slaap lekker!quote:Op maandag 19 december 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Veel luisterplezier nog en alvast welterusten
Ja, en soms gaat 'ie naar Kapelbeemd en m'n vrienden geloofden me niet.quote:Op maandag 19 december 2011 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de 8 naar 8?
ik heb altijd de 4/21.
Kapelbeemdquote:Op maandag 19 december 2011 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, en soms gaat 'ie naar Kapelbeemd en m'n vrienden geloofden me niet.
http://www.volkskrant.nl/(...)Tu-5ABdcOXc.facebook
HEAVY SHIT man
Klopt, overigens heb ik bij de barrierweg vroeger gejudood toen het nog Hollants Smits Sport was. Jaartje of 10 geleden.quote:Op maandag 19 december 2011 23:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, en soms gaat 'ie naar Kapelbeemd en m'n vrienden geloofden me niet.
http://www.volkskrant.nl/(...)Tu-5ABdcOXc.facebook
HEAVY SHIT man
wat een k*tfoto van d'rquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens, voor een hogere opbrengst.. Elk tiende topic (3190, 3200, 3210 enz.) 2.50 doneren?
Ik heb er een foto van gemaakt en op m'n facebook gezet als bewijs.quote:Op maandag 19 december 2011 23:57 schreef themole het volgende:
[..]
Klopt, overigens heb ik bij de barrierweg vroeger gejudood toen het nog Hollants Smits Sport was. Jaartje of 10 geleden.
Omdat nu degene die het topic sluit een euro moet donerenquote:Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Doneer gewoon wat jij wil, niet met zo'n rare actie
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:56 schreef Buitendam het volgende:
SR 2011, chickenwings en een pilsje on the side.
Kan me goed voorstellen. Acht is ook een vrij algemene beschrijving.quote:Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er een foto van gemaakt en op m'n facebook gezet als bewijs.
COOL. Ik woon er niet hoor. Geen zin om mijn straat op FOK! te zetten.
Of juist niet, want tenslotte gaat toch alles naar het Nederlands potje.quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Doneren.. ik stop mijn geld liever in onze economie
On the side?quote:
Ja ik weet alleen nog steeds niet hoe mijn wijk nou heet.quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef themole het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen. Acht is ook een vrij algemene beschrijving.
ik pas zodra dit kabinet niet meer door de PVV gedoogd word.quote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Dat heb ik vanmiddag ook nog even gedaan, gaf me een goed gevoelquote:Op maandag 19 december 2011 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |