Pod ziet er precies uit zoals ik m in gedachten hadquote:Op maandag 30 januari 2012 11:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben echt benieuwd naar Stannis, Melissandre en Brienne.
Ze lijken wederom erg trouw aan het boek te blijven kwa casting.
Alleen bij Podrick Payne had ik een andere voorstelling.
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:49 schreef MAHL het volgende:
[..]Ah, dank! Juist, dat verklaart dan weer een hoop. Ik was het helemaal vergeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
Echt een tease.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:54 schreef janeway het volgende:
Carice laat via twitter deze trailer zien
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:22 schreef Orbis het volgende:
Even een vraag over de 'priest' uit de trailer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Whaaaa zinnn innnn!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:35 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Whaaaa zinnn innnn!![]()
Daenerys Targaryen Stormborn, the Unburnt, Mother of Dragons, Khaleesi of the Dothraki, Trueborn Queen of the Andals, Rhoynar, and the First Men, and Lady of the Seven Kingdoms.![]()
Ja, maar waaromquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:49 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind haar gewoon niet leuk. Als er een Daenerys hoofdstuk komt, denk ik altijd "he bah".
Heb ik ook. Ik weet niet waarom. Ze is niet episch genoeg, of zo. Ik vind haar eigenlijk een beetje zeikerig. Ik worstel me meestal maar zo snel mogelijk door haar hoofdstukken heen, in de hoop dat er een Tyrionhoofdstuk op volgt.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Ben begonnen in boek 1 en ik vlieg erdoor! En wat verrassend exact verfilmd is dat boek!Ik zie bijna gewoon alle scenes van de serie letterlijk voor me tijdens het lezen!
Voor mijn busreis naar Oostenrijk heb ik deel 2 gereserveerd. Dus heb nog tot 18 februari om boek 1 uit te lezen. Piece of cake!
Zin in season 2!
Ok. Ik vind haar eigenlijk wel tof en interessant om te zien hoe ze zich ontwikkelt en klaarmaakt om even goed huis te houden in king's landing.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik weet niet waarom. Ze is niet episch genoeg, of zo. Ik vind haar eigenlijk een beetje zeikerig. Ik worstel me meestal maar zo snel mogelijk door haar hoofdstukken heen, in de hoop dat er een Tyrionhoofdstuk op volgt.
Mwah, ik vind Catelyn an sich ook niet heel interessant (ze valt nogal eens in herhalingen over haar zorgen) maar in het boek is ze tot nu toe bij allemaal toffe dingen aanwezig geweest, waardoor haar hoofdstukken eigenlijk toch wel vet waren.quote:
Same here... Vind datgene wat zich afspeelt in Westeros interessanter.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:49 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind haar gewoon niet leuk. Als er een Daenerys hoofdstuk komt, denk ik altijd "he bah". Vind eigenlijk alleen Jorah leuk.
Heerlijk! Must see!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:54 schreef janeway het volgende:
Carice laat via twitter deze trailer zien
Tyrion staat helemaal niet op eenzame hoogte. Arya staat naast hem.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef Jester65 het volgende:
Er zijn zeker minder aansprekende hoofdstukken in de boeken, maar die van Daenerys horen daar wat mij betreft niet bij. Tyrion staat natuurlijk op eenzame hoogte, maar Daenerys staat daar niet ver achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |