SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:39 schreef MAHL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:53 schreef MAHL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef MAHL het volgende:
Al beelden van haar als lekkere redhead?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan nu trouwens wel inzien waarom niet boek lezers dit niet waarderen in een topic.
[ Bericht 12% gewijzigd door Kleffe_Dop op 05-01-2012 19:50:40 ]
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan nu trouwens wel inzien waarom niet boek lezers dit niet waarderen in een topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik lees het boek wel en ik vind het kutquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kan nu trouwens wel inzien waarom niet boek lezers dit niet waarderen in een topic.![]()
In jouw geval moet je deze spoilers niet aanklikken. Dan kan je de rest van boek 3 net zo goed wegleggen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik lees het boek wel en ik vind het kutIk ben nu op een kwart van boek 3 (ik heb niet zoveel tijd om te lezen
) en met spoilers weet je nou nooit of je ze wel of niet kan aanklikken
Precies. Maar soms gaan die spoilers over game of thrones of clash of kings en dan wil ik meepraten. Echter zie je dat nooit aan de buitenkant tenzij iemand het expliciet erbij vermeldtquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In jouw geval moet je deze spoilers niet aanklikken. Dan kan je de rest van boek 3 net zo goed wegleggen.
Ik weet hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:12 schreef VeX- het volgende:
Van de laatste 15 reacties staan er 12 onder spoilers. Je wordt hier als tv kijker wel verwend.
Volgens mij kun je dat eigenlijk er gewoon bij zetten? Alleen weet ik neit hoequote:Op donderdag 5 januari 2012 21:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Precies. Maar soms gaan die spoilers over game of thrones of clash of kings en dan wil ik meepraten. Echter zie je dat nooit aan de buitenkant tenzij iemand het expliciet erbij vermeldt
Renly Baratheon.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:58 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Shit ik ben de boeken al weer bijna vergeten. Wie is die voorste en van welk huis ook alweer?
Ja dat, ik had een dubbele punt gepakt ipv = en dan stond er gewoon geen spoilerquote:Op donderdag 5 januari 2012 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je .... gebruikt als eerste tag, dan kan je op de plek met caps dus een onderwerp aan je spoiler geven.
Bedoel je dat?
SPOILER: antwoord op vraag van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boek 1 en 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc.吴 曼 迪
Ik heb ze voor de kerstmis gekregen. Wel goed verfilmt wat ik tot nu toe heb gelezen! Maar ben nog niet zo verquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:05 schreef truedestiny het volgende:
Ik denk dat ik ze maar ga herlezen, ditmaal in het engels.
Dan staat je nog heel wat moois te wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2012 23:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb ze voor de kerstmis gekregen. Wel goed verfilmt wat ik tot nu toe heb gelezen! Maar ben nog niet zo verEr is net de aanval op Bran gepleegd en Jon Snow is nog onderweg naar the Wall.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 00:44 schreef megamandy het volgende:
Oja en even een nieuwsgierige vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |