Is dat leuk? Ken niet veel fokkers, behalve sommigen uit dit topicquote:Op maandag 19 december 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
Even spam.![]()
SER meets, bespreek het hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Oke trouwen?quote:Op maandag 19 december 2011 19:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
gewoon gaan trouwen met een goede vriend. Ben je gelijk van dat gezeik af.
Krijg jij geen gevoel van confrontatie? Of is dat minder als je al een vriendin hebt gehad?quote:Op maandag 19 december 2011 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het lijkt zo buitenaards eigenlijk. Ik heb nog steeds het gevoel alsof we 18 of 19 zijn.
dit is ook confrontatie en bevestigingquote:Op maandag 19 december 2011 19:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een vriendin van heel vroeger is al mama.
om hoe laat?quote:Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zo over kunst praten.
(nog 2 jaar want dan ben ik even oud als c_m vorige week was).
Je kent mij, dat is genoeg toch.quote:Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ken niet veel fokkers, behalve sommigen uit dit topic
Wie van dit topic gaan?
Goed puntquote:Op maandag 19 december 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kent mij, dat is genoeg toch.
Ik ken er een paar van het radio-topic, de rest weet ik niet.
Ik moet ook eerst naar school, dus ik kan er ook niet vroeg op de middag zijn. Hoop dat de rest ook tot later blijft.quote:Op maandag 19 december 2011 19:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Goed punt
Misschien kom ik wel 's avonds als er dan ook mensen gaan. of ergens laat in de middag als ik wat eerder vrij mag.
nee.quote:Op maandag 19 december 2011 19:54 schreef Myraela het volgende:
Hey mlig, ik had je nog niet gezien na de meet. Vind je me al lief?
Ik vind het niet confronterend maar eerder grappig. Heb natuurlijk ook het gevoel 'Liever jij dan ik.'quote:Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Krijg jij geen gevoel van confrontatie? Of is dat minder als je al een vriendin hebt gehad?
en heb je ook geen bevestiging dat je altijd alleen blijft omdat je al een vriendin hebt gehad?
confrontatie en bevestiging is erg.
[..]
dit is ook confrontatie en bevestiging
oeh, jullie 2 kunnen vet goed met elkaar omgaan, en zo over kunst praten.
en ik heb ook nog even de tijd om zo leuk te worden(nog 2 jaar want dan ben ik even oud als c_m vorige week was).
Daar gaat je vrije dag!quote:Op maandag 19 december 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Oeps ik vergeet helemaal dat vrijdag mijn beste vriend gaat trouwen![]()
Moet je wel in pak verschijnen natuurlijkquote:Op maandag 19 december 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
Oeps ik vergeet helemaal dat vrijdag mijn beste vriend gaat trouwen![]()
Ik vond je wel aardig op de meet.quote:Op maandag 19 december 2011 19:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
andersom wel dan? dat wil ik even weten want ik ben nieuwsgierig of dit soort dingen altijd wederzijds zijn of dat het ook weleens is dat iemand mij lief vind en ik diegeen niet.
(oke voor de aardigheid zeg ik wel dat ik je lief vind, want dat ben je vast wel)
Als ik niet hoef te werken, ben ik er vanaf het begin. Anders ben ik er tot 3 uur ongeveer.quote:Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ken niet veel fokkers, behalve sommigen uit dit topic
Wie van dit topic gaan?
Ja, het voelt confronterend. Het voelt alsof ik achter loop, alsof ik iets fout aan het doen ben. Toen ik een vriendin had, voelde het alsof ik goed bezig was. Het heeft een tijdje gevoeld alsof ik altijd alleen zou blijven, maar nu weet ik dat er ook vrouwen zijn die ongeveer hetzelfde voelen als ik. Dat sterkt me.quote:Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Krijg jij geen gevoel van confrontatie? Of is dat minder als je al een vriendin hebt gehad?
en heb je ook geen bevestiging dat je altijd alleen blijft omdat je al een vriendin hebt gehad?
confrontatie en bevestiging is erg.
[..]
dit is ook confrontatie en bevestiging
oeh, jullie 2 kunnen vet goed met elkaar omgaan, en zo over kunst praten.
en ik heb ook nog even de tijd om zo leuk te worden(nog 2 jaar want dan ben ik even oud als c_m vorige week was).
Je bent apart, maar wel okay.quote:Op maandag 19 december 2011 19:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
andersom wel dan? dat wil ik even weten want ik ben nieuwsgierig of dit soort dingen altijd wederzijds zijn of dat het ook weleens is dat iemand mij lief vind en ik diegeen niet.
(oke voor de aardigheid zeg ik wel dat ik je lief vind, want dat ben je vast wel)
Volgens mij vond hij jou ook wel aardig.quote:Op maandag 19 december 2011 19:57 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vond je wel aardig op de meet.
Helaas was die dag al bezet ik moet gewoon werken ik kan geen vrij krijgenquote:
Ik in pakquote:Op maandag 19 december 2011 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Moet je wel in pak verschijnen natuurlijk
En je weet het jongen, chicks diggen pakken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |