Ik geef zelfs Beau het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik hoop dat Youp t hek het toch echt beter doet op 31 december..
maar dat denk ik wel
Dat je het jezelf nog moet afvragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik hoop dat Youp t hek het toch echt beter doet op 31 december..
maar dat denk ik wel
Ik heb weinig vertrouwen in het nederlands cabaret.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je het jezelf nog moet afvragen.
Ja, Citroën. Leuk idd.quote:
Die is al geweest....quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis een beetje de rode draad...nu blijft het bij een paar aardige grapjes en nog veel meer troep...
Een try-out had geen overbodige luxe geweest...
Als de aftiteling start.quote:
Nee. Gewoon eens wat anders. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis een beetje de rode draad...nu blijft het bij een paar aardige grapjes en nog veel meer troep...
Een try-out had geen overbodige luxe geweest...
Ze hebben toch allemaal zo'n krakershol waar ze try-outen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens P&W is er geen try-out geweest...
Ik dacht dat ie die tijdens z'n normale show ertussen had gedaan....quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens P&W is er geen try-out geweest...
Wat is deze?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef thettes het volgende:
Ik vind t wel leuk, gezeik hoort helaas bij het TV subforum,
Ik vind het ook wel geinig. En knap gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef thettes het volgende:
Ik vind t wel leuk, gezeik hoort helaas bij het TV subforum,
Harm Edensquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef OProg het volgende:
Zitten grapjes bij die misschien wel grappig waren als Harm Edens ze had voorgelezen.
Wat is de laatste keer dat een aflevering van DWDD of P&W positief werd beoordeeld hier op dit forum?quote:
Dat ligt aan jou.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
ligt het aan mij of vraagt hij veel te veel aan het publiek. dat haalt het tempo eruit.
mogen we geen kritiek hebben? het is echt tenenkrommend slechtquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef thettes het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat een aflevering van DWDD of P&W positief werd beoordeeld hier op dit forum?
Ik vind die man in het publiek die dingen roept als 'dom blondje' en 'knipoogjoegoslaaf' eigenlijk leuker dan Dolf, hij moet die kaartjes oplezen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:34 schreef Eenskijken het volgende:
ligt het aan mij of vraagt hij veel te veel aan het publiek. dat haalt het tempo eruit.
Toen Monique op de tafel ging dansen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef thettes het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat een aflevering van DWDD of P&W positief werd beoordeeld hier op dit forum?
Weinig interactie met de voorste rij.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind die man in het publiek die dingen roept als 'dom blondje' en 'knipoogjoegoslaaf' eigenlijk leuker dan Dolf, hij moet die kaartjes oplezen!
Dat valt wel mee. En ligt toch echt aan de inzendingen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mogen we geen kritiek hebben? het is echt tenenkrommend slecht
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind die man in het publiek die dingen roept als 'dom blondje' en 'knipoogjoegoslaaf' eigenlijk leuker dan Dolf, hij moet die kaartjes oplezen!
ja maar dan had hij het anders moeten aanpakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. En ligt toch echt aan de inzendingen.
Vind ik niet, en het is een algemene tendens hier in TV, iig bij DWDD en P&W. Altijd is alles kut en elke gast saai. Tenzij het Johan Derksen of Maarten van Rossem is. (die ik overigens ook kan waarderen als gasten hoor)quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mogen we geen kritiek hebben? het is echt tenenkrommend slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |