quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Is het niet Michelle Fairley (Catelyn Stark)? Deed de stem me in elk geval erg aan denken.
Helaas welquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef Dizer het volgende:
Nieuw topic.
Duurt alleen nog te lang voor seizoen 2
Dit dus!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef Dizer het volgende:
Nieuw topic.
Duurt alleen nog te lang voor seizoen 2
Damphairquote:
Inderdaad WTF voldoet wel aan mijn beeld moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Brienne is perfect gecast, ze lijkt ook echt op een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar brajien kimt nog wel iets mannelijker overquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze de naam uitspreken, de audioboeken gebruiken de uitspraak braJIEN terwijl ik bij het lezen altijd met briejenn in m'n hoofd zat, franser dus.
Het is geen serie die achter de decoder van één kabelmaatschappij zou moeten belanden...quote:Op donderdag 22 december 2011 08:58 schreef lunapuella het volgende:
Game of Thrones in Nederland komt een stapje dichterbij - de Europese Commissie heeft een joint venture van HBO en Ziggo goedgekeurd: http://europa.eu/rapid/pr(...)ge=NL&guiLanguage=en
Heel die serie is ontwikkeld en betaald om juist achter de decoder te belanden.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is geen serie die achter de decoder van één kabelmaatschappij zou moeten belanden...
Op HBO in de VS ja, het is hier niet ongebruikelijk dat succesvolle HBO series worden gekocht door de commerciële of publieke zenders.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:31 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Heel die serie is ontwikkeld en betaald om juist achter de decoder te belanden.
Iedereen die het nu kijkt ja. Er zijn zat mensen die hun series nog gewoon op tv willen zien. Mijn oom bijvoorbeeld heeft geen idee van streamen of internet of computer, dus voor hem zou het geweldig zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef invine het volgende:
Ik denk dat iedereen het toch streamt of download?
Vind jij, vind ik, maar de meeste mensen toch echt niet.quote:
Ze ziet er ook wat volwassener uit!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:42 schreef ems. het volgende:
Ik vind Sansa er hier een stuk beter uitzien dan in de serie. Maargoed, daar is ze (tot noch toe!) dan ook een beetje een trutje.
Boek zijn ze wat jongerquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:05 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ze ziet er ook wat volwassener uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:29 schreef Pek het volgende:
De hamvraag is...van wie is die hand om Sansa's middel, links?Tyrion/Sansa is nog erger dan Sandor/Sansa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Inderdaad, stel je toch eens voor dat zoiets in de echte wereld zou gebeuren. Oh nee, wacht...quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef yvonne het volgende:
http://christwire.org/201(...)f-thrones-in-2012-2/
Verdorven zijn wij!
Geweldig troll artikel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef yvonne het volgende:
http://christwire.org/201(...)f-thrones-in-2012-2/
Verdorven zijn wij!
Die reacties eronder ook:quote:
Christwire is een satirische site.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef Terecht het volgende:
De schrijver verraadt zich door de begeleidende foto's. Stiekem vindt-ie het allemaal best wel spannend zo te zien. Wat is dat toch, die obsessie van zogenaamd vrome Christenen met alles dat naar seksuele perversiteiten riekt? Hetzelfde gedrag zie je bij de anti-islam gekkies die wel erg geinteresseerd zijn in de seksuele voorkeuren van Mohammed, en complotdenkers die zich maar al te goed kunnen voorstellen dat onze machthebbers pedofiele feestjes organiseren en daar hele blogjes over volschrijven.
Al beelden van haar als lekkere redhead?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 16:27:48 ]
Precies wat ik dacht, dit is The Onion!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
The Onion News Network, maar dan anders.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Al beelden van haar als lekkere redhead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
[..]
Al beelden van haar als lekkere redhead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 17:29:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:39 schreef MAHL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:53 schreef MAHL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Al beelden van haar als lekkere redhead?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan nu trouwens wel inzien waarom niet boek lezers dit niet waarderen in een topic.
[ Bericht 12% gewijzigd door Kleffe_Dop op 05-01-2012 19:50:40 ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan nu trouwens wel inzien waarom niet boek lezers dit niet waarderen in een topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik lees het boek wel en ik vind het kutquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan nu trouwens wel inzien waarom niet boek lezers dit niet waarderen in een topic.![]()
In jouw geval moet je deze spoilers niet aanklikken. Dan kan je de rest van boek 3 net zo goed wegleggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik lees het boek wel en ik vind het kutIk ben nu op een kwart van boek 3 (ik heb niet zoveel tijd om te lezen
) en met spoilers weet je nou nooit of je ze wel of niet kan aanklikken
Precies. Maar soms gaan die spoilers over game of thrones of clash of kings en dan wil ik meepraten. Echter zie je dat nooit aan de buitenkant tenzij iemand het expliciet erbij vermeldtquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In jouw geval moet je deze spoilers niet aanklikken. Dan kan je de rest van boek 3 net zo goed wegleggen.
Ik weet hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:12 schreef VeX- het volgende:
Van de laatste 15 reacties staan er 12 onder spoilers. Je wordt hier als tv kijker wel verwend.
Volgens mij kun je dat eigenlijk er gewoon bij zetten? Alleen weet ik neit hoequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Precies. Maar soms gaan die spoilers over game of thrones of clash of kings en dan wil ik meepraten. Echter zie je dat nooit aan de buitenkant tenzij iemand het expliciet erbij vermeldt
Renly Baratheon.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Shit ik ben de boeken al weer bijna vergeten. Wie is die voorste en van welk huis ook alweer?
Ja dat, ik had een dubbele punt gepakt ipv = en dan stond er gewoon geen spoilerquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je .... gebruikt als eerste tag, dan kan je op de plek met caps dus een onderwerp aan je spoiler geven.
Bedoel je dat?
SPOILER: antwoord op vraag van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boek 1 en 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc.吴 曼 迪
Ik heb ze voor de kerstmis gekregen. Wel goed verfilmt wat ik tot nu toe heb gelezen! Maar ben nog niet zo verquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:05 schreef truedestiny het volgende:
Ik denk dat ik ze maar ga herlezen, ditmaal in het engels.
Dan staat je nog heel wat moois te wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb ze voor de kerstmis gekregen. Wel goed verfilmt wat ik tot nu toe heb gelezen! Maar ben nog niet zo verEr is net de aanval op Bran gepleegd en Jon Snow is nog onderweg naar the Wall.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:44 schreef megamandy het volgende:
Oja en even een nieuwsgierige vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Dan zit er maar 1 ding op. Héééél langzaam lezen. Vorige keer zat er 4 jaar tussen het verschijnen van de boeken dacht.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan staat je nog heel wat moois te wachtenBen nu bezig in boek 5... Eigenlijk moet ik rustig aan doen, maar ik wil graag 'bij' zijn. Mja, dan moet ik weer een paar jaar op boek 6 wachten
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:44 schreef megamandy het volgende:
Oja en even een nieuwsgierige vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben op 2/3e van boek 2, ik lees iedere avond iets van 40 blz ofzo. Gaat dus niet zo heel snel maar ik heb deze iig uit voor seizoen 2 begint. Ga wel gewoon verder met boek 3 en verder als ik dit uit hebquote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan staat je nog heel wat moois te wachtenBen nu bezig in boek 5... Eigenlijk moet ik rustig aan doen, maar ik wil graag 'bij' zijn. Mja, dan moet ik weer een paar jaar op boek 6 wachten
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]Huh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen met de serie?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op. Héééél langzaam lezen. Vorige keer zat er 4 jaar tussen het verschijnen van de boeken dacht.
Hoop dat het dit keer wel wat sneller gaat.
Zo'n vaart zal het niet lopen, boek 3 wordt waarschijnlijk niet in één keer verfilmd (gelukkig).quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen met de serie?
Martin mag wel een beetje tempo op z'n schrijven zetten wil hij het schema van de televisie serie bijbenen.
In de box die ik heb bestaat dat boek ook echt uit twee losse boeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zo'n vaart zal het niet lopen, boek 3 wordt waarschijnlijk niet in één keer verfilmd (gelukkig).
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh...PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft grote problemen gehad tijdens het schrijven van AFFC en ADWD waardoor het allemaal extreem uit liep. De eerste 3 boeken kostte hem 2 jaar per boek, dus wellicht kan hij dat tempo weer oppakken en dan is alles ruim op tijd af voordat de serie daar komt. Vooral als ASOS in 2 seizoenen wordt gesplits.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding op. Héééél langzaam lezen. Vorige keer zat er 4 jaar tussen het verschijnen van de boeken dacht.
Hoop dat het dit keer wel wat sneller gaat.
Wat dan? Writer's block ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2012 00:43 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Hij heeft grote problemen gehad tijdens het schrijven van AFFC en ADWD waardoor het allemaal extreem uit liep.
Oh ja, met de 5 jaar timeskip die uiteindelijk niet bleek te werken omdat er veel teveel flashbacks nodig waren.quote:Op maandag 9 januari 2012 14:12 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij heeft hij het hele 4e boek opnieuw geschreven omdat het niet werkte ofzo.
Ik denk dat er meer als 7 boeken gaan komen. Gezien de geringe vooruitgang in boek 4 en 5.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:04 schreef Felagund het volgende:
Er komen toch in totaal 7 boeken?
Verwacht/Hoop dat ze boek 3 in twee seizoen zullen uitbrengen, dit scheelt ook weer tijd voor Martin.
Dat en zijn onbedwingbare neiging tot invoeren van nieuwe plotwendingen en personages (al moet ie ze uit de dood terugroepenquote:Op maandag 9 januari 2012 15:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer als 7 boeken gaan komen. Gezien de geringe vooruitgang in boek 4 en 5.
Hij heeft al toegegeven dat er geen nieuwe POV characters meer bijkomen, op wat pro- en epiloog figuren na.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat en zijn onbedwingbare neiging tot invoeren van nieuwe plotwendingen en personages (al moet ie ze uit de dood terugroepen)
Mja, dan zou er maar één grote gap zijn, die tussen 3 en 4... Waar was die grote gap tussen 4 en 5 dan voor nodig?quote:Op maandag 9 januari 2012 15:36 schreef Bellatrix het volgende:
Boek 4 en 5 waren origineel ook één boek. Later heeft ie ze door de midden gedaan, en toen kwamen er problemen met tijdlijnen enzo.
Vraag me echt af hoe hij alle plotlijnen wil gaan oplossen in 2 boeken ja, tenzij er natuurlijk open eindes zijn voor sommige personages.quote:Op maandag 9 januari 2012 16:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dat en zijn onbedwingbare neiging tot invoeren van nieuwe plotwendingen en personages (al moet ie ze uit de dood terugroepen)
quote:Moet nog wel ff wat boeken lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |