abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105635179

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime is de Japanse variant op "onze" tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet.
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte afbeeldingen (hentai) of onze (kinderlijke) series (op Jetix, Nickelodeon).
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende genres. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jongens (Shonen): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series "Bleach" en "Naruto" vallen in dit gedeelte

Gericht op meisjes (Shoujo): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn "Sailor Moon", "Cardcaptor Sakura" en "Fruits Basket"

Gericht op de jong volwassen vrouw (Josei): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series "Nana", "Paradise Kiss" en "Honey and Clover" zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn "Junjou Romantica" en "Gravitation"

Gericht op de jong volwassen man (Seinen): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn "Elfen Lied" en "Ghost in the Shell".

Gericht op kinderen (Kodomo): "Hello Kitty" en "Hamtaro" - dit spreekt voor zich.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC rondvragen, een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen, het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer eerst deze eerst te downloaden.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!

Fall 2011

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #17
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Animé/Manga meetingtopic dl. 5 - beware of the Ice tea.
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #17
[ANIME] One Piece

http://www.animenewsnetwork.com/
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

http://animenfo.com/
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

http://anidb.net/
De anime-database.

http://anime-planet.com/
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

http://myanimelist.net/
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
.Cake. 8-)
Bakakame
Qunix
Xaryna
ArcticBlizzard
SleepSub
Denninho
Mschol
NeeEcht
Gaddle
Robin007bond
Sinterklaaskapoentje

Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_105635218
Jo.
pi_105635226
Ik heb vakantie *O*
pi_105635236
Jeuj!
pi_105635282
bijna kerst, dus weer bijna tijd om de kerst anime's uit de kast te trekken :+
pi_105635337
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:15 schreef mschol het volgende:
bijna kerst, dus weer bijna tijd om de kerst anime's uit de kast te trekken :+
Amagami SS+ lijkt me een heerlijke kerstanime.
pi_105635542
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:14 schreef Qunix het volgende:
Ik heb vakantie *O*
Dat wordt vet veel anime kijken zeker? :P
pi_105635754

Morgen mijn kerstpakket O+
pi_105636048
kerstpakketten zijn al een tijdje overrated :P

ik ben een 2de poging aan het wagen aan Oretachi ni Tsubasa wa Nai
maar wat een wazige bende is dat zeg pfff...
  donderdag 15 december 2011 @ 22:43:43 #10
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105636755
t/m kerst geen tijd om te kijken denk ik (werk + verhuizen) maar tussen kerst en oud & nieuw wel.

Ben van plan om iig Eden of the East en Gantz te gaan zien, aangevuld met wat gundam :)
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 23:53:24 #11
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_105640244
Volgt iemand mirai nikki? En wanneer komt er een nieuwe episode uit? Kan het echt nergers vinden.

Bazenshow trouwens, Yuno _O_ _O_ _O_ _O_
:')
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 23:55:05 #12
pi_105640311
quote:
17s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Amagami SS+ lijkt me een heerlijke kerstanime.
Heb ik klaar staan.. misschien morgen eens aan beginnen :P

Dat + staat voor een nieuw seizoen?
pi_105640394
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgt iemand mirai nikki? En wanneer komt er een nieuwe episode uit? Kan het echt nergers vinden.

eff googelen op gotwoot subs, kom je vanzelf bij de subbers uit...

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

correct :)
pi_105640456
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Inderdaad, dus eerst degene zonder de + kijken ;)
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 23:58:54 #15
pi_105640478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:56 schreef mschol het volgende:

[..]

eff googelen op gotwoot subs, kom je vanzelf bij de subbers uit...

[..]

correct :)
Ik download alleen de avi's, zodat ik het op mijn bazen HD TV (van mijn ouders :')) kan kijken :P

Serie klopt wel van geen kankten trouwens. Er zijn zoveel momenten dat ze elkaar makkelijk kunnen afmaken. Dat haalt wel een stuk van de spanning weg.
  † In Memoriam † donderdag 15 december 2011 @ 23:59:35 #16
pi_105640503
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad, dus eerst degene zonder de + kijken ;)
Heb hem klaarstaan. Ik begrijp dat het net zoals yosugo no sora verschillende uitkomsten zijn van een verhaal, na elkaar. :P
pi_105640509
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Imderdaad, Yuno :9~
pi_105640583
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik download alleen de avi's, zodat ik het op mijn bazen HD TV (van mijn ouders :')) kan kijken :P

Serie klopt wel van geen kankten trouwens. Er zijn zoveel momenten dat ze elkaar makkelijk kunnen afmaken. Dat haalt wel een stuk van de spanning weg.
mja, kloppen, is een groot woord, mirai nikki is gewoon wazig, en daar hoort het niet moorden bij :D

ik ben voor een aantal 12 episode lange serie's trouwens nu aan het sparen tot de laatste ep uit is (zoals b.v. Ben-to)
die wil ik in 1x af kunnen kijken en niet nog 2 weken op de conclusie moeten wachten :D
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 00:01:13 #19
pi_105640594
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Imderdaad, Yuno :9~
Hoop zo dat ze bij elkaar komen met happy end O+\
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105640595
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 23:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Koop een media playertje of stel een htpc samen. :P

En wat Mirai Nikki betreft: het is vooral leuk omdat Yuno zo psycho is :+
pi_105640651
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoop zo dat ze bij elkaar komen met happy end O+\
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop daar ook op.

Ik mag haar wel. Ze is cute, en bij haar hoef je niet bang te zijn dat er iemand anders tussen komt :P
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 00:03:15 #22
pi_105640702
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En wat Mirai Nikki betreft: het is vooral leuk omdat Yuno zo psycho is :+
Ja Yuno blinkt echt uit, maar ook andere 'diary-holders' zijn echt vet. Deze serie blinkt vooral uit in vette characters. Iets wat ik ook wel veel heb gemist de laatste tijd qua anime.

De plotholes neem ik maar voor lief O+
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 00:04:25 #23
pi_105640762
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ben niet zo technisch dat ik dit snap :P
pi_105641003
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ben niet zo technisch dat ik dit snap :P
media speler, dat is zo'n apparaat die je met een kabeltje aansluit op je tv, je netwerk en e.v.t. je versterker en dan kan je daar je bestanden opzetten en afspelen..

ik heb er ook 1 en ben blij dat ik er 1 gekocht heb, al is het niet zo flexibel als een HTPC (= basically een zuinige pc)
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 00:10:44 #25
pi_105641053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:09 schreef mschol het volgende:

[..]

media speler, dat is zo'n apparaat die je met een kabeltje aansluit op je tv, je netwerk en e.v.t. je versterker en dan kan je daar je bestanden opzetten en afspelen..

ik heb er ook 1 en ben blij dat ik er 1 gekocht heb, al is het niet zo flexibel als een HTPC (= basically een zuinige pc)
Das alleen een kabeltje dus? Mijn eigen TV is een oude kijkbuis, zou het daar ook op kunnen?
pi_105641285
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Das alleen een kabeltje dus? Mijn eigen TV is een oude kijkbuis, zou het daar ook op kunnen?
euhmm dan krijg je een tulp aansluiting (rood/wit/geel) naar b.v. scart, volgens mij bezitten die spelers ook wel zo'n aansluiting, maar dat weet ik niet 100% zeker
ik heb de mijne via hdmi op versterker aangesloten die op zijn beurt weer in de tv hangt :+
ik hou van HDMI in dat opzich O+

ow en sommige anime...
SPOILER
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 00:20:23 #27
pi_105641432
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:16 schreef mschol het volgende:

[..]

euhmm dan krijg je een tulp aansluiting (rood/wit/geel) naar b.v. scart, volgens mij bezitten die spelers ook wel zo'n aansluiting, maar dat weet ik niet 100% zeker
ik heb de mijne via hdmi op versterker aangesloten die op zijn beurt weer in de tv hangt :+
ik hou van HDMI in dat opzich O+

ow en sommige anime...
SPOILER
zo'n ding heb ik wel ja, heb mijn xbox360 er ook op aangesloten. Is zo;n kabeltje duur en hoe heet het? ?
pi_105641500
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

zo'n ding heb ik wel ja, heb mijn xbox360 er ook op aangesloten. Is zo;n kabeltje duur en hoe heet het? ?
ik noem et altijd gewoon tulp kabels..
bij mijn speler werden een aantal kabels meegeleverd, volgens mij is dat met allen zo..
je zou eens op tweakers.net moeten rondsnuffelen naar reviews ofzo vna de verschillende mediaspelers...
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 00:24:35 #29
pi_105641620
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:22 schreef mschol het volgende:

[..]

ik noem et altijd gewoon tulp kabels..
bij mijn speler werden een aantal kabels meegeleverd, volgens mij is dat met allen zo..
je zou eens op tweakers.net moeten rondsnuffelen naar reviews ofzo vna de verschillende mediaspelers...
Tweakers :X

Maar dank voor de tip. Meeste anime is .mkv en dat speelt xbox360/tv niet af
pi_105641748
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Tweakers :X

Maar dank voor de tip. Meeste anime is .mkv en dat speelt xbox360/tv niet af
ik zeg niet dat je er moet reageren, je moet eff rondkijken, ze zijn wel wat vreemd afentoe maar wel betrouwbaar qua informatie..
  † In Memoriam † vrijdag 16 december 2011 @ 00:28:38 #31
pi_105641782
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:28 schreef mschol het volgende:

[..]

ik zeg niet dat je er moet reageren, je moet eff rondkijken, ze zijn wel wat vreemd afentoe maar wel betrouwbaar qua informatie..
Ja ik heb er eerder gekeken hoor :P
pi_105641819
dit krijg je normaal bij je mediaplayer bij:

en meestal moet je dan nog zoiets bijkopen bij oude tv's:
tulp naar scart

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 00:31:04 ]
pi_105646562
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_105646707
Mijn kerstpakket:

heel veel eten, een wijntje en twee cadeaubonnen van ¤150 :D

En een boekje met Italiaanse gerechten.

Als stagiair _O-

Oh en een Oakland koffer.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 08:56:11 ]
  vrijdag 16 december 2011 @ 09:13:30 #35
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105646981
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 00:29 schreef redboyke het volgende:
dit krijg je normaal bij je mediaplayer bij:
[ afbeelding ]
en meestal moet je dan nog zoiets bijkopen bij oude tv's:
tulp naar scart
[ afbeelding ]
Of alleen een HMDI kabel ...
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 08:55 schreef robin007bond het volgende:
Mijn kerstpakket:

Als stagiair _O-

Damn! Zal hier een pakketje zijn met kaasknabbels, pate en toastjes of iets dergelijks :')
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_105647122
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 08:55 schreef robin007bond het volgende:
Mijn kerstpakket:

Als stagiair _O-

jou stagebedrijf heeft geen last van de recessie? :')
pi_105648190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:21 schreef mschol het volgende:

[..]

jou stagebedrijf heeft geen last van de recessie? :')
Nee.

Hier een van de cadeaubonnen als bewijs :P

pi_105650249
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:09 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee.

Hier een van de cadeaubonnen als bewijs :P

[ afbeelding ]
ow, gelukkig, dan ben je nog steeds een godsfortuin kwijt aan een bungalow _O-

Oretachi ni Tsubasa wa Nai is ook weer klaar, maar vind em maar vreemd, ik (lijk) em wel te snappen, en toch weer niet helemaal ofzo :P
  vrijdag 16 december 2011 @ 11:43:14 #39
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_105650719
Mijn vriendin had de eerste aflevering van HotD gekeken en vond het wel tof :P alleen nu weet ik niet of ik de rest ook ga laten zien omdat ik al weet wat er gebeurd met die ecchi shit :')
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:49:13 #40
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_105652764
SleepSub gaat door als Legaal Bedrijf & Anime Distributeur! *O*
Meer te lezen op onze site!
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:51:48 #41
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105652843
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:49 schreef SleepSub het volgende:
1ste actie van Sleepsubs: Het aanpakken van het illegaal downloaden van anime door FOK!ers!
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:04:29 #42
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105653247
quote:
wow gefeliciteerd! ik hoop voor je dat het een succes wordt :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_105653256
SPOILER: iets met borsten
wtf? :')
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_105653719
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef Xaryna het volgende:
Waar haal je dit vandaan :')
pi_105653810
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:17 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Waar haal je dit vandaan :')
www.fukung.net :P
Chocoladetaartjes.
pi_105654103
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 13:04 schreef Xaryna het volgende:
:') _O-
pi_105654193
quote:
Gefeliciteerd man! Ik was al zo nieuwsgierig!

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 11:27 schreef mschol het volgende:

[..]

ow, gelukkig, dan ben je nog steeds een godsfortuin kwijt aan een bungalow _O-
Ik ga de cadeaubonnen denk ik verkopen, want ik heb er niks aan. Een uitje met het gezin zit ik ook niet echt op te wachten :')
pi_105654274
quote:
Gefeli! *O*

Chocoladetaartjes.
  vrijdag 16 december 2011 @ 14:44:07 #49
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105657206
111216_188609_onepiece21.jpg

111216_188609_onepiece.jpg

_O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_105657346
quote:
Die speciale Final Fantasy PS3 vind ik ook mooi.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 14:49:04 ]
pi_105658104
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 22:19 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Dat wordt vet veel anime kijken zeker? :P
Meh. Ik ga wat anders doen :Y
quote:
Gefeliciteerd! En de gelicenceerde anime is voor het nieuwe seizoen? Of een oude?
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:27:17 #52
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105660699
Zeg ik ben jarig vandaag
pi_105661048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:27 schreef wdn het volgende:
Zeg ik ben jarig vandaag
Gefeliciteerd man!

Hoe heb je het gevierd? Nog verwend door familie of vriendinlief? :P
pi_105661193
quote:
Zeg ik ben jarig vandaag
gefeleciteerd :)
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:45:21 #55
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_105661354
quote:
Zeg ik ben jarig vandaag
Gefeliciteerd! Nog vele jaartjes! *O*
pi_105661468
quote:
Zeg ik ben jarig vandaag
gratz!
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:52:53 #57
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105661582
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:36 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man!

Hoe heb je het gevierd? Nog verwend door familie of vriendinlief? :P
Niet. Nee en nee.
Moeders was maandag jarig dus zondag al eea. gekregen (krijg altijd geld ;))

Vanavond ga ik films kijken in mijn eentje en gamen met veel chips en cola.
pi_105662056
quote:
Zeg ik ben jarig vandaag
Gefeliciteerd ! :D
pi_105662214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef wdn het volgende:

[..]Vanavond ga ik films kijken in mijn eentje en gamen met veel chips en cola.
chips en cola zijn zo cliche, kon je niet wat originelers bedenken?
pi_105663674
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 16:52 schreef wdn het volgende:

[..]

Niet. Nee en nee.
Moeders was maandag jarig dus zondag al eea. gekregen (krijg altijd geld ;))

Vanavond ga ik films kijken in mijn eentje en gamen met veel chips en cola.
^O^
  vrijdag 16 december 2011 @ 17:57:38 #61
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105663789
quote:
Zeg ik ben jarig vandaag
gefeliciteerd topic oudste! :P
  vrijdag 16 december 2011 @ 18:16:24 #62
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105664384
Nice, gefeliciteerd SleepSub en wdn!

w/
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_105669401
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:57 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

en ik dacht dat ik oud was :+
  vrijdag 16 december 2011 @ 20:51:48 #64
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105670585
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:57 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Topic oudste??? En gefeliciteerd wdn!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:26:57 #65
354147 SunTzu
pi_105672486
Ik wil naar een asianparty.
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:40:14 #66
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105673180
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef SunTzu het volgende:
Okay.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_105673258
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef SunTzu het volgende:
Ga ook naar Tsunacon.

En Chavez, je hebt gelijk hoor. Er lopen echt lelijke mensen rond, maar je moet het treffen, want soms zitten er wel leuke tussen. Misschien dat het verschilt per leeftijdscategorie?
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:42:20 #68
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105673283
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 december 2011 17:13 schreef mschol het volgende:

[..]

chips en cola zijn zo cliche, kon je niet wat originelers bedenken?
Nee. Drink geen alcohol dus ... ;)

Heb Cowboys&Aliens klaar staan :+
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:42:42 #69
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105673299
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En Chavez, je hebt gelijk hoor. Er lopen echt lelijke mensen rond, maar je moet het treffen, want soms zitten er wel leuke tussen. Misschien dat het verschilt per leeftijdscategorie?
Wacht, wat? Waar? Ik volg het even niet.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
pi_105673435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Wacht, wat? Waar? Ik volg het even niet.
Toen je nog maar net in dit topic was, zei je dat op cons over het algemeen niet veel mooi schoon valt aan te treffen. En niet echt een plek is om nieuwe mensen te ontmoeten.
pi_105673508
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee. Drink geen alcohol dus ... ;)
water en chips hiero, bij gebrek aan frisdrank (ook geen alcohol drinker)
quote:
Heb Cowboys&Aliens klaar staan :+
leuk tussendoor filmpje...
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:47:15 #72
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105673530
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:45 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Toen je nog maar net in dit topic was, zei je dat op cons over het algemeen niet veel mooi schoon valt aan te treffen. En niet echt een plek is om nieuwe mensen te ontmoeten.
Oh dat. Ik wil niet al te snel ingaan op iemand's voorkomen daar ik zelf ook niet al te aantrekkelijk ben. Waar ik eerder op doelde was het niveau weeaboo waar die cons uit bestaan.
- Paul von Oberstein
pi_105673960
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Oh dat. Ik wil niet al te snel ingaan op iemand's voorkomen daar ik zelf ook niet al te aantrekkelijk ben. Waar ik eerder op doelde was het niveau weeaboo waar die cons uit bestaan.
Oh god, breek me de bek daar niet over open.

Vooral die Naruto-cosplayers. ;(

brr..
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:02:15 #74
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105674470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh god, breek me de bek daar niet over open.

Vooral die Naruto-cosplayers. ;(

brr..
Dat bedoel ik dus, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Sommige mensen cosplayen goed en spelen het karakter vrij kundig, maar vaak heeft dat niks met anime te maken (Joker, The Mask, etcetera).

Daarom zie je me daar nooit. Sowieso zou ik nooit trachten een partner te ontmoeten op een con, want daarvoor is het te specifiek (met alleen anime red ik het echt niet). Mijn karakter en interesses sluiten wat dat betreft amper aan op het andere geslacht, om maar niet over uiterlijk te beginnen :{

En dan na 3,5 jaar gedumpt worden zo vlak voor de kerst. Nee, het gaat echt niet lekker met me. ;(

Dus, waar hadden we het over.
- Paul von Oberstein
pi_105674654
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Chavez_ het volgende:

[..]
iets met naruto cosplayers toch?
pi_105674681
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Sommige mensen cosplayen goed en spelen het karakter vrij kundig, maar vaak heeft dat niks met anime te maken (Joker, The Mask, etcetera).

Daarom zie je me daar nooit. Sowieso zou ik nooit trachten een partner te ontmoeten op een con, want daarvoor is het te specifiek (met alleen anime red ik het echt niet). Mijn karakter en interesses sluiten wat dat betreft amper aan op het andere geslacht, om maar niet over uiterlijk te beginnen :{

En dan na 3,5 jaar gedumpt worden zo vlak voor de kerst. Nee, het gaat echt niet lekker met me. ;(

Ahww man, op bijna ieder potje past wel een dekseltje.

Niet zo negatief he.
pi_105674840
kerstperiode is kut. overal gay kerstbomen enzo

ik haat kerst!
pi_105674857
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef redboyke het volgende:

ik haat kerst!
_O_ kerst _O_
pi_105674868
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef redboyke het volgende:

ik haat kerst!
Ik hou wel van kerst.

Lekker mensen zien spenderen, waar ze heel het jaar zo zuur voor hebben gewerkt >:)
pi_105674965
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik hou wel van kerst.

Lekker mensen zien spenderen, waar ze heel het jaar zo zuur voor hebben gewerkt >:)
je hoeft niets (of niet veel) uit te geven hoor :+
maar men wil het graag gezellig hebben en dat mag wat kosten.. :P
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:14:26 #81
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105675028
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef mschol het volgende:

[..]

iets met naruto cosplayers toch?
Ja, faalhazen dus. Het is overigens niet een leeftijd gebonden fenomeen. Ik ga niet eens plaatjes posten, Google kan je (ruimschoots) voorzien als je echt referentiemateriaal zoekt. Weeaboo zijn van alle leeftijden, en allemaal vinden ze zichzelf echte otaku. Ik krijg daar zo'n gore smaak van in m'n mond.

quote:
9s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ahww man, op bijna ieder potje past wel een dekseltje.

Niet zo negatief he.
Bijna dus. Daar komt bij dat de wereld groot is en ik beperkte voorzieningen en middelen heb. De kans dat dit gebeurt is echt zeer klein, heb dit meermaal bevestigt.

Een beetje Yowane Haku kan geen kwaad trouwens, omdat decembermaand:
- Paul von Oberstein
pi_105675241
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:14 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ja, faalhazen dus. Het is overigens niet een leeftijd gebonden fenomeen. Ik ga niet eens plaatjes posten, Google kan je (ruimschoots) voorzien als je echt referentiemateriaal zoekt. Weeaboo zijn van alle leeftijden, en allemaal vinden ze zichzelf echte otaku. Ik krijg daar zo'n gore smaak van in m'n mond.

[..]

Bijna dus. Daar komt bij dat de wereld groot is en ik beperkte voorzieningen en middelen heb. De kans dat dit gebeurt is echt zeer klein, heb dit meermaal bevestigt.

Een beetje Yowane Haku kan geen kwaad trouwens, omdat decembermaand:
[ afbeelding ]
Kerst alleen vieren is op zich ook wel leuk met familie e.d.

Ontmoet je nooit meiden bij het uitgaan? Ik ga zelf overigens niet uit, want dat vind ik altijd te druk.

en ik kan niet dansen ;(
pi_105675522
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Kerst alleen vieren is op zich ook wel leuk met familie e.d.

Ontmoet je nooit meiden bij het uitgaan? Ik ga zelf overigens niet uit, want dat vind ik altijd te druk.

en ik kan niet dansen ;(
ik voel me verplicht kerst door te brengen met m'n moeder maar het liefst zou ik het alleen doorbrengen met wat drank. ik ga gewoon voor het eten want 1keer per jaar kan ze wel goed koken :P

ik ga ook nooit weg en kan ook niet dansen.hou ook niet van die soort muziek
pi_105675582
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:24 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik voel me verplicht kerst door te brengen met m'n moeder maar het liefst zou ik het alleen doorbrengen met wat drank. ik ga gewoon voor het eten want 1keer per jaar kan ze wel goed koken :P

ik ga ook nooit weg en kan ook niet dansen.hou ook niet van die soort muziek
genoeg uitgaansgelegenheden met een diversiteit aan muziekstijlen, dat zou geen probleem mogen zijn zou je zo zeggen :P
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:26:38 #85
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105675645
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:25 schreef mschol het volgende:

[..]

genoeg uitgaansgelegenheden met een diversiteit aan muziekstijlen, dat zou geen probleem mogen zijn zou je zo zeggen :P
Dvorak, Bach, Gustav en Mahler? Anders dan bij de Berliner Philharmoniker kan ik geen plekken bedenken.
- Paul von Oberstein
pi_105675682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:26 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Dvorak, Bach, Gustav en Mahler? Anders dan bij de Berliner Philharmoniker ken ik geen plekken bedenken.
Door Eternal Sonata ben ik Chopin heel erg gaan waarderen. :)

Die alto-café's zijn ook vreselijk. De rest hier in Zeeland bestaat uit house-muziek of jazz-muziek. Dat laatste vind ik zeker te doen, maar daar komen alleen hele oude mensen.

Geen jongens/meisjes van mijn leeftijd. Soms hoor je vrienden dan over hoe ze meisjes scoren en dan vind ik het toch wel jammer dat uitgaan niet mijn ding is ;(

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 22:29:04 ]
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:30:50 #87
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105675835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Door Eternal Sonata ben ik Chopin heel erg gaan waarderen. :)

Die alto-café's zijn ook vreselijk. De rest hier in Zeeland bestaat uit house-muziek of jazz-muziek. Dat laatste vind ik zeker te doen, maar daar komen alleen hele oude mensen.

Geen jongens/meisjes van mijn leeftijd. Soms hoor je vrienden dan over hoe ze meisjes scoren en dan vind ik het toch wel jammer dat uitgaan niet mijn ding is ;(
Hier, neem wat Bruckner:

- Paul von Oberstein
pi_105676027
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:26 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Dvorak, Bach, Gustav en Mahler? Anders dan bij de Berliner Philharmoniker kan ik geen plekken bedenken.
klassieke muziek dus?
heb je echt geen andere muziek die je intresseert?
er zijn zoveel genres dat ik mij dat nauwelijks kan voorstellen...
pi_105676192
ik durf eigenlijk weinig buiten te komen. ik hou ook niet van drukte.
daarom speel ik games of kijk ik veel series om weg te dromen en ergens anders te zijn.
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:39:24 #90
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105676193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef mschol het volgende:

[..]

klassieke muziek dus?
heb je echt geen andere muziek die je intresseert?
er zijn zoveel genres dat ik mij dat nauwelijks kan voorstellen...
Two Steps from Hell, Bill Brown music, etc. Klassiek is de enige 'stijl' waar ik me aan kan relateren, en dat is ook maar beperkt. Ik ben niet genre gebonden, ik luister wat ik leuk vind, en dat is niet echt een vaste richting.

Het beste wat ik kan doen is je deze incomplete verzameling namen geven.
- Paul von Oberstein
pi_105676279
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Two Steps from Hell, Bill Brown music, etc. Klassiek is de enige 'stijl' waar ik me aan kan relateren, en dat is ook maar beperkt. Ik ben niet genre gebonden, ik luister wat ik leuk vind, en dat is niet echt een vaste richting.

ik luister ook wat ik leuk vind hoor, dat gaat ook niet een vaste richting op, maar zal wel gemiddeld meer onder de noemer "populaire" muziek vallen (al ben ik meer gecharmeerd van jaren 70/80)
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:44:17 #92
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105676416
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef mschol het volgende:
ik luister ook wat ik leuk vind hoor...
Zouden er mensen zijn die voor hun plezier naar muziek luisteren die ze niet leuk vinden?
  vrijdag 16 december 2011 @ 22:47:26 #93
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105676543
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:44 schreef Weakling het volgende:

[..]

Zouden er mensen zijn die voor hun plezier naar muziek luisteren die ze niet leuk vinden?
En niks was met dit argument bewezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef mschol het volgende:

[..]

ik luister ook wat ik leuk vind hoor, dat gaat ook niet een vaste richting op, maar zal wel gemiddeld meer onder de noemer "populaire" muziek vallen (al ben ik meer gecharmeerd van jaren 70/80)
Wat ik echter wil aantonen is dat je iemand niet in een bepaalde richting kan sturen als in alle richtingen geen land aan de horizon is, beter dan "kies er maar een" word het niet.

Maar uitgaan in het algemeen is niet mijn ding. Ik rook niet, drink geen alcohol, en ik ben niet geinteresseerd in dansen. Ik vind het wel fijn om een leuk gesprek met iemand te voeren, maarja, dan moet je dus geen kroeg hebben want oppervlakkiger dan dat ga je 't niet krijgen (ervaring).
- Paul von Oberstein
pi_105677203
om het maar weer wat ontopic te gooien:
Bokura ga Ita doet mij om de een of andere reden erg denken aan Lovely Complex, terwijl (zo te zien) ze in geen enkele manier met elkaar te linken zijn...
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:03:07 #95
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105677212
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:47 schreef Chavez_ het volgende:
En niks was met dit argument bewezen.
Maar geef toe, het is wel enigszins een gekke uitspraak.
quote:
Wat ik echter wil aantonen is dat je iemand niet in een bepaalde richting kan sturen als in alle richtingen geen land aan de horizon is, beter dan "kies er maar een" word het niet.
Dan reikt je horizon niet ver genoeg of ben je tevreden met de horizon die je hebt.
quote:
Maar uitgaan in het algemeen is niet mijn ding. Ik rook niet, drink geen alcohol, en ik ben niet geinteresseerd in dansen. Ik vind het wel fijn om een leuk gesprek met iemand te voeren, maarja, dan moet je dus geen kroeg hebben want oppervlakkiger dan dat ga je 't niet krijgen (ervaring).
Niks mis met die houding. Uitgaan is geen verplichting.
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:11:04 #96
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105677533
Dit is geen straf, in ieder geval niet voor mij:

- Paul von Oberstein
pi_105678300
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef redboyke het volgende:
ik durf eigenlijk weinig buiten te komen. ik hou ook niet van drukte.
daarom speel ik games of kijk ik veel series om weg te dromen en ergens anders te zijn.
Ahww..

;(
pi_105678522
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ahww..

;(
so if you're feeling down, think about me and start laughing :P and be glad you're not me!

heb juist naruto 240 gezien en ik ga nu mirai nikki 10 zien

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 23:32:40 ]
pi_105678641
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:39 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Andrea Bocelli _O_

Con Te Partiro _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2011 23:34:46 ]
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:43:31 #100
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105679042
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Andrea Bocelli _O_

Con Te Partiro _O_
Ik vond dat bij Misere zijn stem pas echt naar voren kwam, al komt dat vast omdat het met Zucchero gezongen werd, dus de lat werd continu verlegd gedurende het stuk.

Om niet te derailen, als Yowane niet aanslaat dan probeer ik Kirino wel:

[ Bericht 7% gewijzigd door Chavez_ op 17-12-2011 00:07:18 ]
- Paul von Oberstein
pi_105680048
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 23:43 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ik vond dat bij Misere zijn stem pas echt naar voren kwam, al komt dat vast omdat het met Zucchero gezongen werd, dus de lat werd continu verlegd gedurende het stuk.

Om niet te derailen, als Yowane niet aanslaat dan probeer ik Kirino wel:

[ afbeelding ]
die zal toch ook niet aanslaan?
  zaterdag 17 december 2011 @ 00:26:23 #102
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105680397
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:13 schreef mschol het volgende:

[..]

die zal toch ook niet aanslaan?
Viel te proberen.
- Paul von Oberstein
pi_105680452
Klassiek O+
Ik ben vorig jaar december naar een uitvoering van Tchaikovsky's Notenkraker geweest in de Doelen.
Wat een mooie ervaring was dat zeg ! :D
Zat daar wel zo in mijn uppie, omdat mijn moeder helaas er niets voor voelde, haha. >w<

Over Kirino gesproken, ik heb pas nog Ore no Imouto gekeken.
Bleek toch best wel vermakelijk. n__n
pi_105680545
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:26 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Viel te proberen.
true,

Om in de herhaling te vallen, Bokura Ga Ita is tot nog toe best een lekkere serie ^O^
beetje serieus, maar niet al te :s)
pi_105680755
Hahaha _O-

zaterdag 17 december 2011 @ 00:40:58 #106
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105680806
Die vent ken ik van MyAnimeList. Dit is nog niet eens het ergste :{
- Paul von Oberstein
pi_105680830
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:40 schreef Chavez_ het volgende:
Die vent ken ik van MyAnimeList. Dit is nog niet eens het ergste :{
Klopt.

http://madthad0890.tumblr(...)t-was-our-first-time
  zaterdag 17 december 2011 @ 00:43:12 #108
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105680875
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:27 schreef Quaintrelle het volgende:
Klassiek O+
Ik ben vorig jaar december naar een uitvoering van Tchaikovsky's Notenkraker geweest in de Doelen.
Wat een mooie ervaring was dat zeg ! :D
Zat daar wel zo in mijn uppie, omdat mijn moeder helaas er niets voor voelde, haha. >w<

Over Kirino gesproken, ik heb pas nog Ore no Imouto gekeken.
Bleek toch best wel vermakelijk. n__n
Oreimo was inderdaad vermakelijk, maar Kirino was wel loei irritant soms.

Tchaikovski O+ Welk orkest speelde dat stuk, trouwens? Ik wil een keertje naar de uitvoering van Dvorak's 9e.

quote:
Moet je rond valentijnsdag eens op MAL kijken.

MAL is niet meer hetzelfde ;(

Enfin, deze post moest ik altijd wel om lachen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chavez_ op 17-12-2011 00:51:37 ]
- Paul von Oberstein
pi_105681184
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:43 schreef Chavez_ het volgende:

[..]
Moet je rond valentijnsdag eens op MAL kijken.

MAL is niet meer hetzelfde ;(

Enfin, deze post moest ik altijd wel om lachen.
Ik heb gelachen, maar op /a/ zijn ze toch leuker. Foto's van dinner samen, op de verjaardag van je waifu een taart voor haar kopen en samen eten :P
  zaterdag 17 december 2011 @ 01:02:52 #110
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105681336
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:55 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb gelachen, maar op /a/ zijn ze toch leuker. Foto's van dinner samen, op de verjaardag van je waifu een taart voor haar kopen en samen eten :P
Zal ik jou eens wat vertellen, die kerel die jij linkte (en waar dat plaatje dus van is) heb ik dik een half jaar geleden aangegeven bij zijn lokale politiebureau, en daarna nog eens via de FBI. Ik heb als mod ooit een grote actie gedaan waarbij ik kinderlokkers indexeerde om ze daarna in één klap te bannen en de serieuze gevallen aan te geven bij de betreffende deputies (omdat het gros Amerikaans was). Er werd destijds namelijk geen minimum leeftijd afgedwongen, dus ik kwam er al gauw achter dat 't pedo-heaven was. Enfin, die vent heeft dus getracht af te spreken met meerdere minderjarige meisjes en tevens foto's weten los te peuteren bij enkele. Hij heeft dat filmpje 2 dagen geleden op die blog gezet, na al dat harde werk is er dus uiteindelijk helemaal niks gebeurd :N
- Paul von Oberstein
  zaterdag 17 december 2011 @ 01:19:38 #111
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105681753
Wow ... serieus? Stoere actie! Maar inderdaad gruwelijk dat het niet heeft geholpen.
pi_105681926
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:02 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Zal ik jou eens wat vertellen, die kerel die jij linkte (en waar dat plaatje dus van is) heb ik dik een half jaar geleden aangegeven bij zijn lokale politiebureau, en daarna nog eens via de FBI. Ik heb als mod ooit een grote actie gedaan waarbij ik kinderlokkers indexeerde om ze daarna in één klap te bannen en de serieuze gevallen aan te geven bij de betreffende deputies (omdat het gros Amerikaans was). Er werd destijds namelijk geen minimum leeftijd afgedwongen, dus ik kwam er al gauw achter dat 't pedo-heaven was. Enfin, die vent heeft dus getracht af te spreken met meerdere minderjarige meisjes en tevens foto's weten los te peuteren bij enkele. Hij heeft dat filmpje 2 dagen geleden op die blog gezet, na al dat harde werk is er dus uiteindelijk helemaal niks gebeurd :N
Ziek man, ik lees ook andere dingen op zijn blog. Over dat je als pedo altijd wordt gedemoniseerd blabla, lekker in de slachtofferrol kruipen :')

Goed dat je hem hebt proberen te stoppen, jammer dat er niks mee is gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 01:26:34 ]
  zaterdag 17 december 2011 @ 01:29:38 #113
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105681992
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:19 schreef Weakling het volgende:
Wow ... serieus? Stoere actie! Maar inderdaad gruwelijk dat het niet heeft geholpen.
Ik vindt het vooral bizar, ik had heel wat documentatie (inclusief cross references) meegestuurd zodat ze een uitgebreide start zouden hebben al zouden ze het onderzoeken.

En jazeker, dat soort acties kosten veel tijd en werk, maar zijn wel de moeite waard. Daarom vindt ik ook dat de forum mods wel een schouderklopje mogen hebben, ik zat destijds met een team van 8 man dat forum te onderhouden (lees: 700.000 members). Dat we nog tijd hadden om regels op te stellen en dit soort grote acties te doen laat zien dat er veel toewijding was. Mogelijk ga ik met een maand of vier weer aanmelden.
- Paul von Oberstein
pi_105689141
Mobile Suit Gundam 00 afgekeken.

Op naar season 2.
pi_105689244
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 01:29 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ik vindt het vooral bizar, ik had heel wat documentatie (inclusief cross references) meegestuurd zodat ze een uitgebreide start zouden hebben al zouden ze het onderzoeken.
weet je zeker dat jou onderzoek niet het onderzoek van de politie dwars heeft kunnen zitten? (kan best een reden zijn waarom ze niks hebben gedaan)
pi_105689250
quote:
Zeg ik ben jarig vandaag

Alleen deze keer dan, omdat je jarig bent...

Gefeliciteerd!
Chocoladetaartjes.
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:10:57 #117
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105690001
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef mschol het volgende:

[..]

weet je zeker dat jou onderzoek niet het onderzoek van de politie dwars heeft kunnen zitten? (kan best een reden zijn waarom ze niks hebben gedaan)
Vrij zeker, ja. De persoon in kwestie was niet op de hoogte gesteld, we hadden 'm voorgehouden dat hij voor de zoveelste keer een gigantisch plaatje niet in een spoiler tag had gedaan (de layout van MAL resized dit niet zoals op FOK, dus staan er regels op) en daarom dus een week niet mocht posten. Ik had alle gesprekken samengevoegd, de betreffende foto's, geografische locatie met behulp van zijn IP adres en cross referencing met zijn gesprekken en zijn eigen foto's. Als ze een onderzoek hadden willen starten dan hadden ze alleen mijn bijlages op integriteit hoevel controleren.

Wanneer krijg ik bento van Kyou?
- Paul von Oberstein
  zaterdag 17 december 2011 @ 13:35:28 #118
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105690800
Dat van die pedo is wel ziek man, goed gedaan Chavez! Wel ruk dat er niets mee is gebeurd, maar jij hebt iig je best gedaan als ik dat zo lees.

Ik mocht gister bij een kerstmusical werken. :r Ik heb (onvrijwillig) álle bestaande kerstnummers gehoord en gezongen, m.u.v. Flappie.

Verder vind ik zelf kerst wel lache altijd, maar meer omdat iedereen dan bij elkaar is enzo. De hele "kerstsfeer" is alleen leuk als het keihard sneeuwt.

En hopelijk kan ik vanavond wat series inhalen, verhuizen is druk werk!
ANIMEES.
- Scamp
pi_105691782
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 00:43 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Oreimo was inderdaad vermakelijk, maar Kirino was wel loei irritant soms.

Tchaikovski O+ Welk orkest speelde dat stuk, trouwens? Ik wil een keertje naar de uitvoering van Dvorak's 9e.

Mhm, maar op ten duur ga ik mij altijd irriteren aan tsunderes. xD

Ah, dat was gewoon het Rotterdams Philharmonisch Orkest.
Ik zie dat ze in januari de New World Symphony gaan spelen, dus grijp je kans zou ik zeggen. :D
pi_105691966
Ik kom nooit op de forums van MAL, maar ik wist niet dat het daar zo ernstig aan toe kon zijn.
Jammer dat de politie geen actie heeft ondernomen.
En tevens heb ik spijt dat ik op die link klikte.
What has been seen, cannot be unseen. :')
pi_105692528
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:35 schreef .Cake. het volgende:
Dat van die pedo is wel ziek man, goed gedaan Chavez! Wel ruk dat er niets mee is gebeurd, maar jij hebt iig je best gedaan als ik dat zo lees.

Ik mocht gister bij een kerstmusical werken. :r Ik heb (onvrijwillig) álle bestaande kerstnummers gehoord en gezongen, m.u.v. Flappie.

Verder vind ik zelf kerst wel lache altijd, maar meer omdat iedereen dan bij elkaar is enzo. De hele "kerstsfeer" is alleen leuk als het keihard sneeuwt.

En hopelijk kan ik vanavond wat series inhalen, verhuizen is druk werk!
Ow, alsof je al niet genoeg gebombardeerd wordt met kerstliedjes op de radio. >w<
Maar ach, ik kan me eigenlijk geen kerst voorstellen zonder die afgezaagde liedjes, haha.

Ik ben benieuwd of het nog gaat sneeuwen...
pi_105692684
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:34 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Ow, alsof je al niet genoeg gebombardeerd wordt met kerstliedjes op de radio. >w<
Maar ach, ik kan me eigenlijk geen kerst voorstellen zonder die afgezaagde liedjes, haha.
so true :D
quote:
Ik ben benieuwd of het nog gaat sneeuwen...
niet voor kerst iig :(

en het lijkt er steeds meer op dat Bokura Ga Ita de soort anime is die ik al een hele tijd wil zien :)
pi_105692940
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:12 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik kom nooit op de forums van MAL, maar ik wist niet dat het daar zo ernstig aan toe kon zijn.
Jammer dat de politie geen actie heeft ondernomen.
En tevens heb ik spijt dat ik op die link klikte.
What has been seen, cannot be unseen. :')
Sorry ;(
pi_105693498
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:41 schreef mschol het volgende:

en het lijkt er steeds meer op dat Bokura Ga Ita de soort anime is die ik al een hele tijd wil zien :)
-zet het op mijn to-watch lijstje- :3
pi_105693655
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sorry ;(
Het was niet zo zeer het filmpje, want gelukkig kwam zijn klokkenspel niet in beeld.
Maar er zaten wel wat ongecensuureerde Bible Black GIFs naast de post. Dat zegt al genoeg, denk ik. :@
pi_105693926
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:19 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Het was niet zo zeer het filmpje, want gelukkig kwam zijn klokkenspel niet in beeld.
Maar er zaten wel wat ongecensuureerde Bible Black GIFs naast de post. Dat zegt al genoeg, denk ik. :@
Oh, dat vind ik minder schokkend dan het filmpje :P

Volgens mij is zijn klokkenspel te klein, waardoor het niet te zien is _O-
Natuurlijk speelt de helderheid van de video samen met zijn huidskleur daar ook een rol in :{

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 15:40:02 ]
pi_105694538
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:30 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik minder schokkend dan het filmpje :P

Volgens mij is zijn klokkenspel te klein, waardoor het niet te zien is _O-
Natuurlijk speelt de helderheid van de video samen met zijn huidskleur daar ook een rol in :{
Al in al ben ik dankbaar voor al die factoren. :X

On a side note, de Divergence Meter klok hebben ze in Japan in ieder geval al verwezenlijkt : http://page2.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/b129825005
Ziet er echt zo gaaf uit. :D :D
pi_105694699
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:52 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Al in al ben ik dankbaar voor al die factoren. :X

On a side note, de Divergence Meter klok hebben ze in Japan in ieder geval al verwezenlijkt : http://page2.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/b129825005
Ziet er echt zo gaaf uit. :D :D
Hebben!

Ik ben alleen bang dat als ik over mijn Steins;Gate fase ben, dat ik dan spijt heb van de aankoop :P

Eerst was ik bijvoorbeeld helemaal fan van Fullmetal Alchemist. Nu kan dat me weinig meer bekoren. Dat had ik ook met Naruto, dat vond ik eerst ook helemaal geweldig, maar nu classificeer ik het als shonenshit en dergelijke :')

Bij Naruto kan de leeftijd ook spelen natuurlijk.
Ik was toen 13 en ik had niet meer gezien dan Bleach ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2011 16:07:10 ]
pi_105694934
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hebben!

Ik ben alleen bang dat als ik over mijn Steins;Gate fase ben, dat ik dan spijt heb van de aankoop :P

Eerst was ik bijvoorbeeld helemaal fan van Fullmetal Alchemist. Nu kan dat me weinig meer bekoren. Dat had ik ook met Naruto, dat vond ik eerst ook helemaal geweldig, maar nu classificeer ik het als shonenshit en dergelijke :')
Sowieso vind ik de prijs al niet betaalbaar. >w<
Maar ik ken dat.. ik ga ook altijd door allerlei fases heen.
pi_105695371
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:06 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Sowieso vind ik de prijs al niet betaalbaar. >w<
Maar ik ken dat.. ik ga ook altijd door allerlei fases heen.
¤321 ongeveer. Niet goedkoop inderdaad :P

Mij lijkt het echt balen als dat ding stuk gaat bij het verzenden _O-
pi_105695658
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:22 schreef robin007bond het volgende:

[..]

¤321 ongeveer. Niet goedkoop inderdaad :P

Mij lijkt het echt balen als dat ding stuk gaat bij het verzenden _O-
En als het dan nog gepakt wordt door de douane is het al helemaal feest.
Dat zou dan de enige keer zijn waarbij ik me vrijwillig laat oplichten door het postkantoor en voor verzekerd verzenden zou gaan. xD
pi_105696023
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:31 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

En als het dan nog gepakt wordt door de douane is het al helemaal feest.
Dat zou dan de enige keer zijn waarbij ik me vrijwillig laat oplichten door het postkantoor en voor verzekerd verzenden zou gaan. xD
Hahaha _O-

Dat zou dan inderdaad extra zuur zijn.

Oh en de trailer van de Madoka Magica Dub:

WAAAAAROM?

zaterdag 17 december 2011 @ 16:48:28 #133
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105696153
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:43 schreef robin007bond het volgende:
Madoka Magica Dub
:r
:|W
:{w
ANIMEES.
- Scamp
pi_105696169
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 16:48 schreef .Cake. het volgende:

[..]

:r
:{w
Disgusting inderdaad. :r

Ik zie het al op kinderzenders worden uitgezonden ;(
  zaterdag 17 december 2011 @ 16:59:36 #135
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105696482
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef Xaryna het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alleen deze keer dan, omdat je jarig bent...

Gefeliciteerd!
O+
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:16:33 #136
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105698663
quote:

WAAAAAROM?

[ afbeelding ]
Brrr ... maar altijd nog beter te doen dan een nederlandse dub met Kim Lian van der Meij of zo.
pi_105698943
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:16 schreef Weakling het volgende:

[..]

Brrr ... maar altijd nog beter te doen dan een nederlandse dub met Kim Lian van der Meij of zo.
_O- _O-

En Paul de Leeuw als dat beestje!
Chocoladetaartjes.
  zaterdag 17 december 2011 @ 18:47:44 #138
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105699752
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef Quaintrelle het volgende:

[..]

Mhm, maar op ten duur ga ik mij altijd irriteren aan tsunderes. xD

Ah, dat was gewoon het Rotterdams Philharmonisch Orkest.
Ik zie dat ze in januari de New World Symphony gaan spelen, dus grijp je kans zou ik zeggen. :D
Ik zie het inderdaad, ik ben alleen niet van plan individueel een voorstelling te bezichtigen.
- Paul von Oberstein
pi_105702399
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 18:25 schreef Xaryna het volgende:

[..]

_O- _O-

En Paul de Leeuw als dat beestje!
The horror ;(
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:04:18 #140
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105702430
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Mobile Suit Gundam 00 afgekeken.

Op naar season 2.
tip, sla de film over. Hij doet serieus af aan de gehele ervaring :)
pi_105702973
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Oh bedankt voor de tip.

Dat zou namelijk zonde zijn :)
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:19:59 #142
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105703019
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:04 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit.

Kom niet in de verleiding, het is een serieuze domper.
ANIMEES.
- Scamp
  zaterdag 17 december 2011 @ 20:48:03 #143
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105704067
Zero's pelvic thrust is... bijzonder.

- Paul von Oberstein
pi_105705632
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 20:48 schreef Chavez_ het volgende:
Zero's pelvic thrust is... bijzonder.

_O-
pi_105705634
quote:
Zeg ik ben jarig vandaag
Gefeliciteerd nog :)
quote:

[..]

Hahaha _O-

WAAAAAROM?

[ afbeelding ]
Brrr...
pi_105705709
quote:

[..]

Hahaha _O-

WAAAAAROM?
die laatste vraag kan ik wel beantwoorden...

omdat ze dan een breder publiek aanspreken..

nee ik heb em nog niet (af)gekeken
  zaterdag 17 december 2011 @ 21:37:03 #147
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105705942
Kijk ik nog even Haganai voordat ik moet werken, drie maal raden wie ik voorbij zie komen als ze het over een doujinshi-festival hebben in Tokio?

Ik vond al dat de serie dezelfde sfeer uitademde als Ore no Imouto!

:D
ANIMEES.
- Scamp
pi_105709103
ik ben maar eens aan fairy tail begonnen op aanraden van iemand hier. aflevering 4 pas lol
pi_105710143
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:02 schreef Gaddle het volgende:
ik ben maar eens aan fairy tail begonnen op aanraden van iemand hier. aflevering 4 pas lol
Fairy Tail is niet echt een bijzondere anime.

Ik blijf er bij dat FMA de beste shonen is.
pi_105710713
fairy tail kijk je dan ook voor de humor in tegenstelling tot FMA
pi_105710718
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Fairy Tail is niet echt een bijzondere anime.

Ik blijf er bij dat FMA de beste shonen is.
het begon wel leuk, maar draaide imho vrij snel uit naar de standaard bleach/naruto/one piece afleveringen ;(
pi_105712729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 21:37 schreef .Cake. het volgende:
Kijk ik nog even Haganai voordat ik moet werken, drie maal raden wie ik voorbij zie komen als ze het over een doujinshi-festival hebben in Tokio?

[ afbeelding ]
Ik vond al dat de serie dezelfde sfeer uitademde als Ore no Imouto!

:D
Dat is leuk :Y

Net als met One Piece en Toriko.
pi_105716761
zo Bokura ga Ita is weer klaar
wat een serie _O_

even de manga erop na geslagen, en het is dat de serie uit 2006 komt, anders had ik gehoopt op een goeie OVA :Y
  zondag 18 december 2011 @ 11:41:02 #154
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105717770
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:44 schreef mschol het volgende:
zo Bokura ga Ita is weer klaar
wat een serie _O_

even de manga erop na geslagen, en het is dat de serie uit 2006 komt, anders had ik gehoopt op een goeie OVA :Y
Yuri :r
pi_105717806
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:41 schreef hexje het volgende:

[..]

Yuri :r
Yuri?
dat zit er niet in...
  zondag 18 december 2011 @ 11:46:59 #156
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105717924
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:42 schreef mschol het volgende:

[..]

Yuri?
dat zit er niet in...
Dat meisje waar Yano mee naar bed ging toen haar zus was overleden.
pi_105717999
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef hexje het volgende:

[..]

owja.. _O- ja dat was wel nasty... zowel van Yano als van die meid...
  zondag 18 december 2011 @ 11:57:04 #158
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105718174
wat voor series kijken jullie! :P
  zondag 18 december 2011 @ 11:58:26 #159
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105718206
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 23:48 schreef KrentebolHooft het volgende:
fairy tail kijk je dan ook voor de humor in tegenstelling tot FMA
dit, fairy tail is in tegenstelling tot een Naruto wel grappig :P waar het bij naruto vooral tenenkrommend was.

FMA bezit een goed verhaal en werkt ergens naar toe, deze serie is op dit gebied dan ook echt op een heel ander niveau dan Fairy Tail, Naruto, Bleach of One piece :P
pi_105718243
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:57 schreef Frag_adder het volgende:
Gundam 00, Penguindrum, Mirai Nikki :)
  zondag 18 december 2011 @ 12:02:29 #161
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105718297
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 11:59 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Gundam 00, Penguindrum, Mirai Nikki :)
het was een commentaar op het bovenstaande gesprek xD niet zo zeer een vraag, maar dankje :P
pi_105718303
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:57 schreef Frag_adder het volgende:
drama, school life/slice of life? :+

SPOILER: spoiler over bokura ga ita
volgens mij klopt dat stukje van de verhaal lijn zo wel :P
die leeftijden stond ik wel van te kijken, incl de actie's overigens
enige wat mij irriteerde aan Bokura ga Ita was de een-oogigheid (wtf?)
er waren momenten dat ze 1 of zelfs beide ogen weglieten van de hoofdkarakters, zelfs al waren die aan het praten en dus echt in de voorgrond...

[ Bericht 28% gewijzigd door mschol op 18-12-2011 12:10:27 ]
pi_105718387
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:02 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

het was een commentaar op het bovenstaande gesprek xD niet zo zeer een vraag, maar dankje :P
Oh zo _O-

Harems _O_
pi_105718496
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 12:06 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Oh zo _O-

Harems _O_
ook leuk, maar ik wilde nu wat serieuzers *O*
pi_105724041
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 12:10 schreef mschol het volgende:

[..]

ook leuk, maar ik wilde nu wat serieuzers *O*
Dat kan natuurlijk :P
  zondag 18 december 2011 @ 16:07:11 #166
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105728411
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:46 schreef hexje het volgende:

[..]

Jouw UI _O_
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 18 december 2011 @ 16:16:15 #168
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105728822
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:07 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Jouw UI _O_
Thanx :D
pi_105729131
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Klipnap het volgende:
Wie kent hier Mayo Chiki? _O_ Afgezien van de hoeveelheid ecchi is hij wel leuk.
Hahaha, dat plot _O-

quote:
The story revolves around Kinjirō Sakamachi, a 17 year old high school boy who suffers from gynophobia. The gynophobia sickness makes his nose bleed every time he has physical contact with a female. While using the bathroom he accidentally discovers that the popular and handsome butler Subaru Konoe is in fact a girl. Now that Kinjirō knows about Subaru's secret, he must work together with Subaru and her sadistic mistress, Kanade, to protect Subaru’s secret from being discovered.
Moet ik zien!
pi_105729202
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef hexje het volgende:

[..]

Oeh, je herinnert me er aan dat ik nog Mirai Nikki moet kijken.

Maar eerst is Fate/Zero aan de buurt natuurlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 16:26:28 ]
  zondag 18 december 2011 @ 16:44:30 #171
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105730208
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:16 schreef hexje het volgende:

[..]

waar is de UI eigenlijk van? :@

Edit: laat maar het is yuno, het psychotische secreet, brrrrr!
Hij loopt wel mooi door :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Frag_adder op 18-12-2011 16:56:00 ]
  zondag 18 december 2011 @ 16:49:41 #172
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105730411
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Klipnap het volgende:
Wie kent hier Mayo Chiki? _O_ Afgezien van de hoeveelheid ecchi is hij wel leuk.
Ben er wel aan begonnen maar nooit echt afgemaakt omdat computer faalde. Goed dat je me eraan herinnert ;)

Nóg een kerst/nieuwjaar anime :D
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 18 december 2011 @ 16:51:06 #173
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105730475
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:23 schreef robin007bond het volgende:
Maar eerst is Fate/Zero aan de buurt natuurlijk.
Viel tegen :(
  zondag 18 december 2011 @ 16:55:51 #174
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105730715
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:44 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

waar is de UI eigenlijk van? :@

Edit: laat maar het is yuno, het psychotische secreet, het prettig gestoorde meisje mmmm O+
  zondag 18 december 2011 @ 16:57:41 #175
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105730797
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:55 schreef hexje het volgende:

[..]

je identificeert je met haar?
pi_105730821
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:51 schreef wdn het volgende:

[..]

Viel tegen :(
Oh ik vond hem wel redelijk. De animatie was dit keer mooier en de achtergronden en voorwerpen blijven heel gedetailleerd. Zo zie je op de label van het wijnglas zelfs het merk, het jaar van productie etc. Sommige personages echter niet. Zo vind ik Saber er niet goed uitzien en vond ik de Studio Deen versie van haar misschien zelfs beter. Het valt me op dat het vooral bij characters is met een korte neus. Als ze recht in de "camera" kijken is hun neus gewoon een recht lijntje.

Verder:

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 16:59:16 ]
pi_105730847
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:55 schreef hexje het volgende:

[..]

Eindelijk een vrouw die het ook ziet _O_

Normaal wordt Yuno hier helemaal kapotgebashed. Heel onterecht.
  zondag 18 december 2011 @ 16:58:53 #178
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105730860
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eindelijk een vrouw die het ook ziet _O_

Normaal wordt Yuno hier helemaal kapotgebashed. Heel onterecht.
voornamelijk door mij :P als je de manga leest snap je waarom, ze heeft nogal een raar beeld van "we zullen altijd samen zijn"
pi_105730987
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

voornamelijk door mij :P als je de manga leest snap je waarom, ze heeft nogal een raar beeld van "we zullen altijd samen zijn"
Ach joh, ze is gewoon heel beschermend.
  zondag 18 december 2011 @ 17:03:20 #180
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105731055
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ach joh, ze is gewoon heel beschermend.
nou.... wat je beschermend noemt

SPOILER
pi_105731609
Er zit trouwens een hele hoeveelheid zooi tussen >< Hoe ik ooit Shugo Chara kon kijken...
pi_105731723
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef Klipnap het volgende:
Er zit trouwens een hele hoeveelheid zooi tussen >< Hoe ik ooit Shugo Chara kon kijken...
Ik heb in mijn lijst ook anime van vroeger staan, zoals Pokémon en Digimon. Dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee bij jou :P

Wat bij mij vaak is, is dat ik te snel geneigd ben hoge cijfers te geven. Zo zijn er al meerdere series die van mij een 10 hebben gekregen.

Steins;Gate en Clannad After Story heb je in de planning staan, zie ik. Daar ga je geen spijt van krijgen. Net als met Angel Beats.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 17:20:51 ]
pi_105731758
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 17:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb in mijn lijst ook anime van vroeger staan, zoals Pokémon en Digimon. Dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee bij jou :P

Wat bij mij vaak is, is dat ik te snel geneigd ben hoge cijfers te geven. Zo zijn er al meerdere series die van mij een 10 hebben gekregen.

Steins;Gate en Clannad After Story heb je in de planning staan, zie ik. Daar ga je geen spijt van krijgen.
Ja, zo'n meisje uit mijn klas (stereotype) zegt steeds Tuturuu! tegen mij dus ik zal wel moeten.
pi_105731783
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:21 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja, zo'n meisje uit mijn klas (stereotype) zegt steeds Tuturuu! tegen mij dus ik zal wel moeten.
Sinds ik mijn zusje dat heb laten zien doet ze dat ook heel vaak. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 17:21:58 ]
pi_105731833
Oja, ik snap de term OVA niet zo. Moet ik die als eerst kijken (voor de normale episodes) of pas later, of zijn het normale episodes? Ik wil niet het verhaal verpesten namelijk.
pi_105731929
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef Klipnap het volgende:
Oja, ik snap de term OVA niet zo. Moet ik die als eerst kijken (voor de normale episodes) of pas later, of zijn het normale episodes? Ik wil niet het verhaal verpesten namelijk.
Meestal is een OVA een extra, die je na de serie gezien moet hebben. Vaak staan ze los van het verhaal en zijn het meer de side stories of speciale episodes.

Vaak is het ook een aanduiding van een anime die niet 20 minuten duurt. Zo is Gundam Unicorn een normale serie, maar duren de aflevering een uur. Die wordt dus ook geclassificeerd als OVA.

Meestal doe je er beter aan om de anime zelf eerst af te kijken, alvorens aan de OVA's te beginnen. Voor zo ver ik weet zijn er niet echt uitzonderingen.
pi_105731964
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:03 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

nou.... wat je beschermend noemt

SPOILER
Tsk.

Ze doet gewoon haar best de relatie in stand te houden.
  zondag 18 december 2011 @ 18:06:29 #189
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105733391
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:23 schreef Klipnap het volgende:
OVA omvat eigenlijk alles wat buiten de categorie "film" of "aflevering" valt. Kan van alles zijn en kan ook eigenlijk wel elke lengte hebben die je maar kan bedenken. OVA betekent Original Video Animation en vaak zijn het extra's of alternatieve eindes of een soort proloog. Het kan ook zijn dat het een eenmalig iets is, zoals Kyousogiga. En soms bestaat een serie alleen uit OVA's, zoals Gundam Unicorn of Kara no Kyoukai.

Of je eerst een serie of eerst een OVA moet kijken is moeilijk te zeggen, dat ligt echt aan de bedoeling van de OVA. Meestal hebben ze niet zo'n grote impact op het algehele verhaal, maar het is de vraag of je het helemaal kan begrijpen als je eerst de OVA kijkt en daarna pas de serie zelf.

En Steins;Gate samengevat in één plaatje:

_O-
ANIMEES.
- Scamp
pi_105735342
Ha, ik heb wat leuks gevonden.

http://virtualpiano.net/

Werkt bijna hetzelfde als een echte piano, maar is veel makkelijker te bespelen met het toetsenbord. Je kan namelijk ook googlen naar de goede toetsencombinaties. Dan maak je het pianovenster klein en hou je de reeks toetsen er bij. Als je blind kan typen, dan kan je hier ook mee pianospelen.

Een voorbeeld:

ISOppISOpapI Ouyu IyTyuIOpapO | ISOppISOpapI Ouyu
IyTyapOIiYiI | PaSdpOdSfpSapOIi PaSdpOdSfpSapOIiI
SOppISOpapI Ouyu IyTyapOIiYiI

Lilium van Elfen Lied, probeer de kleine letter "L" en de grote letter "I" niet door elkaar te halen :+

gDH H J J l H D
gDH H J J l H
gDH H J J l H D
gDH H J H
iYO O P P s O Y
iYO O P P s P
iYO O P P s O Y
iYO O P O
Y
iYO O P P s O Y
iYO O P P s P
iYO O P P s O Y
iYO O P O
Y
SsOi OPiO Y i O
SsOi OPiO
SsOi OPiO
Y i O Y OT
TYTYT
EYOPPOi OPsDPsOYOP
POi PODs
EYOPPOi OPsDPs
OoioOoO
EYOPPOi OPsDPs OYOPPOi PODs
EYOPPOi OPsDPs OoioOoO
gDH H J J l H D
gDH H J J l H
gDH H J J l H D
gDH H J H

Dango Daikazoku van Clannad O+

Een nieuwe video van maidocafe _O_

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 19:16:52 ]
pi_105737354
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:16 schreef Klipnap het volgende:
http://myanimelist.net/profile/Papde hier is trouwens mijn lijstje :)
Kan iemand hem in de OP zetten?
ik kan je er niet meer inzetten, anders had ik dat eff gedaan

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef Klipnap het volgende:
ach, zo erg is dat toch niet?

ik heb ook heel cardcaptor sakura in de lijst staan (serie +2 films), denk dat et erger is dat ik die ook nog op dvd heb liggen :@
pi_105737579
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 17:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

ik geef series te makkelijk een cijfer t/m de 8 imho, maar toch heb ik een verschil van -0.30 punten t.o.v. het gemiddelde op mal
pi_105738130
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik geef series te makkelijk een cijfer t/m de 8 imho, maar toch heb ik een verschil van -0.30 punten t.o.v. het gemiddelde op mal
Ik geef geen cijfers meer op MAL. Heb te vaak dat ik naderhand denk "Hmm vond ik het echt zo goed?" of dat ik het met anderen ga vergelijken.. Daarnaast zijn ze ook erg afhankelijk van m'n verwachtingen :P
pi_105738244
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 19:59 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik geef geen cijfers meer op MAL. Heb te vaak dat ik naderhand denk "Hmm vond ik het echt zo goed?" of dat ik het met anderen ga vergelijken.. Daarnaast zijn ze ook erg afhankelijk van m'n verwachtingen :P
Dit. Behalve dat ik het nog steeds doe :')

Het is ook vervelend dat je geen halve punten kan geven. Dan zie ik dat bijvoorbeeld Code Geass R2 een 10 heeft gekregen, maar Clannad: After Story ook. Clannad vind ik eigenlijk veel beter, dus heb ik het Code Geass R2 cijfer omlaag gehaald naar een 9.

Halve punten kunnen geven zou heel handig kunnen zijn :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 20:01:53 ]
  zondag 18 december 2011 @ 20:05:39 #195
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105738426
Mja, cijfers geven op MAL. Ik doe het wel, maar meestal komt het toch uit op 6 7 8.

Ik geef wel 10'en voor mijn aller favorieten, en 9 voor bovengemiddeld goeie series.

Halve cijfers is niet nodig :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_105738578
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:05 schreef .Cake. het volgende:
Mja, cijfers geven op MAL. Ik doe het wel, maar meestal komt het toch uit op 6 7 8.

Ik geef wel 10'en voor mijn aller favorieten, en 9 voor bovengemiddeld goeie series.

Halve cijfers is niet nodig :P
Halve cijfers nuanceren de boel een hoop hoor :P

Steins;Gate heb ik een 10 gegeven, omdat ik een 9 gewoon te laag vind voor die serie, maar eigenlijk een 10 net te hoog.
  zondag 18 december 2011 @ 20:14:59 #197
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105738931
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Steins;Gate heb ik een 10 gegeven, omdat ik een 9 gewoon te laag vind voor die serie, maar eigenlijk een 10 net te hoog.
Ik twijfel of die serie de 9 écht wel waard is, maargoed, dat is aan jezelf. Er is ons héél vaak gevraagd of we de ratings kunnen veranderen. Waar de ene graag 1 t/m 5 ziet, wilt de ander 0,01 t/m 10,00. We hebben besloten dat het eigenlijk niet nodig is de ratings te veranderen omdat, simpel gezegd, de meeste gebruikers niet weten hoe ze een cijfer moeten geven. Dit heb ik hier al toegelicht wegens de grote vraag naar verandering.
- Paul von Oberstein
pi_105740167
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:14 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Ik twijfel of die serie de 9 écht wel waard is, maargoed, dat is aan jezelf. Er is ons héél vaak gevraagd of we de ratings kunnen veranderen. Waar de ene graag 1 t/m 5 ziet, wilt de ander 0,01 t/m 10,00. We hebben besloten dat het eigenlijk niet nodig is de ratings te veranderen omdat, simpel gezegd, de meeste gebruikers niet weten hoe ze een cijfer moeten geven. Dit heb ik hier al toegelicht wegens de grote vraag naar verandering.
Daar zit wat in. :)
  zondag 18 december 2011 @ 20:37:02 #199
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105740228
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

In dat geval ligt het er maar net aan welke waarde je zelf aan de cijfers geeft en hoeveel je er van gebruikt. Als je nou begint met het geven van 1 voor de slechtste in je lijst en 10 voor je beste, ipv, alleen alles tussen 5 en 8 gebruiken :P
ANIMEES.
- Scamp
pi_105740393
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef .Cake. het volgende:

[..]

In dat geval ligt het er maar net aan welke waarde je zelf aan de cijfers geeft en hoeveel je er van gebruikt. Als je nou begint met het geven van 1 voor de slechtste in je lijst en 10 voor je beste, ipv, alleen alles tussen 5 en 8 gebruiken :P
Soms weet je het gewoon niet.

Infinite Stratos zit technisch gezien gewoon niet zo goed in elkaar, maar ik heb er zo veel plezier in gehad. Dat zijn altijd lastige afwegingen.

Daarnaast is het zielig voor de Naruto-fans om Naruto een 1 te geven, dan voel ik me een basher.
  zondag 18 december 2011 @ 20:52:00 #201
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105741172
over kerst en anime gesproken, zijn er nog leuke kerst animes (die ik dus op kerstavond kan kijken) ? :D de enige die ik ken is itsudatte my santa en daar heb ik in een deuk omgelegen :D
pi_105741303
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:52 schreef Frag_adder het volgende:
over kerst en anime gesproken, zijn er nog leuke kerst animes (die ik dus op kerstavond kan kijken) ? :D de enige die ik ken is itsudatte my santa en daar heb ik in een deuk omgelegen :D
K-ON kerstmisaflevering? :D
  zondag 18 december 2011 @ 20:57:53 #203
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105741509
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 20:54 schreef Bakakame het volgende:

[..]

K-ON kerstmisaflevering? :D
K-on :'(
  zondag 18 december 2011 @ 21:01:24 #204
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105741740
quote:
Usagi Drop aflevering 3.5 is een kerstaflevering, een hele schattige!

Maar met 4 minuten kan je geen avond vullen ;)
ANIMEES.
- Scamp
  zondag 18 december 2011 @ 21:04:30 #205
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105741927
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 18:53 schreef robin007bond het volgende:
Een nieuwe video van maidocafe _O_

:{
- Paul von Oberstein
  zondag 18 december 2011 @ 21:06:13 #206
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105742031
quote:
Cardcaptor Sakura episode 35 Sakura’s Wonderful Christmas

of

Azumanga Daioh episode 17
  zondag 18 december 2011 @ 21:06:23 #207
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105742035
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2011 21:01 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Usagi Drop aflevering 3.5 is een kerstaflevering, een hele schattige!

Maar met 4 minuten kan je geen avond vullen ;)
soms brengen ze special kerst OVA uit maar ik kon er nu zo gauw geen vinden
  zondag 18 december 2011 @ 21:08:19 #208
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105742185
Oh!

AMG Season episodes 2 en 4
2 eps van een goede serie over kerst :)
pi_105742329
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:06 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

soms brengen ze special kerst OVA uit maar ik kon er nu zo gauw geen vinden
Ooh, was er geen Kerst OVA van School Days? :P
  zondag 18 december 2011 @ 21:16:48 #210
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105742672
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 21:10 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ooh, was er geen Kerst OVA van School Days? :P
NICE SLED

?
ANIMEES.
- Scamp
pi_105742896
Amagami SS heeft altijd een leuke kerstfeeling.
  zondag 18 december 2011 @ 21:25:08 #212
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105743227
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Amagami SS heeft altijd een leuke kerstfeeling.
hmmm die heeft vaak wel leuke sfeer ja, loopt die nog dan? ik heb de 1e 3 personages gezien.

AMG season ook maar checken dan :)
pi_105743560
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

hmmm die heeft vaak wel leuke sfeer ja, loopt die nog dan? ik heb de 1e 3 personages gezien.

AMG season ook maar checken dan :)
Hij loopt niet meer, maar dit seizoen krijgt het een vervolg: Amagami SS+.

Ik kan niet wachten ;(
pi_105744148
quote:
itsudatte my santa is eigenlijk de enige -echte- kerst anime (dus uitgezonder afleveringen en specials) die ik ken, en dat is dus eigenlijk ook altijd wel een verplicht nummer zo rond het einde van december _O-
pi_105744220
Damn, wat zijn er veel doujinshi van K-On! :')

Mugi en Mio zijn in die verhalen altijd de hoer. Soms krijg ik best medelijden. Vooral op het openbaar toilet, waar Azusa zou werken ;(
pi_105744297
Ik heb Ika 10 nog niet gezien, maar ik zag een screencap waarin er sneeuw was. Dat mag dus ook altijd ^O^
pi_105744326
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 20:57 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

K-on :'(
:{w haten op K-on :{w
pi_105744398
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef mschol het volgende:

[..]

:{w haten op K-on :{w
Ik vind 't wel fijn eigenlijk.
Des te meer haters er zijn, des te groter de kans dat Yui, Mugi of Mio voor mij valt O+
  zondag 18 december 2011 @ 21:41:24 #219
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105744517
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef mschol het volgende:

[..]

itsudatte my santa is eigenlijk de enige -echte- kerst anime (dus uitgezonder afleveringen en specials) die ik ken, en dat is dus eigenlijk ook altijd wel een verplicht nummer zo rond het einde van december _O-
de 1e afl is dan ook echt geweldig :P
pi_105744670
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Des te meer haters er zijn, des te groter de kans dat Yui, Mugi of Mio voor mij valt O+
Mio O+
pi_105744693
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 21:39 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Er gaan geruchten dat er in de film een jongen speelt :'(
pi_105744731
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef mschol het volgende:

[..]

Mio O+
Mio, Yui, Mugi O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 21:45:20 ]
  zondag 18 december 2011 @ 21:44:27 #223
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105744761
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb Ika 10 nog niet gezien, maar ik zag een screencap waarin er sneeuw was. Dat mag dus ook altijd ^O^
Ja sneeuw bij 30 graden boven 0 _O-
  zondag 18 december 2011 @ 21:46:29 #224
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105744882
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja sneeuw bij 30 graden boven 0 _O-
dont underestimate the power of christmas!
pi_105746317
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mio, Yui, Mugi O+
Yui is m'n number one, Mio en Mugi delen de tweede plek bij mij
pi_105746715
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

K-on! een harem? :+
pi_105746836
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 22:06 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Yui is m'n number one, Mio en Mugi delen de tweede plek bij mij
Yui vertoont wel heel duidelijke autistische trekjes :P
pi_105746854
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:11 schreef mschol het volgende:

[..]

K-on! een harem? :+
Ik mag er eigenlijk niets over zeggen, maar ik kan wel zeggen dat ik ten tijde van het schieten van de film ter plaatse was, ja. Over het harem-gedeelte mag ik ook niks zeggen, maar die top 3 is door middel van uitgebreid experimenteren tot stand gekomen.
pi_105746875
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 22:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Yui vertoont wel heel duidelijke autistische trekjes :P
Ja maar ze is zo lievvvv O+
pi_105746909
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Bakakame het volgende:

[..]

[..]

Ik mag er eigenlijk niets over zeggen, maar ik kan wel zeggen dat ik ten tijde van het schieten van de film ter plaatse was, ja. Over het harem-gedeelte mag ik ook niks zeggen, maar die top 3 is door middel van uitgebreid experimenteren tot stand gekomen.
_O- Hahaha. Held.
pi_105746976
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ja maar ze is zo lievvvv O+
Het hoeft ook geen minpunt te zijn.

Ze is wel lief, maar voor de borsten moet je toch echt bij die andere twee zijn.
pi_105747367
Fma had ik al gezien dus dan het even wat nieuws
pi_105747878
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2011 22:14 schreef Bakakame het volgende:

[..]

[..]

zondag 18 december 2011 @ 22:33:03 #234
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_105748112
Ik vind naruto best vermakelijk Fillers skip ik bij episode 242 is het afgelopen met de fillers volgens mij
pi_105748206
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:33 schreef NeeEcht het volgende:
Ik vind naruto best vermakelijk Fillers skip ik bij episode 242 is het afgelopen met de fillers volgens mij
dacht dat bij naruto alles NA dat laatste tournooi fillers was (t/m laatste aflevering) en pas weer verder ging in shippuuden?
  zondag 18 december 2011 @ 23:14:15 #236
226780 NeeEcht
Ik ben niet gek!
pi_105750529
Ik doelde ook op shippuuden, ik noem het altijd gewoon naruto :p
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 23:15:28 #237
pi_105750587
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef Gaddle het volgende:
Heb em on hold staan, het wordt een beetje eentonig na een tijdje, de vijanden vallen aan, ze komen er mee weg, er is een jankstukje, zijn arm gaat weer kapot, wordt weer gemaakt etc.
pi_105750839
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 22:22 schreef Gaddle het volgende:
FMA:B?
pi_105750919
FMA _O_
pi_105750945
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 23:22 schreef robin007bond het volgende:
FMA:B _O_
Fixed
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 23:25:53 #241
pi_105751061
Ik keek in de mediamarkt bij de animé, kreeg ik zomaar een FMA:B spoiler

SPOILER
pi_105751092
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

SPOILER
in de mediamarkt naar anime kijken ;(
  † In Memoriam † zondag 18 december 2011 @ 23:28:26 #243
pi_105751178
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:26 schreef mschol het volgende:

[..]

in de mediamarkt naar anime kijken ;(
mijn oog viel er op. Achterlijk duur, 40 euro voor een paar afleveringen :{

En dan die dvd's van bleach en one piece, dan mag je flink betalen wil je daarvan alles zien _O-
pi_105751218
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

En dan die dvd's van bleach en one piece, dan mag je flink betalen wil je daarvan alles zien _O-
adat hoef je mij niet te vertellen _O-
pi_105751712
Vlak voor het slapengaan de review van Guts Poses Guilty Crown - 10 toch nog afgekregen!

Welterusten allemaal! :)
  zondag 18 december 2011 @ 23:46:41 #246
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105751990
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Gelukkig wilt niemand dat :7
- Paul von Oberstein
pi_105752136
quote:
6s.gif Op zondag 18 december 2011 23:23 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Fixed
Eigenlijk wel.

Wat jammer is van FMA: BROTHERHOOD is dat het in 520?p is gemaakt om kosten te besparen. Dat zie je heel goed als je op een HD-monitor of TV kijkt.

Upscales :N
pi_105752194
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

SPOILER
In Zeeland hebben ze de animeafdeling opgedoekt.

Ik kwam daar eens en zeg een hele normale man allemaal hentai kopen :')
pi_105752235
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:46 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Gelukkig wilt niemand dat :7
pi_105757470
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 23:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

In Zeeland hebben ze de animeafdeling opgedoekt.

Ik kwam daar eens en zeg een hele normale man allemaal hentai kopen :')
was het heel goedkoop? dan was het wellicht een handelaar _O-
  maandag 19 december 2011 @ 02:58:41 #251
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105757914
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Eigenlijk wel.

Wat jammer is van FMA: BROTHERHOOD is dat het in 520?p is gemaakt om kosten te besparen. Dat zie je heel goed als je op een HD-monitor of TV kijkt.

Upscales :N
Geen idee of het een upscale is, en ik heb geen fullhd monitor dus kan daar ook niets over zeggen, maar mijn Brotherhood eps zijn 1280x720 en zien er op mijn 1440x900 monitor vrij goed uit... :)
pi_105757968
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 02:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Geen idee of het een upscale is, en ik heb geen fullhd monitor dus kan daar ook niets over zeggen, maar mijn Brotherhood eps zijn 1280x720 en zien er op mijn 1440x900 monitor vrij goed uit... :)
720p kan ook al upscale zijn he, daar heb je niet perse een full HD scherm voor nodig ;)
  maandag 19 december 2011 @ 08:25:02 #253
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_105760688
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Heb em on hold staan, het wordt een beetje eentonig na een tijdje, de vijanden vallen aan, ze komen er mee weg, er is een jankstukje, zijn arm gaat weer kapot, wordt weer gemaakt etc.
Als je series op die manier gaat beschrijven klinken ze allemaal ruk...

Vandaag verhuizen! Ik spreek jullie morgen wel weer!
ANIMEES.
- Scamp
  maandag 19 december 2011 @ 09:36:44 #254
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105761876
quote:

[..]

en dan krijg je nog gele ondertitels ook...
pi_105763494
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef wdn het volgende:

[..]

En hele kromme vertalingen, met stukjes Frans er in :')
  maandag 19 december 2011 @ 11:15:22 #256
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105764318
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 08:25 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Als je series op die manier gaat beschrijven klinken ze allemaal ruk...
Shounen wel ja, want daar komt 't in weze op neer.
- Paul von Oberstein
pi_105765078
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:36 schreef wdn het volgende:

[..]

Waar komen die gele ondertitels eigenlijk vandaan? Volgens mij hebben de meeste anime dvd's dat. Maar het ziet er niet uit. :{
Chocoladetaartjes.
pi_105765163
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 11:40 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Waar komen die gele ondertitels eigenlijk vandaan? Volgens mij hebben de meeste anime dvd's dat. Maar het ziet er niet uit. :{
heeft te maken volgens mij omdat je het altijd kan onderscheiden, ook als je slechtere tv hebt die b.v. kleuren niet goed kan weer geven..
pi_105767306
quote:

[..]

Geen idee. Het schijnt veel te gebeuren bij Amerikaanse R1 dvd's.

Waarom weet ik niet.
  maandag 19 december 2011 @ 13:07:32 #260
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105767814
quote:

[..]

Wit is niet de beste kleur voor ondertiteling omdat wit ook vaak voorkomt in de film zelf.
Bij geel is dat een stuk minder. Schijnbaar.
quote:

[..]

Vooral die van franse distributeurs hebben dat.
pi_105769217
Ik dacht dat ze daar de witte ondertitels met een zwart lijntje eromheen voor hadden. Dat is makkelijk te lezen want altijd contrast. :)
Chocoladetaartjes.
  maandag 19 december 2011 @ 13:52:32 #262
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105769429
Ik las net dat geel nooit gebruikt wordt in anime.
Is dat waar? :D
pi_105769603
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 13:52 schreef wdn het volgende:
nah.. maar het is wellicht wel een weinig voorkomende kleur?
pi_105769843
quote:
dan zou je ook nooit blonde meisjes zien...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2011 14:05:28 ]
  maandag 19 december 2011 @ 15:46:13 #265
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105773635
quote:
Moet jij eens Eureka 7 gaan kijken, ik kan geen kleur bedenken die daar niet in voor komt. Vooral in de laatste paar afleveringen.

Overigens, vandaag nieuw antiek speelgoed opgehaald:

Ga ik nog leuke dingen mee doen :7 alleen dan niet op mijn kamer want dit ding maakt een hoop herrie
- Paul von Oberstein
pi_105774838
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:46 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Moet jij eens Eureka 7 gaan kijken, ik kan geen kleur bedenken die daar niet in voor komt. Vooral in de laatste paar afleveringen.

[ afbeelding ]

Ga ik nog leuke dingen mee doen :7 alleen dan niet op mijn kamer want dit ding maakt een hoop herrie
Leuk servertje :)

Ik zie trouwens dat je bezig was met linux aan het /var/ ^O^

Arch Linux O+

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2011 18:01:10 ]
  maandag 19 december 2011 @ 17:40:30 #267
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105778791
quote:
geel wordt voor blond gebruikt, het gebruik van lichte kleuren zoals geen en wit is heel moeilijk omdat spierwit met een licht randje gebruikt moet worden om dingen zoals lampen de illusie te laten wekken dat ze ook echt "licht" geven :) als er dan iemand naast staat die zelf lichter is werkt het niet
  maandag 19 december 2011 @ 17:54:08 #268
27648 Weakling
available in strong mint
pi_105779321
quote:
[ afbeelding ]

Leuk speelgoed! Jammer dat het geen IBM 5100 is O-)
pi_105779841
quote:

[..]

[ afbeelding ]

leuk speelgoed, maar ik zou et niet leuk genoeg vinden _O-
pi_105781037
Weet niet of jullie dit al kennen, maar kwam dit toevallig net tegen ^O^

http://whiterabbitexpress.com/
pi_105781231
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Bakakame het volgende:

ziet er handig uit, maar zou het wel een risico vinden hoor :P
  maandag 19 december 2011 @ 18:46:07 #272
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_105781499
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef mschol het volgende:

[..]

proberen met goedkope crap dan maar :) maar het idee is wel leuk, gezien mijn japans... :P
Ach ik moet er gewoon volgend jaar zelf naar toe gaan en dan shoppen!
  maandag 19 december 2011 @ 19:23:30 #273
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_105783434
Namco Bandai en CyberConnect2 hebben de eerste trailer voor .hack//Sekai no Mukou ni vrijgegeven. Het wordt de eerste film in de .hack-serie en zal volledig met de computer geanimeerd zijn. Bekijk de trailer onderaan het bericht.

.hack is een populaire Anime/Manga-serie in Japan en ook in Amerika is het een bekende serie. Het draait voornamelijk om personages die in onze wereld toegang krijgen tot een virtuele wereld waarin ze een compleet andere personage zijn.
De film zal vanaf 21 januari in de Japanse bioscopen draaien. Of de film ook naar Amerika of ooit naar Europa zal komen is nog niet bekendgemaakt.

*O*

Eerste trailer .hack-film
pi_105783463
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 18:36 schreef Bakakame het volgende:

ziet er erg dure site uit. + dat er nog eens service fee bijkomen.
pi_105784122
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef mschol het volgende:

[..]

Je kan beter direct uit Japan bestellen bij Amazon.co.jp en bij amiami.
pi_105786608
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Je kan beter direct uit Japan bestellen bij Amazon.co.jp en bij amiami.
Dit is dus vooral voor als mensen/bedrijven niet buiten Japan leveren ;)
pi_105788866
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:17 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dit is dus vooral voor als mensen/bedrijven niet buiten Japan leveren ;)
Wat nauwelijks het geval is bij dingen die mensen hier willen hebben :P
pi_105796517
even totaal offtopic, ik wil geld spenderen, mag het niet (van steam) :')
  maandag 19 december 2011 @ 23:05:29 #279
333374 Lithia
Too serious
pi_105797967
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_105798239
i know right? vind dat ze zo'n optie moeten inbouwen dat ik kan testen welke games ik kan spelen :{

edit: blijkbaar een andere

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2011 23:12:09 ]
pi_105798439
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:10 schreef redboyke het volgende:
i know right? vind dat ze zo'n optie moeten inbouwen dat ik kan testen welke games ik kan spelen :{

edit: blijkbaar een andere
gewoon benchmarks zo af en toe bekijken, ik weet exact welke kaart ik heb en ongeveer hoe snel die is :P
qua laptop: ding is zo'n 6 jaar oud dus daar houdt ik rekening mee :P
pi_105798634
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon benchmarks zo af en toe bekijken, ik weet exact welke kaart ik heb en ongeveer hoe snel die is :P
qua laptop: ding is zo'n 6 jaar oud dus daar houdt ik rekening mee :P
ik heb deze: http://www.forcom.be/?product=305470

maar blijkbaar heb ik de drivers Card name: ATI Mobility Radeon HD 4300 Series
die heeft ati geinstalleerd maar ik kan mijn kaart Mobility Radeon HD 4650 niet vinden.

t'is ook geen dedicated card denk ik want bij "Can You Run It" toont die bij grafische kaart altijd 2.2GB

voorbeeld mass effect kon ik normaal draaien maar gaat toch in schokken bij gevechten

hoe kan je benchmark doen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2011 23:23:36 ]
pi_105798995
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:17 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik heb deze: http://www.forcom.be/?product=305470

maar blijkbaar heb ik de drivers Card name: ATI Mobility Radeon HD 4300 Series
die heeft ati geinstalleerd maar ik kan mijn kaart Mobility Radeon HD 4650 niet vinden.

t'is ook geen dedicated card denk ik want bij "Can You Run It" toont die bij grafische kaart altijd 2.2GB

voorbeeld mass effect kon ik normaal draaien maar gaat toch in schokken bij gevechten

hoe kan je benchmark doen?
zelf opstarten, of opzoek gaan naar sites die dat doen, b.v. op tomshardware.com
  maandag 19 december 2011 @ 23:25:35 #284
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_105799061
quote:
14s.gif Op maandag 19 december 2011 23:05 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
_O_

Komen er nog toffe anime (blockbusters) aan komend seizoen. Enkel One Piece is wel heel karig voor mij :o
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 19 december 2011 @ 23:38:43 #285
354147 SunTzu
pi_105799773
Las gisteren ergens dat er misschien een HotD seizoen 2 aankomt in maart.

edit: Maar dan zullen vast wel gewoon weer geruchten zijn :'(
pi_105800324
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef SunTzu het volgende:
Las gisteren ergens dat er misschien een HotD seizoen 2 aankomt in maart.

edit: Maar dan zullen vast wel gewoon weer geruchten zijn :'(
dat zou wel tof zijn, als het verhaal maar goed verdergaat..
  maandag 19 december 2011 @ 23:55:50 #287
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_105800717
Waar rook is, is vuur.

SPOILER
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_105800840
Er gaan geruchten dat K-ON! zich in Nederland gaat afspelen, wellicht in mijn huis.

Gr gr. Producer K-ON!
pi_105800967
Oh ik kan niet wachten om die getalenteerde, slimme en lieve jongen te zien!

Gr gr Mio O+
pi_105801004
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:
Er gaan geruchten dat K-ON! zich in Nederland gaat afspelen, wellicht in mijn huis.

Gr gr. Producer K-ON!
Woont de producer van K-ON! in Nederland? :o
pi_105801017
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:

Gr gr. Producer K-ON!
R -rated edition?
pi_105801038
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef mschol het volgende:

[..]

R -rated edition?
Rated R for Robin :D
pi_105801061
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Woont de producer van K-ON! in Nederland? :o
Hoe kon ik anders zo'n waifufag zijn? :{w
pi_105801140
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Rated R for Robin Waifufag :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoe kon ik anders zo'n waifufag zijn? :{w
QFT
pi_105801163
Serieus, wat een sensatie. Mijn heupen bewegen uit zichzelf!!!

Gr gr Mugi :@
pi_105801184
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef Bakakame het volgende:

[..]

[..]

QFT
Rated M, for Moe :{w
pi_105801186
Als je maar van Yui afblijft
pi_105801249
quote:
16s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:05 schreef Bakakame het volgende:
Als je maar van Yui afblijft
Is goed.

Je zou maar net heel rijk zijn en alle rechten van je waifu kopen, als in auteursrechten, copyrights e.d. _O-
pi_105801349
Toch ga ik de lapo krijgen.
pi_105801401
Mio, gedraag je niet zo hoerig!
pi_105801410
Lapo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')