Je bent een schat.quote:
Waarom heb je dat niet opgeslagen?quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon, ik moet iedereen op school morgen even langs om hun nummer weet te vragen.
Welke serie speelt hij in?quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja idd.
even voor de duidelijkheid, irl is die gast dus gay,(Zoals daar staat)
in de serie is hij een "player" die alleen op de vrouw valt.
ik lolde toen het bekend werd, omdat het als een leuk feitje om te weten voelt
Nee inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik een relatie zou hebben en diegene zei dat hij graag wilde trouwen, zou ik het misschien wel doen. Maar wat mij betreft is het niet echt iets waar ik echt naar uitkijk ofzo, van mij hoeft het niet zo.
Het burgerlijke leven is jouw ideaal? Dat kanquote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens. Ik wil wel kinderen. En een labrador of iets anders met een staart en 4 poten in de kofferbak van een middenklasser station. Als een potentiële kandidate daar niet aan wil dan ben ik er denk ik vrij gauw klaar mee
Ach, vrouwen vinden zoiets meestal wel een fijne gedachte.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens. Ik wil wel kinderen. En een labrador of iets anders met een staart en 4 poten in de kofferbak van een middenklasser station. Als een potentiële kandidate daar niet aan wil dan ben ik er denk ik vrij gauw klaar mee
Why? For the love of somethingquote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Lekker burgerlijkquote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat hoeft al jaren niet meer schatquote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
En ik hoef ook mn naam niet te veranderen
Jij ookquote:
Ik henk.quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef stefanhaan het volgende:
Ik noem mijn kind als het een jongen is, bassie.
Ik weet niet hoe het kan, de timing is geweldig mijn oude is kapot gegaan.quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet opgeslagen?
Je hebt net je geld binnen?quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
Overigens is het weer de beste week van de maand.
stufiquote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
De beste week van het jaar zelfs.quote:Op maandag 19 december 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
Je kan een hoop over jou zeggen, maar het is wel bijzonder knap dat je zo hardnekkig blijft vastbijten in je liefde voor Gerrie!quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
Ik wil op mijn 37ste een zoon, Usain genaamd verder vind ik het wel genoeg, die kut van Gerrie moet niet teveel gaan flubberen.
Boengalaquote:
quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja idd.
even voor de duidelijkheid, irl is die gast dus gay,(Zoals daar staat)
in de serie is hij een "player" die alleen op de vrouw valt.
ik lolde toen het bekend werd, omdat het als een leuk feitje om te weten voelt
quote:Op maandag 19 december 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt net je geld binnen?
Mensen die aan geld denken. Hoewel. Stufi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |