Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef Groninger. het volgende:
Ik doe het nachtwerk wel voor de jongens die dat niet meer aankunnen
Daarom ga ik nu eindelijk echt maar dan ook echt slapen!
Zou leuk zijn als mensen zich geroepen voelen om hier ff wat leuke/ belangrijke gebeurtenissen neerplanten voor de andere dat ze dit kunnen teruglezen: http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Tja, het is lastig. Misschien begin ik eindelijk SR-moe te worden ofzo, terwijl ik er juist mega veel zin in had vooraf..Zal dus wel een beetje een combinatie van dit alles zijn, maar goed, we beginnen net..nog tijd genoeg om plezier te makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:21 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
SR11 valt bij mij ook nog niet, weet niet waarom. Combi van stad, 't doel, logo, geen sneeuw wellicht. En vorig jaar was het juist extra gaaf omdat het vlakbij huis was.
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef Groninger. het volgende:
Ik doe het nachtwerk wel voor de jongens die dat niet meer aankunnen
Daarom ga ik nu eindelijk echt maar dan ook echt slapen!
Zou leuk zijn als mensen zich geroepen voelen om hier ff wat leuke/ belangrijke gebeurtenissen neerplanten voor de andere dat ze dit kunnen teruglezen: http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Hoi. Ik heb voor je gestemd bij de fok! Verkiezingen: faalhaas, slechtste hosselaar, zweverigste user en zo ijdel dat hij zichzelf nomineert. Gr grquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
Timur vanochtend tegen dat kind van 7 ofzo. je weet wel dat het over een hoer gaat he?![]()
Je hebt Kryptonite gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
Timur vanochtend tegen dat kind van 7 ofzo. je weet wel dat het over een hoer gaat he?![]()
Ik moet zeggen dat ik in Breda en Eindhoven geweest ben, maar dat ik na een half uurtje het wel gehad heb door de kou.. Laat mij maar lekker via de tv volgenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:21 schreef mutzenbacher het volgende:
[..]
SR11 valt bij mij ook nog niet, weet niet waarom. Combi van stad, 't doel, logo, geen sneeuw wellicht. En vorig jaar was het juist extra gaaf omdat het vlakbij huis was.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb voor je gestemd bij de fok! Verkiezingen: faalhaas, slechtste hosselaar, zweverigste user en zo ijdel dat hij zichzelf nomineert. Gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het drong toen pas echt tot me door dat The A-Team over een hoer gaat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
Woei, wellicht win ik dan een prijs!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb voor je gestemd bij de fok! Verkiezingen: faalhaas, slechtste hosselaar, zweverigste user en zo ijdel dat hij zichzelf nomineert. Gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |