bijna gaan doen om die mensen op het plein wat te laten bewegenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
je bent hopeloos met je bijl aan het zwaaien?
Allemaal fokkers?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef SpaceOddity het volgende:
Maar even serious.... Wat een lelijke mensen daar in Leiden (buiten het feit dat ze saai zijn)...
Stil a long.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef Yurithemaster het volgende:
dzal wel weer een fail a long worden
Of doofstommen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef CindieY het volgende:
Zijn 't allemaal scholieren daar ofzo?
Niet voor een nummer, voor reclamequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:17 schreef Groninger. het volgende:
Wow dat je 5000 euro voor 1 nummer over kan hebben!
Pakt een luchtgitaar om toch niet iets van het nummer te maken...quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef DeLuna het volgende:
Dat nummer is niet leuk genoeg om op mee te zingen.
Was beter geweest idd ja......quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet de Vlieger als sing a long
Inderdaad qua singalong zo'n afgezaagd Like the way I do I will survive wijvenmeeschreeuwnummer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:18 schreef DeLuna het volgende:
Dat nummer is niet leuk genoeg om op mee te zingen.
Het vliegerlied.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Evertjan het volgende:
Paradise by the dashboard lightquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad qua singalong zo'n afgezaagd Like the way I do I will survive wijvenmeeschreeuwnummer.
50 db. zachter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:20 schreef DeLuna het volgende:
De marges zijn zeker bijgesteld voor dit publiek.
Idd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:20 schreef DeLuna het volgende:
De marges zijn zeker bijgesteld voor dit publiek.
Bedankt, die had ik nog niet geprobeerd, BB deja vu.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Same, de hele dag al niet. Kijk nu via die FOK stream geval. Enige die het doet atm!
En van een studentenstad van Leiden had ik toch wel wat meer verwacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Het is fucking druk maar echt 0 sfeer... zo apart
Nee hoor, hoofden knikken..quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lekker dansplaat en leiden staat stil
Zie voornamelijk alleen maar jonge kids onder de 18quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:22 schreef Olga het volgende:
[..]
En van een studentenstad van Leiden had ik toch wel wat meer verwacht.
als we gaaaaaaaaaaan, dan gaan we met z'n alleeeeeeeeeenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:22 schreef Olga het volgende:
[..]
En van een studentenstad van Leiden had ik toch wel wat meer verwacht.
Inderdaad. Kwil ook niet zeiken ofzo.... maar de DJ's doen zoo hun best, en als ik dit vergelijk met vorige jaren......quote:
Wij kunnen wel zeiken, maar het is nog het allersneust voor de DJ's inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Inderdaad. Kwil ook niet zeiken ofzo.... maar de DJ's doen zoo hun best, en als ik dit vergelijk met vorige jaren......
Klopt en dat is de 'schuld' van iedereen die op het plein staat. Het is gewoon zielig voor de dj's...quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Inderdaad. Kwil ook niet zeiken ofzo.... maar de DJ's doen zoo hun best, en als ik dit vergelijk met vorige jaren......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |