http://nl.wikipedia.org/wiki/Conference_(peer)quote:
Hm oke, dus niet terugkijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik zit me hier een six pack te lachen
Tsja, het Nederlandsche Volk is gewoon niet leuker dan dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef Lindstrřm. het volgende:
Dit is echt slecht. Zelfs een grap van Pauw is beter.
owquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef Baszh het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Conference_(peer)
Maar al deze grappen komen van Telegraaf.nl, we moesten gewoon alle tong80-topics inzenden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tsja, het Nederlandsche Volk is gewoon niet leuker dan dit.
Dolf doet cabaret met door kijkers ingestuurde grappen.quote:
Wedden dat Pauw & Witteman ook nog gewoon de volle mep vangen?quote:
M'n dijen zijn helemaal blauw van het kletsen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Specularium het volgende:
Kom ik terug hoor ik PVV.
Fucking plotwending!
Hm, ja, ik merk het. Vroeg naar bed dan maarquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dolf doet cabaret met door kijkers ingestuurde grappen.
Weddenschap of zo, dacht ik.
Nee, hij spéélt alsof-ie het onvoorbereid en spontaan doet. Denk ik. Misschien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
heeft ie echt helemaal niets vantevoren voorbereid? dit komt gewoon bizar slecht over...
Hij is bizar slecht en voert de act dat het spontaan is door het van briefjes op te lezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
heeft ie echt helemaal niets vantevoren voorbereid? dit komt gewoon bizar slecht over...
Hij heeft al een aantal weken hilarische grappen via twitter ofzo gekregen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
Is zijn bijnaam 'De witte van Biafra'?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
Dolf Jansen ziet er in zijn kist precies zo uit als op het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |