Waarom zou je geld uitgeven als je zoiets zelf gratis inelkaar kan knutselen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:25 schreef IemandNiemand het volgende:
Die dingen kan je voor 7 euro kopen.. waarom moeilijk doen met flesjes e.d.
Mijne was 14 euro, maar toch geld genoeg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:25 schreef IemandNiemand het volgende:
Die dingen kan je voor 7 euro kopen.. waarom moeilijk doen met flesjes e.d.
Jammerquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En weer een dode gup
Nja vind ze toch niet zo leuk samengaan met de sluierstaartjes
Heb er nu nog 3, denk dat 1 van die 3 ook snel heengaat.
De 2 andere zijn nog redelijk actief, die houden het langer vol denk ik.
spijtig, maar je gaat ook veel te snel met vissen er in en er ook nog eens bij. Hoe doen je appelslakken het nu? Heb je al een keer water ververst?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En weer een dode gup
Nja vind ze toch niet zo leuk samengaan met de sluierstaartjes
Heb er nu nog 3, denk dat 1 van die 3 ook snel heengaat.
De 2 andere zijn nog redelijk actief, die houden het langer vol denk ik.
Ik wil je over een tijdje wel weer eens horen als die zoetwaterkonijnen aan de slag zijn geweest...quote:
2x een beetje nu, tijdens het stofzuigen van de bodem.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:26 schreef moussy het volgende:
[..]
spijtig, maar je gaat ook veel te snel met vissen er in en er ook nog eens bij. Hoe doen je appelslakken het nu? Heb je al een keer water ververst?
Planten die guppies zich zo snel voort danquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wil je over een tijdje wel weer eens horen als die zoetwaterkonijnen aan de slag zijn geweest...
Neuh, valt wel mee...quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Planten die guppies zich zo snel voort dan?
Guppevoer he ?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
1 van mijn sluierstaartjes is echt groot geworden!
Wow, erg mooi! Ik hou van bakken die er zo natuurlijk uitzienquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef Hypocriet het volgende:
oh leuk dit. Een kwarium-topic.
Zal eens een mooi lijstje maken van wat er hier staat. Namelijk nu 4 bakjes... (waarvan één tijdelijk, maargoed).
edit: alvast een foto van de grootste bak, dubai 100. Ben benieuwd of iemand hem van een ander forum herkent.
[ afbeelding ]
ik ben er best een klein beetje trots op, wat vinden jullie ervan?![]()
Na wat gegoogle denk ik dat 't dit beestje is...quote:
weet je zeker dat ze aangevreten worden, misschien mist ie gewoon wat meststoffen. geen van je bewoners zou ik namelijk verdenken van aanvreten.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:25 schreef Dance-Commander het volgende:
[..]
Na wat gegoogle denk ik dat 't dit beestje is...
http://www.loaches.com/species-index/beaufortia-kweichowensis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |