Dat weet ik haha. Maar er bestaan kerels die willen dat hun vrouw dat doet.quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat hoeft al jaren niet meer schat
Ik heb haar geidealiseerd in mijn hoofd, ze kan Hero meezingen, ze is voor Ajax, ze is blond, geil en jong dan is heloef snel tevreden. Maar verliefd ben ik al maanden niet meer.quote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kan een hoop over jou zeggen, maar het is wel bijzonder knap dat je zo hardnekkig blijft vastbijten in je liefde voor Gerrie!
Arme kinderenquote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou mijn eventuele kinderen waar ik nu nog niet eens aan wil denk maar wie weet wat mijn biologische klok ooit zegt, vast belachelijke namen geven
Weet je het zeker?quote:Op maandag 19 december 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb haar geidealiseerd in mijn hoofd, ze kan Hero meezingen, ze is voor Ajax, ze is blond, geil en jong dan is heloef snel tevreden. Maar verliefd ben ik al maanden niet meer.
Mijn enigste eisen zijn eigenlijk dat ze wel knap moet zijn, en ze moet tegen knoerharde metal kunnen die uit mijn versterker kan komen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb haar geidealiseerd in mijn hoofd, ze kan Hero meezingen, ze is voor Ajax, ze is blond, geil en jong dan is heloef snel tevreden. Maar verliefd ben ik al maanden niet meer.
Geen Nathanael?quote:Op maandag 19 december 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kinderen krijg...
Mannennamen: Daimon, Baldr, Nathaniel.
Vrouwennamen: Lilian.
Haha dat wilde ik net postenquote:Op maandag 19 december 2011 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Mensen die aan geld denken. Hoewel. Stufi.
Maar ik had het natuurlijk over de week dat je ongesteld bent.Weer een maand niet zwanger.
serieus?quote:Op maandag 19 december 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kinderen krijg...
Met of zonder worst?quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
how i met your mother.... toch? of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een schat.
[..]
Waarom heb je dat niet opgeslagen?
[..]
Welke serie speelt hij in?
Van mij mag je hoorquote:Op maandag 19 december 2011 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal het ze maar besparen en geen kinderen nemen
quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het burgerlijke leven is jouw ideaal? Dat kan
quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, vrouwen vinden zoiets meestal wel een fijne gedachte.
Omdat ik het fijn vind om thuis te komen in een huis dat leeft, omdat ik kinderen onwijs tof vind en ik er ook goed mee ben al zeg ik het zelf, omdat honden toffe beesten zijn, en omdat een middenklasser station een prima comprimis is tussen budget, practisch nut en testosteron.quote:
Goede namen wel.quote:Op maandag 19 december 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kinderen krijg...
Ja, Gerrie is ideaal, maar met een ideaal iemand kan je geen relatie hebben, valt toch alleen maar tegen.quote:
Ik vind je heel lief hoor, en we zijn nog maar pas getrouwd. Maar op de 1 of andere manier vind ik dat namen voor rotjongens.quote:Op maandag 19 december 2011 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik kinderen krijg...
Honden zijn kutbeestenquote:Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat ik het fijn vind om thuis te komen in een huis dat leeft, omdat ik kinderen onwijs tof vind en ik er ook goed mee ben al zeg ik het zelf, omdat honden toffe beesten zijn, en omdat een middenklasser station een prima comprimis is tussen budget, practisch nut en testosteron.
Dat een ander het als burgerlijk bestempelt of het saai vind is /care
Het is burgerlijk, dat vind jij blijkbaar negatief en dat hoeft het ook niet te zijn. Waarschijnlijk doen al die andere mensen het om dezelfde redenen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat ik het fijn vind om thuis te komen in een huis dat leeft, omdat ik kinderen onwijs tof vind en ik er ook goed mee ben al zeg ik het zelf, omdat honden toffe beesten zijn, en omdat een middenklasser station een prima comprimis is tussen budget, practisch nut en testosteron.
Tsja .... dat is alles wat ik daarop te zeggen hebquote:Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |