Dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind dat timur het goed doet
Kan me voorstellen dat het ook wel wennen is in zo'n huis
quote:
Twee keer waarheid. Ik mis de nachtenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:17 schreef naatje_1 het volgende:
En je was er niet tijdens de nacht...
ik ook, maar ik trek het nachtbraken even niet momenteelquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Twee keer waarheid. Ik mis de nachten.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, maar ik trek het nachtbraken even niet momenteel
Ik ook niet, ik heb het te druk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook, maar ik trek het nachtbraken even niet momenteel
Ik vond haar zowaar sympathiek zonetquote:
Ik ga 22:00 slapen, om een halve graveyard mee te pikken vanaf 4:00.quote:
Ik deed die andere helft en ging om 23 uur echt slapen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga 22:00 slapen, om een halve graveyard mee te pikken vanaf 4:00.
dat hoofdquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
wat istie schattig die gerardals ie net wakker is
SR11 valt bij mij ook nog niet, weet niet waarom. Combi van stad, 't doel, logo, geen sneeuw wellichtquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:05 schreef Tim86 het volgende:
Er lijkt me ook geen reet aan bij het huis so far..andere jaren waren die beelden veel leuker, maar wellicht heb ik het wat geromantiseerd in mijn herinnering
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef Groninger. het volgende:
Ik doe het nachtwerk wel voor de jongens die dat niet meer aankunnen
Daarom ga ik nu eindelijk echt maar dan ook echt slapen!
Zou leuk zijn als mensen zich geroepen voelen om hier ff wat leuke/ belangrijke gebeurtenissen neerplanten voor de andere dat ze dit kunnen teruglezen: http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Tja, het is lastig. Misschien begin ik eindelijk SR-moe te worden ofzo, terwijl ik er juist mega veel zin in had vooraf..Zal dus wel een beetje een combinatie van dit alles zijn, maar goed, we beginnen net..nog tijd genoeg om plezier te makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:21 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
SR11 valt bij mij ook nog niet, weet niet waarom. Combi van stad, 't doel, logo, geen sneeuw wellicht. En vorig jaar was het juist extra gaaf omdat het vlakbij huis was.
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef Groninger. het volgende:
Ik doe het nachtwerk wel voor de jongens die dat niet meer aankunnen
Daarom ga ik nu eindelijk echt maar dan ook echt slapen!
Zou leuk zijn als mensen zich geroepen voelen om hier ff wat leuke/ belangrijke gebeurtenissen neerplanten voor de andere dat ze dit kunnen teruglezen: http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Hoi. Ik heb voor je gestemd bij de fok! Verkiezingen: faalhaas, slechtste hosselaar, zweverigste user en zo ijdel dat hij zichzelf nomineert. Gr grquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
Timur vanochtend tegen dat kind van 7 ofzo. je weet wel dat het over een hoer gaat he?![]()
Je hebt Kryptonite gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
Timur vanochtend tegen dat kind van 7 ofzo. je weet wel dat het over een hoer gaat he?![]()
Ik moet zeggen dat ik in Breda en Eindhoven geweest ben, maar dat ik na een half uurtje het wel gehad heb door de kou.. Laat mij maar lekker via de tv volgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:21 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
SR11 valt bij mij ook nog niet, weet niet waarom. Combi van stad, 't doel, logo, geen sneeuw wellicht. En vorig jaar was het juist extra gaaf omdat het vlakbij huis was.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb voor je gestemd bij de fok! Verkiezingen: faalhaas, slechtste hosselaar, zweverigste user en zo ijdel dat hij zichzelf nomineert. Gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het drong toen pas echt tot me door dat The A-Team over een hoer gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
Woei, wellicht win ik dan een prijs!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb voor je gestemd bij de fok! Verkiezingen: faalhaas, slechtste hosselaar, zweverigste user en zo ijdel dat hij zichzelf nomineert. Gr gr
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]!!
sorry dat is natuurlijk heul niet grappigEn heloef als meest aandachtsgeil en broertje als grootste jankbal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 09:23:44Tweet vd dag bij I Love Rock n Roll: " Dit is toch echt hetzelfde intro als bij dat liedje van Five….?" #sr11 #3FM #perceptie reageer retweet
Wat is een spytool?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoek via de spytool, ik heb je naam nog genoemd toen
Ja laatst had hij het alleen toevallig even niet op zak dus dat kwam nog welquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:26 schreef Tim86 het volgende:
Die Timur is een hoop centen kwijt trouwens met al die Appelsapjes
Het topic is dan wat rustiger, relaxter. Goeie gesprekken en het publiek is dan dronkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:25 schreef Tamashii het volgende:
Gebeuren er snachts leuke dingen dan?
Een trap onder je hol vrijdag, voldoet dat ook?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Woei, wellicht win ik dan een prijs!
Ja hoor schat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Een trap onder je hol vrijdag, voldoet dat ook?
Ik wou die jankbal juist winnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En heloef als meest aandachtsgeil en broertje als grootste jankbal.
Even vloeken in den kerk hier: Ekdom hoeft er van mij niet in volgend jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:26 schreef heloef het volgende:
Timur moest even wennen, hij is nu goed bezig, Coen is wel ok maar absoluut niet bijzonder en het circusnummer blijft natuurlijk ome Gerard.
Een goed huis, al had ik liever Veenstra/Schollaardt voor Coen.
Gaat ie ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Even vloeken in den kerk hier: Ekdom hoeft er van mij niet in volgend jaar.
En dat mis ik..quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het topic is dan wat rustiger, relaxter. Goeie gesprekken en het publiek is dan dronken
Geweldig stukje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
Sanne Hans is
Zou haar echt h-h-h-hard geven
Sanne Hans is
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tooltje om je naam op te zoeken op FOK!, heb de link niet zo snel... Iemand?
quote:ONZ Radio, de tijd dat mash_ nog afsloot met 3 Doors Down en DJ Koelkast de held van de dag was.
die was wel tof jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
Sanne Hans is
Van mij ook niet, de glans is er een beetje vanaf. Wordt een beetje hetzelfde allemaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die mag niet eens.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jaar even geen Ekdom is wel goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van mij ook niet, de glans is er een beetje vanaf. Wordt een beetje hetzelfde allemaal.
twitter:LavieJanRoos twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 09:25:47Zo. En dan nu richting Glazenhuis. reageer retweet
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hai beeb.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dat mis ik..
Trouwens: hai du
En daarom heb ik je voor aandachtshoer genomineerd. Al had ik daar moeten staan.quote:
Jaquote:
Noem me niet zo.quote:
Als je net jarig bent ofzo..wat een episch feest heb je danquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:31 schreef borisz het volgende:
Dat gaat goud geld opleveren dat concert van Rinus
2 goede doelen in één keerquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Noem me niet zo.
Die trap komt er, fersure. Voor elke trap geef ik sr een euro
Miss Montrealquote:
De huishoer van 3FMquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:32 schreef Symphonic het volgende:
Wie is die kerstmuts? Lama ik weet het al
Hoer voor je kids?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
meer iets voor mijn kinderen ook, niet voor mij
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:33 schreef Tim86 het volgende:
Wie doet er even een donatie voor een logopedist voor Sanne Hans?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben weer weg mensen, byebye man, byebye
Die uithaal is wel leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo'n leuk nummer eigenlijk
Die springt zo naakt door het huisquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:35 schreef JaneDoe het volgende:
bouncer en gerard staat onder de douche
Wat een schande, nummers draaien terwijl er DJ's niet meeluisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:35 schreef JaneDoe het volgende:
bouncer en gerard staat onder de douche
Met het slipje wat 'ie kreeg door de brievenbusquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die springt zo naakt door het huis
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een schande, nummers draaien terwijl er DJ's niet meeluisteren.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een schande, nummers draaien terwijl er DJ's niet meeluisteren.
lege glazen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:38 schreef TC_Artemis het volgende:
Wij geven woensdag een feestje voor serious requestik ben benieuwd wat we gaan ophalen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:40 schreef Etcetera het volgende:
Zou Miss Montreal's puppie ook stotterend blaffen
Droom line-up: Stenders, Veenstra, Van Lentquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:39 schreef heloef het volgende:
Maar Ekdom er even niet in is wel een goed plan, maar echt wat beters is er ook weer niet.
Twee mogen er sowieso niet in:
Sander Hoogendoorn
Domien Verschuuren
Ha.. goede.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:40 schreef Etcetera het volgende:
Zou Miss Montreal's puppie ook stotterend blaffen
Wat denk je nou zelf. Tuurlijk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:38 schreef mash_ het volgende:
Zouden de djs nou gewoon salaris krijgen deze week?
was maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:40 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Naja 160 incounts op facebook nu.. maar meestal is dat gelijk aan een volle zaal (550 man)
Nou dat vind ik maar hypocrietquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf. Tuurlijk!
Ik denk eerder weer Annemiek dan Roosmarijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Droom line-up: Stenders, Veenstra, Van Lent
Realistisch: Veenstra, Beelen, Roosmarijn.
15 euro entree! dus 8250 euro.. maar we wachten nu op de aller laatste bevestiging, hopen dat het lukt want dan gaan we gegarandeerd volquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor
Maar 550 man is niet gek..
Allemaal 20 euro en je hebt een leuk bedrag
Annemiek is ook tof.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk eerder weer Annemiek dan Roosmarijn.
Ik had ook liever Annemieke gezien dan Coen, maar Veenstra lijkt me wel een zekerheidje voor volgend jaar.quote:
Inderdaad. Tevens hoop ik op een newbie dus vandaar dat ik Roos zei.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook liever Annemieke gezien dan Coen, maar Veenstra lijkt me wel een zekerheidje voor volgend jaar.
toch niet dé Roos?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad. Tevens hoop ik op een newbie dus vandaar dat ik Roos zei.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:38 schreef Tim86 het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of geeft Timur de mensen buiten bij de brievenbus veel minder de kans om aan bod te komen tov de andere dj's?
Giel is ook hondslelijk en zit al jaaaaren in dat huis.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
swifto
[..]
maar lelijk is ze wel
Er is een reden dat ze radio doet.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Giel is ook hondslelijk en zit al jaaaaren in dat huis.
Vrouwen horen niet op de radioquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had ook liever Annemieke gezien dan Coen, maar Veenstra lijkt me wel een zekerheidje voor volgend jaar.
Het zit vast ook niet zo heel lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet op de radio
*achterover gaat zitten en de reacties afwacht
Daarnaast zit ik over een paar jaar ook in dat huis enzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een reden dat ze radio doet.
jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:48 schreef ValHallen het volgende:
Volgend jaar SR: Heloef, Naatje_1, WickedTunes.
Doe 's pics!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja
maar dat doet niks af aan hun Dj Specialiteiten... maar eerlijk gezegd wist ik dus niet dat ze zooo lelijk was
De moeder van Verbal is anders vet tof op de radioquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef D. het volgende:
[..]
Geen Robdriessen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:48 schreef ValHallen het volgende:
Volgend jaar SR: Heloef, Naatje_1, WickedTunes.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik tik 'm wel binnen: panoramafoto?
Dat valt toch best meequote:
het is dat ik zo weg moet maar andersquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef shifto het volgende:
Ik heb zon gevoel, dat ik vandaag ook niks uitvoer op mijn werk
Nog een intikker: Zo dat je nu wel de knapste bent op een foto?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik tik 'm wel binnen: panoramafoto?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog een intikker: Zo dat je nu wel de knapste bent op een foto?
Ze is niet knap, maar nou ook niet spuuglelijk.quote:
Dat was wel grappigquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef gerbenp het volgende:
Geen smurfenverbinding met thuisstudio van Domien deze keer
P0rn-Radioquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan Doutzen geen 3FM-dj worden? Dan kan zij volgend jaar lekker het Huis in.
Ja, ik heb wel een beoordelingsgesprek vandaag, kzal eens kijken of ik tijd kan vrij maken van SR voor mijn werkgeverquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is dat ik zo weg moet maar anders
en vanavond cursus
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De moeder van Verbal is anders vet tof op de radio
tijdens sr heb je een geldig excuusquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:50 schreef shifto het volgende:
Ik heb zon gevoel, dat ik vandaag ook niks uitvoer op mijn werk
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel een beoordelingsgesprek vandaag, kzal eens kijken of ik tijd kan vrij maken van SR voor mijn werkgever
Niet iedereen is een fotomodelquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze heeft een beetje een mannelijk... iets
ze deden er eerst een stukje Comic Relief doorheenquote:
Neee dat heb ik gemistquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze deden er eerst een stukje Comic Relief doorheen
Dat is echt zo'n toffe versie
absoluutquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet iedereen is een fotomodelen ik ken lelijkere mensen
truequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet iedereen is een fotomodelen ik ken lelijkere mensen
Doeg!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ik moet helaas weer gaan
tot later
het hoort er gewoon bijquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:04 schreef Tim86 het volgende:
Die stukjes met Corton zijn zo irritant
(en ja, ik weet dat het hier allemaal om draait, maar toch)
Bitch, pleasequote:Op dinsdag 20 december 2011 10:04 schreef Tim86 het volgende:
Die stukjes met Corton zijn zo irritant
(en ja, ik weet dat het hier allemaal om draait, maar toch)
Vergeten te schakelen naar FMquote:
Aka, niets meer doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:12 schreef Karina het volgende:
Radio staat hier nu op 3FM, dus ik kan in ieder geval meeluisteren.
nog niet geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:13 schreef summer2bird het volgende:
Kut.
Het sapje van de dag gemist
Wat was het?
dat begint een beetje trieste vormen aan te nemen jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:15 schreef mash_ het volgende:
al die mensen met: VOOR ELKE RE TWEET STORT IK EEN EURO!
Volgens mij willen ze gewoon allemaal meer volgers
Dragon volgens de site.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:20 schreef Symphonic het volgende:
er drijven inderdaad groene stukjes in het spaje
dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dragon volgens de site.
COSquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:29 schreef cosmick het volgende:
Je-zus.
Ik schakel nog niet 3FM in, en ik hoor DIT.
50 euro om 'm nu te stoppen!
cosquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:29 schreef cosmick het volgende:
Je-zus.
Olaquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:29 schreef cosmick het volgende:
Je-zus.
Nope. Wel gister jouw andere verzoekjequote:
LOLquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope. Wel gister jouw andere verzoekje. (Lees De RabPlaat van woensdag 15:30
)
Gisterenavond.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog niet. Wanneer heb je 'm aangevraagd?
Gielquote:
Gielquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Giel
Misschien dat ie er volgend jaar niet in gestemd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |