SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Wat een kanker gefaal.quote:
En ik sta niet bij de grootste betwetersquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
Onze SC staat niet eens bij de genomineerde.
KK staat niet bij de grootste trolls.
En Nicklas staat niet bij de grootste faalhazen.
Ik sta geen eens bij de liefste fokster.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
gewoon overal KK selecteren. Bereikt die jongen ook nog wat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
jup. heb de goty zelfsquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:45 schreef KneusTeun het volgende:
Is er toevallig nog iemand die ook nog niet ver is met borderlands?
Wtf is deze? Het is dat Nelis geen fok account heeft (nja die heeft ie wel, maar weet zijn email en wachtwoord niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
Moet zeggen dat de reacties wel leuk zijn maar dat dit zo ontzettend kinderachtig is, zou er zelfs voor van server switchenquote:
Alsof ik een troll ben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker gefaal.
Ik wilde nelis ook eerst noemen maja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf is deze? Het is dat Nelis geen fok account heeft (nja die heeft ie wel, maar weet zijn email en wachtwoord niet meerdat is al een faal opzich ) maar anders was dat de faalhaas van 2011, samen met jou
flikkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik wilde nelis ook eerst noemen maja.
AWESOME!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, rossdale koop jij dit even, dan is iedereen hier ook tevreden
http://www.ebay.nl/itm/Za(...)99022#ht_2630wt_1185
Hmm ik moet vaker Rossdale zeggen, dat werkt goed merk ikquote:
Misschien toch maar met KK het bed in duiken dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:15 schreef tliciouz het volgende:
En bij grootste fokslet sta ik ook al niet.
Niels loopt de topic te checken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:30 schreef Rossdale het volgende:
ToevalBen net klaar met een rondleiding geven aan een aantal TNO'ers en checkte dit topicje even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |