Hm, ja, ik merk het. Vroeg naar bed dan maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dolf doet cabaret met door kijkers ingestuurde grappen.
Weddenschap of zo, dacht ik.
Nee, hij spéélt alsof-ie het onvoorbereid en spontaan doet. Denk ik. Misschien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
heeft ie echt helemaal niets vantevoren voorbereid? dit komt gewoon bizar slecht over...
Hij is bizar slecht en voert de act dat het spontaan is door het van briefjes op te lezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
heeft ie echt helemaal niets vantevoren voorbereid? dit komt gewoon bizar slecht over...
Hij heeft al een aantal weken hilarische grappen via twitter ofzo gekregen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
Is zijn bijnaam 'De witte van Biafra'?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Dolf Jansen ziet er in zijn kist precies zo uit als op het podium.
Ik geef zelfs Beau het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik hoop dat Youp t hek het toch echt beter doet op 31 december..
maar dat denk ik wel
Dat je het jezelf nog moet afvragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Ik hoop dat Youp t hek het toch echt beter doet op 31 december..
maar dat denk ik wel
Ik heb weinig vertrouwen in het nederlands cabaret.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je het jezelf nog moet afvragen.
Ja, Citroën. Leuk idd.quote:
Die is al geweest....quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis een beetje de rode draad...nu blijft het bij een paar aardige grapjes en nog veel meer troep...
Een try-out had geen overbodige luxe geweest...
Als de aftiteling start.quote:
Nee. Gewoon eens wat anders. Omdat het kan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik mis een beetje de rode draad...nu blijft het bij een paar aardige grapjes en nog veel meer troep...
Een try-out had geen overbodige luxe geweest...
Ze hebben toch allemaal zo'n krakershol waar ze try-outen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens P&W is er geen try-out geweest...
Ik dacht dat ie die tijdens z'n normale show ertussen had gedaan....quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens P&W is er geen try-out geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |