Ja kzag het, nog gefeliciteerd. Ik zo meteen belangrijkste tentamen voor mij dit jaar. Deze niet halen is van de studie afquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nog een keer statistiek, die van gister heb ik in ieder geval gehaaldGodverdomme nog ff rammen!
Wat doe je nog hier?! Knallen, beuken, rammen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja kzag het, nog gefeliciteerd. Ik zo meteen belangrijkste tentamen voor mij dit jaar. Deze niet halen is van de studie af
Over 25min de trein pakken, vanaf 7u hoorcolleges gekeken dus nu even zen worden en me volledig focussen op mn tentamenquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat doe je nog hier?! Knallen, beuken, rammen!
Ah ok. Succes manquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Over 25min de trein pakken, vanaf 7u hoorcolleges gekeken dus nu even zen worden en me volledig focussen op mn tentamen
Dat valt nog vies tegen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Why do you care? Jij komt toch nooit buiten? *yao ming face*
quote:
Elke dag de koude buitenlucht in om met het openbaar vervoer te reizen, dan zou ik ook liever binnen blijvenquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Elke dag de koude buitenlucht in om met het openbaar vervoer te reizen, dan zou ik ook liever binnen blijven
Dan moet je net als ik doen. Wonen waar je studeert en een oud-pizzabrommer aanschaffen voor een prikkie om je zonder moeite naar plaats van bestemming te rijdenquote:
Arme jongen, nu moet je verplicht Xboxn de hele dag!quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef KneusTeun het volgende:
Godver ziek thuis
Had ik nu maar skyrim opgehaald, was de ideale oplossing geweest voor het stil zitten..
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan moet je net als ik doen. Wonen waar je studeert en een oud-pizzabrommer aanschaffen voor een prikkie om je zonder moeite naar plaats van bestemming te rijdenZorg er vervolgens ook voor dat je ouders zo ver weg verhuizen dat je er met het openbaar vervoer niet kan komen, en het probleem is opgelost!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |