iddquote:
Terecht, laat haar maar kermend wegzinken in de krater der vergetelheid.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
idd
Ik hoop dat ze finaal afgestraft wordt door Rihanna, zodat deze 'wijze' bitch nergens meer terecht kan in dat modewereldje.
ik denk dat de meeste neo-nazi's, klukluxklan-leden en erfgenamen van gerespecteerde slavenhandelaars zich net zo graag van dat stukje willen distantierenquote:
Zelfs ik als niet-kenner weet dat Rihanna van Barbados komt, en niet Jamaica.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:13 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste neo-nazi's, klukluxklan-leden en erfgenamen van gerespecteerde slavenhandelaars zich net zo graag van dat stukje willen distantieren
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfs ik als niet-kenner weet dat Rihanna van Barbados komt, en niet Jamaica.
Fucking pics.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
En die Eva ziet er ook uit als een dom schraal wijf.
Ze schiet een gast neer, denk vertaal het ff.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:36 schreef Montelly het volgende:
Man Down: Pull the trigger, pull the trigger? BOOM! & end a nigga, end a nigga life so soon?
quote:
Ahahhaahahhahahahahahahahahah nice!quote:
Kom op zeg, je weet toch wel hoe het werkt?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef Principessa het volgende:
Volgens nu stapte ze zelf op![]()
http://www.nu.nl/media/26(...)apt-rel-rihanna.html
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:05 schreef larry_flynt het volgende:
http://www.vice.com/nl/read/Panorama-wat-doe-je
Beetje hypocriet dat iedereen zich nu op Jacky stort, terwijl de Panorama dit al jaren doet...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Die mensen zijn echt blijven hangen in de jaren '50 ...
Wat een ongelooflijk gênante tekst ...quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:51 schreef skudkind het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet toch wel hoe het werkt?![]()
Ze is ontslagen door Yves. Opgeruimd staat netjes.
Je kunt pas ergens over vallen op het moment dat je er kennis van neemt. Ik lees de Panorama en de Jacky niet, bijvoorbeeld, en velen met mij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dat iedereen zich nu op Jacky stort, terwijl de Panorama dit al jaren doet...
Wat een kleinzierige mensen bij dat vice.com, voor het grootste deel gewoon onschuldige grappen, en bij de andere zaken gaat het over dingen die de schrijver van vice niet helemaal leuk vindt en daarom maar gelijk "Racisme! discriminatie!" gaat roepen, ook al is het bij lange na geen discriminatie maar gewoon een ander standpunt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dat iedereen zich nu op Jacky stort, terwijl de Panorama dit al jaren doet...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt zon hurr durr pc hooftstraat-kutje met van die paardrijlaarzen en een mini cabrio.
Dacht ik ook, en een goede reactie van haar zou "and a damn proud one" geweest zijn. Dat zij zich druk gaat maken om wat een hoofdredacteur van een of ander klein blaadje uit Nederland zegt, en dan ook nog over mensenrechten beginnen, dan heb je ook het niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat is het probleem dan? Rihanna IS een niggabitch.
Ga janken, hard. Jank dan. Jank.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk gênante tekst ...
Bovendien, get your facts straight: Rihanna is niet geboren in Jamaica maar in Barbados.
Tenenkrommend was dat.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Artikel trouwens mooi in Slang geschreven met "ze heb, ze heb, ze heb".
Even vertallen voor #Rihanna: Cry more, Cuntwhore.quote:
Gezeik altijd over dit soort dingen, zelf hele albums volhijgen met"my niggahs dit, niggahs dat" maar dit is dieskriemienaazi!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga janken, hard. Jank dan. Jank.
Nou enorm zeg. Een niggabitch een niggabitch noemen. Schande.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:15 schreef Copycat het volgende:
Dan heb je het echt niet begrepen. Wat een blunder.
quote:
Jammer dat om die te begrijpen je ouder dan 25 moet zijnquote:
Oh.. Cracker.. Nu ben ik beledigd!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou enorm zeg. Een niggabitch een niggabitch noemen. Schande.
Het mooie is dat de reacties van de verontwaardigde mensen vol stond van de 'Tata's/Bakra's zijn... *vul generalisatie in* dan wel *cracker* etc
Ikke niet nee, maar de zelf niggahblerende-medemens is overal beledigd over.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh.. Cracker.. Nu ben ik beledigd!
Daar geef ik je wel gelijk in, er hoeft soms maar een half woordje gezegd worden voordat er "DISCRIMINATIE!!!!!" in oren gekotst wordt.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikke niet nee, maar de zelf niggahblerende-medemens is overal beledigd over.
Idd, en juist in dit geval. Als je het "n woord"niet wil horen gebruik het dan ook niet om de 3 sec.....quote:Op woensdag 21 december 2011 09:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in, er hoeft soms maar een half woordje gezegd worden voordat er "DISCRIMINATIE!!!!!" in oren gekotst wordt.
Je snapt de mensenrechten niet!!!!!111!1!11!!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar zwarten mogen het, ongeschreven regel.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en juist in dit geval. Als je het "n woord"niet wil horen gebruik het dan ook niet om de 3 sec.....
ja, fuck dat dusquote:Op woensdag 21 december 2011 09:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar zwarten mogen het, ongeschreven regel.
En toch is het zo, ik weet ook niet waar het vandaan komt.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, fuck dat dus. het is als tegen je kind zeggen dat ie godverdomme de touwtering niet zo moet vloeken, kutkind!!!!!
http://www.observer.com/1(...)kes-his-humor-black/quote:Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef S1nn3rz het volgende:
Als er blanke teef had gestaan dan was de wereld echt niet zo tekeer gegaan.
Dan moeten ze gewoon niet janken als er een keer zo'n kaaskop, zo'n honkey, zo'n cracker, etc etc het gebruikt. Stop er dan lekker zelf mee, geef eens het GOEIE voorbeeldquote:Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En toch is het zo, ik weet ook niet waar het vandaan komt.
Ik ken er wel die het eigenlijk niet eens uitmaakt. Het blijft wel Rihanna dit he, dat moeten we niet vergeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon niet janken als er een keer zo'n kaaskop, zo'n honkey, zo'n cracker, etc etc het gebruikt. Stop er dan lekker zelf mee, geef eens het GOEIE voorbeeld.
Ik hoorde mijn naam.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezeik altijd over dit soort dingen, zelf hele albums volhijgen met"my niggahs dit, niggahs dat" maar dit is dieskriemienaazi!!!
Suarez ontkent dan ook en er blijkt weinig hard bewijs voor zijn uitlatingen te zijn. Mevrouw Hoeke's misstapje ligt nu in de schappen en is tot in de eeuwigheid op internet te vinden, direct gekoppeld aan de Jackie. Ik ben benieuwd of de Jackie dit wel overleefdquote:Op woensdag 21 december 2011 10:00 schreef draaijer het volgende:
Maf hoor. Zuares mag 8 wedstrijden niet spelen en moet 40k pond betalen voor een racistische opmerking naar een bekend persoon. Eva Hoeke is haar baan kwijt omdat tegenwoordig excuses blijkbaar niks meer waard blijken te zijn.
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:15 schreef Principessa het volgende:
[..]
Suarez ontkent dan ook en er blijkt weinig hard bewijs voor zijn uitlatingen te zijn. Mevrouw Hoeke's misstapje ligt nu in de schappen en is tot in de eeuwigheid op internet te vinden, direct gekoppeld aan de Jackie. Ik ben benieuwd of de Jackie dit wel overleefd
Misschien omdat het een scheldwoord is wat onderling wel eens als geuzennaam wordt gebruikt? Het hele artikel hangt van de vooroordelen aan elkaar, dus dat het als beledigend wordt opgevat is niet zo vreemd.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En toch is het zo, ik weet ook niet waar het vandaan komt.
Met haar 'ze heb'.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Misschien omdat het een scheldwoord is wat onderling wel eens als geuzennaam wordt gebruikt? Het hele artikel hangt van de vooroordelen aan elkaar, dus dat het als beledigend wordt opgevat is niet zo vreemd.
Sowieso, dom wicht dat hip probeert te doen zonder te weten waar ze over praat.
Je mag het niet hardop zeggen en publiceren is helemaal een slechte move.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat is het probleem dan? Rihanna IS een niggabitch.
Ik denk niet echt dat Rihanna dat boeiend vindt verder.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef vencodark het volgende:
Rihanna heeft het nu wel voor elkaar dat die Eva opgestapt is.
Ze zal er niet van wakker liggen nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:47 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat Rihanna dat boeiend vindt verder.
Nou, dr schuimbekkende tweets doen anders denkenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zal er niet van wakker liggen nee.
Als reactie dat Eva vertrokken is?quote:Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dr schuimbekkende tweets doen anders denken.
Een beetje blanke luistert niet naar die debiele zooi natuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef Fascination het volgende:
Wat een overdreven gedoe, zeg.De term nigga wordt nu vooral gezien als jargon van de hiphopscene. Ik geloof er weinig van dat er veel blanken zijn die de bewuste term als uiting van hun minderwaardige kijk op de zwarte medemens bezigen. Eva gebruikte de term volgens mij ook niet op zo'n manier. Overigens vrij racistisch dat donkere mensen wel nigga mogen zeggen, maar blanken niet.
Ik vraag me af of blanke Rihanna-fans al haar teksten mogen meezingen.
Denken dat donkere mensen elkaar graag 'Nigga' noemen , das iets voor achterlijke rappers en straattuigquote:Op woensdag 21 december 2011 16:49 schreef Fascination het volgende:
Wat een overdreven gedoe, zeg.De term nigga wordt nu vooral gezien als jargon van de hiphopscene. Ik geloof er weinig van dat er veel blanken zijn die de bewuste term als uiting van hun minderwaardige kijk op de zwarte medemens bezigen. Eva gebruikte de term volgens mij ook niet op zo'n manier. Overigens vrij racistisch dat donkere mensen wel nigga mogen zeggen, maar blanken niet.
Ik vraag me af of blanke Rihanna-fans al haar teksten mogen meezingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |