Van Klipnap geloof ik. Even terugzoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Bakakame het volgende:
Waren er nog MALs oid die ik in de OP moest zetten?
Shit, het TTgezeur is al begonnenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:11 schreef robin007bond het volgende:
Jammer van de TT.
Rated M, for Moe is leuker. Deze kan er ook wel mee door.
jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Bakakame het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/profile/Papde hier is trouwens mijn lijstje![]()
Kan iemand hem in de OP zetten?
blijf van m'n mio af jaquote:
Die van mij kan wel toegevoegd worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Bakakame het volgende:
das inderdaad geen topkaart..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:52 schreef redboyke het volgende:
hey mschol ik heb blijkbaar de radeon 4330 volgens de passmark benchtool ding.
en dat fps behoorlijk laag is als het op DX10 (2,1FPS)staat dus goed om te weten.
heb nu wow op DX9 gezet
vond het al raar dat de drivers geinstalleerd werden van de 4300 seriesquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
das inderdaad geen topkaart..
en DX10 is inderdaad wat zwaar dan
naja gewoon op DX9, je mist niet zo heel erg veel
dat is opzich niet raar, 4330 zit in de 4300 seriequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:56 schreef redboyke het volgende:
[..]
vond het al raar dat de drivers geinstalleerd werden van de 4300 series
Woo woo ff kijken voor ik ga slapenquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Spannende mirai nikki aflevering.
Ik denk dat het gewoon als afsluiting van de episode is gebruiktquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Was dat laatste fragment van geen receptie nou een teken dat de telefoons (diaries) het straks niet meer doen? Dat zou wat zijn.
je hebt de daily deals niet eens afgewacht?quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:39 schreef redboyke het volgende:
steam werkt heb voor 100 euro stuff gekocht
ik heb besloten die pas na een heleboel afleveringen weer te kijken, eigenlijk wil ik zelfs wachten tot ze klaar zijn, maar dat duurt wel erg lang..quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Mwoah, viel wel mee hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 01:16 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder was het maar een saaie epSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
k'heb skyrim gekocht en de valve pack. denk niet dat skyrim veel goedkoper zou wordenquote:Op dinsdag 20 december 2011 02:02 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt de daily deals niet eens afgewacht?
Hij schijnt tussen de gifts te zitten, hé.quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:44 schreef redboyke het volgende:
[..]
k'heb skyrim gekocht en de valve pack. denk niet dat skyrim veel goedkoper zou worden
Skyrimquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:44 schreef redboyke het volgende:
k'heb skyrim gekocht en de valve pack. denk niet dat skyrim veel goedkoper zou worden
Auw!quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Chavez_ het volgende:
Hij schijnt tussen de gifts te zitten, hé.
ik heb nooit geluk met die dingen dus zal dat wel niet winnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:50 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Hij schijnt tussen de gifts te zitten, hé.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwoah, viel wel mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar verder was het maar een saaie epSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb pas geleden ook vanalles gekocht bij steam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:39 schreef redboyke het volgende:
steam werkt heb voor 100 euro stuff gekocht
Daar krijg je geen spijt vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden ook vanalles gekocht bij steam.
Zit er nog aan te denken om skyrim te kopen.
Ik zou wachten. Misschien win je 'm wel, zo niet, dan is er nog een kans dat hij tussen de daily deals komt, zo niet, dan kan je 'm nog altijd voor de standaard sales korting op de laatste dag kopen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nog een pluspunt van Mirai Nikki 11 (ik vind het geen spoiler) ... geen pianogepingel in de OP!quote:
ik heb gister 2 items (portal 2 + orcs must die, waar die laaste geniaal isquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die gaat vast wel voorbij komen met de lopende steam holiday sale ergens de komende dagen. Zelf vind ik Witcher 2 ook heel goed, maar toch minder dan Skyrim. Maar ieder zijn smaak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef mschol het volgende:
skyrim loop ik niet warm van...
ik wil wel the witcher 2 hebben, beter krijgt die een toffe daily deal..
Ik ook portal 2.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb gister 2 items (portal 2 + orcs must die, waar die laaste geniaal is) gekocht..
skyrim loop ik niet warm van...
Ja maar die hele hype is nu en tegen de tijd dat ik 'm dan heb zullen veel mensen al minder intensief spelen. Maar hoe moet je kans maken om m te winnen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik zou wachten. Misschien win je 'm wel, zo niet, dan is er nog een kans dat hij tussen de daily deals komt, zo niet, dan kan je 'm nog altijd voor de standaard sales korting op de laatste dag kopen.
Die hype is al zeker een maand aan de gang, als je maximaal 10 dagen niet kan wachten dan moet je het zeker niet doen. Als je Skyrim specifiek wilt winnen dan hoef je sowieso niet mee te doen met de holiday sales event, want de kans is klein dat je precies die game in de wacht sleept, en niet een ander op de lijst. Je zou ook nog kunnen proberen de epic holiday giveaway te winnen, maarja, dat is aan jou hé.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar die hele hype is nu en tegen de tijd dat ik 'm dan heb zullen veel mensen al minder intensief spelen. Maar hoe moet je kans maken om m te winnen dan?
Dankje voor de info. De hype is voor mij relevant omdat mensen er nu over praten, ook vrienden van me, en ik daar graag over mee wil kunnen praten. Naast dat het me een tof spel lijkt. Dus niks hipster achtigs of zoquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:01 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Die hype is al zeker een maand aan de gang, als je maximaal 10 dagen niet kan wachten dan moet je het zeker niet doen. Als je Skyrim specifiek wilt winnen dan hoef je sowieso niet mee te doen met de holiday sales event, want de kans is klein dat je precies die game in de wacht sleept, en niet een ander op de lijst. Je zou ook nog kunnen proberen de epic holiday giveaway te winnen, maarja, dat is aan jou hé.
En die genoemde hype... Ik begrijp niet waarom dat relevant is. Skyrim is niet multiplayer, je zal er een stuk minder last van hebben dan met, bijvoorbeeld, Borderlands, Portal 2, Duke Nukem Forever, CoD: Black Ops, en andere multiplayer games die al aan hun dalende lijn zijn begonnen.
Het is heel leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje voor de info. De hype is voor mij relevant omdat mensen er nu over praten, ook vrienden van me, en ik daar graag over mee wil kunnen praten. Naast dat het me een tof spel lijkt. Dus niks hipster achtigs of zotien dagen kan ik wel wachten.
Ja, dat kan op zich wel. Als je steam zelf ook verplaatst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:42 schreef redboyke het volgende:
ik zou nooit al die games willen van steam want heb er geen plaats voor.
kan je eigenlijk steam op externe installeren enzo want laptop is bijna vol.
Uw gebeden zijn verhoord: vandaag 40% korting op Witcher 2.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:04 schreef mschol het volgende:
Je snapt wel wat ik bedoel met die 10 dagen he? Tussen nu en 10 dagen loopt deze hele actie weer af, en je weet niet of hij in de daily deals komt, daarom is het gewoon afwachten, en komt hij niet, dan kan je op de laatste dag nog altijd tegen de 'gewone' holiday sales korting kopen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje voor de info. De hype is voor mij relevant omdat mensen er nu over praten, ook vrienden van me, en ik daar graag over mee wil kunnen praten. Naast dat het me een tof spel lijkt. Dus niks hipster achtigs of zotien dagen kan ik wel wachten.
welkom op steam ! ach als de game nu ook nog tegenvalt dan wordt dat een psychiaterquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:23 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel met die 10 dagen he? Tussen nu en 10 dagen loopt deze hele actie weer af, en je weet niet of hij in de daily deals komt, daarom is het gewoon afwachten, en komt hij niet, dan kan je op de laatste dag nog altijd tegen de 'gewone' holiday sales korting kopen.
Tip van Gabe Newell zelf, "Always wait for the daily deals".
Ik kan het weten. Borderlands mét alle DLC voor ¤25,- gekocht en letterlijk een uur later was de GOTY edition (inc DLC) gewoon ¤7,50. Ik had het niet meer
en dan issie alsnog te duur met 24 euroquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
Uw gebeden zijn verhoord: vandaag 40% korting op Witcher 2.
ik koop ook merendeel (zo niet alles) in salequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
welkom op steam ! ach als de game nu ook nog tegenvalt dan wordt dat een psychiater
Ik heb eigenlijk bijna alles in de aanbieding gekocht daar wat ik heb
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:16 schreef SleepSub het volgende:
Het was even dag en nacht opblijven voor beide SleepSub CEO's, maar het is zover!
SleepSub en de andere partij zijn eruit en hebben een deal gesloten! Welkom Licentie~![]()
Nu nog alleen wat dingen doen, zodat we de licentie daadwerkelijk in handen hebben, lol
alles in de uitverkoop kopen, soms zijn we net vrouwenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik koop ook merendeel (zo niet alles) in sale
soms weekend deal, daily deal of idd de holiday sale..
Wooeeeh, vijf hele euro's voor een spel waar je een uur of tachtig plezier aan beleeft. Poeh.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:18 schreef mschol het volgende:
en dan issie alsnog te duur met 24 euroik had minimaal een prijs van 19 euro of minder verwacht..
probleem is dat het niet het enige spel is wat ik nog moet/wil spelen waar ik lang mee bezig ben..quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wooeeeh, vijf hele euro's voor een spel waar je een uur of tachtig plezier aan beleeft. Poeh.
ja als je dan kijkt naar hoeveel euro per uur plezier dat kostquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wooeeeh, vijf hele euro's voor een spel waar je een uur of tachtig plezier aan beleeft. Poeh.
Ik snap dat probleem ook niet zo. Zelfs lezen is over het algemeen een duurdere hobby.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Een doosje 50x9mm is iets van ¤7,50 en die heb je met een half uurtje echt wel verschoten, een kaartje voor de film is al gauw ¤12,- excl versnapering waarme je ook niet langer dan twee uur mee bezig bent, je kan natuurlijk ook die film huren of kopen voor een veel lagere prijs maar dan wacht je langer, een kaartje pretpark is niet goedkoop, brandstof is in prijs gestegen evenals verzekering, trollen op FOK is goedkoop dus de meeste bang for buck, noem maar op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja als je dan kijkt naar hoeveel euro per uur plezier dat kostdan zijn er niet veel goedkopere hobbies
jaja duur is relatief, pfft spelbrekerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Een doosje 50x9mm is iets van ¤7,50 en die heb je met een half uurtje echt wel verschoten, een kaartje voor de film is al gauw ¤12,- excl versnapering waarme je ook niet langer dan twee uur mee bezig bent, je kan natuurlijk ook die film huren of kopen voor een veel lagere prijs maar dan wacht je langer, een kaartje pretpark is niet goedkoop, brandstof is in prijs gestegen evenals verzekering, trollen op FOK is goedkoop dus de meeste bang for buck, noem maar op.
Een licentie voor programma's als 3DSM, C4D en vooral Visual Studio liggen rond de paar duizend euro, dus zelf een game maken is ook niet goedkoop mocht je commercieel willen gaan en dezelfde kwaliteit krijgen als de huidige games.
Wat is duur, hé?
Visual Studioquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Een doosje 50x9mm is iets van ¤7,50 en die heb je met een half uurtje echt wel verschoten, een kaartje voor de film is al gauw ¤12,- excl versnapering waarme je ook niet langer dan twee uur mee bezig bent, je kan natuurlijk ook die film huren of kopen voor een veel lagere prijs maar dan wacht je langer, een kaartje pretpark is niet goedkoop, brandstof is in prijs gestegen evenals verzekering, trollen op FOK is goedkoop dus de meeste bang for buck, noem maar op.
Een licentie voor programma's als 3DSM, C4D en vooral Visual Studio liggen rond de paar duizend euro, dus zelf een game maken is ook niet goedkoop mocht je commercieel willen gaan en dezelfde kwaliteit krijgen als de huidige games.
Wat is duur, hé?
Blender? Je bedoelt die modeling software met puinbak GUI? Wat kutprogramma zeg, niet normaal.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Visual Studio
Gewoon die-hard je games maken in Blender en een open-source C++ IDE.
Voor een indie gamedeveloper zou het echt wel voldoen. Daarnaast is die interface een kwestie van wennen. Er zit zeker potentie en vooruitgang inquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Blender? Je bedoelt die modeling software met puinbak GUI? Wat een vuilnisbak is dat programma zeg, niet normaal.
Ik hoop niet dat er teveel mensen aan gaan wennen, want ze hebben zelf ook door dat 't voor geen meter werkt, de volgende major release krijgt namelijk wel een degelijke GUI.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor een indie gamedeveloper zou het echt wel voldoen. Daarnaast is die interface een kwestie van wennen. Er zit zeker potentie en vooruitgang in
Maar met VS2010 zijn je projecten windows-only. Dat is al een heel groot nadeel. OpenGL is ook krachtig genoeg en wordt in de grafische industrie ook veel gebruikt. Doom 3 werkt bijvoorbeeld ook al volledig op OpenGL.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat er teveel mensen aan gaan wennen, want ze hebben zelf ook door dat 't voor geen meter werkt, de volgende major release krijgt namelijk wel een degelijke GUI.
Ik werk trouwens met een express versie van VS2010, en er komen geen 3D models in mijn project voor, dus dat scheelt ook alweer.
Leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef .Cake. het volgende:
Fate/Zero 12 (eindelijk) op Animees!!
Was wat laat vanwege verhuizen. Enjoy!
Probleem is echter dat mijn tijd beperkt is, daarom zijn we nu met XNA bezig en die moeten we al verbouwen omdat het niet helemaal aan onze eisen voldoet (zo is de content backbone poep en heeft de renderer moeite een degelijke framerate te halen bij onze experimenten). Ondersteuning maakt me niet heel veel uit, een beetje serieuze gamer gaat écht voor Windows met DirectX.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar met VS2010 zijn je projecten windows-only. Dat is al een heel groot nadeel. OpenGL is ook krachtig genoeg en wordt in de grafische industrie ook veel gebruikt. Doom 3 werkt bijvoorbeeld ook al volledig op OpenGL.
Volgens mij is van Doom 3 ook al de source code verschenen. Kan je veel van leren en lekker mee knutselen.![]()
Hmm, dat snap ik. De DirectX-api is een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Probleem is echter dat mijn tijd beperkt is, daarom zijn we nu met XNA bezig en die moeten we al verbouwen omdat het niet helemaal aan onze eisen voldoet (zo is de content backbone poep en heeft de renderer moeite een degelijke framerate te halen bij onze experimenten). Ondersteuning maakt me niet heel veel uit, een beetje serieuze gamer gaat écht voor Windows met DirectX.
Of privé, SMS maar naar 9696, mijn boxnummer is...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, dat snap ik. De DirectX-api is een stuk makkelijker.
Maar deze discussie kunnen we misschien beter een keer voortzetten in DIG.
Waar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Xaryna het volgende:
Iemand nog interesse om naar de game presentatie te komen van het spel dat we dit project gemaakt hebben ?
Tevens koop ik niks op Steam omdat mijn PC de meeste spellen toch niet aankan.
Oeh, wat voor spel is het?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Xaryna het volgende:
Iemand nog interesse om naar de game presentatie te komen van het spel dat we dit project gemaakt hebben ?
Tevens koop ik niks op Steam omdat mijn PC de meeste spellen toch niet aankan.
Schoolproject, voor iPadquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef NeeEcht het volgende:
Waar kom je vandaan? Kreeg een invite van iemand voor een Ipad presentatie game volgens mij op facebook :p Rainbow city ofzo? toch niet jouw spel?:p
quote:
Even paar euro's naar Japan overmaken, contracten, voorwaarden etc... etc... etc...quote:
Zijn jullie van plan om alleen puur nederlands te doen, of ook engels?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef SleepSub het volgende:
[..]
[..]
Even paar euro's naar Japan overmaken, contracten, voorwaarden etc... etc... etc...
Hoe en wanneer we bekendmaken om welk anime het gaat, gebeurd later![]()
Spannend!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef SleepSub het volgende:
[..]
[..]
Even paar euro's naar Japan overmaken, contracten, voorwaarden etc... etc... etc...
Hoe en wanneer we bekendmaken om welk anime het gaat, gebeurd later![]()
* Xaryna pretends nothing happened.quote:
Als er dvd's of BD's komen zou Engels ook wel heel prettig zijn, maar ik zou ze alsnog kopen, puur om de industrie te stimuleren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Zijn jullie van plan om alleen puur nederlands te doen, of ook engels?
Momenteel nemen we alleen de Nederlands Gesproken 'landen'. Jup, dus Dutch Subs voor nu.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Zijn jullie van plan om alleen puur nederlands te doen, of ook engels?
Daarom ja. Legend of the Galactic Heroes is nooit buiten Japan gelicenseerd omdat de instap voor het publiek zo gigantisch is: weinig fans, 110 afleveringen zonder fillers dus een hoop DVD's, een hoop retouch werk omdat het niet de nieuwste serie is, etcetera.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als er dvd's of BD's komen zou Engels ook wel heel prettig zijn, maar ik zou ze alsnog kopen, puur om de industrie te stimuleren.
Vooral dat doel niet uit het oog verliezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef SleepSub het volgende:
Wat met SleepSub allemaal staat te gebeuren, zien we op een later tijdstip.
Voor nu zal SleepSub zich richten op de Nederlandse markt, omdat dit al voor 4 jaar lang ons hoofddoel was.
Nu hebben we de kans en is het aan ons allemaal (Wij van SleepSub en aan de fans) om er een succes van te maken
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef SleepSub het volgende:
Wat met SleepSub allemaal staat te gebeuren, zien we op een later tijdstip.
Voor nu zal SleepSub zich richten op de Nederlandse markt, omdat dit al voor 4 jaar lang ons hoofddoel was.
Nu hebben we de kans en is het aan ons allemaal (Wij van SleepSub en aan de fans) om er een succes van te maken
Damn, je moet wel heel blij zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 12:40 schreef SleepSub het volgende:
Uguuu~
Als ik contract beetje doorspit, is het best nice... Zelfs ik vind het allemaal spannend![]()
Heb het contract nog niet doorgenomen, het zijn zoveel paginas, ben ik wel een dag mee bezig man...
Het is wel goed hoor, dat je het spannend houdt, dan raken we nog meer geïnteresseerd en nieuwsgierig!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:58 schreef SleepSub het volgende:
Ik gun het voor SleepSub en voor de fans / Nederlanse anime fans ook.
En dat moet wel XarynaWe proberen het zo snel mogelijk te zeggen, maar dan ook op een manier waarbij we de meeste kunnen bereiken. Dus nog 'even' wachten
![]()
Zit btw in m'n pauze even contract door te nemen, zit nu op pagina 34, en moet nog wat, lol
Vanaf vrijdag stop ik gelukkig hiero met werken, kan ik heel men gedachte naar SleepSub smijten...
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:59 schreef robin007bond het volgende:
Kun je niet in aanmerking komen voor een kunst en cultuursubsidie?
En terecht, al zou ik het Sleepsub heel erg gunnen.quote:
Dan ben je ook niet een heel klein beetje selectief, he?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En terecht, al zou ik het Sleepsub heel erg gunnen.
Ik gun het ze wel, maar ik vind niet dat ze het zouden moeten krijgenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet een heel klein beetje selectief, he?
En nu ben je wel héél gemeen. Ik wil gaarne SleepSub even wijzen op deze post, waaruit blijkt wat jouw mening omtrend hun zaak isquote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel, maar ik vind niet dat ze het zouden moeten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |