Kun jij je tv niet gewoon uitzetten.quote:Op maandag 19 december 2011 23:46 schreef Nuchterheid het volgende:
Kan die Raymann niet gewoon naar huis gaan?
Britt had moeten komen ..quote:Op maandag 19 december 2011 23:46 schreef Nuchterheid het volgende:
of naar Suriname!quote:Op maandag 19 december 2011 23:46 schreef Nuchterheid het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 19 december 2011 23:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun jij je tv niet gewoon uitzetten.
Die komt toch ook nog een nacht?quote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Britt had moeten komen ..naar het glazenhuis he.. niet rayman.
Brittquote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef Paul het volgende:
Britt en Irene lijken me de leukste slaapgasten
Mij ookquote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef Paul het volgende:
Meedouchen voor de vrouwenquote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef themole het volgende:
Je mag alles is nogal ruim interpretabel.
Ja daarom ook. Garantie voor goede tv/radioquote:
Sowieso sterke drank puur drinkenquote:Op maandag 19 december 2011 23:43 schreef themole het volgende:
[..]
True, je moet er van houden om Bacardi puur te zuipen.
Alleen Irene, want jeugdsentiment.quote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef Paul het volgende:
Iemand zei dat ze niet zou komen..quote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die komt toch ook nog een nacht?
Ligt er maar aan waar je van houdtquote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja daarom ook. Garantie voor goede tv/radio
met ze douchenquote:Op maandag 19 december 2011 23:47 schreef themole het volgende:
Je mag alles is nogal ruim interpretabel.
Puur kan best, zolang je maar een goede drank hebt.quote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Sowieso sterke drank puur drinken
Gemixt is veel lekkerder
Juist!quote:
Dan ga je slapenquote:Op maandag 19 december 2011 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar een hele nacht
Ik weet niet of ik dat volhou hoor, na 5 minuten ben ik haar al zat
Dominee gremdaat en dan zeggen u lijkt op bertquote:Op maandag 19 december 2011 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar een hele nacht
Ik weet niet of ik dat volhou hoor, na 5 minuten ben ik haar al zat
quote:Op maandag 19 december 2011 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dominee gremdaat en dan zeggen u lijkt op bert
datquote:
ik wist niet dat grover, bert en welke nog meer?quote:
Wie ?quote:Op maandag 19 december 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
Ik zeg volgend jaar Geraldine Kemper als slaapgast
Dankje.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
Inderdaad. Heerlijk wijfquote:Op maandag 19 december 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
Woenselllll. (niet west)quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:50 schreef iBenny het volgende:
Ja, ik woon vlakbij de Barrierweg.quote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woenselllll. (niet west)
woonjijinehvdan?
Eindhoven is niks mis mee.quote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, ik woon vlakbij de Barrierweg.
Sterrenlaan hierquote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, ik woon vlakbij de Barrierweg.
Da's mijn bus.quote:Op maandag 19 december 2011 23:53 schreef themole het volgende:
[..]
Eindhoven is niks mis mee.
Mijn ouders wonen in Acht.
Ja dat is wel een goeiequote:Op maandag 19 december 2011 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zeg volgend jaar Ancilla Tillia als slaapgast.. Ancilla > alles wat jullie op kunnen noemen uit NL
METALquote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Al die metal idioten gelijk weg
Niksquote:Op maandag 19 december 2011 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is er ook weer leuk aan Irene Moors?
vind ook dat timur t leuk doetquote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef rubbereend het volgende:
Timur begint er echt lekker in te komenhij doet het goed
de 8 naar 8?quote:
SMURFEN HOUSE!quote:Op maandag 19 december 2011 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is er ook weer leuk aan Irene Moors?
Zeker! Timur heeft echt een leuke/grappige stijl van radio maken!quote:Op maandag 19 december 2011 23:52 schreef rubbereend het volgende:
Timur begint er echt lekker in te komenhij doet het goed
Vroeger waren Carlo en Irene trouwens mijn helden he, maar tegenwoordig vind ik ze dom en irritant.quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kort, maar treffend antwoord.
Samen met Ramon!quote:
klinkt altijd als een niet voorbereide puinzooiquote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Zeker! Timur heeft echt een leuke/grappige stijl van radio maken!
slaap lekker!quote:Op maandag 19 december 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Veel luisterplezier nog en alvast welterusten
Ja, en soms gaat 'ie naar Kapelbeemd en m'n vrienden geloofden me niet.quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de 8 naar 8?
ik heb altijd de 4/21.
Kapelbeemdquote:Op maandag 19 december 2011 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, en soms gaat 'ie naar Kapelbeemd en m'n vrienden geloofden me niet.
http://www.volkskrant.nl/(...)Tu-5ABdcOXc.facebook
HEAVY SHIT man
Klopt, overigens heb ik bij de barrierweg vroeger gejudood toen het nog Hollants Smits Sport was. Jaartje of 10 geleden.quote:Op maandag 19 december 2011 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, en soms gaat 'ie naar Kapelbeemd en m'n vrienden geloofden me niet.
http://www.volkskrant.nl/(...)Tu-5ABdcOXc.facebook
HEAVY SHIT man
wat een k*tfoto van d'rquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens, voor een hogere opbrengst.. Elk tiende topic (3190, 3200, 3210 enz.) 2.50 doneren?
Ik heb er een foto van gemaakt en op m'n facebook gezet als bewijs.quote:Op maandag 19 december 2011 23:57 schreef themole het volgende:
[..]
Klopt, overigens heb ik bij de barrierweg vroeger gejudood toen het nog Hollants Smits Sport was. Jaartje of 10 geleden.
Omdat nu degene die het topic sluit een euro moet donerenquote:Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Doneer gewoon wat jij wil, niet met zo'n rare actie
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:56 schreef Buitendam het volgende:
SR 2011, chickenwings en een pilsje on the side.
Kan me goed voorstellen. Acht is ook een vrij algemene beschrijving.quote:Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van gemaakt en op m'n facebook gezet als bewijs.
COOL. Ik woon er niet hoor. Geen zin om mijn straat op FOK! te zetten.
Of juist niet, want tenslotte gaat toch alles naar het Nederlands potje.quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Doneren.. ik stop mijn geld liever in onze economie
On the side?quote:
Ja ik weet alleen nog steeds niet hoe mijn wijk nou heet.quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef themole het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen. Acht is ook een vrij algemene beschrijving.
ik pas zodra dit kabinet niet meer door de PVV gedoogd word.quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Dat heb ik vanmiddag ook nog even gedaan, gaf me een goed gevoelquote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zat op de barrierweg op school.quote:Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van gemaakt en op m'n facebook gezet als bewijs.
COOL. Ik woon er niet hoor. Geen zin om mijn straat op FOK! te zetten.
welke economie?quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
me 2, maar als ik zou mogen kiezen zou ik liever carlo hebben als gast. irene is helemaal niets imoquote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vroeger waren Carlo en Irene trouwens mijn helden he, maar tegenwoordig vind ik ze dom en irritant.
Barrier of Mensfoort waarschijnlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen nog steeds niet hoe mijn wijk nou heet.
kleine wereld, FOK!.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat op de barrierweg op school.
Mensfort toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef themole het volgende:
[..]
Barrier of Mensfoort waarschijnlijk.
Mensfoort is mijn apotheek. Welke ligt in het noorden van de Barrierweg?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:00 schreef themole het volgende:
[..]
Barrier of Mensfoort waarschijnlijk.
Er zitten alleen wel 2 basisscholen aan de barrierweg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is een dominee in een rolstoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een dominee in een rolstoel?Ik moet lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is een dominee in een rolstoel?flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Check google maps.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mensfoort is mijn apotheek. Welke ligt in het noorden van de Barrierweg?
Wat is een dominee in een rolstoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ver boven mijn verwachting. Ik dacht; Coen en Timur = kinderuurtje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef Groninger. het volgende:
lekkere muziek dit, die timur doet het goed!
naar wie wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
franz ferdinand is trouwens niet vernoemd naar die vent die in Bosnië is neergeschoten.
lol het zijn toch de mensen die aanvragenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:04 schreef Groninger. het volgende:
lekkere muziek dit, die timur doet het goed!
Dat blondje linksquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:05 schreef Sanddr het volgende:
[ http://img3.imageshack.us/img3/6940/scr1324335922.jpg (copy/paste deze link) ]
Die jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:05 schreef Sanddr het volgende:
[ http://img3.imageshack.us/img3/6940/scr1324335922.jpg (copy/paste deze link) ]
Occupyquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:07 schreef Groninger. het volgende:
Gaat ie mensen zonder werk belachelijk maken
En zaterdag staat het er vol. Let maar opquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:08 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja ik ga me tent op dat plein opzetten, staat toch bijna geen hond
HAHA ik fietste daar laatst langs in Eindhoven omgomgomg ik moest KEIHARD lachen. Drie tentjes en een vlag.quote:
Idd heel treurig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
HAHA ik fietste daar laatst langs in Eindhoven omgomgomg ik moest KEIHARD lachen. Drie tentjes en een vlag.![]()
Fietste net iemand langs me heen en die keek me aan of ik gek was.
Grafstem vond ik juist...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil je knuffel wel zijn hoor, je hebt een lieve stem
Idd heel ontwapenend.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ik wil je knuffel wel zijn hoor, je hebt een lieve stem
mijn ex was ook een eland, maar kwam niet uit Noorwegen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb ook nog een knuffel.Een meisjeseland uit Noorwegen.
een net wakkere, ik zou ook zo klinkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:09 schreef mr-green het volgende:
haha wat is dit nou weer voor 19 jarige
Was prachtig ja. Jammer dat het niet thuis was, dan was ik erbij geweest.quote:
Hapquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil een vriendje die naast me aan het SR-FOKKEN is. Dat zou echte liefde zijn.
Nu ontploft je PMbox gok ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil een vriendje die naast me aan het SR-FOKKEN is. Dat zou echte liefde zijn.
neuh doe mij maar een biertjequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga nog ff een blikje Shandy opentrekken mensen. liefhebbers?
Klinkt meer als een gemiddeld huwelijk..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ben je een 20-jarige chick?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Shandy bossquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
19quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je een 20-jarige chick?
heb ik niet, wel een Jupileralcoholvrij ietsquote:
Ik wil wel met je verkeren hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik houd het bij thee vandaag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
Ben je 18?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zijn er genoeg te vinden en makkelijk ookquote:
Ik was ooit Shandyverslaafd. Toen ik die verslaving had overwonnen ging het over in butterscotchchocolade.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik niet, wel een Jupileralcoholvrij iets
Dat vind je lekker he!??quote:
Nee, wel een meisjeseland, d'r naam is Moose en je spreekt de S uit als Z.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een knuffel die snufje heet?
verslaafd is een groot woord maar er gaan meerder blikjes per week doorheenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik was ooit Shandyverslaafd. Toen ik die verslaving had overwonnen ging het over in butterscotchchocolade.
Artistiek hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kiek maar op m'n Flickr (yeah yeah views yeah)
Hallo ...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DIt heb je toch niet nodigquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik woon sindskort ook in Eindhoven hihihiquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel grappig.
[..]
Nee, architect.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn ex was ook een eland, maar kwam niet uit Noorwegen...
yeah shandy heerstquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
Foto's kan je wel iig maken...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel grappig.
[..]
Nee, architect.
jij niet! muts! jij bent meer een ehm.....marmotjequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zo groot is mijn gewei nu ook weer niet...
*tok*
Weer een schemerlamp naar de klote![]()
heh?quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga dood als ik hem zie.. wacht!
Iew, klinkt veel te schattig...quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij niet! muts! jij bent meer een ehm.....marmotje
een mannelijke medestanderquote:
een coyote dan? of een Lynx?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |