Nee joh, ze kan er echt niks van. scores van 1-30 word je niet blij vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze leert het vanzelf, je had mij moeten zien met gow1
Gewoon instaleren, dan precies doen wat er staat alleen sinds de laatste update werkt hij niet goed meer bij mij...quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er bestaat geloof ik een Dutch Radio Scrobbler, maar hoe dat precies in zijn werk gaat...
ik heb het even gebruikt, maar deed de helft van de tijd niet goed. liever niets dan half is mijn credo in dit gevalquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon instaleren, dan precies doen wat er staat alleen sinds de laatste update werkt hij niet goed meer bij mij...
Kijkt om zich heen , geloof het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:30 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit het topic waar iedereen samen komt?twitter:DannyRoodbol twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 13:24:56#3fm #sr11 kijkers/luisteraars, live meechatten kan op #fok http://t.co/EM6OdN72 , waar alle fans en haters samen komen! reageer retweet
.
Jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:41 schreef mash_ het volgende:
Zal dat het eerste nummer worden wat je niet binnen 2 sec vind op google?
ja, is echt vaak. Dan weten ze een zin uit een nummer. En kunnen ze hem niet vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja
Die van gister was echt ergwas zo makkelijk
Echt hèquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja, is echt vaak. Dan weten ze een zin uit een nummer. En kunnen ze hem niet vinden.
Tot hoe laat heb je het vannacht volgehouden dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
kak, het is al bijna 14u.....en ik ben nog niet eens 3uur wakker dus het voelt als 11uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |