quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Is het niet Michelle Fairley (Catelyn Stark)? Deed de stem me in elk geval erg aan denken.
Helaas welquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef Dizer het volgende:
Nieuw topic.
Duurt alleen nog te lang voor seizoen 2
Dit dus!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef Dizer het volgende:
Nieuw topic.
Duurt alleen nog te lang voor seizoen 2
Damphairquote:
Inderdaad WTF voldoet wel aan mijn beeld moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Brienne is perfect gecast, ze lijkt ook echt op een man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar brajien kimt nog wel iets mannelijker overquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze de naam uitspreken, de audioboeken gebruiken de uitspraak braJIEN terwijl ik bij het lezen altijd met briejenn in m'n hoofd zat, franser dus.
Het is geen serie die achter de decoder van één kabelmaatschappij zou moeten belanden...quote:Op donderdag 22 december 2011 08:58 schreef lunapuella het volgende:
Game of Thrones in Nederland komt een stapje dichterbij - de Europese Commissie heeft een joint venture van HBO en Ziggo goedgekeurd: http://europa.eu/rapid/pr(...)ge=NL&guiLanguage=en
Heel die serie is ontwikkeld en betaald om juist achter de decoder te belanden.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is geen serie die achter de decoder van één kabelmaatschappij zou moeten belanden...
Op HBO in de VS ja, het is hier niet ongebruikelijk dat succesvolle HBO series worden gekocht door de commerciële of publieke zenders.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:31 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Heel die serie is ontwikkeld en betaald om juist achter de decoder te belanden.
Iedereen die het nu kijkt ja. Er zijn zat mensen die hun series nog gewoon op tv willen zien. Mijn oom bijvoorbeeld heeft geen idee van streamen of internet of computer, dus voor hem zou het geweldig zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:32 schreef invine het volgende:
Ik denk dat iedereen het toch streamt of download?
Vind jij, vind ik, maar de meeste mensen toch echt niet.quote:
Ze ziet er ook wat volwassener uit!quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:42 schreef ems. het volgende:
Ik vind Sansa er hier een stuk beter uitzien dan in de serie. Maargoed, daar is ze (tot noch toe!) dan ook een beetje een trutje.
Boek zijn ze wat jongerquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:05 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ze ziet er ook wat volwassener uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:29 schreef Pek het volgende:
De hamvraag is...van wie is die hand om Sansa's middel, links?Tyrion/Sansa is nog erger dan Sandor/Sansa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Inderdaad, stel je toch eens voor dat zoiets in de echte wereld zou gebeuren. Oh nee, wacht...quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef yvonne het volgende:
http://christwire.org/201(...)f-thrones-in-2012-2/
Verdorven zijn wij!
Geweldig troll artikel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:43 schreef yvonne het volgende:
http://christwire.org/201(...)f-thrones-in-2012-2/
Verdorven zijn wij!
Die reacties eronder ook:quote:
Christwire is een satirische site.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:06 schreef Terecht het volgende:
De schrijver verraadt zich door de begeleidende foto's. Stiekem vindt-ie het allemaal best wel spannend zo te zien. Wat is dat toch, die obsessie van zogenaamd vrome Christenen met alles dat naar seksuele perversiteiten riekt? Hetzelfde gedrag zie je bij de anti-islam gekkies die wel erg geinteresseerd zijn in de seksuele voorkeuren van Mohammed, en complotdenkers die zich maar al te goed kunnen voorstellen dat onze machthebbers pedofiele feestjes organiseren en daar hele blogjes over volschrijven.
Al beelden van haar als lekkere redhead?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 16:27:48 ]
Precies wat ik dacht, dit is The Onion!quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
The Onion News Network, maar dan anders.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Al beelden van haar als lekkere redhead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Al beelden van haar als lekkere redhead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2012 17:29:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |