Bedoel je dat je liever de schrijvers verder ziet gaan met de serie zonder de boeken te volgen? Dat liever niet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 03:04 schreef Nagil het volgende:
Ik vraag me af of de mensen die hier speculeren of de serie Martin inhaalt wel willen dat boek 4 en 5 worden verfilmd? Ik persoonlijk namelijk niet en hoop dat de makers het plot wel interessant kunnen houden. Verder haalt de serie Martin gegarandeerd in: hij 'hoopt' boek 6 in 3 jaar af te hebben. Fans die al wat langer meegaan weten dat dit werkelijk op zijn vroegst zal zijn dus ga er maar uit dat het wat langer duurt en dat hij daardoor niet over 6 jaar boek 7 zal afhebben.
Ja, ik vind namelijk dat er in boek 4 en 5 misschien niet eens genoeg gebeurd voor 1 seizoen. Het is alleen maar karakters die doelloos aan het rondreizen zijn zonder dat er enige plotvooruitgang inzit. Misschien dat sommige mensen het mooie boeken vinden, maar als ze het naar tv vertalen zal het erg saai worden om naar te kijken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 09:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Bedoel je dat je liever de schrijvers verder ziet gaan met de serie zonder de boeken te volgen? Dat liever niet.
Denk dat je van boek 4 en 5 ook wel makkelijk een seizoen of drie, misschien wel vier zou kunnen maken, dan heeft martin nog zo'n vijf jaar om boek 6 af te krijgen.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:46 schreef Nagil het volgende:
[..]
Ja, ik vind namelijk dat er in boek 4 en 5 misschien niet eens genoeg gebeurd voor 1 seizoen. Het is alleen maar karakters die doelloos aan het rondreizen zijn zonder dat er enige plotvooruitgang inzit. Misschien dat sommige mensen het mooie boeken vinden, maar als ze het naar tv vertalen zal het erg saai worden om naar te kijken.
SPOILER: info over boek 4 en 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het eerste seizoen werd er anders ook erg veel gereisd, de dothraki doen eigenlijk niet anders.quote:Op woensdag 11 januari 2012 14:46 schreef Nagil het volgende:
[..]
Ja, ik vind namelijk dat er in boek 4 en 5 misschien niet eens genoeg gebeurd voor 1 seizoen. Het is alleen maar karakters die doelloos aan het rondreizen zijn zonder dat er enige plotvooruitgang inzit. Misschien dat sommige mensen het mooie boeken vinden, maar als ze het naar tv vertalen zal het erg saai worden om naar te kijken.
SPOILER: info over boek 4 en 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen deel 5 bestond nog niet voordat de serie begon.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:00 schreef Angelof9 het volgende:
Ik heb boek 4 en 5 nog niet gelezen dus ik heb geen mening of het tv-materiaal is, maar het lijkt me geen goed idee als de serie zijn eigen weg gaat volgen. Maar ik neem aan dat de makers van de show dit al bedacht hebben? Die zullen toch wel alle boeken hebben gelezen voordat ze aan het project begonnen.
Ik denk dat het juist veel interessanter gaat worden op TV. Er gebeurde namelijk wel heel veel, maar om het te lezen was het nogal saai.quote:Misschien dat sommige mensen het mooie boeken vinden, maar als ze het naar tv vertalen zal het erg saai worden om naar te kijken.
Mwa, ze hebben ze al iets ouder gemaakt natuurlijk, dus op dat gebied houden ze zich niet geheel aan de boeken. En daarbij gebeurt het zo vaak dat acteurs in de 20 tieners spelen, ook meestal redelijk geloofwaardig.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:28 schreef lunapuella het volgende:
Ik denk dat, meer dan de hierboven beschreven inhoudsproblemen, het tijdsverloop een veel groter probleem gaat worden. Er zitten nogal wat kind-personages in de serie, en de tijd in de boeken gaat minder snel dan de tijd die nodig is om ze te verfilmen. Vraag me af hoe lang Arya, Bran, etc op dat gebied geloofwaardig gaan blijven...
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:08 schreef lunapuella het volgende:
[..]SPOILER: info over boek 4 en 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: info over boek 4 en 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat al min of meer vast dat boek 3 twee seizoenen zal gaan duren, dus hij heeft een extra jaar de tijd. Dan hij heeft waarschijnlijk 5 jaar voor boek 6, dat zal hij misschien kunnen halen. Boek 7 zal hij echter nooit over 6 jaar af kunnen hebben, dan moet er echt iets veranderen aan zijn werkinstelling en dat zie ik zo 1-2-3 niet gebeuren bij de beste man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doen ze elk jaar één seizoen dan heb je
2012 boek 2
2013 boek 3
2014 boek 4&5
2015 boek 4&5
2016 boek 6
2017 boek 7
Dus hij heeft nog zo'n kleine 4 jaar voor boek 6 en nog een jaar langer voor boek 7.
Gaat spannend worden.
Zo lang nogquote:JUST IN: Game of Thrones Season 2 premieres April 1st at 9PM, only on HBO.
Heb jij wel eens een boek geschreven? Laat staan met zoveel langs elkaar lopende verhaallijnen? Lijkt mij persoonlijk niet echt heel erg makkelijk. Ik heb liever dat hij er de tijd voor neemt, en het schrijft zoals het hoort te zijn, dan er per se elk jaar een boek uit moeten persen, want dan krijg je pulp. Niets mis dus met zijn werkinstelling. Lijkt me trouwens ook niet meer dan logisch dat hij niet alleen met dat boek bezig is, maar ook nog andere dingen doet en schrijft.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:03 schreef Nagil het volgende:
[..]
Het staat al min of meer vast dat boek 3 twee seizoenen zal gaan duren, dus hij heeft een extra jaar de tijd. Dan hij heeft waarschijnlijk 5 jaar voor boek 6, dat zal hij misschien kunnen halen. Boek 7 zal hij echter nooit over 6 jaar af kunnen hebben, dan moet er echt iets veranderen aan zijn werkinstelling en dat zie ik zo 1-2-3 niet gebeuren bij de beste man.
euh vanwaar de aanvallende toon? Ik probeer alleen duidelijk te maken dat het niet realistisch is dat hij de boeken klaar zal hebben voor het laatste tv-seizoen. Er is overigens wel heel veel aan te merken over de man zijn werk-ethos, maar daar is dit niet de topic voor.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een boek geschreven? Laat staan met zoveel langs elkaar lopende verhaallijnen? Lijkt mij persoonlijk niet echt heel erg makkelijk. Ik heb liever dat hij er de tijd voor neemt, en het schrijft zoals het hoort te zijn, dan er per se elk jaar een boek uit moeten persen, want dan krijg je pulp. Niets mis dus met zijn werkinstelling. Lijkt me trouwens ook niet meer dan logisch dat hij niet alleen met dat boek bezig is, maar ook nog andere dingen doet en schrijft.
Ik ben alleen zo bang dat hij een Robert Jordan doet, ineens vlak voor het eind de pijp uitgaan.
Ik weet niet of Martin ziek is, maar dat ie wat moeite heeft met een einde te bedenken is me inmiddels wel duidelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef Dagonet het volgende:
Robert Jordan had een zeldzame ziekte én een serie waarvan hij niet meer wist hoe hij die moest stoppen, allebei dingen die ik hier niet voorzie.
En terechtquote:Op maandag 16 januari 2012 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
PETER DINKLAGE WINS A GOLDEN GLOBE
Sunday, January 15th, 2012
Winning the category of BEST PERFORMANCE BY AN ACTOR IN A SUPPORTING ROLE IN A SERIES, MINI-SERIES OR MOTION PICTURE MADE FOR TELEVISION for his role in “Game Of Thrones” (HBO), actor Peter Dinklage poses backstage in the press room with his Golden Globe Award at the 69th Annual Golden Globe Awards.
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
afbeelding[/url] ]
PETER DINKLAGE WINS A GOLDEN GLOBE
Sunday, January 15th, 2012
Winning the category of BEST PERFORMANCE BY AN ACTOR IN A SUPPORTING ROLE IN A SERIES, MINI-SERIES OR MOTION PICTURE MADE FOR TELEVISION for his role in “Game Of Thrones” (HBO), actor Peter Dinklage poses backstage in the press room with his Golden Globe Award at the 69th Annual Golden Globe Awards.
Ze gaan gelijk lopen met Amerika, best wel interessant.quote:‘It’s More Than You Imagined’, belooft HBO nu ook in Nederland
door Jules Seegers
“You got HBO?” Een zin met dergelijke strekking kent u wel uit de Amerikaanse films en series. Komt doordat die zender daar veel van dé hitseries brengt. Het goede nieuws? Vanaf februari ook in Nederland.
Het mindere nieuws bestaat uit het ‘detail’ dat dit voorlopig alleen geldt voor Ziggo-abonnees en er extra kosten van vijftien euro per maand aan vastzitten. Met de kanttekening dat ook KPN en UPC erover denken de Home Box Office-kanalen te gaan brengen.
Voorlopig dus alleen voor de 2,1 miljoen Ziggo-klanten , maar dan krijgen ze wel drie zenders voor de neus: HBO, HBO 2 en 3. “It’s More Than You Imagined. It’s HBO”. En: “It’s Not TV. It’s HBO.” Nou, dan weet u het wel. Klappers zijn Game of Thrones (binnenkort met Carice van Houten) en Luck, die bovendien de belofte meekrijgen van Ziggo dat ze vrijwel gelijk zullen lopen met het uitzendschema in Amerika.
Op HBO2 komen dan niet zo’n nieuwe series. Maar titels als Band of Brothers, The Pacific, Entourage, Sex and the City en natuurlijk The Soprano’s klinken niet vervelend.
Interessant is dat grote filmstudio’s als Sony Pictures en Warner Brothers een deal hebben gesloten met HBO. Hierdoor krijg je ook grote filmtitels in je huiskamer. Maar bij het lezen van namen als The Social Network, Harry Potter of Pirates of the Caribbean krijg je toch de indruk dat hiermee niet wordt gepionierd ten opzichte van andere aanbieders als Film1 of de Videoland on demand-optie die KPN biedt.
Inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze gaan gelijk lopen met Amerika, best wel interessant.
Maar Martin is oud.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef Dagonet het volgende:
Robert Jordan had een zeldzame ziekte én een serie waarvan hij niet meer wist hoe hij die moest stoppen, allebei dingen die ik hier niet voorzie.
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Inderdaad.
Toch denk ik dat ik bij het gemak van downloaden blijf. Er gaat nog steeds niets boven reclamevrij (ik weet niet of dat op de hbo channels ook zo is?) en kijken en pauzeren wanneer ik wil
reclamevrij en ook nog eens on-demand. En dat is heeeel fijn.quote:Media- en communicatiebedrijf Ziggo biedt vanaf 9 februari 2012, als eerste in Nederland, Home Box Office (HBO®) premium kanalen aan haar klanten aan. Ziggo gaat drie 24-uurs-, reclamevrije HD-kanalen (HBO, HBO®2 en HBO®3) bieden voor een maandelijkse abonnementsprijs van ¤ 14,95. De kanalen zullen ook in SD beschikbaar zijn. De streamingdienst HBO GO® en de video-on-demanddienst HBO On Demand® zijn zonder extra kosten beschikbaar voor klanten die zich op HBO hebben geabonneerd (voor de On Demand dienst moet de klant wel beschikken over een ontvanger met interactieve functionaliteit). Meer informatie is te vinden op www.ziggo.nl/hbo
Zijn schrijftempo gaat er ook niet bepaald op vooruit.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En ik vind hem al jaren niet echt gezond ogen
10 ja. Te weinig imo, maar zo te zien gaan ze wat dingen wegsnijden en overzetten naar seizoen 3.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:12 schreef Angelof9 het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen seizoen 2 krijgt? Weer 10?
"Op woensdag 8 februari om 20.30 uur kunnen Ziggo klanten kijken naar de pilot-aflevering van de hitserie Game of Thrones®. Ziggo zendt deze afleveringen uit op kanaal 111."quote:Op maandag 16 januari 2012 21:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
reclamevrij en ook nog eens on-demand. En dat is heeeel fijn.
https://www.ziggo.com/nl/(...)o-reg;-kanalen-door/
interessant artikel, staat meer informatie in, o.a. Games of Thrones waarschijnlijk al na 1 dag in Nederland ook te zien gaat zijn.
ik ga dan gewoon weer kijkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:51 schreef Gwywen het volgende:
[..]
"Op woensdag 8 februari om 20.30 uur kunnen Ziggo klanten kijken naar de pilot-aflevering van de hitserie Game of Thrones®. Ziggo zendt deze afleveringen uit op kanaal 111."![]()
Is dat zonder speciaal abo oid?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:51 schreef Gwywen het volgende:
[..]
"Op woensdag 8 februari om 20.30 uur kunnen Ziggo klanten kijken naar de pilot-aflevering van de hitserie Game of Thrones®. Ziggo zendt deze afleveringen uit op kanaal 111."![]()
Helemaal grateloos voor iedereen die bij Ziggo zit, zoals ik het lees.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Is dat zonder speciaal abo oid?
Kan ik mijn ma even laten zien
Enkel een digitaal basisabonnement, dus als je moeder niet zo'n digitaal kastje heeft gaat het feest niet door.quote:Op woensdag 18 januari 2012 03:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Is dat zonder speciaal abo oid?
Kan ik mijn ma even laten zien
HBO wordt niet gratis?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Helemaal grateloos voor iedereen die bij Ziggo zit, zoals ik het lees.
Als je de rest ook wilt zien moet je een abo op HBO nemen voor 15 euro.
Alleen de pilot aflevring van GOT wordt gratis uitgezonden.quote:Media- en communicatiebedrijf Ziggo biedt vanaf 9 februari 2012, als eerste in Nederland, Home Box Office (HBO®) premium kanalen aan haar klanten aan. Ziggo gaat drie 24-uurs-, reclamevrije HD-kanalen (HBO, HBO®2 en HBO®3) bieden voor een maandelijkse abonnementsprijs van ¤ 14,95. De kanalen zullen ook in SD beschikbaar zijn. De streamingdienst HBO GO® en de video-on-demanddienst HBO On Demand® zijn zonder extra kosten beschikbaar voor klanten die zich op HBO hebben geabonneerd (voor de On Demand dienst moet de klant wel beschikken over een ontvanger met interactieve functionaliteit). Meer informatie is te vinden op www.ziggo.nl/hbo
Daar gaat het ook over, in het stukje wat je zelf quote staat ookquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:46 schreef Fratz het volgende:
[..]
HBO wordt niet gratis?
[..]
Alleen de pilot aflevring van GOT wordt gratis uitgezonden.
quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:12 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Helemaal grateloos voor iedereen die bij Ziggo zit, zoals ik het lees.
Als je de rest ook wilt zien moet je een abo op HBO nemen voor 15 euro.
Nieuwsgroepenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:12 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind het ook veel te duur. 15 euro voor één kanaal?? (nouja, 3, maar allemaal HBO). Ik houd het maar gewoon op downloaden. Als ze Pirate Bay tenminste weer on-blokkeren
Same here, maar dan in het begin van boek 4 nu. betrap mezelf erop dat ik regelmatig de appendix, Google of een Ice and Fire Wiki moet raadplegen mbt. bepaalde karakters/plaatsen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef yvonne het volgende:
Ja nee, ho hu,
ben nu in boek 3 bezig deel 1, en ben nu al 600 miljoen karakters tegengekomen, hoe gaat dit ooit goed komen?
http://www.towerofthehand.com/quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Same here, maar dan in het begin van boek 4 nu. betrap mezelf erop dat ik regelmatig de appendix, Google of een Ice and Fire Wiki moet raadplegen mbt. bepaalde karakters/plaatsen.
Het gevaar van een Wiki is alleen dat je iets te ver doorleest en een dikke vette spoiler te pakken hebt.
Er gaan ook nog de nodige dood hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:28 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben ook in boek 3 en ik kan het dusver redelijk volgen. Maar er zijn inderdaad heeeeel veeeel karakters! En dingen lijken alsmaar erger te worden en nooit komt er eens iets goed!
Basispakket 45 euro? Dan reken je dus alles in 1. TV is 16,95 per maand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:08 schreef Sjapoela het volgende:
Pfff, basispakket Ziggo E45, eredivisie live E15, hbo E15 is totaal E75 per maand. Dat word me toch echt te gek
Jawel. Alle Freys moeten genoemd worden en gecast zijn door dure en bekende acteursquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef Dagonet het volgende:
De lijst met namen erbij houden..
En er zijn een heleboel karakters die je in een serie vrij makkelijk kan schrappen en samenvoegen tot één. Je hóeft niet alle Umbers, Crakehalls, Karstarks, Boltons, Freys, Manderleys te benoemen.. Dat is dan gewoon random figurant op de achtergrond.
Hehe, daar kan je een vliegtuig mee vullen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Jawel. Alle Freys moeten genoemd worden en gecast zijn door dure en bekende acteurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Vind ik zelf wel mee vallen, ben ook halverwege boek 5 (wacht nog op het tweede deel in het Nederlands). Maar ben erg benieuwd hoe het verhaal zich in de komende boeken gaat ontwikkelen/eindigenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef Fratz het volgende:
Ben nu in het laatste boek bezig maar ik betrap me erop dat ik dit boek lang zo leuk niet vind als de voorgaande. En de voorgaande heb ik echt verslonden..
Ik heb liever meer epische gevechten en veldslagen dan blote vrouwen. Hoewel, toegegeven, zien ze soms erg goed uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:55 schreef ems. het volgende:
In de serie hebben ze een grote veldslag uit het boek overgeslagen helaasOf nouja, veranderd.
Maar eerlijkgezegd maak ik me daar totaal niet druk om. Veldslagen blijven veldslagen.
Word.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb liever goede intriges en plotontwikkelingen dan veldslagen.
Ben daarom ook erg benieuwd hoe ze de Battle of Blackwater laten zien. Dat is toch wel een van de hoogtepunten van de serie, kan me nauwelijks voorstellen dat ze daar omheen gaan werken.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook als je rekening houdt met het budget voor zo'n serie, dan denk ik dat het beter is om redelijk goed om de grote veldslagen heen te werken dan dat je zo'n halfslachtige poging doet die uiteindelijk nog meer teleur stelt. Want in de boeken zijn die legers zo groot allemaal, dat is nauwelijks te realiseren met de middelen die ze hebben.
En bloot... het blijft HBO, die schromen niet voor wat naakt en seks.
Whispering Wood lieten ze ook niet in het boek zien, dus die met Tyrion is de enige die overgeslagen is in seizoen 1.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:39 schreef ems. het volgende:
Dat zullen ze ongetwijfeld ook niet negeren.
Daarnaast wáren er voor mijn gevoel in boek 1 ook niet echt veel grote battles. Die met Tyrion schiet te binnen, misschien vergeet ik er een paar?
Zeker in het eerste seizoen, het moest nog duidelijk worden of de kijkcijfers goed waren. Het budget zal wel een stuk hoger zijn voor het tweede seizoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef BlaZ het volgende:
Er is waarschijnlijk gewoon te weinig budget om veldslagen weer te geven.
Maar hoeveel hoger? Groot genoeg voor een massale veldslag die echt episch aanvoelt en niet kunstmatig goedkoop gehouden wordt omdat het budget te laag is?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker in het eerste seizoen, het moest nog duidelijk worden of de kijkcijfers goed waren. Het budget zal wel een stuk hoger zijn voor het tweede seizoen.
Ik ben ook veel meer geinteresseerd in de achtergronden, dialogen en gewoon karakterontwikkeling, maar the Battle of Blackwater bezorgde me gewoon kippenvel.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou liever zien dat het budget gaat naar decors, kostumering en GCI (in het eerste seizoen was dat al). Veldslagen, mwa.
Ja ben vooral benieuwd naar de proloog, en dat moment met Davos op de boot. Zij heeft echt heel wat goede scenes. Oh en op het kamp.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die hoort er ook gewoon in hoor. Episch moment in de serie. Stiekem kijk ik ook wel uit naar Carice. Niet omdat ik zo ontzettend dol ben op 'r, maar gewoon nieuwsgierig hoe ze haar karakter neerzet. Lijkt me een leuk personage om te spelen.
Same, die mógen ze gewoon niet overslaan omdat dat het hoogtepunt van de War of the Five Kings was... Wat de rest van de veldslagen in de serie betreft:quote:Op zondag 29 januari 2012 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook veel meer geinteresseerd in de achtergronden, dialogen en gewoon karakterontwikkeling, maar the Battle of Blackwater bezorgde me gewoon kippenvel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Waar zie jij Brienne in de trailer? Kan haar niet ontdekken..
Waar zit je? Heb boek 5 bijna uit, mag ik een paar jaar gaan wachten op boek 6... Nooooquote:Op maandag 30 januari 2012 12:11 schreef megamandy het volgende:
Ok na het zien van d trailer weet ik dat ik echt moet gaan opschieten met het lezen van de boekenwhooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Boek 1quote:Op maandag 30 januari 2012 12:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar zit je? Heb boek 5 bijna uit, mag ik een paar jaar gaan wachten op boek 6... Noooo
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef Orbis het volgende:
Even een vraag over de 'priest' uit de trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |