Nieuwsgroepenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:12 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind het ook veel te duur. 15 euro voor één kanaal?? (nouja, 3, maar allemaal HBO). Ik houd het maar gewoon op downloaden. Als ze Pirate Bay tenminste weer on-blokkeren
Same here, maar dan in het begin van boek 4 nu. betrap mezelf erop dat ik regelmatig de appendix, Google of een Ice and Fire Wiki moet raadplegen mbt. bepaalde karakters/plaatsen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:03 schreef yvonne het volgende:
Ja nee, ho hu,
ben nu in boek 3 bezig deel 1, en ben nu al 600 miljoen karakters tegengekomen, hoe gaat dit ooit goed komen?
http://www.towerofthehand.com/quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Same here, maar dan in het begin van boek 4 nu. betrap mezelf erop dat ik regelmatig de appendix, Google of een Ice and Fire Wiki moet raadplegen mbt. bepaalde karakters/plaatsen.
Het gevaar van een Wiki is alleen dat je iets te ver doorleest en een dikke vette spoiler te pakken hebt.
Er gaan ook nog de nodige dood hoorquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:28 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben ook in boek 3 en ik kan het dusver redelijk volgen. Maar er zijn inderdaad heeeeel veeeel karakters! En dingen lijken alsmaar erger te worden en nooit komt er eens iets goed!
Basispakket 45 euro? Dan reken je dus alles in 1. TV is 16,95 per maand.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:08 schreef Sjapoela het volgende:
Pfff, basispakket Ziggo E45, eredivisie live E15, hbo E15 is totaal E75 per maand. Dat word me toch echt te gek
Jawel. Alle Freys moeten genoemd worden en gecast zijn door dure en bekende acteursquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:31 schreef Dagonet het volgende:
De lijst met namen erbij houden..
En er zijn een heleboel karakters die je in een serie vrij makkelijk kan schrappen en samenvoegen tot één. Je hóeft niet alle Umbers, Crakehalls, Karstarks, Boltons, Freys, Manderleys te benoemen.. Dat is dan gewoon random figurant op de achtergrond.
Hehe, daar kan je een vliegtuig mee vullen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Jawel. Alle Freys moeten genoemd worden en gecast zijn door dure en bekende acteurs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Vind ik zelf wel mee vallen, ben ook halverwege boek 5 (wacht nog op het tweede deel in het Nederlands). Maar ben erg benieuwd hoe het verhaal zich in de komende boeken gaat ontwikkelen/eindigenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:32 schreef Fratz het volgende:
Ben nu in het laatste boek bezig maar ik betrap me erop dat ik dit boek lang zo leuk niet vind als de voorgaande. En de voorgaande heb ik echt verslonden..
Ik heb liever meer epische gevechten en veldslagen dan blote vrouwen. Hoewel, toegegeven, zien ze soms erg goed uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:55 schreef ems. het volgende:
In de serie hebben ze een grote veldslag uit het boek overgeslagen helaasOf nouja, veranderd.
Maar eerlijkgezegd maak ik me daar totaal niet druk om. Veldslagen blijven veldslagen.
Word.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb liever goede intriges en plotontwikkelingen dan veldslagen.
Ben daarom ook erg benieuwd hoe ze de Battle of Blackwater laten zien. Dat is toch wel een van de hoogtepunten van de serie, kan me nauwelijks voorstellen dat ze daar omheen gaan werken.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook als je rekening houdt met het budget voor zo'n serie, dan denk ik dat het beter is om redelijk goed om de grote veldslagen heen te werken dan dat je zo'n halfslachtige poging doet die uiteindelijk nog meer teleur stelt. Want in de boeken zijn die legers zo groot allemaal, dat is nauwelijks te realiseren met de middelen die ze hebben.
En bloot... het blijft HBO, die schromen niet voor wat naakt en seks.
Whispering Wood lieten ze ook niet in het boek zien, dus die met Tyrion is de enige die overgeslagen is in seizoen 1.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:39 schreef ems. het volgende:
Dat zullen ze ongetwijfeld ook niet negeren.
Daarnaast wáren er voor mijn gevoel in boek 1 ook niet echt veel grote battles. Die met Tyrion schiet te binnen, misschien vergeet ik er een paar?
Zeker in het eerste seizoen, het moest nog duidelijk worden of de kijkcijfers goed waren. Het budget zal wel een stuk hoger zijn voor het tweede seizoen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef BlaZ het volgende:
Er is waarschijnlijk gewoon te weinig budget om veldslagen weer te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |