quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:25 schreef Pixell het volgende:
Er staat werkelijk niemand bij die verkiezingen die cool is..
En ik mis de vraag:
Wie is de rijkste Fokker?
- Rossdale
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Nee, dat komt omdat het voornamelijk users uit ONZ en KLB zijn die stemmen, en waarop gestemd wordtquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:25 schreef Pixell het volgende:
Er staat werkelijk niemand bij die verkiezingen die cool is..
En ik mis de vraag:
Wie is de rijkste Fokker?
- Rossdale
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna meest humorvolle user Pietertje, BIJNA!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check die boy op nummer 8 staan als meest humorvolle userHelaas waren dit de Fok!verkiezingen van vorig jaar
![]()
![]()
Ik stem voor KneusTeun!quote:Beste Tukkerfokker
Pixell
KneusTeun
Nelis (geen account)
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Bijna meest humorvolle user Pietertje, BIJNA!![]()
quote:FOK! Duo-knuffelbeeraward
PierreTT & Michhas
Maar dit vak is eerstejaars vak en moet je in 2 jaar gehaald hebben of exit op de UvA. Echte kontridders zijn het hoe graag ze mijn kontje willen berijden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oooo joh, dat statistiekvak van gister van mij heeft een slagingspercentage 1e gelegenheid van 16%Andere statistiekvak doet het beter met 20%
tja, daar kom ik al amperquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat het voornamelijk users uit ONZ en KLB zijn die stemmen, en waarop gestemd wordt
Schande, neem een voorbeeld aan mij en KutKabouter, en op zijn tijd zie ik Stoma ook nog wel eens in ONZ.quote:
Wat een dushiquote:
Ik kom er ook niet al te veel, misschien maar eens doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef Michhas het volgende:
Schande, neem een voorbeeld aan mij en KutKabouter, en op zijn tijd zie ik Stoma ook nog wel eens in ONZ.
Mwa, gewoon herkansing halen en daarna een bom richting dat departement gooienquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maar dit vak is eerstejaars vak en moet je in 2 jaar gehaald hebben of exit op de UvA. Echte kontridders zijn het hoe graag ze mijn kontje willen berijden.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Schande, neem een voorbeeld aan mij en KutKabouter, en op zijn tijd zie ik Stoma ook nog wel eens in ONZ.
[..]
Wat een dushi
Nja ik ben er wel soms, maar het meeste wat daar zit zijn autistenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mooi, in KLB en ONZ lopen toch alleen maar mongolen rond...
Truequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Nja ik ben er wel soms, maar het meeste wat daar zit zijn autisten
Ik was best Eindredacteur Games terwijl ik dat jaar nog slechts 2 maanden ofzo ER wasquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Check die boy op nummer 8 staan als meest humorvolle userHelaas waren dit de Fok!verkiezingen van vorig jaar
Toen heb ik geloof ik nog op jou gestemdquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik was best Eindredacteur Games terwijl ik dat jaar nog slechts 2 maanden ofzo ER was
www.xbox360gold.nlquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef Pixell het volgende:
Vertel mij waar ik die goedkope XBL Gold hossel dan! (hijs verlopen)
Ebay.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef Pixell het volgende:
Vertel mij waar ik die goedkope XBL Gold hossel dan! (hijs verlopen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |