Die versie vind ik echt superraar en niet mooi.quote:Op maandag 19 december 2011 22:21 schreef themole het volgende:
Leonard Cohen zijn versie is goed. De rest is bagger.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Die versie vind ik echt superraar en niet mooi.ja dat zei ik echt.
eensquote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
de versie van lisa is wel leuker dan deze hoor
Geef mij de versie van Bon Jovi dan maarquote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
Niet links, niet rechts, maar recht door zee.
Dit soort nummers horen niet leuk te zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik kende dat Hallelujah niet zo goed, maar tis best mooi. maar het haalt het niet bij Boom boom boom van Vengaboys
Ken ik nietquote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
/5/50#105795355]maandag 19 december 2011 22:22[/url] schreef Cee het volgende:[/b]
[..]
......sarcasme?
haphapquote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit soort nummers horen niet leuk te zijn.
Het gaat om god idd.quote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je er een jumpstyle versie van maakt welquote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Helemaal waarquote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
ik kende dat Hallelujah niet zo goed, maar tis best mooi. maar het haalt het niet bij Boom boom boom van Vengaboys
jij bent bevooroordeeldquote:
Xnoizz op zondagavond.quote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Miranda die ken ik niet? Wat doet ze op 3FM?
Zondagavond primetime om 1 uur s avondsquote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Mirande die ken ik niet? Wat doet ze op 3FM?
zondagavond van 10 tot 2 ofzo...EO-sletjequote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef Evertjan het volgende:
flink rt-en dus!quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef AppleBite het volgende:
pff, ik word helemaal naar van al die tweets, als je dit retweet stort ik een euro, ja hoor als iedereen dat echt doet hebben we aan het eind van de week genoeg om huizen te bouwen voor heel Afrika ...
quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef AppleBite het volgende:
pff, ik word helemaal naar van al die tweets, als je dit retweet stort ik een euro, ja hoor als iedereen dat echt doet hebben we aan het eind van de week genoeg om huizen te bouwen voor heel Afrika ...
ga eens Shandy voor me halen!quote:
Als je mij quote stort ik een euroquote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef AppleBite het volgende:
Zou leuk zijn als iedereen het echt deed, maar dat gebeurt toch niet![]()
Eens.quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef AppleBite het volgende:
gewoon aandachtshoeren, dat niet geven dus.quote:Op maandag 19 december 2011 22:26 schreef AppleBite het volgende:
x-noizz, maar niemand die het luistert. EOquote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef Evertjan het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord....quote:Op maandag 19 december 2011 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Waar mensen dan zitten te miepen op Roos heb ik dan weer helemaal niets met types als Miranda en Klaas van Kruistem
Bye byequote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga op bed
tot morgen
Die is niet zo boeiend meestal.quote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Nog maar even de webcam aangeslingerd. ZOmeteen weer naar NL 3 voor de update.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga op bed
tot morgen
quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat Timur en Coen, Gerard nadoen met dat meezingen met liedjes enz
quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit liedje alleen leuk omdat Timur er zo vrolijk van wordt.
Dat was Gerard volledig op stoom!quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Evertjan het volgende:
heb ik gemist maar dankzij Twitwouter kan ik het terug kijken![]()
Nou zeg, gisteren was ik bij een concert, deden ze dat ook allemaal. Ik riep nog "Jullie doen Gerard allemaal na met dat meezingen!" maar ze hoorden me niet want ze zongen zo hard mee.quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef Paul het volgende:
Wel jammer dat Timur en Coen, Gerard nadoen met dat meezingen met liedjes enz
These Kids were Crowns geloof ik.quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou zeg, gisteren was ik bij een concert, deden ze dat ook allemaal. Ik riep nog "Jullie doen Gerard allemaal na met dat meezingen!" maar ze hoorden me niet want ze zongen zo hard mee.
[..]
Nou zeg, gisteren was ik bij een concert, deden ze dat ook allemaal. Ik riep nog "Jullie doen Gerard allemaal na met dat meezingen!" maar ze hoorden me niet want ze zongen zo hard mee.
[..]
een tonquote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Groninger. het volgende:
hoeveel kleingeld zal daar wel niet op de grond liggen als je kijkt hoe lastig mensen dat door de brievenbus krijgen....
Ik zou een bakje onder de brievenbus hangen aan de voorkant.quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Groninger. het volgende:
hoeveel kleingeld zal daar wel niet op de grond liggen als je kijkt hoe lastig mensen dat door de brievenbus krijgen....
Ik doneer een euro aan SR als jij je hoofd in je kont stopt om te kijken of daar je hersenen misschien zijn gebleven!quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
These Kids were Crowns geloof ik.
quote:
450 euro, echt fantastisch!quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Groninger. het volgende:
So true.quote:Op maandag 19 december 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doneer een euro aan SR als jij je hoofd in je kont stopt om te kijken of daar je hersenen misschien zijn gebleven!
shiiieeeeeeeeet!quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik doneer een euro aan SR als jij je hoofd in je kont stopt om te kijken of daar je hersenen misschien zijn gebleven!
[..]
[..]
met allerlei grootheden......gottegot.quote:
Hij lijkt op Rick Brandsteder.quote:Op maandag 19 december 2011 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Zo die Barend is cute
Daar had ik nog nooit een beeld van gezien
Oh dat is dan eigenlijk niet zo positiefquote:
Told you soquote:Op maandag 19 december 2011 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Zo die Barend is cute
Daar had ik nog nooit een beeld van gezien
Je kan er ook gewoon 1 vangen en onderdrukken.. gratiezquote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
kan ik ook bieden op zo'n negerin? dat ze dan mijn huis komt schoonmaken enzo?
Dat is zwart werken en dat mag nietquote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
ja, maar dat kost een retourticket en een vlindernet...quote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon 1 vangen en onderdrukken.. gratiez
quote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is zwart werken en dat mag niet
Je weet dat zo'n negerin een stuk of 12 onechtelijke kinderen kan hebben?quote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
die kunnen mooi kleedjes knopen en voetballen naaienquote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je weet dat zo'n negerin een stuk of 12 onechtelijke kinderen kan hebben?
Serieuzzz livequote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef alors het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gister volgens mij nog bij Serieuzzz live![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
godverdomme wat is dit ook een geile dansplaat zeg.
Rammediebambam.quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou echt niet weten hoe ik daar op zou moeten dansenquote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Omdat m'n buren dan boos wordenquote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Evertjan het volgende:
waarom duren deze platen geen 15 min![]()
![]()
Alsof je een epileptische aanval hebt natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe ik daar op zou moeten dansen
Geluidsoverlast?quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Evertjan het volgende:
waarom duren deze platen geen 15 min![]()
![]()
quote:Op maandag 19 december 2011 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja zoiets inderdaadquote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof je een epileptische aanval hebt natuurlijk
of als een leipequote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk het wel jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef themole het volgende:
Zie Raymann niet meer, zou die aan het omkleden zijn?
die is masturberen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef themole het volgende:
Zie Raymann niet meer, zou die aan het omkleden zijn?
*boks*quote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ikke vond het ook niet leuk
DEZE WEL
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op maandag 19 december 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
BennyUnderworld, Born modderfokking Slippy!
Wat zieligquote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Op de valreep doelpunt van het jaar![]()
![]()
[Video] Verdediger scoort prachtig eigen doelpunt
Deze is zo tof.quote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef Evertjan het volgende:
heb deze ook aangevraagd voor SR
Stenders classic
Dat heb ik in mijn motivatie van mijn request gezet... in de hoop dat Gerard hem zou gaan draaienquote:
Welterusten!quote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef AppleBite het volgende:
Nja, ik ga pitten, morgen weer vroeg op
Mensen nog veel luisterplezier en geniet ervan!
Wenn ess passiert. Mooi hoorquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef Ame_thyst het volgende:
iets van Wir Sind Helden mag ook wel van mij
slaap lekker.quote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef AppleBite het volgende:
Nja, ik ga pitten, morgen weer vroeg op
Mensen nog veel luisterplezier en geniet ervan!
Sterker nog, ik heb ze live gezien op Lowlands. En net gemist op Pinkpop, maar wel een poster met handtekening gescoord!quote:
Frida Goldquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef Ame_thyst het volgende:
iets van Wir Sind Helden mag ook wel van mij
Idd, heel erg kut dorp.quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
HoogezandDaar wil je ook niet dood gevonden worden.
Dan moeten ze diep naar je graven in ieder gevalquote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
er zijn ergene plekken....Sappemeer bijvoorbeeld....quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
laat staan begraven dan moet je veel zand weghalen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
Scheemda.quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn ergene plekken....Sappemeer bijvoorbeeld....
quote:Op maandag 19 december 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
Je weet dat 't tegenwoordig Hoogezand-Sappemeer is hè?quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn ergene plekken....Sappemeer bijvoorbeeld....
Ik had ook 'n echte Ekdom-plaat aangevraagd in de hoop dat ie 'm zou draaien en heb 'm zelfs mogen spreken omg omg bbq.quote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik in mijn motivatie van mijn request gezet... in de hoop dat Gerard hem zou gaan draaien
Ja, maar dat vinden de Hoogezandsters en Sappemeerder niet hoorquote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet dat 't tegenwoordig Hoogezand-Sappemeer is hè?
Ach het gaat om de 50 euro.quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje ver gezocht, maar ik hoorde het wel
't Oude Sappemeer-bordje staat er ook nog altijdquote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ja, maar dat vinden de Hoogezandsters en Sappemeerder niet hoor
1000dingendoekje nodig?quote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook 'n echte Ekdom-plaat aangevraagd in de hoop dat ie 'm zou draaien en heb 'm zelfs mogen spreken omg omg bbq.
Tegenwoordig? ik kreeg dat al op de basisschool met topografie.quote:Op maandag 19 december 2011 22:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet dat 't tegenwoordig Hoogezand-Sappemeer is hè?
Ben je op de radio geweest?quote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook 'n echte Ekdom-plaat aangevraagd in de hoop dat ie 'm zou draaien en heb 'm zelfs mogen spreken omg omg bbq.
Dat haalde ik er ook uit, maar goed 50 euro voor de pot, alleen er worden nu hele moeizame mamaappelsaps gevonden.quote:
een nederlandse tekst in een buitenlands nummer wordt een mama appelsap genoemd jaquote:Op maandag 19 december 2011 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor die Hoogezand al jaren in die 99 Luftballons... maar het is dus een Appelsap
ola!quote:
vang!quote:
Vanochtend om kwart over 5 bij Ekdom. Stelletje ploerten.quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je op de radio geweest?![]()
Wie wat waar en wanneer?
O, dat was de draaiplaatquote:Op maandag 19 december 2011 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanochtend om kwart over 5 bij Ekdom. Stelletje ploerten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |