En ook dat is al gebeurd.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Zolang je maar geen Uggs koopt. Dan kan je wel beter MW3 kopen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Zolang je maar geen Uggs koopt. Dan kan je wel beter MW3 kopen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zag laatst een vent in uggs en heb toen met een maat echt 30seconden de slappe lach gehad vlak voor zijn neuswat een FAG!
O MIJN GOD!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik niet leuk.
Als ik er zo uitzie dan legt mijn vriendin me meteen om! gelukkig hebben we zulke afspraken gemaakt met elkaarquote:
Gezellig tussen de koei'n!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik er zo uitzie dan legt mijn vriendin me meteen om! gelukkig hebben we zulke afspraken gemaakt met elkaar
Ja, dat als zij niet thuis is je je wel zo mag kleden.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als ik er zo uitzie dan legt mijn vriendin me meteen om! gelukkig hebben we zulke afspraken gemaakt met elkaar
Ik zou ze harder rocken dan dat!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezellig tussen de koei'n!
[ afbeelding ]
Juist, lekker bakkie en een broodje, en dan een zwembroek met Uggs. Dit is zo lekker gek!quote:
Mis alleen macbook nog.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Uggs en Starbucks, hoe hipster kan je zijn.
Uggs gemaakt van Betsyquote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zou ze harder rocken dan dat!
Is dat die tilla tequila ofzo :Squote:
Hebben ze dat fok roulette niet meer danquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope tinychat van andere slowchat.
2 druppels water man.quote:
Wou net zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat die tilla tequila ofzo :S
koffie is te mainstreamquote:Op woensdag 21 december 2011 00:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Juist, lekker bakkie en een broodje, en dan een zwembroek met Uggs. Dit is zo lekker gek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |