Niet op een forum neequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, dit ken je allemaal niet hè.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet op een forum nee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet op een forum nee
[ afbeelding ]
Welke film ga je checken dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Pixell het volgende:
Dit gaat te ver, ik ben weg hier..
*insert random plaatje van iemand die wegloopt, maar hotlinken mag niet*
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Pixell het volgende:
Dit gaat te ver, ik ben weg hier..
*insert random plaatje van iemand die wegloopt, maar hotlinken mag niet*
Over Stoma's haat aan het openbaar vervoer. Overigens door mij ook gedeeldquote:
De nieuwe free Willy !!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Welke film ga je checken dan?
Van dat Fernandes-topic?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef tliciouz het volgende:
Ik zit te cammen met fokkers. How sad.
[ afbeelding ]
Sowieso, al die negers. Winston of Kenneth, staan allemaal te wachten bij Torarica.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, al die negers. Winston of Kenneth, staan allemaal te wachten bij Torarica.
Niks tegen het Torarica ouwe, dat is de plek waar ik binnen 1 uur Winston Bogarde, Clarence Seedorf, Edgar Davids en Gerda Havertong heb gezien! Gerdaquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Sowieso, al die negers. Winston of Kenneth, staan allemaal te wachten bij Torarica.
Kom je nog wel achter.quote:
En opeens was je een aantal spullen kwijt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks tegen het Torarica ouwe, dat is de plek waar ik binnen 1 uur Winston Bogarde, Clarence Seedorf, Edgar Davids en Gerda Havertong heb gezien! GerdaTorarica
Nee, niet eens! Winston is overigens best wel een vriendelijke gast, maar ik heb echt 1,5 uur met Gerda staan ouwehoeren, wat een topwijfquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
En opeens was je een aantal spullen kwijt.
Wat waar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef tliciouz het volgende:
Opeens komen er allemaal onbekende mensen in de chat. Jullie zijn het ik weet het.
Nee ik ben het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef tliciouz het volgende:
Opeens komen er allemaal onbekende mensen in de chat. Jullie zijn het ik weet het.
Zou gaan ja, maar werk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Pringles, ging jij niet binnenkort weer naar Suriname?
Too bad sandwichspread, ik ga met een beetje geluk in 2012 weerquote:
Wat? Heb je bush bush? Streepje is beter.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je mag wel hierheen komen, een en al Suriname.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat? Heb je bush bush? Streepje is beter.
Nee niet meer, dat geld is alweer op aan schoenen enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik volg er geen flikker van, wat is tilli in godsnaam aan het doen? nog steeds sparen voor xbox?
Ze heeft inderdaad nog steeds geld nodig voor een xbox, want het geld dat ze had ging op aan schoenen! Dus nu is ze een webcam inzamelactie gestart!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:53 schreef KneusTeun het volgende:
Ik volg er geen flikker van, wat is tilli in godsnaam aan het doen? nog steeds sparen voor xbox?
Dus je hebt nog steeds geen xdoos?!?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet meer, dat geld is alweer op aan schoenen enzo.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus je hebt nog steeds geen xdoos?!?!
Ik schrok al.quote:
vakantiequote:Op woensdag 21 december 2011 00:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heren, ik detecteer een droog seizoen.
Lees even wat ik zeiquote:Op woensdag 21 december 2011 00:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik schrok al.
Schoenen boven de xdoos verkiezen was wel een downer geweest
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lees even wat ik zeiIk had de x doorgestreept. Zie nu dat hij er een sterretje van heeft gemaakt.
Ik heb geen xdoos. Wel weer mooie schoenen.
Dan kan je nog beter met de bus gaan, of niet Stomaquote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je maar geen MW3 koopt. Dan kan je wel beter schoenen kopen.
Dat is al gebeurd, als in mw3 elite.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
Zolang je maar geen MW3 koopt. Dan kan je wel beter schoenen kopen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee niet meer, dat geld is alweer op aan schoenen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |