Dat gevoel had ik laatst ook toen ik zag dat een oude klasgenoot al 8 jaar getrouwd is en 3 kinderen heeftquote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie net dat een klasgenoot van vroeger getrouwd is met zijn vriendin. Ik voel me oud.
Leeftijd? Een oudklasgenoot van mij is op z'n 20e getrouwdquote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie net dat een klasgenoot van vroeger getrouwd is met zijn vriendin. Ik voel me oud.
wat vind manlief hiervan?quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil ook trouwen en kinderen
Maar eerst maar studie
Brrrr, kinderen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik wil ook trouwen en kinderen
Maar eerst maar studie
Pffft. Zelf geen behoefte aan?quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik laatst ook toen ik zag dat een oude klasgenoot al 8 jaar getrouwd is en 3 kinderen heeft
Hij was 24 zo te zien.quote:Op maandag 19 december 2011 19:35 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Leeftijd? Een oudklasgenoot van mij is op z'n 20e getrouwd
Zo, dat is nog best jong.quote:Op maandag 19 december 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pffft. Zelf geen behoefte aan?
[..]
Hij was 24 zo te zien.
Een vriendin van heel vroeger is al mama.quote:Op maandag 19 december 2011 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die leeftijden zijn eigenlijk niet eens zo vreemd, maar echt bizar om bij stil te staan als je zo oud bent en er totaal geen plannen voor hebtquote:Op maandag 19 december 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hij was 24 zo te zien.
Manlief is wel bereid manlief te worden maar is blij dat ik pas over 5 jaar mijn diploma haal, en hoopt stiekem pas over 10 jaarquote:
Hij had al jaren een vriendin, dat wist ik wel. Hij ziet er wel goed uit in pak, moet gezegd worden.quote:
Nog contact met haar? Tevens hoi!quote:Op maandag 19 december 2011 19:38 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een vriendin van heel vroeger is al mama.
Ja, het lijkt zo buitenaards eigenlijk. Ik heb nog steeds het gevoel alsof we 18 of 19 zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 19:39 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Die leeftijden zijn eigenlijk niet eens zo vreemd, maar echt bizar om bij stil te staan als je zo oud bent en er totaal geen plannen voor hebt
Nee voorlopig echt nog geen behoefte aanquote:Op maandag 19 december 2011 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hij was 24 zo te zien.
Nee, zag het toevallig via FB. Ik heb haar sowieso al 21 jaar niet gezien.quote:Op maandag 19 december 2011 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had al jaren een vriendin, dat wist ik wel. Hij ziet er wel goed uit in pak, moet gezegd worden.
[..]
Nog contact met haar? Tevens hoi!
Relatie wel trouwen en kinderen niet.quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
wil iedereen hier ongetrouwd en kinderloos blijven? Of is het vooral geen relatie en dus geen toekomstbeeld?
Non worden?quote:Op maandag 19 december 2011 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ongetrouwd en kinderloos blijven.
Mijn neef had zijn vrouw leren kennen in Zuid-Afrika, heel toevallig was dat. Zij woonde blijkbaar dus ook in Rotterdam net als mijn neef. Een jaar later waren ze getrouwdquote:Op maandag 19 december 2011 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij had al jaren een vriendin, dat wist ik wel. Hij ziet er wel goed uit in pak, moet gezegd worden.
[..]
Nog contact met haar? Tevens hoi!
Brrrr, kinderen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
wil iedereen hier ongetrouwd en kinderloos blijven? Of is het vooral geen relatie en dus geen toekomstbeeld?
En hoeren neuken nooit meer werken toch?quote:Op maandag 19 december 2011 19:41 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ongetrouwd en kinderloos blijven.
Jeetje, dat is een tijd geleden. Hoe is het ermee vandaag?quote:Op maandag 19 december 2011 19:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Nee, zag het toevallig via FB. Ik heb haar sowieso al 21 jaar niet gezien.
Mijn pa was ook rond die leeftijd getrouwd.quote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn neef had zijn vrouw leren kennen in Zuid-Afrika, heel toevallig was dat. Zij woonde blijkbaar dus ook in Rotterdam net als mijn neef. Een jaar later waren ze getrouwdHij was toen ook 24..
Bwehehe, ik kan me echt zo niet voorstellen dat ik volgend jaar al getrouwd zou zijn
Nonnen aanbidden het kruis. Ik zie geen probleemquote:
Dat is wel enorm toevallig ja. Mijn moeder was al gescheiden op haar 24ste.quote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn neef had zijn vrouw leren kennen in Zuid-Afrika, heel toevallig was dat. Zij woonde blijkbaar dus ook in Rotterdam net als mijn neef. Een jaar later waren ze getrouwdHij was toen ook 24..
Bwehehe, ik kan me echt zo niet voorstellen dat ik volgend jaar al getrouwd zou zijn
quote:Op maandag 19 december 2011 19:42 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Brrrr, kinderen. [ afbeelding ]
Nee hoor wil in de toekomst best trouwen en kinden krijgen, maar nu nog nietquote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik neem het in overweging.quote:Op maandag 19 december 2011 19:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nonnen aanbidden het kruis. Ik zie geen probleem
"En moet je nu zien hoe goed dát bevallen is"quote:Op maandag 19 december 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn moeder toen ik 24 was. Op jouw leeftijd was ik al getrouwd. Blahblah
Wacht maar tot je tenminste 16 bent.quote:
Is het dan niet te laat om me te bekeren?quote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wacht maar tot je tenminste 16 bent.
Wat is het toch met die 24 jaarquote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mijn ouders waren 21 en 24 jaar toen ze gingen trouwen. Opeens klinkt dat best wel jong.
Oh en van mijn opa moet ik trouwen voor ik 30 benquote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
"En moet je nu zien hoe goed dát bevallen is"
Dat vooral. Eerst maar eens iemand tegen komen waar het serieus wat mee wordt (en dat zal best wel niet meteen de eerste zijn, voor we die weer krijgen) en daarna zullen we zien of er getrouwd danwel gejongd wordt. Al dan niet in die volgordequote:Op maandag 19 december 2011 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
belastingvoordeellllll!quote:Op maandag 19 december 2011 19:49 schreef Myraela het volgende:
Misschien trouw ik ooit, maar het is voor mij niet echt iets waar ik naar uit kijk of een doel dat ik heb. Voor mij zou het eigenlijk niet hoeven, ik zie eigenlijk niet wat er tof is aan trouwen.
gewoon gaan trouwen met een goede vriend. Ben je gelijk van dat gezeik af.quote:Op maandag 19 december 2011 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh en van mijn opa moet ik trouwen voor ik 30 benKut dan moet ik gaan opschieten
quote:Op maandag 19 december 2011 19:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
gewoon gaan trouwen met een goede vriend. Ben je gelijk van dat gezeik af.
Zo'n grote fallus aan je muur hangen. Ik zie het voor me.quote:
Is tegenwoordig ook erg jong.quote:Op maandag 19 december 2011 19:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
Mijn ouders waren 21 en 24 jaar toen ze gingen trouwen. Opeens klinkt dat best wel jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |