Maar ik krijg geen grip Dat bracht me op een gegeven moment op het onzalige idee om een tangetje te gebruiken om het bankje er rechtstreeks uit te trekken. Ik ben bang dat ik dat lipje anders kapot trek.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Iets harder trekken. (tsja..) Die kunnen redelijk vast zitten is mijn ervaring.
Bij mijn vorige baan zaken gedaan met Philips, die eisten 180 dagen met recht op retour van een jaar... Dat is pas ziek!quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja. Briljante strategie, maar soms ook behoorlijk nasty voor de wederpartij.
[..]
Een betalingstermijn van 90 dagen, dat kan echt niet.
Dat heb je immers al eerder met succes zo gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar ik krijg geen grip Dat bracht me op een gegeven moment op het onzalige idee om een tangetje te gebruiken om het bankje er rechtstreeks uit te trekken. Ik ben bang dat ik dat lipje anders kapot trek.
Best nasty, maar Apple is dan ook een veel grotere klant dan de meeste andere bedrijven.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja. Briljante strategie, maar soms ook behoorlijk nasty voor de wederpartij.
[..]
Nee. Toen zat kwam het scheef te zitten. Daarop duwde ik het terug en lukte me het alsnog om het er via het lipje uit te trekken. Maar nu krijg ik het er niet uit aan het lipje. Irritant probleem. Tips zijn welkom.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb je immers al eerder met succes zo gedaan.
Idd. Gewoon mensen een half jaar op hun geld laten wachten.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan zaken gedaan met Philips, die eisten 180 dagen met recht op retour van een jaar... Dat is pas ziek!
Tsja, staat ook in het stuk. Voor veel bedrijven zijn het megamiljoenenorders. Mooi dat dat ene bedrijfje weerstand biedt en zegt: ik wil niet te afhankelijk van jullie worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Best nasty, maar Apple is dan ook een veel grotere klant dan de meeste andere bedrijven.
Hoe graag ik ook op Apple bitch, 90 dagen betalingstermijn is alles behalve een uitzondering in de industrie.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:40 schreef Svyatagor het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:14 schreef FUFR het volgende:
http://www.antwoordvoorbe(...)s-betalingstermijnen
Iemand een voorzet?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef dnn- het volgende:
Weet iemand wat ik nog kan vragen voor een 2008 iMac? ( 20", 4gb, core2duo 2,0ghz, 1TB, wel keyboard geen muis meer)
Ik zou zeggen 4-500 euro,quote:
Die geheugenplankje kunnen er toch maar op één manier in? Als 't goed is, zit er een inkeping in het plankje aan de onderkant waardoor deze er maar in één richting in kan. Ook goed aangedrukt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb dat bankje inmiddels uit die Mac gekregen, maar nu doet hij helemaal niets meer. Ik heb het 1 GB-bankje vervangen door 2 van 2 GB maar het enige wat hij doet is rechtsonder in het beeldscherm wat geluid maken maar hij start niet op en ik krijg iook geen beeld. Vervolgens heb ik het oorspronkelijke bankje teruggeplaatst maar ook dan doet hij het niet.
Die bankjes moet je toch met die stickertjes naar beneden en met die koperkleurige plaatjes naar voren plaatsen?
Ik hoop dat iemand kan helpen want ik heb weinig zin om met dat ding naar de winkel te gaan.
Ja, dat lijt mij ook, maar ik zie niet hoe ze erin moeten (er zit geen pijltje ofzo op en ik kan niet in de computer kijken).quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die geheugenplankje kunnen er toch maar op één manier in?
Die inkeping zou dan linksvoor moeten zitten als je het bankje erin doet. Ja, volgens mij goed aangedrukt maar ik zal het nog eens proberen.quote:Als 't goed is, zit er een inkeping in het plankje aan de onderkant waardoor deze er maar in één richting in kan. Ook goed aangedrukt?
Als er idd een inkeping in zit, kunnen ze maar op één manier erin. Pak ff een zaklamp en check de geheugenbank zelf ffquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat lijt mij ook, maar ik zie niet hoe ze erin moeten (er zit geen pijltje ofzo op en ik kan niet in de computer kijken).
[..]
Die inkeping zou dan linksvoor moeten zitten als je het bankje erin doet. Ja, volgens mij goed aangedrukt maar ik zal het nog eens proberen.
Ja hoor, al ligt het eraan wat je er mee doet natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef DutchErrorist het volgende:
Ok probleem hier
Ik kan een nagenoeg ongebruikte MBP 13" kopen van Oktober 2009 voor 500 euro. Kan zo'n ding nog 2 jaar mee?
Illustrator, indesign, Photoshop etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja hoor, al ligt het eraan wat je er mee doet natuurlijk.
Die van mij komt ook uit die tijd en sindsdien intensief gebruikt, werkt nog steeds zoals die altijd heeft gewerkt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Illustrator, indesign, Photoshop etc.
Nee familie van mijn vriendin. Naja ik kijk wel even.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Slickk het volgende:
[..]
Die van mij komt ook uit die tijd en sindsdien intensief gebruikt, werkt nog steeds zoals die altijd heeft gewerkt.500¤ is dan echt een koopje, daar kun je makkelijk ¤800 voor krijgen... Geen addertje onder het gras ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |