Idd. Gewoon mensen een half jaar op hun geld laten wachten.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan zaken gedaan met Philips, die eisten 180 dagen met recht op retour van een jaar... Dat is pas ziek!
Tsja, staat ook in het stuk. Voor veel bedrijven zijn het megamiljoenenorders. Mooi dat dat ene bedrijfje weerstand biedt en zegt: ik wil niet te afhankelijk van jullie worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Best nasty, maar Apple is dan ook een veel grotere klant dan de meeste andere bedrijven.
Hoe graag ik ook op Apple bitch, 90 dagen betalingstermijn is alles behalve een uitzondering in de industrie.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef Svyatagor het volgende:
Een betalingstermijn van 90 dagen, dat kan echt niet.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:14 schreef FUFR het volgende:
http://www.antwoordvoorbe(...)s-betalingstermijnen
Iemand een voorzet?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef dnn- het volgende:
Weet iemand wat ik nog kan vragen voor een 2008 iMac? ( 20", 4gb, core2duo 2,0ghz, 1TB, wel keyboard geen muis meer)
Ik zou zeggen 4-500 euro,quote:
Die geheugenplankje kunnen er toch maar op één manier in? Als 't goed is, zit er een inkeping in het plankje aan de onderkant waardoor deze er maar in één richting in kan. Ook goed aangedrukt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb dat bankje inmiddels uit die Mac gekregen, maar nu doet hij helemaal niets meer. Ik heb het 1 GB-bankje vervangen door 2 van 2 GB maar het enige wat hij doet is rechtsonder in het beeldscherm wat geluid maken maar hij start niet op en ik krijg iook geen beeld. Vervolgens heb ik het oorspronkelijke bankje teruggeplaatst maar ook dan doet hij het niet.
Die bankjes moet je toch met die stickertjes naar beneden en met die koperkleurige plaatjes naar voren plaatsen?
Ik hoop dat iemand kan helpen want ik heb weinig zin om met dat ding naar de winkel te gaan.
Ja, dat lijt mij ook, maar ik zie niet hoe ze erin moeten (er zit geen pijltje ofzo op en ik kan niet in de computer kijken).quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die geheugenplankje kunnen er toch maar op één manier in?
Die inkeping zou dan linksvoor moeten zitten als je het bankje erin doet. Ja, volgens mij goed aangedrukt maar ik zal het nog eens proberen.quote:Als 't goed is, zit er een inkeping in het plankje aan de onderkant waardoor deze er maar in één richting in kan. Ook goed aangedrukt?
Als er idd een inkeping in zit, kunnen ze maar op één manier erin. Pak ff een zaklamp en check de geheugenbank zelf ffquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat lijt mij ook, maar ik zie niet hoe ze erin moeten (er zit geen pijltje ofzo op en ik kan niet in de computer kijken).
[..]
Die inkeping zou dan linksvoor moeten zitten als je het bankje erin doet. Ja, volgens mij goed aangedrukt maar ik zal het nog eens proberen.
Ja hoor, al ligt het eraan wat je er mee doet natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ok probleem hier
Ik kan een nagenoeg ongebruikte MBP 13" kopen van Oktober 2009 voor 500 euro. Kan zo'n ding nog 2 jaar mee?
Illustrator, indesign, Photoshop etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor, al ligt het eraan wat je er mee doet natuurlijk.
Die van mij komt ook uit die tijd en sindsdien intensief gebruikt, werkt nog steeds zoals die altijd heeft gewerkt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Illustrator, indesign, Photoshop etc.
Nee familie van mijn vriendin. Naja ik kijk wel even.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Slickk het volgende:
[..]
Die van mij komt ook uit die tijd en sindsdien intensief gebruikt, werkt nog steeds zoals die altijd heeft gewerkt.500¤ is dan echt een koopje, daar kun je makkelijk ¤800 voor krijgen... Geen addertje onder het gras ergens?
We roepen toch altijd dat een Mac waardevast is?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
¤800 voor een twee jaar oude laptop?
Goeie deal, op het oog.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ok probleem hier
Ik kan een nagenoeg ongebruikte MBP 13" kopen van Oktober 2009 voor 500 euro. Kan zo'n ding nog 2 jaar mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb ook al memtest gedraaid, die kwam met de volgende log:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt me op dat hier nogal wat failures in zitten, maar ik heb zelf geen enkel idee in hoeverre dit echt van invloed is op de kernel panics.
Als ik naar S.M.A.R.T. kijk staat m’n HDD op ‘gecontroleerd’, dat lijkt me dus niet het probleem.
Zijn er nog andere tools die ik kan draaien om de andere hardware te testen, en waar zou het uberhaupt aan kunnen liggen (videokaart, moederbord...)? Of zou het toch het geheugen zijn?
Thnx!![]()
Veel gebruikers hebben problemen met Airport in Lion.
Kijk 'ns of uitschakelen van Airport helpt?When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Jij een Mac?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ok probleem hier
Ik kan een nagenoeg ongebruikte MBP 13" kopen van Oktober 2009 voor 500 euro. Kan zo'n ding nog 2 jaar mee?![]()
![]()
Er staat dat die ongebruikt is, dus dan vind ik dat niet zo heel gek, aangezien er dan ook weinig loadcycles zijn geweest. Ze zijn zoals eerder gezegd inderdaad wel waardevast. Een precieze prijs weet ik dan weer niet, maar in ieder geval wel veel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
¤800 voor een twee jaar oude laptop?![]()
Jaar jonger dan de mijne en die functioneert nog prima.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ok probleem hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |