SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Wat een kanker gefaal.quote:
En ik sta niet bij de grootste betwetersquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
Onze SC staat niet eens bij de genomineerde.
KK staat niet bij de grootste trolls.
En Nicklas staat niet bij de grootste faalhazen.
Ik sta geen eens bij de liefste fokster.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
gewoon overal KK selecteren. Bereikt die jongen ook nog wat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
jup. heb de goty zelfsquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:45 schreef KneusTeun het volgende:
Is er toevallig nog iemand die ook nog niet ver is met borderlands?
Wtf is deze? Het is dat Nelis geen fok account heeft (nja die heeft ie wel, maar weet zijn email en wachtwoord niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
Moet zeggen dat de reacties wel leuk zijn maar dat dit zo ontzettend kinderachtig is, zou er zelfs voor van server switchenquote:
Alsof ik een troll ben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
Ik wilde nelis ook eerst noemen maja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf is deze? Het is dat Nelis geen fok account heeft (nja die heeft ie wel, maar weet zijn email en wachtwoord niet meerdat is al een faal opzich ) maar anders was dat de faalhaas van 2011, samen met jou
flikkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik wilde nelis ook eerst noemen maja.
AWESOME!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, rossdale koop jij dit even, dan is iedereen hier ook tevreden
http://www.ebay.nl/itm/Za(...)99022#ht_2630wt_1185
Hmm ik moet vaker Rossdale zeggen, dat werkt goed merk ikquote:
Misschien toch maar met KK het bed in duiken dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:15 schreef tliciouz het volgende:
En bij grootste fokslet sta ik ook al niet.
Niels loopt de topic te checken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:30 schreef Rossdale het volgende:
ToevalBen net klaar met een rondleiding geven aan een aantal TNO'ers en checkte dit topicje even
Ik heb hem al stuk of 15x gehaald, gewoon in een hoekje zitten en ze laten planten dan direct doodschieten als ze klaar zijn. Heb je hem zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef SoldMayor het volgende:
Mcom defender ribbon in BF3![]()
De enige die ik nog moet maar wat verneukt.
HALO op legendary is er niks bij.
Heb Revelations er weer even ingedaan, begon ik ineens allemaal random people te slachten omdat ik de controls van Skyrim nog in mijn hoofd hadquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:25 schreef Kutstudent het volgende:
Trouwen en daarna je eigen vrouw neerschieten. Only in Skyrim.
Ja dus moet ik hele tijd liggen campen in een hoek en hopen dat ze planten.. en ondertussen liggen wachten en wachten en dat is wel echt verneukt...quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik heb hem al stuk of 15x gehaald, gewoon in een hoekje zitten en ze laten planten dan direct doodschieten als ze klaar zijn. Heb je hem zo
When in doubt, use c4! gewoon op een afstand staan wachten. Of met mortar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dus moet ik hele tijd liggen campen in een hoek en hopen dat ze planten.. en ondertussen liggen wachten en wachten en dat is wel echt verneukt...
it's for the greater goodquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dus moet ik hele tijd liggen campen in een hoek en hopen dat ze planten.. en ondertussen liggen wachten en wachten en dat is wel echt verneukt...
Dus het is over met de pret?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:08 schreef dreamzk het volgende:
Tt niet gehaald, 2e keer op rij. Kankervak dat het is, voegt niks toe en is alleen maar voor gaylords bestemd die zich aftrekken op de vraag wat recht is.
Tuesday boozeday wordt overgeslagenquote:
Relaxquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef Tauchmeister het volgende:
Als het goed is eindelijk af van micro 1
Tot zo op xblquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuesday boozeday wordt overgeslagenIk moet nog 720 slides lezen voor morgen
Herkansing die ik dus niet wou hebben. De UvA die is met herkansen niet zo lief. Ongeveer even lief als een katholieke priester is met een klein jongetje, ze houden allebei van iemand in de kont neuken. En ik waardeer mijn kont en wil hem niet graag misbruikt hebben dus had ik gehoopt op geen herkansing.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Herkansing die ik dus niet wou hebben. De UvA die is met herkansen niet zo lief. Ongeveer even lief als een katholieke priester is met een klein jongetje, ze houden allebei van iemand in de kont neuken. En ik waardeer mijn kont en wil hem niet graag misbruikt hebben dus had ik gehoopt op geen herkansing.
Moet je nu kappen of niet?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja kzag het, nog gefeliciteerd. Ik zo meteen belangrijkste tentamen voor mij dit jaar. Deze niet halen is van de studie af
No offence, maar misschien eens in de spiegel kijken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:48 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Herkansing die ik dus niet wou hebben. De UvA die is met herkansen niet zo lief. Ongeveer even lief als een katholieke priester is met een klein jongetje, ze houden allebei van iemand in de kont neuken. En ik waardeer mijn kont en wil hem niet graag misbruikt hebben dus had ik gehoopt op geen herkansing.
Vannacht dan jongehhhhquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mocht je willen ouwe Limbo, ik heb nog 643 slides te gaan
heeft syntus nooit gehad, snap niet wat mensen open te huilen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
Geen wc in de trein, hoe fucked up!!
Dan zit ik nog steeds te lezen over hoe immigranten zichzelf een identiteit aanmetenquote:
Hoezo? Alle andere vakken haal ik zonder al teveel problemen en dit vak heeft een slagingspercentage van minder dan 50%, ben niet de enige die er veel moeite mee heeft (ondanks dat het Inleiding in de Rechtswetenschap heetquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
No offence, maar misschien eens in de spiegel kijken?
Nee heb herkansingquote:
Wtf is syntus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
heeft syntus nooit gehad, snap niet wat mensen open te huilen.
stadse mensen
Is de NS voor boeren.quote:
Dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hoezo? Alle andere vakken haal ik zonder al teveel problemen en dit vak heeft een slagingspercentage van minder dan 50%, ben niet de enige die er veel moeite mee heeft (ondanks dat het Inleiding in de Rechtswetenschap heet)
QFT. Lekker met de diesel treintjes door het platteland boemelen.quote:
Voel me ook een complete retard maar het vak ligt me gewoon niet. Heel erg zweverig en de vraagstelling op het tt is gewoon zwaar verneukeratief, thts why ik er gewoon vanaf wou zijn.quote:
Oh, ja maar die moeten met hun voeten de trein in beweging zetten net als de Flintstones. Er is geen ruimte voor een wc.quote:
Die treinen hebben veel meer beenruimte, fijnere stoelen en grote ramen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh, ja maar die moeten met hun voeten de trein in beweging zetten net als de Flintstones. Er is geen ruimte voor een wc.
Net alsof jij ooit in een trein heb gezeten, nigga please. 24/7 kelder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die treinen hebben veel meer beenruimte, fijnere stoelen en grote ramen.
Ik weet wel dat toen ik nog met de trein ging (heeeeeel af en toe) dat wel treinen waren met verwarming! en inderdaad ruimte voor de beentjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die treinen hebben veel meer beenruimte, fijnere stoelen en grote ramen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Net alsof jij ooit in een trein heb gezeten, nigga please. 24/7 kelder.
Daarom ook uberhaupt geen OV.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:14 schreef Michhas het volgende:
Treinen van Syntus
Dienstregeling van Syntus
Service van Syntus
Check die boy op nummer 8 staan als meest humorvolle userquote:3. User met de pakkendste, origineelste topictitels en/of posts (135 inzendingen / 22%)
21. Michhas (1)
9. Grootste FB-Huillie (128 inzendingen / 21%)
17. Michhas (1)
13. De populairste user (117 inzendingen / 19%)
24. Michhas (1)
15. Meest humorvolle user (140 inzendingen / 23%)
8. Michhas (3)
18. Beste nieuwkomer 2010 (74 inzendingen / 12%)
14. Michhas (2)
19. Irritantste user (179 inzendingen / 29%)
22. Michhas (1)
24. Meest ondergewaardeerde user (130 inzendingen / 21%)
65. Michhas (1)
Oooo joh, dat statistiekvak van gister van mij heeft een slagingspercentage 1e gelegenheid van 16%quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo? Alle andere vakken haal ik zonder al teveel problemen en dit vak heeft een slagingspercentage van minder dan 50%, ben niet de enige die er veel moeite mee heeft (ondanks dat het Inleiding in de Rechtswetenschap heet)
Maak je maar klaar, Mathematics/Quantitative Methods die jij krijgt heeft ook een slagingspercentage van rond de 20%quote:
Eerst maar eens de eerste vijf halenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maak je maar klaar, Mathematics/Quantitative Methods die jij krijgt heeft ook een slagingspercentage van rond de 20%
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:25 schreef Pixell het volgende:
Er staat werkelijk niemand bij die verkiezingen die cool is..
En ik mis de vraag:
Wie is de rijkste Fokker?
- Rossdale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Nee, dat komt omdat het voornamelijk users uit ONZ en KLB zijn die stemmen, en waarop gestemd wordtquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:25 schreef Pixell het volgende:
Er staat werkelijk niemand bij die verkiezingen die cool is..
En ik mis de vraag:
Wie is de rijkste Fokker?
- Rossdale
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna meest humorvolle user Pietertje, BIJNA!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check die boy op nummer 8 staan als meest humorvolle userHelaas waren dit de Fok!verkiezingen van vorig jaar
![]()
![]()
Ik stem voor KneusTeun!quote:Beste Tukkerfokker
Pixell
KneusTeun
Nelis (geen account)
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Bijna meest humorvolle user Pietertje, BIJNA!![]()
quote:FOK! Duo-knuffelbeeraward
PierreTT & Michhas
Maar dit vak is eerstejaars vak en moet je in 2 jaar gehaald hebben of exit op de UvA. Echte kontridders zijn het hoe graag ze mijn kontje willen berijden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oooo joh, dat statistiekvak van gister van mij heeft een slagingspercentage 1e gelegenheid van 16%Andere statistiekvak doet het beter met 20%
tja, daar kom ik al amperquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het voornamelijk users uit ONZ en KLB zijn die stemmen, en waarop gestemd wordt
Schande, neem een voorbeeld aan mij en KutKabouter, en op zijn tijd zie ik Stoma ook nog wel eens in ONZ.quote:
Wat een dushiquote:
Ik kom er ook niet al te veel, misschien maar eens doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef Michhas het volgende:
Schande, neem een voorbeeld aan mij en KutKabouter, en op zijn tijd zie ik Stoma ook nog wel eens in ONZ.
Mwa, gewoon herkansing halen en daarna een bom richting dat departement gooienquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar dit vak is eerstejaars vak en moet je in 2 jaar gehaald hebben of exit op de UvA. Echte kontridders zijn het hoe graag ze mijn kontje willen berijden.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schande, neem een voorbeeld aan mij en KutKabouter, en op zijn tijd zie ik Stoma ook nog wel eens in ONZ.
[..]
Wat een dushi
Nja ik ben er wel soms, maar het meeste wat daar zit zijn autistenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooi, in KLB en ONZ lopen toch alleen maar mongolen rond...
Truequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Nja ik ben er wel soms, maar het meeste wat daar zit zijn autisten
Ik was best Eindredacteur Games terwijl ik dat jaar nog slechts 2 maanden ofzo ER wasquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check die boy op nummer 8 staan als meest humorvolle userHelaas waren dit de Fok!verkiezingen van vorig jaar
Toen heb ik geloof ik nog op jou gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was best Eindredacteur Games terwijl ik dat jaar nog slechts 2 maanden ofzo ER was
www.xbox360gold.nlquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef Pixell het volgende:
Vertel mij waar ik die goedkope XBL Gold hossel dan! (hijs verlopen)
Ebay.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef Pixell het volgende:
Vertel mij waar ik die goedkope XBL Gold hossel dan! (hijs verlopen)
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:05 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand met de gamertag "wayne2002" bij FIFA
http://www.xboxlive-codes.nl/quote:
Inderdaad, google geeft je veel meer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.xboxlive-codes.nl/
http://www.livecodes.nl/xbox-live.php
https://www.xboxlivecode.nl/
zijn er genoeg
Oh dat, dat is echt om te huilen jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig ook kinderen uit het jaar 2002 tegenkomen...
Heel nicequote:
quote:Excuses leger Egypte over behandeling vrouwen
CAIRO - De Opperste Raad van het Egyptische leger heeft dinsdag spijt betuigd voor de behandeling van vrouwelijke betogers. De legertop reageerde op de ophef die in Egypte en in het buitenland is ontstaan over beelden van militairen die de kleren van een gesluierde betoogster wegrukten.
In een verklaring stelde de legertop dat militairen vrouwelijke betogers met respect moeten behandelen. Het leger liet weten dat maatregelen volgen tegen militairen die verantwoordelijk zijn voor geweld tegen vrouwen.
En over het slaan reageren ze niet?quote:
Klopt, laatst ook gezien jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef Pixell het volgende:
Rise of the Planet of the Apes, leuke film
die dans groep in NL bij zo'n show jatte het idee inderdaad nog.quote:
Tering lijers.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En over het slaan reageren ze niet?
Denk eerder zoquote:
Denk dan aan de stem van James Earl Jones of Morgan Freeman*.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niets, wou even je zwoele stem horen.
Ja, daar heeft ie dus niks aan he, hij belt Dana welquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niets, wou even je zwoele stem horen.
Lol.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Denk eerder zo
[..]
Denk dan aan de stem van James Earl Jones of Morgan Freeman.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Daar gaat mn edit. [ afbeelding ]
Nope tinychat van andere slowchat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Pixell het volgende:
Waar kan ik dat terugvinden?
webcambabes.nl?
Doe nou niet alsof je het erg vindt, je hebt vannacht ook tot laat met die lui zitten cammen en dat vond je niet ergquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit te cammen met fokkers. How sad.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook niet erg, maar sad is het stiekem wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je het erg vindt, je hebt vannacht ook tot laat met die lui zitten cammen en dat vond je niet erg
Hij wilt je graag helpen met zn 2 lange armen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef tliciouz het volgende:
Ik had ook kunnen weten dat jij er weer met je bakkes op moet reageren he.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg, maar sad is het stiekem wel.
Tuurlijk, liegen is een zonde Tamara, en mensen naar de mond praten ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef tliciouz het volgende:
Ik had ook kunnen weten dat jij er weer met je bakkes op moet reageren he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij wilt je graag helpen met zn 2 lange armen.
I rest my case.quote:
We gaan verder in onze camsessie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Michhas je verpeste mijn intieme moment met Pringles.
Carry on.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef tliciouz het volgende:
Michhas je verpeste mijn intieme moment met Pringles.
Vergeet je je leren string niet aan te trekken zoals laatst?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
We gaan verder in onze camsessie.
Done and done. Doe jij weer die sexy lingerie aan? Of dat stoeipoes pakje?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vergeet je je leren string niet aan te trekken zoals laatst?
Zwart korset met stockings it is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Done and done. Doe jij weer die sexy lingerie aan? Of dat stoeipoes pakje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjkaboem!na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Niet op een forum neequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, dit ken je allemaal niet hè.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet op een forum nee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet op een forum nee
[ afbeelding ]
Welke film ga je checken dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Pixell het volgende:
Dit gaat te ver, ik ben weg hier..
*insert random plaatje van iemand die wegloopt, maar hotlinken mag niet*
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Pixell het volgende:
Dit gaat te ver, ik ben weg hier..
*insert random plaatje van iemand die wegloopt, maar hotlinken mag niet*
Over Stoma's haat aan het openbaar vervoer. Overigens door mij ook gedeeldquote:
De nieuwe free Willy !!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke film ga je checken dan?
Van dat Fernandes-topic?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit te cammen met fokkers. How sad.
[ afbeelding ]
Sowieso, al die negers. Winston of Kenneth, staan allemaal te wachten bij Torarica.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, al die negers. Winston of Kenneth, staan allemaal te wachten bij Torarica.
Niks tegen het Torarica ouwe, dat is de plek waar ik binnen 1 uur Winston Bogarde, Clarence Seedorf, Edgar Davids en Gerda Havertong heb gezien! Gerdaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, al die negers. Winston of Kenneth, staan allemaal te wachten bij Torarica.
Kom je nog wel achter.quote:
En opeens was je een aantal spullen kwijt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks tegen het Torarica ouwe, dat is de plek waar ik binnen 1 uur Winston Bogarde, Clarence Seedorf, Edgar Davids en Gerda Havertong heb gezien! GerdaTorarica
Nee, niet eens! Winston is overigens best wel een vriendelijke gast, maar ik heb echt 1,5 uur met Gerda staan ouwehoeren, wat een topwijfquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
En opeens was je een aantal spullen kwijt.
Wat waar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef tliciouz het volgende:
Opeens komen er allemaal onbekende mensen in de chat. Jullie zijn het ik weet het.
Nee ik ben het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef tliciouz het volgende:
Opeens komen er allemaal onbekende mensen in de chat. Jullie zijn het ik weet het.
Zou gaan ja, maar werk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Pringles, ging jij niet binnenkort weer naar Suriname?
Too bad sandwichspread, ik ga met een beetje geluk in 2012 weerquote:
Wat? Heb je bush bush? Streepje is beter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag wel hierheen komen, een en al Suriname.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat? Heb je bush bush? Streepje is beter.
Nee niet meer, dat geld is alweer op aan schoenen enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik volg er geen flikker van, wat is tilli in godsnaam aan het doen? nog steeds sparen voor xbox?
Ze heeft inderdaad nog steeds geld nodig voor een xbox, want het geld dat ze had ging op aan schoenen! Dus nu is ze een webcam inzamelactie gestart!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik volg er geen flikker van, wat is tilli in godsnaam aan het doen? nog steeds sparen voor xbox?
Dus je hebt nog steeds geen xdoos?!?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet meer, dat geld is alweer op aan schoenen enzo.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus je hebt nog steeds geen xdoos?!?!
Ik schrok al.quote:
vakantiequote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heren, ik detecteer een droog seizoen.
Lees even wat ik zeiquote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik schrok al.
Schoenen boven de xdoos verkiezen was wel een downer geweest
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lees even wat ik zeiIk had de x doorgestreept. Zie nu dat hij er een sterretje van heeft gemaakt.
Ik heb geen xdoos. Wel weer mooie schoenen.
Dan kan je nog beter met de bus gaan, of niet Stomaquote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je maar geen MW3 koopt. Dan kan je wel beter schoenen kopen.
Dat is al gebeurd, als in mw3 elite.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je maar geen MW3 koopt. Dan kan je wel beter schoenen kopen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet meer, dat geld is alweer op aan schoenen enzo.
En ook dat is al gebeurd.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Zolang je maar geen Uggs koopt. Dan kan je wel beter MW3 kopen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Zolang je maar geen Uggs koopt. Dan kan je wel beter MW3 kopen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zag laatst een vent in uggs en heb toen met een maat echt 30seconden de slappe lach gehad vlak voor zijn neuswat een FAG!
O MIJN GOD!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik niet leuk.
Als ik er zo uitzie dan legt mijn vriendin me meteen om! gelukkig hebben we zulke afspraken gemaakt met elkaarquote:
Gezellig tussen de koei'n!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik er zo uitzie dan legt mijn vriendin me meteen om! gelukkig hebben we zulke afspraken gemaakt met elkaar
Ja, dat als zij niet thuis is je je wel zo mag kleden.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik er zo uitzie dan legt mijn vriendin me meteen om! gelukkig hebben we zulke afspraken gemaakt met elkaar
Ik zou ze harder rocken dan dat!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezellig tussen de koei'n!
[ afbeelding ]
Juist, lekker bakkie en een broodje, en dan een zwembroek met Uggs. Dit is zo lekker gek!quote:
Mis alleen macbook nog.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uggs en Starbucks, hoe hipster kan je zijn.
Uggs gemaakt van Betsyquote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zou ze harder rocken dan dat!
Is dat die tilla tequila ofzo :Squote:
Hebben ze dat fok roulette niet meer danquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope tinychat van andere slowchat.
2 druppels water man.quote:
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat die tilla tequila ofzo :S
koffie is te mainstreamquote:Op woensdag 21 december 2011 00:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Juist, lekker bakkie en een broodje, en dan een zwembroek met Uggs. Dit is zo lekker gek!
Dat kan niet, die komt niet buiten toch?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ho ho ho
Dr Pringles
[ afbeelding ]
Zwembroek en Uggs, combinatie van de dagquote:Op woensdag 21 december 2011 00:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
koffie is te mainstreamik drink alleen thee
Denk hetquote:Op woensdag 21 december 2011 00:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jij zit in hetzelfde oude topic als ik
Ho ho ho
Dr Pringles
[ afbeelding ]
Ho ho ho
Dr Pringles
[ afbeelding ]
Oh, maar dat zijn wel allemaal dezelfde plaatjesquote:Op woensdag 21 december 2011 00:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Stoma, ik zat hier: http://prince.org/msg/100/365988
hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef KneusTeun het volgende:
Epic studenten feestje van KK vol met bevers![]()
[ afbeelding ]
DUDEquote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef KneusTeun het volgende:
Epic studenten feestje van KK vol met bevers![]()
[ afbeelding ]
Die zijn hard!!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:30 schreef KneusTeun het volgende:
Pringels rocked deze omdat die bij zijn swagger passen!
[ afbeelding ]
Vrijdagavond met Tamara.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf......
[ afbeelding ]
Tams na een feestje van KK en zijn bevers?
Ehw.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf......
[ afbeelding ]
Tams na een feestje van KK en zijn bevers?
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:32 schreef Tauchmeister het volgende:
KK na een willekeurige stapavond:
[ afbeelding ]
of hij krijgt dit met kerst :quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:36 schreef Tauchmeister het volgende:
KK op Tuesday Boozeday:
[ afbeelding ]
Zijn homeboy Nelis staat er niet bijquote:
Klopt, die moet nog Uggs krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn homeboy Nelis staat er niet bij
Gaat te furquote:Op woensdag 21 december 2011 00:47 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
stoma aan het werk in de kelder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |