Maar hoeveel hoger? Groot genoeg voor een massale veldslag die echt episch aanvoelt en niet kunstmatig goedkoop gehouden wordt omdat het budget te laag is?quote:Op zondag 29 januari 2012 16:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker in het eerste seizoen, het moest nog duidelijk worden of de kijkcijfers goed waren. Het budget zal wel een stuk hoger zijn voor het tweede seizoen.
Ik ben ook veel meer geinteresseerd in de achtergronden, dialogen en gewoon karakterontwikkeling, maar the Battle of Blackwater bezorgde me gewoon kippenvel.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou liever zien dat het budget gaat naar decors, kostumering en GCI (in het eerste seizoen was dat al). Veldslagen, mwa.
Ja ben vooral benieuwd naar de proloog, en dat moment met Davos op de boot. Zij heeft echt heel wat goede scenes. Oh en op het kamp.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, die hoort er ook gewoon in hoor. Episch moment in de serie. Stiekem kijk ik ook wel uit naar Carice. Niet omdat ik zo ontzettend dol ben op 'r, maar gewoon nieuwsgierig hoe ze haar karakter neerzet. Lijkt me een leuk personage om te spelen.
Same, die mógen ze gewoon niet overslaan omdat dat het hoogtepunt van de War of the Five Kings was... Wat de rest van de veldslagen in de serie betreft:quote:Op zondag 29 januari 2012 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben ook veel meer geinteresseerd in de achtergronden, dialogen en gewoon karakterontwikkeling, maar the Battle of Blackwater bezorgde me gewoon kippenvel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 11:08 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Waar zie jij Brienne in de trailer? Kan haar niet ontdekken..
Waar zit je? Heb boek 5 bijna uit, mag ik een paar jaar gaan wachten op boek 6... Nooooquote:Op maandag 30 januari 2012 12:11 schreef megamandy het volgende:
Ok na het zien van d trailer weet ik dat ik echt moet gaan opschieten met het lezen van de boekenwhooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Boek 1quote:Op maandag 30 januari 2012 12:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waar zit je? Heb boek 5 bijna uit, mag ik een paar jaar gaan wachten op boek 6... Noooo
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef Orbis het volgende:
Even een vraag over de 'priest' uit de trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pod ziet er precies uit zoals ik m in gedachten hadquote:Op maandag 30 januari 2012 11:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben echt benieuwd naar Stannis, Melissandre en Brienne.
Ze lijken wederom erg trouw aan het boek te blijven kwa casting.
Alleen bij Podrick Payne had ik een andere voorstelling.
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:49 schreef MAHL het volgende:
[..]Ah, dank! Juist, dat verklaart dan weer een hoop. Ik was het helemaal vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Echt een tease.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:54 schreef janeway het volgende:
Carice laat via twitter deze trailer zien
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef Orbis het volgende:
Even een vraag over de 'priest' uit de trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Whaaaa zinnn innnn!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:35 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Whaaaa zinnn innnn!![]()
Daenerys Targaryen Stormborn, the Unburnt, Mother of Dragons, Khaleesi of the Dothraki, Trueborn Queen of the Andals, Rhoynar, and the First Men, and Lady of the Seven Kingdoms.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |