Je vergeet Teeuwen die is ook jarig op 25 december.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:38 schreef thettes het volgende:
[..]
Vind ik niet, en het is een algemene tendens hier in TV, iig bij DWDD en P&W. Altijd is alles kut en elke gast saai. Tenzij het Johan Derksen of Maarten van Rossem is. (die ik overigens ook kan waarderen als gasten hoor)
Sorry, thettes.quote:
wrom noem je jezelf een zuurpruimquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omdat de zuurpruimen op Fok! zitten.
Schuif er eens een dvd van Tineke Schouten in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Slecht cabaret heeft vanavond wel een nieuwe definitie gekregen.
Tsja, grappiger is de Nederlandse kijker kennelijk niet. Moeten we ons zelf aanrekenen, mensen.quote:
Ik heb heul niets ingestuurdquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, grappiger is de Nederlandse kijker kennelijk niet. Moeten we ons zelf aanrekenen, mensen.
Die is in 1 supermarktreclame 'grappiger' dan in al haar shows.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Schuif er eens een dvd van Tineke Schouten in.
Al een van de betere idd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is die 'Wie is de snol?' niet gedaan?
Morgen gewoon nog Jeroen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Dat was het jongens. Het seizoen zit er weer op.
Pauw vult wel vaker gaten met zichzelfquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
Kijk, Pauw vult dit gat dat valt dan weer wel met zichzelf.
DWDD doet dat soort dingen niet.
Toch sneu hoe spontane grappen in dit draadje beter zijn dan die van Dolf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Pauw vult wel vaker gaten met zichzelf
Ze zijn niet van Dolf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Toch sneu hoe spontane grappen in dit draadje beter zijn dan die van Dolf.
Dolf had het juist meer als onelinershow moeten doen in plaats van verhaaltjes om de grappen heen te verzinnen om het geheel wat aan elkaar te rijgen zoals ie nu deed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef Oidipous het volgende:
Ik vond het wel vermakelijk. Je wist dat dit een oneliner show ging worden en er zaten best een paar leuke tussen. Het concept is in ieder geval wel aardig gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |