Ik heb altijd al Borderlands Germany Edition willen hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 20:53 schreef Beach het volgende:
http://pastebin.com/zf7BMyLg
nog een keer; dit schijnen de giftgames te zijn
Beide wel ok. Niet meer dan 10 euro waard, weet niet hoeveel ze nu kosten?quote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Tijntje83 het volgende:
Iemand die Singularity en/of Metro 2033 heeft gespeeld? Is het wat (afgezien van de prijs als daily deal)?
Ja, al dat bloed dat trek ik niet hoorquote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Ik heb altijd al Borderlands Germany Edition willen hebben
2.50 voor Metro 2033 en 5.00 voor Singluraijoadfaldfty.quote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Beide wel ok. Niet meer dan 10 euro waard, weet niet hoeveel ze nu kosten?
In Call of Duty: Black Ops zijn in de Duitse versie de hakenkruizen verwijderdquote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ja, al dat bloed dat trek ik niet hoor
Da's wel ok. Alleen beter wachten op Dead Space dan, als je die nog niet gespeeld hebt en je wil een shooterquote:Op maandag 19 december 2011 20:57 schreef Marnixos het volgende:
[..]
2.50 voor Metro 2033 en 5.00 voor Singluraijoadfaldfty.
Trekt m'n peeceetje toch niet.quote:Op maandag 19 december 2011 20:58 schreef FS1986NL het volgende:
Metro 2033 had wel echt een topsfeer, en nu maar voor 2,50.
Ik wil Dead Space 2 wel zien voor 5 euro jaquote:Op maandag 19 december 2011 20:58 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Da's wel ok. Alleen beter wachten op Dead Space dan, als je die nog niet gespeeld hebt en je wil een shooter
Dead Space 1 vorig jaar gekocht bij steamsale voor 3 euro ofzoquote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Trekt m'n peeceetje toch niet.
[..]
Ik wil Dead Space 2 wel zien voor 5 euro ja
Iedereen krijgt wat. Meestal -33% korting op Valve gamesquote:Op maandag 19 december 2011 20:52 schreef Salamando het volgende:
Moet je voor die gift geluk hebben of krijgt iedereen wat?
Volgens mij had ik 25%, maar goed kan m'n inventory niet eens meer in.quote:Op maandag 19 december 2011 21:02 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Iedereen krijgt wat. Meestal -33% korting op Valve games
Op Origin is die vandaag 5 euro (nog 2 uur ofzo), maar of je nu Origin wil..quote:Op maandag 19 december 2011 20:59 schreef Marnixos het volgende:
Ik wil Dead Space 2 wel zien voor 5 euro ja
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 21:32 schreef DzervE het volgende:
[..]
Op Origin is die vandaag 5 euro (nog 2 uur ofzo), maar of je nu Origin wil..
Heeft bij mij maar 2 uur geduurd voordat het zichtbaar werdquote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb al 1 gift ofzo, door naar je inventory te gaan.
Maar ben ik daar, staat er niks in
Ik ben al 2 uur bezig om 1 game te betalen. pfffff gaat nergens over.quote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Heeft bij mij maar 2 uur geduurd voordat het zichtbaar werd
Dit is de eerste keer dat ze dat doen, maar ja. Je kan er zelfs meerdere hebben als je achievements gehaald hebt.quote:Op maandag 19 december 2011 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben redelijk nieuw met steam, worden die gifts random uitgedeeld?
Je hoeft nergens aan mee te doen, je kan er zomaar eentje hebben?
Ik zie heul niksquote:Op maandag 19 december 2011 21:02 schreef Marnixos het volgende:
[..]
Iedereen krijgt wat. Meestal -33% korting op Valve games
Edit: En bij pech krijg je kolen ofzo
Nieuwe gamers?quote:
Ja wat wil je er voor hebben?quote:Op maandag 19 december 2011 22:09 schreef Beach het volgende:
Iemand die HalfLife2 wil traden met mij?
Enige gift die ik krijg is een wit scherm in steamquote:
Weet ik niet wat heb je in de aanbieding.quote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ja wat wil je er voor hebben?
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Heb niet echt bijzonder veel met Half Life..
Niet zo stoer.quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Half-Life 2 was vooral goed in de tijd dat hij uitkwam, tegenwoordig is het niets meer dan een redelijk goed spel, niets bijzonders.
verhaal lijn is nog steeds goed..quote:Op maandag 19 december 2011 22:29 schreef 2Happy4U het volgende:
Half-Life 2 was vooral goed in de tijd dat hij uitkwam, tegenwoordig is het niets meer dan een redelijk goed spel, niets bijzonders.
ook leuk, maar vooral om mee te kutten, heb er nooit iets echt geinigs mee gemaaktquote:Op maandag 19 december 2011 22:35 schreef Leanishibe het volgende:
Ik heb wel Garry's Mod. Telt dat ook?
juist wel..quote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is alsof ze het geld niet willen
no shit sherlockquote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf ligt steam er bij jullie ook uit? nja de winkel dan?
Lastige vraag.quote:Op maandag 19 december 2011 22:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
wtf ligt steam er bij jullie ook uit? nja de winkel dan?
quote:Op maandag 19 december 2011 22:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is alsof ze het geld niet willen
quote:Op maandag 19 december 2011 22:25 schreef redboyke het volgende:
ik geef het op ik probeer het straks om 1uur nog eens maar denk dat het dan nog erger gaat worden met al die amerikanen die gedaan hebben met werken
quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef Salamando het volgende:
[..]
Enige gift die ik krijg is een wit scherm in steam.
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef mschol het volgende:
tis inderdaad wel erg triest gesteld, ik kan niet eens rustig door de deals heen bladeren
quote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik ben al 2 uur bezig om 1 game te betalen. pfffff gaat nergens over.
quote:Op maandag 19 december 2011 21:31 schreef redboyke het volgende:
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1772184824
Varnish cache server
Hmm ik weet het niet. Misschien, het zou kunnen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:15 schreef FS1986NL het volgende:
AAAH kom op hoor, ik wil wat kopen maar telkens lukt het niet
Ik ga toch niet het hele topic doorlezenquote:Op maandag 19 december 2011 22:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Lastige vraag.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hmm ik weet het niet. Misschien, het zou kunnen.
Als je vijf willekeurige posts had gelezen, dan had je er al zeker drie te pakken gehad over de slechte bereikbaarheidquote:Op maandag 19 december 2011 22:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga toch niet het hele topic doorlezen
maar goed als ik op pagina 1 was binnen gekomen had ik het misschien gezienquote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je vijf willekeurige posts had gelezen, dan had je er al zeker drie te pakken gehad over de slechte bereikbaarheid.
ik heb er geen 1quote:Op maandag 19 december 2011 22:43 schreef fwokker het volgende:
Ze hebben gewoon de store stekker eruit getrokken zodat iedereen zijn inventory kan checken. Ik zie nog steeds mijn 2e gift niet
daarom installeer ik zoveel mogelijk van te vorenquote:Op maandag 19 december 2011 22:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Wel kut, kan geen connectie krijgen met Steam omdat ik in een bungelow zit. Kan ik niet de spellen installeren die ik nooit zal spelen
Welke inventory?quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef fwokker het volgende:
Wij weten het ook nietProbeer je inventory, als je geluk hebt staan ze daar (view>inventory).
Je kan weinig doen aan zulke pieken in traffic.quote:Op maandag 19 december 2011 22:47 schreef FS1986NL het volgende:
Vind dit echt achterlijk man.![]()
Ze weten dat het stervens druk gaat worden, en dan er heel veel mensen op af komen.
Dan kunnen ze er toch even rekening mee houden.
Thnx!quote:Op maandag 19 december 2011 22:49 schreef fwokker het volgende:
^^^ klik bovenin het steamvenster op view en dan op inventory.
vast niet van steamquote:Op maandag 19 december 2011 22:53 schreef Verbal het volgende:
Hmm, heb dan maar een paar audioboeken gekocht en gedownloaded. Dat werkt tenminste wel
V.
Heb ik ook, alleen kan ik nu niet downloadenquote:Op maandag 19 december 2011 22:59 schreef fwokker het volgende:
Eindelijk Orcs Must Die kunnen kopen
Edit: downloaden wil niet echt lukken
Editedit: oh nu wel, nog een beetje wispelturig.
Nieuwe wapens+ nieuwe levelsquote:Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb ik ook, alleen kan ik nu niet downloaden
Wat doet die DLC exact? Ik heb die er gewoon bij gedaan omdat het toch zo goedkoop was
quote:Op maandag 19 december 2011 23:10 schreef mschol het volgende:
kan iemand hier de "the great gift pile" pagina op?
Ik zou wachten, misschien krijg je hem wel als gift pile gift en anders kan je een van die valve coupons gebruiken.quote:Op maandag 19 december 2011 23:19 schreef Morthill het volgende:
Portal 2wil de game, maar ik speel toch alleen TOR de komende tijd. Lastig, lastig.
heb alleen de demo gespeeld, vond er niets aan tbh,quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef FS1986NL het volgende:
Hebben mensen hier Amnesia: The Dark Decent gespeeld?
Zoja wat vindt je ervan en is het de moeite om het te kopen?
ik heb amnesia gespeeld maar vond er niks aan. dacht dat het een leuke scary game ging zijn maar die char ingame is gewoon banger dan ik. heb het ook niet verder gespeeld omdat ik niet zo goed ben in puzzels oplossen.quote:Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef FS1986NL het volgende:
Hebben mensen hier Amnesia: The Dark Decent gespeeld?
Zoja wat vindt je ervan en is het de moeite om het te kopen?
check youtube van al die mensen die in paniek rakenquote:Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef fwokker het volgende:
Ik heb het niet gespeeld omdat ik een schijtluis ben maar ik hoor alleen maar positieve dingen.
![]()
![]()
ja dat youtube filmke was de reden waarom ik het wou spelen.quote:Op maandag 19 december 2011 23:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
check youtube van al die mensen die in paniek raken
Hmmm, Steam is al mijn cc-gegevens 'vergeten'. Anderen ook last van?quote:Op maandag 19 december 2011 23:11 schreef Verbal het volgende:
Okee, Orcs must die + DLC dan maar...
V.
bij mij niet, maar soms herkent hij mij niet als ingelogd..quote:Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hmmm, Steam is al mijn cc-gegevens 'vergeten'. Anderen ook last van?
V.
Ja maar dat vind ik niet zo erg hoor, aangezien Fallout New Vegas 1 van mijn favoriete games is.quote:Op maandag 19 december 2011 23:53 schreef mschol het volgende:
voor Fallout New Vegas had je moeten wachten...
die komt vast nog wel in een daily deal voor 75% korting of meer...
altijd leuk, mensen die hun ogen uitkijken bij hun eerste salequote:Op dinsdag 20 december 2011 00:06 schreef FS1986NL het volgende:
Zo dit is echt niet goed voor mij man, zie zoveeeeeeeeeel aanbiedingen die wel leuk zijn om nu te kopen:{
Maarja de belangrijkste dingen heb ik nu, en nu maar wachten op goede Daily Deals.
haha, ja dit is voor mij inderdaad de eerste keer ja dat ik zo'n sale mee maak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
altijd leuk, mensen die hun ogen uitkijken bij hun eerste sale
hij is pas vanaf 2 januari geldig.. (tenzij uitzondering, maar die zullen wel heel zeldzaam zijn)quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:37 schreef BurnaBoy het volgende:
ik heb zo'n 33% ding, maar ik vat niet hoe dat ding werkt.
Als ik portal2 wil kopen doet steam hem er niet bij![]()
ahaquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is pas vanaf 2 januari geldig.. (tenzij uitzondering, maar die zullen wel heel zeldzaam zijn)
Beetje cheapo dat er op de Publisher catalogue banner van Valve ook het logo van Alien Swarm staat. 50% korting op een spel wat al gratis is vindt ik niet zo spectaculair.quote:
geld verliezen? nah, daar zijn de winst marges waarschijnlijk veel te hoog voor..quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:54 schreef fwokker het volgende:
Maf trouwens dat niemand coal krijgt, als dat een bug is en iedereen krijgt maar gifts krijgt verliest er iemand een bult geld
Ja je hebt gelijk, met verliezen bedoelde ik minder winst maken dan normaal. Ik heb voor mijn orcs must die achievement een 25% eidos coupon gekregen en alle eidos games zijn nu al dik afgeprijstquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
geld verliezen? nah, daar zijn de winst marges waarschijnlijk veel te hoog voor..
bedenk wel dat zo goed als al die gifts pas NA de sale geldig zijn..
Ik denk dat dat wel meevalt:quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef fwokker het volgende:
Ja je hebt gelijk, met verliezen bedoelde ik minder winst maken dan normaal. Ik heb voor mijn orcs must die achievement een 25% eidos coupon gekregen en alle eidos games zijn nu al dik afgeprijstMisschien heb ik er nog wat aan als er na kerstmis een daily komt waar ik die bon bovenop kan plakken.
quote:By analysing the figures Valve's been able to make some interesting predictions too. A 10 percent price reduction creates an average income increase (not just in sales) of 35 percent, while a 25 percent discount gives an increase of 245 percent. 50 percent discounts create average increases of 320 percent, while a price slash of 75 percent off will push income up by a staggering 1470 percent.
ik ga morgen die orcs must die achievement eens proberenquote:Op dinsdag 20 december 2011 00:58 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, met verliezen bedoelde ik minder winst maken dan normaal. Ik heb voor mijn orcs must die achievement een 25% eidos coupon gekregen en alle eidos games zijn nu al dik afgeprijstMisschien heb ik er nog wat aan als er na kerstmis een daily komt waar ik die bon bovenop kan plakken.
waar haal je dat vandaan ?quote:
Het zijn cijfers die Steam zelf ooit heeft vrijgegeven, meerdere blogs hebben hierover geschreven. Ik zelf hoop ook met een jaar iets in de Steam store te kunnen zetten, dit soort cijfers motiveren alleen maar meer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:09 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan ?
en sowieso dit Strength In Numbers
je maakt idd minder winst per stuk maar je verkoopt gewoon meer
Helemaal niet als ik het goed begrijp krijgt niemand die achievement.quote:Op dinsdag 20 december 2011 01:14 schreef Lolwuthai het volgende:
Is de achievement van Bunch of Heroes makkelijk en snel te halen?
Hoelang ben je er ongeveer mee bezig?
om 23.00 liep alles weer als een zonnetjequote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
Gisteren maar gestopt met proberen om in Steam te komen, was echt niet te doen.
Ja, hier ookquote:
Was hier nog niet vooruit te branden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
om 23.00 liep alles weer als een zonnetje
Dus als ik jou een gebruikte tampon geef dan sta je ook te springen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gegeven ppaard in de bek kijken enzo ......
Precies mijn punt, ik heb er niets aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:32 schreef Eenskijken het volgende:
Je hoeft het niet te gebruiken hoor
Werken die coupons dan al?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef Bart het volgende:
Die korting is zeker niet cumulatief? Als in 75% standaard, ik heb 25%, dus in totaal 100% korting? Zal wel 81,25% korting zijn dan he?
quote:
quote:25% off any one title on Steam listed with Valve as the publisher.
Excludes titles released after January 2nd, 2012.
(Valid January 2nd, 2012 through March 1st, 2012)
Learn more about earning coupons during the Steam holiday Sale.
Learn more about Steam Coupons
Je krijgt in januari pas kortingquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef Bart het volgende:
Die korting is zeker niet cumulatief? Als in 75% standaard, ik heb 25%, dus in totaal 100% korting? Zal wel 81,25% korting zijn dan he?
Misschien is er in januari nog een of andere 75% aanbiedingquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je krijgt in januari pas korting
nogmaals, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies mijn punt, ik heb er niets aan.
Jij hebt tenminste wat gekregen. Als je het niets aan vind kan je het altijd proberen te ruilen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies mijn punt, ik heb er niets aan.
start TF2 op. klooi eens in je backpack en check je inventory nogmaals.. (en klik ook op de steam tab, coal wordt niet als item meegerekend)quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wat gekregen. Als je het niets aan vind kan je het altijd proberen te ruilen.
Mijn inventory laat alleen TF2 en Portal 2 items zien
Hoeveel korting zit er op alle Valve-games op dit moment? Denk je dat iemand dan iets wil ruilen om na 2 januari 25% korting te krijgen op diezelfde games?quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:23 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste wat gekregen. Als je het niets aan vind kan je het altijd proberen te ruilen.
Mijn inventory laat alleen TF2 en Portal 2 items zien
Op jouw geweten het gekocht, als het me niet bevalt, oeioeioei!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zeker kopen, een van mijn beste aankopen dit jaar!
Dat werkte iddquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
start TF2 op. klooi eens in je backpack en check je inventory nogmaals.. (en klik ook op de steam tab, coal wordt niet als item meegerekend)
Ook net gekocht, maar niet met alle DLC.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:28 schreef rubbels het volgende:
Just Cause 2 + alle DLC gekocht.
Goeie deal voor ¤7,17 lijkt me
Nicequote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook net gekocht, maar niet met alle DLC.
Was twee weken geleden ook al in de bonus, waarom toen niet gehaald?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:34 schreef rubbels het volgende:
Ik hoop trouwens op een leuke korting op Left 4 Dead pack, dan toch maar even overwegen om die te halen....
steam zegt anders dat je wel alle dlc hebt gekochtquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook net gekocht, maar niet met alle DLC.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:43 schreef mschol het volgende:
[..]
steam zegt anders dat je wel alle dlc hebt gekocht
check edit.. (plaatje achter linkje)quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb er maar een paar uitgekozen? Of zaten ze er al allemaal bij in ofzo, en als je ze los nog extra koopt ben je genaaid?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
check edit.. (plaatje achter linkje)
ik zie 7 dlc, en JC2 heeft maar 7x DLC
even gekeken bij mij en ik heb 10x dlcquote:Op dinsdag 20 december 2011 11:57 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb ik gekocht. Maar dan vraag ik me af als ik enkel JC2 had gekocht, of ik dan ook die DLC zou hebben gehad maar dat Steam dat verzaakt te melden, en dat ik nu dus voor niets nog 1,20 betaald heb? Of dat het een foutje van Steam is en dat ik onterecht gratis die DLC heb gekregen.
Leek me ook jaquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Leek me ook ja. Ben nu beetje spellen aan het kopen die ik lekker met een X360-controller kan spelen op de pc, en dit is er denk ik wel een. Hopelijk vanaf de zomer op beamer+scherm
.
Batman, GTA 4, mirrors edge, en natuurlijk alle platform- en racespellen. Ik zoek eigenlijk nog een goed vliegspel voor de controller, want Wings of Prey werkt niet met controller.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Leek me ook ja. Ben nu beetje spellen aan het kopen die ik lekker met een X360-controller kan spelen op de pc, en dit is er denk ik wel een. Hopelijk vanaf de zomer op beamer+scherm
.
Mirror's Edge heb ik al op zowel de PC als de X360. Moet zeggen dat ik die tegen mijn verwachting in toch fijner vindt spelen met muis/toboquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:11 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Batman, GTA 4, mirrors edge, en natuurlijk alle platform- en racespellen. Ik zoek eigenlijk nog een goed vliegspel voor de controller, want Wings of Prey werkt niet met controller.
gratisch, das altijd een goeie dealquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:12 schreef Bart het volgende:
mschol iets voor jou?
http://store.steampowered.com/app/24079/.
Gratis? 229 euro voor die DLC-packquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gratisch, das altijd een goeie deal
maar uiteraard staat ie er al tussen
je linkte naar een gratis DLC..quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Gratis? 229 euro voor die DLC-pack.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
je linkte naar een gratis DLC..
het DLC pack ga ik niet kopen, ik heb zat DLC en anders kan ik beter een jackpot winnen als ik ze echt allemaal wil hebben
relatief gezien is het inderdaad een koopje...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:16 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
80% korting! Koopje man!
Alleen daarvoor zou ik al de eerste prijs willen winnen in die holiday contestquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:16 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
80% korting! Koopje man!
truequote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Alleen daarvoor zou ik al de eerste prijs willen winnen in die holiday contest.
Zie ik nu pasquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Alleen daarvoor zou ik al de eerste prijs willen winnen in die holiday contest.
Kun je dan niet instellen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef mschol het volgende:
steam in browser doet aan nederlands
"De grote geschenkenstapel"
"Grootschalige game voor Meerdere spelers"
[jouw] account -> klik -> taal -> Englishquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:21 schreef mschol het volgende:
steam in browser doet aan nederlands
"De grote geschenkenstapel"
"Grootschalige game voor Meerdere spelers"
wat een fail dat steam 2 (website + steam zelf) instellingen hanteert en niet gewoon de instelling van steam zelf overneemtquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:28 schreef Façade het volgende:
[..]
[jouw] account -> klik -> taal -> English
quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:16 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
80% korting! Koopje man!
Shit de fuckquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:16 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
80% korting! Koopje man!
Geduld, de servers zullen wel weer de hik hebben. Wanneer het geld is afgeschreven komt het meestal wel goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef replay11nl het volgende:
Probeerde net Just Cause 2 + alle DLC te kopen, geld afgeschreven maar nu staat hij nog steeds in m'n winkelwagen, en niet tussen m'n spellenlijst. Er staat ook bij transacties: Afwachtend.
Is dit normaal?
na de sale de gift verkopen voor de helft van de prijsquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:48 schreef FS1986NL het volgende:
Godver heb ik gister Portal 2 gekocht, zie ik dat ik nu Portal 2 als gift heb ontvangen van Steam![]()
Ruilen tegen een 33% kortingsbon op valve games?quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:48 schreef FS1986NL het volgende:
Godver heb ik gister Portal 2 gekocht, zie ik dat ik nu Portal 2 als gift heb ontvangen van Steam![]()
Ja het is voor mij de eerste keer dat ik zo'n grote sale meemaak, en ik word dan enthousiast als ik al die aanbiedingen ziequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef Moro het volgende:
Kunst van de sale is ook je niet gek laten maken en afwachten op de daily deals, en eventuele freebies.
btw bunch of heroes is echt een brak spel, achievement doet het niet spel is niet bijzonder stabiel en nog wat andere issues.
Ok vind dat wel goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:10 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ruilen tegen een 33% kortingsbon op valve games?
waarom zou je hem niet voor dota 2 gebruiken?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:38 schreef Bart het volgende:
Want ik zou het misschien nog willen gebruiken voor DOTA2 maar dat zit er dus ook niet in.
korting is alleen geldig voor valve titels die voor 2 januari uitkomen, dunno of dota 2 dat nog red.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:35 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
waarom zou je hem niet voor dota 2 gebruiken?
Wat Moro zegt. DOTA2 is nooit voor 2 januari uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:35 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
waarom zou je hem niet voor dota 2 gebruiken?
Je mag mijn 25% korting op Valve games hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:53 schreef FS1986NL het volgende:
Wie wilt er ruilen voor Portal 2 die ik gister als gift heb gekregen?
Tegen iets anders voor dat bedrag of een leuke korting?
Ruilen tegen 4 TF2 items?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:53 schreef FS1986NL het volgende:
geen zorgen, ik weet zeker dat je het een toffe game gaat vinden!quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:46 schreef Façade het volgende:
[..]
Op jouw geweten het gekocht, als het me niet bevalt, oeioeioei!
33% hierquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag mijn 25% korting op Valve games hebben.
Jij hebt dan ook wat te compenseren Victor.quote:
Aangezien je hem al hebt, ruilen voor 33% valve kortingquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb Left 4 dead GOTY als gift gekregenHoe tof! ik heb 'm al, daar niet van, maar toch erg leuk
Picsquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb alle games in de steam store als gift gekregen!
WTF
pics.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WTF
shhht niet zo hardquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wat te compenseren Victor.
Hoax.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WTF
Sorryquote:
Creditcard FTWquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:50 schreef Gamer_V het volgende:
Zo, maar wat geld toegevoegd aan mijn Steam-wallet. Hopelijk werkt dat wat makkelijker als ik onderweg op mijn mobiel iets wil kopen
Ik heb zelf al valve korting gekregenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:45 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Aangezien je hem al hebt, ruilen voor 33% valve korting
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WTF
Giften aan een arme FOK!ker dan maar?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:15 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik heb zelf al valve korting gekregen
[..]
Pics or it didn't happen
Ik heb twee kortingsbonnen die mensen best mogen hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:26 schreef Berend. het volgende:
Gift hier eigenlijk wel eens iemand wat? Iedereen zit hier steeds te bedelen.
gaan de huidige daily deals dan weg of blijven ze? met name amnesia, metro 2033, portal 2 etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:53 schreef FS1986NL het volgende:
Nog 2 uur en dan weer nieuwe Daily Deals. Kan niet wachten!
Nee de daily deals zijn de hele week geldig.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:35 schreef damirovic het volgende:
[..]
gaan de huidige daily deals dan weg of blijven ze? met name amnesia, metro 2033, portal 2 etc.
nog 1 u en 23 min te gaan....
Heb je hem nog? Ik heb nog het volgende:quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:53 schreef FS1986NL het volgende:
Ik gebruik items van Team Fortress 2 om te ruilen. Zo heb ik ook Modern Warfare 3 "gekocht" zonder geld uit te geven.quote:
goed idee; waar kan ik mn tf2 zooi omruilen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:43 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik gebruik items van Team Fortress 2 om te ruilen. Zo heb ik ook Modern Warfare 3 "gekocht" zonder geld uit te geven.
Damn wat baal ik dat Fallout 3 heel vaak vastloopt als je Vault 101 uit wilt, anders zou ik die 50% wel willen hebben. Zie ook dat je 50% heb van LA Noire, die vind ik zelf ook super.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Heb je hem nog? Ik heb nog het volgende:
-Gift: Portal
-Gift: Half-Life 2 (Half-Life 2, Half-Life 2: Lost Coast)
-Gift: FlatOut: Ultimate Carnage
-Gift: Half-Life 2: Episode One (Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One)
-Coal x21
-50% Off Valve x6
-33% Off Valve x11
-25% Off Valve x11
-50% Off Rock of Ages
-50% Off The Binding Of Isaac
-50% Off Dwarfs?
-50% Off L.A. Noire
-50% Off Tales of Moneky Island
-50% Off GSC Games
-50% Off Men of War: Assault Squad
-50% Off The Witcher: Enhanced Edition
-50% Off Fallout 3
Slight off-topic, maar: http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=952quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:56 schreef Beach het volgende:
[..]
goed idee; waar kan ik mn tf2 zooi omruilen?
Bedanktquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:58 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Slight off-topic, maar: http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=952
Goede plek om te beginnen. Je moet je wel even (flink) verdiepen in prijzen en wat het allemaal waard is
Geef je iets weg? Ik zou héééééééél graag -50% Off Fallout 3 of -50% Off L.A. Noire hebben!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
-Gift: Half-Life 2: Episode One (Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast, Half-Life Deathmatch: Source, Half-Life 2: Episode One)
-Coal x21
-50% Off Valve x6
-33% Off Valve x11
-25% Off Valve x11
-50% Off Rock of Ages
-50% Off Dwarfs?
-50% Off L.A. Noire
-50% Off GSC Games
-50% Off Fallout 3
dibs opquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Geef je iets weg? Ik zou héééééééél graag -50% Off Fallout 3 of -50% Off L.A. Noire hebben!
Natuurlijk geef ik ze weg! Ik wacht alleen nog even, geef ze denk ik rond kerst wel wegquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:17 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Geef je iets weg? Ik zou héééééééél graag -50% Off Fallout 3 of -50% Off L.A. Noire hebben!
dibs+claimquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:18 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik ze weg! Ik wacht alleen nog even, geef ze denk ik rond kerst wel wegZe zijn toch nog niet te gebruiken namelijk.
Die hou ik sowieso zelf denk ik, rest heb ik alquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:31 schreef Eenskijken het volgende:
omg omg omg nog 30 minuten!
*vol verwachting, klopt ons hart*
Niet deze sale maar wel daily deals etc na 2 januari.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef FS1986NL het volgende:
Die kortingen kan je zeker niet boven op de sale kortingen gebruiken?
Alleen een enkele wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef FS1986NL het volgende:
Die kortingen kan je zeker niet boven op de sale kortingen gebruiken?
Geef je die 21 coles ook weg voor Portal 2 gift. Vind wel leuk om te kijken wat ik dan voor gifts krijg uit 7 van die colesquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:42 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
-Coal x21
-50% Off Valve x6
-33% Off Valve x11
-25% Off Valve x11
-50% Off Rock of Ages
-50% Off Dwarfs?
-50% Off L.A. Noire
-50% Off GSC Games
-50% Off Fallout 3
Je kan de coupons bovenop andere kortingen gebruiken, dus als in februarie LA Noire 25% off is kan je hem met coupon met 75% korting kopen (als ik het goed begrijp).quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Ik weet niet hoor, maar wat heb je aan die coupons?
LA Noire 50% off, dan is ie 25 euro. 25 euro was ie ook in de sale laatst, en misschien komende dagen ook wel.
Bij de Bart Smit is ie zelfs ¤29,00.
Zelfde voor Fallout 3, die is nu ¤9,99 en normaal ¤19,99. Dan kan je hem toch net zo goed nu kopen, aangezien die coupon momenteel niet geldig is maar pas na deze holiday sale?
Ik denk dat er dan 50% van de aanbiedingsprijs af gaat...quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef fwokker het volgende:
[..]
Je kan de coupons bovenop andere kortingen gebruiken, dus als in februarie LA Noire 25% off is kan je hem met coupon met 75% korting kopen (als ik het goed begrijp).
25% korting en dan 50% korting is niet 75% korting, maar 62,5% korting op de beginprijs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:41 schreef fwokker het volgende:
[..]
Je kan de coupons bovenop andere kortingen gebruiken, dus als in februarie LA Noire 25% off is kan je hem met coupon met 75% korting kopen (als ik het goed begrijp).
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
9 minuten en 2-3 uur downtime
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
9 minuten en 2-3 uur downtime
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |