Ik heb zowel een nieuwe als een tweedehands. Het ligt eraan wat voor tweedehands je wilt kopen, een tweedehands core i5 of een core 2 duo? En wat je dagelijks bezigheden zijn?Als je eerst wilt uitproberen of OSX / Macbook wat voor je is, koop je een 2ehands Macbook rond de 300 euro.quote:Op zondag 8 januari 2012 00:51 schreef wolferl het volgende:
Hier een newbie in de Apple wereld, alhoewel ik een iPad en 2 iPods heb, neigt mijn interesse steeds meer richting Apple.
Ik heb definitief de keuze gemaakt om na jaren de stap te maken richting Apple' iMac en/of MacBook.
Is het raadzaam om een nieuwe aan te schaffen, of kan een nog goed functionerende, gebruikte Macbook ook zijn dienst doen?
Ah tof, dan gaan we daar maar eens op wachten, $30 is goed te doen.quote:
Zal je dit ook wel chill vinden, inductie oplader voor je Magic Mouse.quote:Op zondag 8 januari 2012 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah tof, dan gaan we daar maar eens op wachten, $30 is goed te doen.
http://www.mobeetechnology.com/the-power-bar.html
Zelf heb ik op mijn iMac wel een virrusscanner van ClamXav, maar gebruik dat ding vrij weinig. Jaren geleden wel een virus gehad, alleen was dat een windows-bestand.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:56 schreef -tape- het volgende:
Is het nodig voor je Mac(book) een virusscanner te hebben? Zo ja, welke?
Hangt van het model DVD-speler af. Je zult een nieuwe firmware in de speler moeten zetten.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Is er een beetje makkelijke manier om de dvd-speler op je Mac regiovrij te maken?
Nope.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:56 schreef -tape- het volgende:
Is het nodig voor je Mac(book) een virusscanner te hebben? Zo ja, welke?
Waar kan ik zien wat voor dvd-speler het is?quote:Op zondag 8 januari 2012 22:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Hangt van het model DVD-speler af. Je zult een nieuwe firmware in de speler moeten zetten.
Garantie vervalt uiteraard na zo'n actie.
Programma 'System Profiler' in Utilities.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar kan ik zien wat voor dvd-speler het is?
Nah, ik wil gewoon geen wireless stuff als het niet nodig is.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:22 schreef Wootism het volgende:
[..]
Zal je dit ook wel chill vinden, inductie oplader voor je Magic Mouse.
[ afbeelding ]
's Nachts opladen + overdag muizen = nooit meer gezeur met batterijen
Makkelijker is een videoplayer gebruiken die zich niets aantrek van regio's, zoals VLC.quote:Op zondag 8 januari 2012 22:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Hangt van het model DVD-speler af. Je zult een nieuwe firmware in de speler moeten zetten.
Garantie vervalt uiteraard na zo'n actie.
quote:Op maandag 9 januari 2012 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, over 2 dagen een nieuwe iPhone 4s. Kost me wel 3 tientjes
quote:Op zondag 8 januari 2012 23:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
AcerCloud met PicStream![]()
[ afbeelding ]
2 jarig abonnement van ¤100 p/maand afgesloten ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2012 08:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo, over 2 dagen een nieuwe iPhone 4s. Kost me wel 3 tientjes
Nee een expres omruiling van een iPhone 4s met een defect.quote:Op maandag 9 januari 2012 08:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2 jarig abonnement van ¤100 p/maand afgesloten ofzo?
Is toch relaxt? Heb ik hier ook, is gewoon standaard.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef MikeyMo het volgende:
Mensen vraagje: als ik op mijn iMac een bestandsnaam selecteer en hij editable wordt, dan wordt alleen de naam geselecteerd en niet de extensie. Ik heb daar nooit wat aan veranderd, dat is bij mij altijd zo geweest. Net een compleet verse install van Lion gedaan en uit de doos werkt het zo.
Qwea heeft een Macbook, ook met Lion en bij haar als je een bestandsnaam selecteert pakt hij de hele naam inclusief extensie.
Iemand enig idee waar dat aan ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |